Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

"Bittel" Ltd. is a leading company in the field of trade with telecommunications, air conditioning systems and intercom equipment. It develops its activity in its own facilities. The development of the company and the increased number of customers leads to growth - a new office and warehouse in the city of Sofia and the need for close profiling of workflows so as to achieve a high level of quality of the commercial-customer relationships. Therefore this project proposal aims professional integration of young people up to 29 years old. The main activities and measures that will be achieved are:
- Providing employment to unemployed and / or inactive people for a period of 12 months - the company will employ 12 persons. It is planned that all people are aged up to 29.
- Providing equipment for the new jobs created - the necessary equipment will be purchased, which will benefit the newly appointed people to carry out their professional activities for specific jobs.
- Creating 7 sustainable job positions after the end of the project proposal by selecting between persons from the target group.
The planned project activities include: employment of unemployed and / or inactive people for a period of 12 months.; Purchase of equipment, furniture, Long term non-material assets; Organization and management and Information and publicity.
With the implementation of the project the access to employment and workplace quality will improve, as the included target group will integrate permanently into the labor market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление : Управлението на проекта ще се реализира от екип специалисти имащи опит в изпълнението и управлението на европейски проекти. С оглед доброто осъществяване на дейностите, всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения. В рамките на дейността ще се извършва месечния мониторинг и отчитане на проекта. Дейността е необходима, за да се гарантира качествено и навременно изпълнение на проектните дейности. Тя е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане. 22 477.50 22 468.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: За нормалното протичане на трудовия процес е необходимо закупуване на: - копирна машина /за А3 и А4/ за ново разкритите работни места на длъжност Асистент, офис; -компютърна конфигурация, мултифункционално устройство, лаптопи и офис обзавеждане /бюро, стол, етажерки, метални шкафове картотеки/ за ново разкритите работни места на длъжност Експерт продажби; -компютърна конфигурация, втори монитор, таблет и цветен лазерен принтер за ново разкритото работно място на длъжност Дизайнер; -палетизираща машина, палетни колички и компютърна конфигурация за ново разкритите работни места за склададжия. В предвид нарастналия брой клиенти се налага необходимостта от разширяване на дейността на компанията, чрез разкриване на нов офис и склад в гр. София и в тази насока, чрез разкриване на нови работни места за Асистент, офис; Експерт, продажби; Дизайнер и Склададжия и закупуване на необходимото оборудване, което ще обезпечи трудовия процес на новоназначените 12 лица. За администриране на дейността на фирмата се грижат недостатъчен брой лица административен персонал. В предвид разширяване на дейността и съответно на документооборота е необходимо да се разкрият 2 работни места за длъжност Асистент, офис. На всеки новоназначен служител ще бъде осигурено работно място и ще се ползват ново закупените оборудване и обзавеждане с цел качествено изпълнение на задачите, съобразно длъжностната характеристика. Предназначението на закупеното оборудване и обзавеждане ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. 67 500.00 67 500.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.: С разширяване на дейността на "Биттел" ЕООД възниква необходимостта от разкриване на нови работни места. Компанията ще осигури заетост за 12 месеца на 12 лица от целевата група. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Ще бъде закупено оборудване и обзавеждане за обезпечаване на ново разкритите работни места с необходимия инвентар, за да може наетите лица ефективно да изпълняват своите задължения. Изпълнението на дейността не само допринася за постигането на основната цел на проекта - създаване на устойчиви работни места, но и създава условия за професионална кариера и дългосрочно развитие на наетите лица, упражняване на достоен труд и пълната им икономическа и социална интеграция в обществото. Наемането на лицата представлява нетно увеличение на броя на персонала в "Биттел" ЕООД. 132 933.36 104 520.92
Информация и публичност: Целта на настоящата дейност е информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява в рамките на ОП "Развитие на човешките ресурси" Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж 1000 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати - Изработване на 1 брой информационна табела, която ще се постави на видно място в компанията. 2 170.00 2 160.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).