Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

In connection to the unprecedented challenges associated with the pandemic outbreak of COVID 19, additional resources are needed to prevent and secure access to services for vulnerable persons, incl. people with disabilities or with need of support for self-care who are most at risk of COVID-19, as well as persons in quarantine.
It has been identified increased need for the provision of home services in the context of the emerging epidemic situation in the country. The project activities are directed to provision of hourly services to the persons with social need for such and thus protecting the public interest and meeting the needs of the population to prevent the spread of COVID-19.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса: Като оценява безпрецедентните обстоятелства, пред които е изправено обществото ни в ситуация на нарастващи случаи на лица, заболели с вирус COVID 19, Община Габрово предприема комплексни мерки за улесняване на ежедневния живот на своите жители. Осигуряването на адекватна и своевременна грижа и подкрепа на най-уязвимите представители на общността винаги е било неизменен приоритет на институцията. Специално сформиран екип от 17 март работи по предоставянето на услуги за преодоляване на социалните последици от коронавируса. В рамките на настоящото искане за изменение и допълване на изпълнявания проект и предвид актуалните потребности на жителите на община Габрово, е изведена необходимост от ангажиране на следните лица: • Организатор дейности - 1 служител; Ще организира цялостната дейност на ангажираните по проекта лица. Ще координира и разпределя посещаването на адресите, според конкретната необходимост, както и ще насочва към адекватни услуги. Ще поддържа контакт с целия екип; ще реагира на спешни случаи; ще обработва отчетните документи на ангажираните по проекта лица; ще подава ежедневна информация на Екипа за управление на проекта за брой постъпили обаждания и брой обслужени лица; ще подава информация, при необходимост от актуализиране или оптимизиране на автопарка, както и на броя на персонала; ще следи за липса на двойно финансиране при предоставянето на услугите. • Оператор, център за обаждания - 2 служители; Ще приема обаждания и/или писмени запитвания от гражданите; ще поддържа актуалността на информацията в ГИС за обажданията, сигналите и адресите на обслужваните лица; ще съставя маршрути както за доставка на храна, така и за доставка на хранителни продукти, медикаменти и вещи от първа необходимост. Ще поддържа контакт с карантинираните лица, с цел проследяване на състоянието и нуждите им; ще инициира контакт с лица в нужда, станали известни при обход на доброволци или от подаден сигнал; ще обработва отчетните документи за обслужените лица; • Снабдител - доставчик - 1 служител; Ще подготвя документацията за и организира своевременното осигуряване и разпределяне на предпазни средства и дезинфектанти за персонала, пряко предоставящ услугите; ще организира и следи за ежедневната дезинфекция на автопарка и оборудването му, с който се извършват доставките. • Сътрудник социални дейности - 39 служителя/лица; Ще осъществява всички дейности, свързани с пряката работа с потребителите; ще води ежедневен отчет за обслужените лица. • Сътрудник социална работа - 9 служителя. Ще отговаря пряко за транспорта на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. При изпълнение на дейностите ще се осъществява непрекъсната оценка на ситуацията и потребностите на населението. В съответствие със ситуацията в община Габрово, при отчитане на тежката орография на общината и нейните 134 населени места, и на база потенциалните потребители, както и при повишаване на броя лица, нуждаещи се и заявили желание за подкрепа, поетапно ще бъдат ангажиран персонал за предоставяне на услугите, при спазване принципите за ефективност, ефикасност и икономичност на разходите, от гледна точка на брой обслужени лица от едно ангажирано лице, вкл. и подкрепени лица в малките населени места извън територията на град Габрово. 0.00 0.00
Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и съдействие за получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора);: Дейността по настоящия Компонент ще се реализира на база заявено желание от лицата, попадащи в целевите групи – по телефон или при посещение в дома от страна на служителите или доброволците. На база реалните индивидуални потребности на кандидатите, лицата могат да избират една или няколко от следните услуги: - Доставка на храна (към настоящия момент, в така създалата се епидемиологична обстановка, Община Габрово има създадена организация по приготвяне на храна за времето на извънредното положение - с Решение на Общински съвет - Габрово, е разкрита нова услуга - „Кризисна социална кухня“, както и други целесъобразни възможности (Детска млечна кухня, Топъл обяд и т.н.); - Доставка на хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора); - Заплащане на битови сметки; - Съдействие за получаване на неотложни административни услуги. Посредством изпълнението на посочените конкретни мерки, ще се подкрепят лицата, които предвид своята уязвимост най-бързо и в най-силна степен са засегнати от ограниченията, наложени във връзка с вирус COVID 19, като им се осигурят жизненоважни услуги и продукти. По този начин ще се подпомогне бита и ежедневието им и същевременно ще се постигне изпълнение на разпоредбите за ограничаване движението на хора с цел превенция. Ще бъде осигурена ясна демаркация при осигуряване на услугите на потребителите, които от 1 май ще ползват целевата програма „Топъл обяд у дома в условията на извънредна ситуация-2020г.“ - по Компонент 3 ще се осигури разноса на храната по домовете, а такъв разход няма да се извършва и отчита по целевата програма, което ще предостави възможност за увеличена подкрепа с храна на конкретните потребители. 0.00 521 266.23
Транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата.: Дейността се реализира от 17 март с две транспортни средства (за най-спешните потребности на лицата), с помощта на които персоналът доставя храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите), както и в по-малка степен - услуги по заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги. Предвид спешната необходимост от услуги за лицата, които са най-застрашени от разпространението на коронавируса, Общината е в готовност и поетапно и съобразно потребностите ще увеличава броя на МПС за транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата (прогнозно до 9 МПС, целодневно ангажирани с услугите по Компонент 3). Лицата, ангажирани да предоставят услуги в населените места извън общинския център, ще ползват предимно лични МПС. 0.00 0.00
Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите.: Настоящата дейност цели осигуряване на предпазни средства и дезинфекциращи препарати с цел опазване живота и здравето както на персонала, предоставящ услугите, така и на потребителите. Реализирането на дейността е в унисон с вече предприетите мерки и дейности във връзка с ограничаване разпространението на вирус COVID 19, сред населението и ще повиши чувството на сигурност в целевите групи, ползващи услугите. С изпълнение на дейността ще бъдат осигурени за служителите, предоставящи услугите: - лични предпазни средства – маски, калцуни, ръкавици, престилки, шапки, очила, шлемове и др. – за еднократна и многократна употреба; - дезинфекциращи препарати за лицата, ангажирани с предоставяне на услугите, за транспортните средства и оборудването в тях. Осигурените предпазни средства и препарати ще дадат необходимата защита на лицата, ангажирани с предоставяне на услугите и ще гарантират ефективното изпълнение на самите услуги. С тяхното ползване ще се постигне защита на останалите активни участници в социалния и стопански живот, с които служителите ще контактуват в работния процес и на потребителите на услугите, които са най-уязвими и застрашени в най-висока степен от заразата. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).