Закупуване на обзавеждане и оборудване : Предвижда се сумата от 3 000,00 лв. да се използва за обзавеждане и оборудване на помещението, което ще бъде използвано за предоставяне на услугата. Оборудването и обзавеждането е предназначено за работата на екипа, който ще бъде ангажиран с предоставянето на услугата.
Ще бъде закупено:
- Настолни компютри - 2 бр * 650,00 лв. = 1300,00 лв.;
- Мултифункционално устройство - 1 бр. * 370,00 лв.= 370,00 лв.;
- Шредер - 1 бр. * 130,00= 130.00 лв.;
- Бюра - 2бр. * 100,00 лв.= 200,00 лв.;
- Контейнер за бюро 2 бр. * 100,00 лв. = 200,00 лв.;
- Офис стелаж - 1 бр. * 200,00 лв. = 200,00 лв.;
- Офис стол - 2 бр. * 90,00 лв. = 180,00 лв.;
- Посетителски стол - 3 бр. * 33,33 лв. = 100,00 лв.;
- Офис маса - 1 бр. * 140,00 лв. = 140,00 лв.;
- Гардероб /двукрилен/ - 1 бр. * 180,00 лв = 180,00 лв. |
3 000.00
|
0.00
|
Изпълнение на услугата от Община Шумен, чрез Мултидисциплинарен Екип /оператор/, назначен да изпълнява дейностите по Проекта.: Предоставянето на цялата услуга по патронажната грижа ще премине през следните етапи:
1. Възлагане на услугата с Акт за възлагане.
2. Сформиране на мултидисциплинарен екип /оператор/, за изпълнение на услугата, като се наемат лицата, които ще предоставят услугата. Мултидисциплинарния Екип ще се състои от: 4 медицински сестри /на 8 часа и на 4 часа/; 1 диспечер – координатор; 15 домашни помощници; 2 социални работници /един на 8 часа и един на 4 часа/,; 1 психолог /или двама на 4 часа/; 1 рехабилитатор /или двама на 4 часа/; 2 шофьори.
Услугата ще се управлява от ръководител, който задължително е медицинска сестра с необходимата квалификация, отговарящ за цялостната организация на процеса на грижи, оценката на потребностите, координация на услугите с други доставчици на услуги и мониторинг на тяхното качество.
3. Определяне на потребителите: информиране, консултиране и подбор на потребителите на социални услуги; подаване на заявление от представители на целевите групи; изготвяне на оценка на потребностите; определяне на комисия за разглеждане на направените оценки и класиране на кандидат-потребителите;
4. Начин на предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги на потребителите в домашна среда според тяхната индивидуална потребност: предоставянето на услугата ще се извърши от утвърдения Мултидисциплинарен екип /оператор/, който е определен да изпълнява дейностите.
Според потребностите на хората от целевата група, ще бъдат изготвени индивидуални оценки и на тяхна база ща се направят планове за подкрепа на потребителите, където детайлно ще бъдат описани всички дейности, които ще предоставят специалистите и домашните помощници.
- Медицинските грижи, предоставяни от дипломирани медицински сестри, включват основни медицински услуги като: измерване на кръвно налягане и кръвна захар, обработка на рани, поставяне на инжекции, контрол на приема на медикаменти, цялостен мониторинг на здравословния статус на потребителите, както и медицински грижи и манипулации, предписани от семейните лекари или други медицински специалисти. Важен аспект от дейността е подкрепата на потребителите за самопомощ. Медицинските сестри предоставят обучение на пациентите и техните близки с цел укрепване на потенциала на пациента за самообслужване и повишаване на неговата мотивация да инвестира в собственото си здраве.
- Домашните помощници предоставят услуги като: поддържане на личната хигиена и хигиената на дома, приготвяне на храна и помощ при хранене, придружаване при разходка, съдействие при административни процедури и други подобни задачи.
- В настоящия проект е предвидено към медицинските сестри да бъдат добавени и 1 психолог, предоставящ психологическа подкрепа и 1 рехабилитатор, предоставящ медицинска рехабилитация, като тяхната дейност ще допринесе за предоставянето на комплексна услуга, съответстваща на нуждите на потребителите.
- Социални работници – съвместно с другите специалисти от Екипа извършват проучване на социалния статус на лицата, отговарят за изготвянето на индивидуалните оценки на потребностите и плановете за подкрепа, предоставят социална рехабилитация, провеждат социални и специализирани консултации, в зависимост от конкретната нужда.
- Услугите ще се предоставят до 2 часа на ден на лице.
Разходи, които формират размера на компенсацията : Разходи за възнаграждения на Екипа за управление на услугата - на база трудов/граждански договор и всички доплащания, съгласно нац. законодателство, вкл. осигурителни вноски за сметка на работодателя - 344 663,54 лв.
- Разх. за провеждане на обучения и супервизия на персонала – 16000,00 лв.
- Разх. за тр. медицина – 6000,00 лв.
- Разх. за материали и консумативи за предоставянето на услугата /канцеларски материали, миещи и дезинфекциращи препарати, лични предпазни средства, режийни разходи и др. /;разходи за горива, консумативи, ремонт и текуща поддръжка за автомобилите и други разходи. – 38552,46 лв.
Общ размер на компенсацията: 405 216,00 лева. |
405 216.00
|
402 079.87
|