Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project "New work places and sustainable employment in GOLDEN COMMUNICATIONS LTD " aims:
"To create the conditions for sustainable employment and professional realization of unemployed and/or inactive persons in the field of trade".
Specific objectives of the project:
1. To create new work places for the unemployed and inactive persons and/or young people up to 29 years for work on professions and positions in company GOLDEN COMMUNICATIONS LTD.
2. To ensure a sustainable and long term employment of new hired employees.
3. The Acquisition of knowledge, skills and experience of the new hired persons and young people up to age 29, during the employment of effective professional development in the field of commercial mediation with tools
These objectives will be achieved through the following activities:
Activity 1: Organisation, management and control of project activities;
Activity 2: Publicity and visualization of project activities;
Activity 3: Provision of equipment for new work places at Golden COMMUNICATIONS LTD.;
Activity 4: Conducting selection and choice of unemployed/inactive persons to work at Golden COMMUNICATIONS LTD.;
Activity 5: Provide employment for the unemployed/inactive persons in Golden COMMUNICATIONS LTD.;
Through the realization of these activities will achieve the following results:
* for 3 unemployed/inactive persons (two of them youhts up to 29 years) employment will be provided (min 1 year) at Golden COMMUNICATIONS LTD, the following pozitions:
- 1 Expert Marketing
- 1 Expert Sales
- 1 Driver
* the equipment will be provided for the provision of three new work places and effective running of the labour process
* at least 2 of the newly created work places will be safed after the end of the project
The project will focus on occupational integration of some of the most vulnerable groups in the labor market: the long-term unemployed and/or inactive persons and unemployed youths to 29.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
1. Организация, управление и контрол на дейностите по проекта: Тази дейност е основополагаща за цялостното изпълнение на проектните дейности и ефективно постигане на поставените цели. За успешното реализиране на управлението на проекта е избран тричленен екип , съставен от : - Ръководител на проекта - Координатор - Счетоводител Изборът е направен след предварителен подбор на база необходим опит и квалификация. И тримата членове на екипа са експерти, с доказан опит и компетенции по управление на различни по своя характер проекти. Ръководителят на проекта Александър Дръндаров е с богат управленски и организационен опит. Квалификацията му в областта на мениджмънта, също ще бъде гарант за ефективно и безпроблемно управление и изпълнение на проектните дейности. Координаторът по проекта е с висше образование, с опит в административната и документална дейност. Счетоводителят е с необходимата квалификация и опит, със специфични познания във финансовото планиране и отчетност. Освен това той води счетоводството на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД (посредством счетоводна фирма), познава добре финансовата и счетоводна политика на дружеството, българското законодателство и ще бъде финансово отговорно лице по проекта. И тримата членове на екипа ще бъдат назначени на граждански договор за цялата продължителност на проекта. Всеки от тях ще има собствени отговорности, но също така ще се упражнява взаимен контрол и взаимопомощ между тях. Екипната работа ще гарантира успешното управление на проекта. Това ще донесе яснота и прозрачност в начина на извършване на дейностите и ясни и конкретни задачи на всеки член от екипа. Екипът своевременно ще планира, подготвя и организира изпълнението на всяка дейност, като ще се грижи за акуратното постигане на заложените индикатори и резултати. Също така, в рамките на тази дейност, екипът ще изготвя междинни и финални отчети, за коректно отчитане на дейностите пред УО и за осигуряване на финансов ресурс за изпълнение на проекта. Тази дейност ще се осъществява на база месечни планове за конкретните задачи и отговорности, които ще бъдат разработвани от ръководителя на проекта, съгласувани от другите двама членове и ще бъдат утвърждавани от управителя на фирмата. На база на тези планове ще се осъществяват всички конкретни стъпки по ежедневната организация, контрол и изпълнение на дейностите. Плановете и конкретните действия по тяхната реализация ще бъдат в пълно съответствие с изискванията в ръководството за изпълнение на проекти по схема "Ново работно място" и с всички законови и подзаконови нормативни документи, регламентиращи изпълнението на проекти по Оперативна Програма Развитие на Човешките Ресурси. Екипът по управление на проекта ще организира, контролира и отчита цялостното му изпълнение. Ще изготвя и реализира ежемесечни планове за реализация на дейностите и ще създаде система за отчитане и вътрешен контрол на изпълнението, чрез месечни отчети. Членовете ще имат редовни оперативни срещи, на които ще се разпределят организационни задачи и ще се следи напредъка по тях. Екипът периодично (на минимум всеки 6 месеца) ще предоставя технически и финансов отчет пред УО и прави искане за междинно плащане, с което да се осигурява необходимия финансов ресурс за гладкото изпълнение на всички дейности. Екипът по организация и управление ще се отчита ежемесечно и на управителя на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД и ще информира текущо за изпълнението на дейностите по проекта. 5 208.25 4 948.25
2. Публичност и визуализация на дейностите: Дейността представлява визуализация на безвъзмездната помощ от Европейските Структурни и Инвестиционни Фондове и Оперативна Програма Развитие на Човешките Ресурси 2014-2020г. и популяризиране на дейностите по проекта и програмата сред целевата група и обществеността. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани съгласно задължителните изисквания към бенефициентите за мерките по информация и комуникация на ЕС, начините и методите за тяхното изпълнение на ниво конкретен проект. Дейността цели информиране и публичност на широката общественост, за да се покаже приноса на Европейския съюз за изпълнението на настоящия проект. В рамките на дейността ще бъдат изработени рекламно-информационни материали, които ще визуализират програмата за безвъзмездна помощ, ще привлекат и стимулират представители на целевата група да вземат участие по проекта. Заинтересованите лица ще бъдат информирани, че дейността на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД е подкрепена от ОП РЧР. Тази дейност ще се реализира в две насоки: От една страна ще се визуализира и популяризира програмата и безвъзмездната помощ, а от друга страна посредством това популяризиране ще се стимулират представители на целевата група да участват в проекта. По този начин, освен че обществеността ще се запознае с проекта, повече безработни, ще бъдат мотивирани да кандидатстват за обучение и осигуряване на заетост по настоящия и бъдещи проекти. Ще се приложат необходимите комуникационни мерки, за да бъдат информирани всички участници в проекта, всички заинтересовани лица, пряко или непряко свързани с него. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани на територията на гр. София, чрез три етапа, които ще се застъпват и ще продължават през целия период на проекта от 15 месеца: 1. Първоначално представяне и популяризиране на проекта и безвъзмездната помощ пред обществеността, заинтересовани страни и целевата група посредством, разпространение на рекламно информационни материали, публикации в интернет информационни страници, съобщения в социалната мрежа и др. 2. Текущо представяне и информиране за реализацията на проекта чрез поставяне на информационен плакат, стикери на работните места и ново закупено оборудване и обзавеждане; чрез публикуване на текуща информация за развитието на проекта на интернет страницата на фирмата и в социалните мрежи 3. Финално представяне на резултатите от проекта, чрез заключителна презентация пред работещите във фирмата и заинтересовани страни, описващи постигнатите резултати по проекта. Самото изпълнение на дейностите ще бъде реализирано от избран външен изпълнител, с необходимия опит и капацитет в провеждане на такива дейности, но с активното участие и съдействие на екипа по управление на проекта. Освен заложените като бюджет дейности по визуализация и публичност, ръководството на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД и екипът по управление и организация на проекта поемат ангажимент за текущо и своевременно популяризиране на проекта сред свои партньори, клиенти и сред обществеността във всяко от населените места, където се реализират търговските дейности на дружеството. Ще се приложат необходимите комуникационни мерки, за да бъдат информирани всички заинтересовани лица, пряко или непряко свързани с проекта. 1 027.90 1 027.90
3. Осигуряване на оборудване за новите работни места в ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД: Настоящото проектно предложение има за цел откриване и оборудване на нови работни места. Според нуждите на всяко новооткрито място се планира закупуване, внедряване и застраховане на оборудването за по-ефективно изпълнение на дейността. Тази дейност е необходима, тъй като фирмата към момента не разполага с нужното оборудване и обзавеждане за новооткритите 3 работни места. Фирмата планира за реализирането на целогодишно качествено обслужване на своите клиенти, да разшири обхвата си на дейност и да предлага по-гъвкави форми на работа, удобни за клиентите, като така ще повиши качеството на услугата. Посредством осигуряване на ново и качествено оборудване за новосъздадените работни места, ще се допринесе за бързото и ефективно навлизане в професията и високата степен на удовлетвореност на ново наетите лица. Посредническите услуги в съвременните условия изискват добри условия на труд и използване на най-нови технологии, чрез които да се осигури бързо, гъвкаво и ефективно обслужване на клиентите. Доброто качество на обзавеждането и оборудването в двата офиса и в полеви условия е от съществено значение и за цялостния имидж на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД пред клиентите. Затова инвестициите в модерни ергономични и енергийно ефективни технически средства и обзавеждане е изключително важно. При реализирането на дейността, за част от оборудването ще се следва принципа на гъвкавост на работното място, което позволява използването на едно оборудване, от повече от един човек. *За да се обезпечи трудовата дейност и да се гарантира бърза и качествена услуга на клиентите на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД, за новоназначеният на длъжност Шофьор ще бъде осигурен Лекотоварен автомобил, с който да осъществява превоза на стоката от търговските посредници до клиентите; да достигат своевременно и надеждно до всяка точка на града и околността, със служебна цел. *За изпълняващия длъжността Експерт Маркетинг са нужни: -лаптоп - за онагледяване на информация пред клиента и проучване в база данни; за презентация и визуализация на предлаганите продукти; за осъществяване на бърз достъп до базата данни и оформяне на документация -телефонен апарат -бюро с чекмедже и работен стол *За изпълняващия длъжността Експерт Продажби са нужни: лаптоп, телефонен апарат, бюро с чекмедже и работен стол Двамата служители, настанени в офиса, ще имат нужда и от: -цветен лазарен мултифункционален принтер -етажерка за подреждане и съхранение на документи -мобилни телефони, за да се поддържа служебната комуникация Цялото предвидено за закупуване оборудване е предназначено за извършване на ежедневната трудова дейност на служителите. Заложеното оборудване ще бъде зачислено на конкретните служители, за да носят пряка материална отговорност за него и е планирано така, че да направи работата им самостоятелна и всеки да има необходимите условия за качествено изпълнение на служебните си задачи. За цялостното обезпечаване на дейността ще бъде осигурено допълнително оборудване, което е извън допустимите разходи по проекта. За опазване на закупеното имущество и гарантиране неговото използване за периода на проекта, ще бъде направена застраховка имущество. Дейността ще бъде реализирана посредством следните етапи: - Проучване на оферти и изпращане на официална покана/заявка за доставка - Избор на изпълнител за доставка и сключване на договор - Доставка и монтаж, провеждане на инструктаж - Тестване на оборудването и окончателно приемане с приемо-предавателен протокол - Избор на застрахователна компания и сключване на договор за застраховка на оборудването Всеки етап от изпълнението на дейността ще бъде под контрола и мониторинга на екипа по управление на проекта, с водене на документация и подробна отчетност пред УО и управителя на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД. Лекотоварният автомобил ще бъде застрахован с пълно автокаско и ГО в доказала сигурността си застрахователна компания с дългогодишен опит. 18 620.53 18 627.37
4. Провеждане на подбор и избор на безработни и/или неактивни лица: Чрез дейността по подбор на персонала, ще се предостави възможност да се изберат кандидати, отговарящи на профила и нуждите на организацията. Ще бъдат подбрани общо 3 на брой младежи и/или трайно безработни от гр. София. Разпределението на новите работни места е съобразено с наличните възможности и дългосрочна стратегия на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД . Виждайки потенциала за развитие в сферата на търговията с инструменти, стремежът на дружеството е да разшири обхвата на бизнеса, за което са необходими мотивирани служители, които да работят директно с клиенти. Друга причина за създаването на новите работни места и подбора на голям брой нови служители е социалната отговорност на дружеството: осигуряването на заетост на безработни лица (от рискови групи) и гарантирането на устойчива заетост и след края на проекта. ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД възприема това като акт на социална отговорност. Всеки един от кандидатите по време на подбора ще бъде детайлно запознат с тази стратегия и със спецификата на дейността, която ще извършва. Така кандидатите за работа ще могат да направят информиран избор и ще бъдат мотивирани за дългосрочна заетост и професионална реализация по длъжностите, за които кандидатстват. Изборът ще бъде направен от комисия на. ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД, по предварително зададени обективни критерии. Тези критерии ще бъдат предоставени на БТ и оттам ще бъде направена връзка с подбраните по първоначалните критерии безработни/неактивни лица, които ще преминат през интервю за избиране за участие в проекта и наемане в ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД. За селекция на кандидати ще се ползват интернет порталите и други канали за трудово посредничество. Целевата група, към която е насочена тази дейност са безработни младежи на възраст до 29г. и трайно безработни и/илинеактивни лица над 30 години. За да се демонстрира социалната отговорност на компанията, ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД си поставя за цел поне 100% от подбраните лица да попадат в тези категории. Самият подбор ще се реализира по следните етапи: - Разпространение на информация за свободните работни места чрез бюрото по труда, обяви в интернет портали за намиране на работа, вкл. използване на методите заложени в дейността по публичност и визуализация по проекта. Ще се разчита и на партньори на фирмата, с които компанията работи от дълго време. - Сформиране на комисия за избор и определяне на критерии за провеждане на подбора за всяка длъжност. Ще бъде съставен екип, с участието на ръководителя и координатора от екипа по управление на проекта, както и управителя на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД . Ще бъдат изготвени предварително обективни критерии и изисквания към кандидатите. - Преглед на постъпили кандидатури и оценка по формални критерии. Всички безработни/неактивни лица,които отговарят на формалните критерии ще бъдат поканени на интервю за работа. - Провеждане на интервю с безработните кандидати. Избраната комисия ще проведе събеседване с всички одобрени по формални критерии. Ще се даде шанс на всички явили се лица без оглед на дискриминация по полов, етнически или религиозен принцип. По време на интервюто водещи ще бъдат интересът и мотивацията на младежите за реализация по конкретната длъжност. - Избор на одобрените кандидати и покана за сключване на трудови договори При формиране на критериите за подбор, ще се изисква кандидатите за длъжност "Шофьор" да имат основни познания относно МПС и съответното свидетелство за управление, минимум категория В и чисто досие на водач. За длъжността "Експерт маркетинг" висшето образование ще се счита за сериозно предимство, наред с владеенето на чужд език от страна на кандидатите и компютърната грамотност. За длъжността "Експерт продажби" , освен висшето образование, от значение ще бъдат комуникативните и презентационни умения, както и способността за убеждаване, владеенето на чужд език (английски) и добра компютърна грамотност, необходима за поддържането сайта за он-лайн поръчки на фирмата. 0.00 0.00
5. Осигуряване на заетост за подбраните безработни/неактивни лица: Целта на дейността е да се осигури заетост на 3 безработни лица и младежи, които ще покрият нуждите на фирмата от допълнителна работна ръка, предвид разширяването на дейността й. В резултат от гореизброените дейности по проекта ще бъдат осигурени необходимите условия за постигането на устойчива заетост за подбраните представители на целевата група в офиса на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС. С избраните ще бъдат сключени срочни трудови договори (за 1 г.) с опция за удължаването им, за представилите се добре в работния процес. Така ще се гарантира заетостта и професионалната реализация на лицата в областта на търговската дейност за продължителен период от време. За длъжностите "Експерт Маркетинг", "Експерт Продажби"и "Шофьор" ще бъдат разработени длъжностни характеристики, с които ще се регламентират задълженията им за периода на заетост. *От заемащия длъжността "Експерт маркетинг", НКПД код:2431, се очаква да работи в следните направления: 1. Анализ на предлаганите от фирмата услуги и резултати 2. Детайлно проучване на конкуренцията 3. Създаване на политика към редовните клиенти 4. Разработване на стратегия за достигане до нови клиенти 5. Проучване възможностите за директен внос/представителство на нови за българския пазар марки инструменти и машини *Основните длъжностни задължения, които ще изпълнява назначеният на позиция "Шофьор", Код по НКПД:8322, заложени в длъжностната му характеристика ще бъдат следните: 1. Осъществява превози на пратки до клиента 2. Спазва правилата за безопасност на движението, полага грижи за повереното му МПС 3. Описва в пътния лист данните за извършените курсове и отчита изразходените средства 4. Приема и предава пратки, оформя документи и носи финансова отговорност 5. Грижи се за запазване на поверения му товар, както и спазване на графика за неговото доставяне Основната цел за наемането на шофьор на пълен работен ден е ускоряването на времето, за което може да се извърши доставката. Голяма част от инструментите, които фирмата предлага, не се поддържат на склад в магазина, което налага заявка от дистрибутора-партньор. Това забавя обикновено с един ден изпращането на продукта. Допълнително с един ден доставката се забавя и при куриерите, тъй като стоките предадени днес, пристигат на следващия ден. С шофьор, поне за гр. София, продукта може да се достави в същия ден. След разглеждане на маркетинговия анализ, подготвен от Експерт маркетинг, може да се предложи и безплатна доставка за София *За длъжността "Експерт Продажби", НКПД код:2421, са: 1. Поддържа административно он лайн базираната платформа на електронния магазин: -Регулярно обновява цените на продуктите, в съответствие с цените на търговските партньори и конкурентите -Разширява съдържанието на сайта с допълнителни детайлни описания на продуктите, видео (ако е налично), линкове към полезни статии, свързани с продуктите -Пуска/Спира промоции, разпродажби и др. маркетингови активности и обявява в сайта, с подходящи снимки и текст. -Поддръжка на седмичен бюлетин с промоции, и разпращането му по и-мейл до всички абонирали се. Регулярна седмична активност в страницата в социалните мрежи -Следене позиционирането на страницата в Гугъл, и работа в насока подобряване на класирането й, чрез добавяне на нови ключови думи и мета описания към продуктите и продуктовите категории 2.Търси и договаря условия с клиенти, относно услугите, предлагани от дружеството 3. Консултира клиентите за условията и цените на предлаганите услуги; привлича нови клиенти Дейността ще бъде реализирана посредством следните етапи: -сключване на трудови договори с подбраните лица -организация на работния процес и въвеждане в работата -подпомагане на трудовата адаптация и изпълнението на професионалните задължения -текуща оценка на изпълнението и подпомагане при срещнати трудности -финална оценка на ефективността от създадената заетост и взимане на решение колко работни места да бъдат запазени -сключване на нови трудови договори с одобрените за задържане лица 36 432.45 36 692.45

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).