Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project envisages the creation of six new jobs and the purchase of equipment and furniture for newly employed persons. Main activities of the project are:
1. Organization and management;
2. Preparation and implementation of procedures for selection of contractors;
3. Selection, appointment and ensure sustainable employment for persons in positions "Carpenter", "Sales expert”and ”Marketing expert";
4. Purchase of equipment for the job;
5. Information and publicity.
 "Ela 2002" Ltd aims to provide sustainable jobs for six unemployed and inactive persons under 29 years of age and inactive positions of a carpenter; sales expert, marketing expert. The project duration is 15 months and it will be implemented in the city of Sapareva banya, District Kyustendil.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Организацията и управлението на проекта е съвкупност от взаимосвързани дейности, насочени към постигането на поставените цели и резултати, предприети от определена отправна точка, в рамките на определено време и с конкретни ресурси, отчитайки влиянието на вътрешната и външна среда на проекта. Важна характеристика в управлението на проекта е, че това не е рутинна дейност и решаване на определен конкретен проблем, а използването на различни управленски техники и методи и организацията на различни по вид ресурси. Управлението на проекти като управленски подход предполага въвеждане на структурирани процеси, които са разбираеми и приемливи за всички заинтересовани страни по проекта. Това може да се постигне чрез въвеждане и прилагане на инструментариум за управление на проекти. Този инструментариум трябва да съответства преди всичко на изискванията на целите на проекта, на нормативната рамка и да бъде разработен съгласно нуждите и условностите на конкретния проект. Важно място в инструментариума заемат индикаторите, които са променливи величини и служат за измерване на настъпилите промени и степента на изпълнение на поставените дейности и цели. Включване на тази дейност в проекта, цели прозрачното му управление и изпълнение, чрез прилагане на ефективни методи на мониторинг, контрол, верификация, разплащане, осчетоводяване на разходите, администриране и докладване за нередности. Основните етапи по изпълнение на Дейност 1 са: - Планиране и дефиниране на обхвата на проекта (работна структура на задачите); - Дефиниране на дейностите, които трябва да бъдат извършени, за да се постигнат желаните резултати по проекта; - Планиране на ресурсите – определяне на вида и количеството на необходимите ресурси за изпълнение дейностите по проекта; - Планиране управлението на риска на проекта; - Планиране на качеството; - Планиране на организацията и на хората; - Документиране на резултатите в края на всеки етап и в края на проекта. Организацията и управлението на проекта е от изключително значение за постигане на поставените цели. Дейностите по него трябва да бъдат планирани и проектирани, така че да се осигури максимална сигурност за качественото му изпълнение. За изпълнението на Дейност 1 от проекта ще бъде сформиран екип за организация и управление, който ще е пряко отговорен за качественото му изпълнение, в съответствие с изискванията на Управляващия орган на ОП „Развитие на човешките ресурси”. Екипът ще е отговорен за изпълнението на проекта и за неговото отчитане, за комуникацията с УО на ОП РЧР, в съответствие с длъжностните характеристики на неговите членове. Екипът ще се състои от следните длъжности: - Ръководител на проекта; - Координатор; - Счетоводител; - Технически сътрудник. Сформираният екип ще следи за качеството на изпълнение на конкретните дейности, за постигането на индикаторите по проекта, за неговото успешно отчитане и изпращане на информация до управляващия орган с необходимото качество и срок. 9 309.05 9 298.39
Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Дейността е необходима и задължителна за спазване разпоредбите на ПМС 160/01.07.2016г., изискванията на процедура BG05М9ОР001-1.003 „Ново работно място” и приложимото законодателство. Кандидатът не е възложител по чл. 7 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и при избора на изпълнители и доставчици по проекта следва да спазва разпоредбите на ПМС 160/01.07.2016г. Външните изпълнители по проекта ще бъдат избрани без провеждане на процедура, съгласно изискванията на ПМС 160/01.07.2016 г., а именно избор за предоставяне на услуги по осигуряване на публичност на стойност от 1 900лв.; избор на доставчици/доставчик на оборудването на новозаетите лица в размер и избор на доставчик за офис консумативите за управлението на проекта. 0.00 0.00
Подбор, назначаване и осигуряване на устойчива заетост на лицата на длъжности "Дърводелец", "Експерт продажби" и "Експерт, маркетинг”: "ЕЛА 2002” ООД е динамично и пазарно ориентирана компания, която предоставя съвременни, ефективни и качествени продукти на своите клиенти. Екипът на "ЕЛА 2002” ООД отговаря на най-високите изисквания с бързина, точност, коректност и гъвкавост. Подходът на дружеството при работа с клиентите се базира на професионалния опит и стремежа да се отговори на изискванията на клиента. Успешното развитие до момента на дружеството дава увереност на неговия мениджърски екип, че може и трябва да продължи процеса на своето разширение като капацитет. Това от своя страна ще доведе и до създаване на условия за търсене и предлагане на заетост на допълнителен персонал. Допълнителните работни места ще дадат възможност на компанията да продължи с постоянни темпове своя път към растеж и развитие. В тази връзка, предоставената възможност по настоящата процедура Ново работно място, отговаря в пълна степен на потребностите на „ЕЛА 2002" ООД за наемането на нови 6 безработни и неактивни лица. Дейност 3 е основна и задължителна за успешното изпълнение на проекта, както и за постигане на неговите цели и резултати. Дейността включва цялостния процес по търсене, подбор, назначаване и осигуряване на заетост за 12 месеца на 6 лица на следните длъжности: - "Дърводелец" - 4 лица;, "Експерт продажби" - едно лице; "Експерт, маркетинг" - едно лице. Реализирането на дейността ще допринесе пряко за постигане на целта на настоящата процедура – да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места, акцентирайки върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. Реализирането на дейността ще спомогне пряко за изпълнение на целите на проектното предложение. След нейното приключване ще бъдат създадени устойчиви работни места в „ЕЛА 2002" ООД и ще бъде осигурена трайна интеграция в заетост на безработни младежи до 29-годишна възраст и неактивни лица. 59 834.76 59 453.82
Закупуване на оборудването за работните места: За четирите лица на длъжност "дърводелец" ще бъде закупен стационарен хоризонтален банциг за рязане на дървета. Пулта за управление на машината е стационарен и не се налага работника да се движи, позволявайки управление на процеса на рязане в седнало положение. На дисплея на контролера за задаване на размера може по всяко време да се види положението на лентата спрямо обработвания материал в абсолютни и относителни координати. Основните функции и задължения на дърводелците са: да участват пряко в производствения процес ,съобразно установената технология; разкроява,рендосва, профилира и сглобява детайлите; настройва машините за работа и проверява за неизправности; отговаря и следи за спазване качеството на продукцията, за правилното й съхранение и най-целесъобразното й разположение в производствения цех; спазва правилата за охрана на труда и противопожарна охрана; носи отговорност за поверените му материали и дървени детайли. Тези лица следва да познават: нормативните изисквания, свързани с осъществяваната дейност; трябва да познават и спазват следните нормативни документи: правилник за вътрешния ред на "Ела 2002" ООД; правилник за охрана на труда и противопожарна охрана. Дърводелците имат следните отговорности: отговарят за изпълнението на поръчките в определения срок; отговарят за качественото изпълнение на продукцията; отговарят за качествения монтаж; отговарят за правилното съхранение на материалите и готовата продукция; отговарят за живота и здравето на други лица при транспортиране, подреждане и пренасяне на материали и продукция. Тези лица работят със следното оборудване, налично във фирмата: щрайхмус; абрихт; циркуляр; фреза; банциг; бормашина; компресор; пистолет за лакиране и други. Тъй като по проекта не се предвижда специфично обучение лицата ще следва да имат поне средно образование като с предимство ще бъдат наемани лицата със средно образование по специалността - техникум по дървообработване. Лицата ще бъдат обучени да работят с новото оборудване - стационарен хоризонтален банциг. За стопанските и административни специалисти - експерт продажби и експерт маркетинг не се предвижда оборудване, тъй като те ще работят с наличните материални ресурси на фирмата, а именно офис обзавеждане, компютърна техника и наличен счетоводен и складов софтуер. 29 800.00 29 800.00
Информиране и публичност: Дейността е задължителна за осигуряване на максимална информираност и пълна публичност на проекта, с цел създаване на прозрачност при реализацията на проекта и с цел информиране на обществеността за приноса на Европейския социален фонд за изпълнение на целите на проекта и респективно на целите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. За да се осигури максимална публичност по проекта са предвидени следните дейности: - изработване на плакат с формат А3, показваща финансовата помощ на ЕСФ чрез ОП РЧР за реализиране на проекта; - изработване на 40 броя фланелки - изработване на 40 броя чаши; - изработване на 100 броя химикалки; - Изработване на 25 броя флаш-памети - публикуване на 2 платени публикации в местната преса, за представяне на целите и дейностите на проекта, целевите групи, резултатите, към които той се стреми и на приноса на ЕСФ чрез ОП РЧР за реализиране на проекта както и с цел подпомагане дейността по подбора на представители на целевата група. 1 128.55 1 128.55

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).