Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project is an integrated model of providing health care and social services in the home for the elderly, chronically-disabled and disabled with a view to overcoming health problems and improving their psychological and social status. Services are provided directly at home and include care, self-help, and medical activities according to the established healthcare package. The activities are aimed at elderly people over 65 with limited or inability to self-service, as well as people with disabilities and their families, people who have no relatives and who have a social need for hourly services. A large proportion of people over the age of 65 retain their ability to live independently, suffer from concomitant health problems and need medical attention. Home care will be provided by mobile teams to help individuals cope with their everyday household activities, maintaining home hygiene, body hygiene, eating, shopping, escorting as needed to a doctor or walking. The services will be provided up to 2 hours per day per person, according to the identified needs for a period of 12 calendar months. Mobile teams will include homeowners, healthcare professionals and social workers.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване на автомобили: По проекта не се предвиждат СМР. Община Шумен предвижда сумата от 47 000 лв. да бъде използвана за закупуване на 2 превозни средства. Автомобилите ще бъдат използвани за транспортиране на лицата, които ще бъдат ангажирани с предоставяне на услугата, а не за транспортиране на потребители и поради тази причина не е необходимо да имат някакво специално оборудване. Придвижването с автомобили между отделните адреси на потребителите съобразно графиците за домашни посещения ще доведе до по-голяма мобилност на екипа, спестяване на време за транспорт, както и възможност за достигане на потребители в по-отдалечени райони на съответното населено място. Ще бъдар закупени: - 2 автомобила всеки по 23 500.00 лв. общо 47 000.00 лв. 47 000.00 0.00
Закупуване на обзавеждане и оборудване : Предвижда се сумата от 3 000,00 лв. да се използва за обзавеждане и оборудване на помещението, което ще бъде използвано за предоставяне на услугата. Оборудването и обзавеждането е предназначено за работата на екипа, който ще бъде ангажиран с предоставянето на услугата. Ще бъде закупено: - Настолни компютри - 2 бр * 650,00 лв. = 1300,00 лв.; - Мултифункционално устройство - 1 бр. * 370,00 лв.= 370,00 лв.; - Шредер - 1 бр. * 130,00= 130.00 лв.; - Бюра - 2бр. * 100,00 лв.= 200,00 лв.; - Контейнер за бюро 2 бр. * 100,00 лв. = 200,00 лв.; - Офис стелаж - 1 бр. * 200,00 лв. = 200,00 лв.; - Офис стол - 2 бр. * 90,00 лв. = 180,00 лв.; - Посетителски стол - 3 бр. * 33,33 лв. = 100,00 лв.; - Офис маса - 1 бр. * 140,00 лв. = 140,00 лв.; - Гардероб /двукрилен/ - 1 бр. * 180,00 лв = 180,00 лв. 3 000.00 0.00
Изпълнение на услугата от Община Шумен, чрез Мултидисциплинарен Екип /оператор/, назначен да изпълнява дейностите по Проекта.: Предоставянето на цялата услуга по патронажната грижа ще премине през следните етапи: 1. Възлагане на услугата с Акт за възлагане. 2. Сформиране на мултидисциплинарен екип /оператор/, за изпълнение на услугата, като се наемат лицата, които ще предоставят услугата. Мултидисциплинарния Екип ще се състои от: 4 медицински сестри /на 8 часа и на 4 часа/; 1 диспечер – координатор; 15 домашни помощници; 2 социални работници /един на 8 часа и един на 4 часа/,; 1 психолог /или двама на 4 часа/; 1 рехабилитатор /или двама на 4 часа/; 2 шофьори. Услугата ще се управлява от ръководител, който задължително е медицинска сестра с необходимата квалификация, отговарящ за цялостната организация на процеса на грижи, оценката на потребностите, координация на услугите с други доставчици на услуги и мониторинг на тяхното качество. 3. Определяне на потребителите: информиране, консултиране и подбор на потребителите на социални услуги; подаване на заявление от представители на целевите групи; изготвяне на оценка на потребностите; определяне на комисия за разглеждане на направените оценки и класиране на кандидат-потребителите; 4. Начин на предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги на потребителите в домашна среда според тяхната индивидуална потребност: предоставянето на услугата ще се извърши от утвърдения Мултидисциплинарен екип /оператор/, който е определен да изпълнява дейностите. Според потребностите на хората от целевата група, ще бъдат изготвени индивидуални оценки и на тяхна база ща се направят планове за подкрепа на потребителите, където детайлно ще бъдат описани всички дейности, които ще предоставят специалистите и домашните помощници. - Медицинските грижи, предоставяни от дипломирани медицински сестри, включват основни медицински услуги като: измерване на кръвно налягане и кръвна захар, обработка на рани, поставяне на инжекции, контрол на приема на медикаменти, цялостен мониторинг на здравословния статус на потребителите, както и медицински грижи и манипулации, предписани от семейните лекари или други медицински специалисти. Важен аспект от дейността е подкрепата на потребителите за самопомощ. Медицинските сестри предоставят обучение на пациентите и техните близки с цел укрепване на потенциала на пациента за самообслужване и повишаване на неговата мотивация да инвестира в собственото си здраве. - Домашните помощници предоставят услуги като: поддържане на личната хигиена и хигиената на дома, приготвяне на храна и помощ при хранене, придружаване при разходка, съдействие при административни процедури и други подобни задачи. - В настоящия проект е предвидено към медицинските сестри да бъдат добавени и 1 психолог, предоставящ психологическа подкрепа и 1 рехабилитатор, предоставящ медицинска рехабилитация, като тяхната дейност ще допринесе за предоставянето на комплексна услуга, съответстваща на нуждите на потребителите. - Социални работници – съвместно с другите специалисти от Екипа извършват проучване на социалния статус на лицата, отговарят за изготвянето на индивидуалните оценки на потребностите и плановете за подкрепа, предоставят социална рехабилитация, провеждат социални и специализирани консултации, в зависимост от конкретната нужда. - Услугите ще се предоставят до 2 часа на ден на лице. Разходи, които формират размера на компенсацията : Разходи за възнаграждения на Екипа за управление на услугата - на база трудов/граждански договор и всички доплащания, съгласно нац. законодателство, вкл. осигурителни вноски за сметка на работодателя - 344 663,54 лв. - Разх. за провеждане на обучения и супервизия на персонала – 16000,00 лв. - Разх. за тр. медицина – 6000,00 лв. - Разх. за материали и консумативи за предоставянето на услугата /канцеларски материали, миещи и дезинфекциращи препарати, лични предпазни средства, режийни разходи и др. /;разходи за горива, консумативи, ремонт и текуща поддръжка за автомобилите и други разходи. – 38552,46 лв. Общ размер на компенсацията: 405 216,00 лева. 405 216.00 402 079.87

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).