Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

This project proposal is aimed at developing a new enterprise working in the priority sector of the National Strategy for Promotion of Small and Medium-Sized Enterprises 2014-2020. The entrepreneurial idea is to make professional video filming of films, videos, TV shows and columns, one of the priorities of ISIS. The production will be in several thematic areas, the main one being folklore (shooting festivals, customs, celebrations, folklore performers' videos, filming, columns, reportages, concerts, etc.). and historical heritage, geography and landmarks, social and public spheres, as well as any other area in which we have a customer request and we reach a work agreement.
For the implementation of the project will be recruited staff, 4 people, outstanding professionals in their field, including a disabled person and at least three of them will continue their work in the company.
Professional video equipment will be purchased, as well as equipment for installation and visualization of the finished product.
All project activities will be accompanied by pledged awareness and publicity events to give visibility to the EU's support and EU grants.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческите идеи: Предприемаческата идея ще бъде осъществена чрез извършване на следните дейности: 1. Наемане на помещение в което ще бъдат обособени работни места, ще се съхранява оборудването и ще се извършват дейностите по монтаж на готовия видео материал. В наемната цена на помещението ще бъдат включени режийни разходи и разходи за материали и консумативи. Поради спецификата на дейността, няма особени изисквания към помещението. 2. Назначаване на персонал - ще бъдат назначени на трудов договор лица на следните длъжности: - Директор продукция с код по НКПД 2654-6001 и работна заплата с включени осигурителни вноски за сметка на работодател в размер на 3100 лв. На длъжността ще бъде назначен Предприемача Мария Чакърдъкова, на пълен работен ден за 18 месеца. - Режисьор с код по НКПД 2654-6008 и работна заплата с вкл.осигуровки – 1916,99 лв. Длъжността ще се заеме от Любка Малехунова за 18 месеца, на пълен работен ден. - Оператор с код по НКПД 2654-5026 и работна заплата с вкл.осигуровки – 1545,96 лв. Длъжността ще се заеме за 14 месеца на пълен работен ден. - Музикален продуцент с код по НКПД 2654-8007 и работна заплата с вкл. осигуровки – 1545,96 лв. Длъжността ще се заеме за 14 месеца на 4-часов работен ден. 3. Закупуване на ДМА/ДНА – ще бъде закупено следното оборудване: - оборудване за осъществяване на видеозапис, включващо дигитални броудкаст камери, оптичен кабел, мултивюър, визьори, десктоп смесител, дисплей и контролни бутони, платформа за излъчване, конвертор и монитор – оборудването е необходимо за да бъде извършвана дейността по видеозаснемане и професионална обработка на видеоматериала; - компютърна конфигурация – необходима е за да може заснетия видеоматериал да бъде обработен и съхранен. Компютърната конфигурация трябва да е съвместима с оборудването за видеозапис, да е с високи възможности за обработка на данни и с достатъчно памет. 4. Изработване на икономическа оценка – тя ще включва точни параметри на разходите за единица продукт за всяка дейност, която фирмата развива; ще изследва ефективността на инвестициите и тяхната норма на възвращаемост; ще отчете необходимите парични потоци за нормалното съществуване на предприятието и други. Оценката е необходима, тъй като ще зададе финансова дисциплина, ще определи параметрите и ефективността на всяка част от дейността и може да доведе до преразглеждане на някои от цените, на които ще работи предприятието. 5. Изработване на маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея – в него ще се разпише стратегията, която предприятието ще следва по отношение на популяризацията си; ще се препоръчат методите и средствата за достигане до максимален брой таргетирани клиенти и други. Услугата е необходима тъй като фирмата има намерение да разширява обхвата на своята дейност и да предлага услуги не само на ограничен кръг от клиенти, както до момента (телевизии, продуцентски къщи), а иска да достигне до нови корпоративни, общински и държавни структури и поради тази причина й е необходим план, разписан от професионалисти. 6. Създаване на интернет страница – тя ще бъде създадена с цел популяризация и следвайки желанието на фирмата да достигне до по-широк кръг от потенциални клиенти. Интернет страницата ще е динамична, ще включва информация за услугите, които извършва фирмата, ще представя готови продукти и т.н. 7. Разходи за защита на индустриалната собственост – поради спецификата на дейност, „Виеменди” ЕООД има нужда от консултантски и юридически услуги, свързани с лицензиране и доходи от права. Всеки един продукт на фирмата е с авторски и сродни права и ни е необходима специализирана помощ за изготвяне на договори, отчитане на правата на собственост, уговаряне на доход от авторски и сродни права и други. Описаните по-горе ресурси са разчетени отлично за постигане на целите на фирмата за развитие, устойчивост и стабилност. Всеки елемент е неразривно свързан с останалите, както и с цялостната концепция на „ВиеМенДи” ЕООД. 246 053.50 232 791.77
Дейност за визуализация на проекта: Дейността по осигуряване на информация и публичност е разработена и бюджетирана съгласно изискванията, заложени в в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Следвайки насоките за изпълнение на тези дейности и спазвайки стандартите за визуализация на подкрепата от Европейския фонд за регионално развитие, „ВиеМенДи” ЕООД е планирал следните задължителни мероприятия: 1. Ще включи в създадената по проекта интернет страницата кратко описание на проекта, пропорционално на равнището на подкрепа, включително на неговите цели и резултати, и откроява финансовата подкрепа от ЕФРР чрез ОПИК; 2. Ще постави постави минимум един плакат с информация за проекта (поне размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕФРР чрез ОПИК, на видно за обществеността място, като например входа/коридора или друго място на сградата, в която ще бъде наето помещението. Плакатът ще съдържа следната текстова и визуална информация: - емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; - общото лого за програмен период 2014-2020 г.; - наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - наименованието на проекта; - общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Кандидата ще упомене финансовия принос на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 в информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта. Във всички обяви и публикации, свързани с изпълнението на проекта, бенефициентът ще оповести, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК. 3. На всяко закупено по проекта оборудване ще се поставят стикери върху всеки актив, включващи информация за финансовия принос на ЕФРР чрез ОПИК. 4. Ще се направят публикации в 2 онлайн издания съгласно т. 3.14 от Единния наръчник 5. Ще се изработи и постави интернет банер. Във всички свои дейности, свързани с изпълнението на проекта, както и тези, наложени в резултат от изпълнението на проекта, „ВиеМенДи“ ЕООД ще се ръководи от основната цел за открито, информирано и спазващо изискванията поведение за осигуряване на публичност на подкрепата получена от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОПИК. 1 000.00 1 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).