Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

"SVEMAR CONSULT" Ltd. integrates the activities of a network of specialists and experts in the field of management and business consulting. The company's mission is to provide expert support and professional consulting services to its customers - businesses and public institutions. The team of flexible expert groups working on different modules and specific problems includes consultants with diverse skills and proven experience and ensures quality and satisfaction among its customers.
This project proposal entitled "New jobs in SVEMAR CONSULT - Varna" is aimed at creating sustainable employment of six unemployed and inactive persons. Will be created six jobs for expert programs and projects - 1; - Experts (inspectors) - 5 persons with a commitment to continuing the sustainable employment of 50% of them and after implementation of project activities. After competent assessment of market potential and attract foreign partner for the deployment of new business for the company - it was decided to start activities in the field of Certification of organic products. The development of the new direction requires attracting new quality and new qualification experts.
This project proposal is in keeping with the procedure, namely to ensure the prerequisites for the creation of sustainable jobs for the unemployed and inactive persons. The specific objectives of the project are in line with investment priorities and specific objectives of the procedure. With envisaged in this project proposal activities the management will meet the requirements with emphasis on the integration of some of the most vulnerable groups in the labor market. Through the implementation of innovative consultancy activities "SVEMAR Consult" Ltd. will provide financial stability and ensure the sustainability of the new jobs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на 6 броя безработни и неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да бъдат подбрани кандидати и сключени договори с 6 безработни и неактивни лица, на 50 % от които ще бъде предоставена възможност за трайна заетост за допълнителен период от минимум 12 месеца. Безработните и неактивни лица ще бъдат и от двете области на интервенция - целеви групи над 30 години и безработни младежи до 29 години. Тяхното разпределение ще бъде следното - 5 лица от код 102 и 1 лице от код 103. След реализирането на дейността ще бъдат създадени 5 нови работните места за Инспектори (експерти) и 1 работно място за Експерт проекти. Етапите на изпълнение на дейността ще бъдат следните: 1. Подбор на безработни и неактивни лица - ще бъдат подадени заявки в различни трудови борси за наемане на персонал - държавни и частни. Ще бъдат потърсени неактивни лица; 2. Сключване на договор с одобрените 6 лица. 3. Запознаване на новонаетите лица с естеството на работа и провеждане на инструктажи. 4. Сключване на договор за абонаментно обслужване със служба по трудова медицина. 54 835.68 54 061.02
Закупуване на оборудване и инвентар, свързани със създаването на новите работни места.: Ще бъде извършена доставка на 1 лекотоварен автомобил на планирана стойност 21 060,00 лева и 6 броя преносими компютри пряко необходими за извършване на дейността от новоназначените служители на единична стойност 1200,00 лева. С цел осигуряване на мобилност на екпертните групи от инспектори до клиентите - производители или търговци на биологична продукция, се предвижда да бъде закупен лекотоварен автомобил. Автомобилът ще разполага със 5 седящи места. С цел елиминиране на неблагоприятните климатични условия автомобилът ще бъде оборудван с климатик. Закупеното транспортно средство ще обслужва предимно новосъздаденото звено за Контрол и сертификация на биологична продукция, в което ще са ангажирани 5 инспектори с различна професионална квалификация. Доставеното оборудване и транспортно средство ще бъдат застраховани за всички рискове за времето на изпълнение на проекта на стойност 1662,00 лева. 29 922.00 28 818.43
Дейности по организация и управление на проекта: Ще бъде създаден екип по проекта, който ще се състои от ръководител на проекта с богат опит в управлението на проекти, финансирани по европейски и други фондове, както и координатор - счетоводител, който също притежава опит във финансовото управление на безвъзмездна помощ. Заетостта на екипа ще бъде в рамките на реализацията на проекта, а именно 17 месеца. Работата на екипа ще бъде отчитана на база на отработените часове като ръководителя на проекта предвиждаме да бъде зает в рамките на 500 часа, а координаторът - счетоводител - 487 часа. Часовите ставки за изплащане на възнагражденията по отработените часове са съгласно публикуваната Методология за определяне на възнагражденията, т.е. за ръководител проект - 10 лева/час, за координатор - счетоводител - 8 лева/час. Предвиждаме сумата от 8896,00 лева за възнаграждения на екипа по проекта. За да бъде обезпечено управлението на проекта ще бъдат необходими и канцеларски материали и консумативи на обща стойност - 504,00 лева. Ще бъдат доставени следните материали и консумативи: - копирна хартия - 8 кашона х 30,00 лева - 240,00 лева; - папки с перфорация - 1 опаковка х 51,00 лева - 51,00 лева; - класьори - 20 броя х 3,00 лева - 60,00 лева; - тонер касета - 2 броя х 63,00 лева - 126,00 лева; - джобове - 2 опаковки х 6 лева - 12,00 лева; - химикали - 10 броя х 1,50 лева - 15,00 лева. 9 400.00 9 411.45
Дейности по информиране и публичност: С цел популяризиране на проекта сред обществеността ще бъдат реализирани следните услуги от външна фирма: - изработване на информационна табела - 1 брой на стойност 250,00 лева. Тя ще съдържа информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование. - изработване на 7 самозалепващи се стикери на стойност 350,00 лева, които ще бъдат поставени върху доставеното оборудване и автомобил. Те ще съдържат информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование; - публикуване на две информационни карета в местен вестник в началото и в края на проекта на стойност 400,00 лева. 1 000.00 1 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).