Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project will build on what has been achieved so far by ensuring the functioning of District information point – Vidin.  
In terms of achievement part of the objectives of Priority Axis 4 of the OP "Good Governance" and the national strategic documents for the programming period 2014-2020, DIP-Vidin will provide the following free services throughout the Vidin Region, which comprises 11 municipalities, including 141 villages: Dissemination of general information on EU policies, the Partnership Agreement, the management and implementation of ESIS; Providing specific information to potential beneficiaries about programs co-financed by the ESIS; Organizing events to promote programs co-financed by ESIS. Tailored to the specific needs of the area, potential beneficiaries and the possibilities for applying for open call for proposals; Collection and dissemination of information and promotion of good practices in connection with the ESIS;      Distribution of information and promotional materials regarding the objectives, means and funding opportunities ESIS in Bulgaria;      Cooperation with the managing authorities / intermediate bodies of the OP and work with national, regional media and other information networks of the EU.

Main target groups: The DIP-Vidin`s employees; applicants and beneficiaries of the programs financed by the ESIS; managing authorities and intermediate bodies of the programs financed by the ESIS; the genarl public.

In the implementation of the project activities will be followed horizontal policies to promote equality between men and women, non-discrimination and accessibility, Partnership, Sustainable Development and Procurement.
The implementation of horizontal policies will be monitored during the implementation of all activities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Публичност и визуализация на проекта: Дейностите за осъществяване на визуализация и публичност на настоящия проект ще се изпълняват в съответствие с условията и изискванията на Оперативна програма „Добро управление” 2014 - 2020. Това е необходимо с цел запознаване обществеността на Видин с целите на Оперативната програма и схемата, по която се осъществява проектът, както и да се посочи и подчертае приноса на Европейския съюз за осъществяване на проекта. В рамките на дейността са предвидени следните мерки за публичност и визуализация: 1. организиране и провеждане на встъпителна и заключителна пресконференция. Общо 2 бр. пресконференции; 2. брандиране на съществуваща постоянна обяснителна табела, съгласно изискванията на Концепцията за брандинг и визия 2014-2020 на 28-те информационни центъра; 3. изработване на стойка-банер - 1 бр.; (за поставяне в залите, където се провеждат събития в изпълнение на проекта - семинари, конференции, обучения, срещи и др.) 4. изработване и разпространение на 100 бр. плакати (разпространени в институции от Област Видин); 5. публикуване на рекламно-информационен уеб-банер в официалния сайт на Община Видин с препратка към Единен информационен портал за Структурните фондове и Кохезионния фонд в България; Всички материали, събития и документи ще бъдат изработени съгласно изискванията на Оперативна програма „Добро управление” 2014 - 2020. 403.20 403.20
Функциониране на Областен информационен център - Видин: Дейността включва: 1. Текуща издръжка на ОИЦ, а именно: - осигуряване на възнагражденията на 3 бр. служители в ОИЦ за 36,5 месеца; - командировки на служителите на ОИЦ за участие в мероприятия извън област Видин. Предвидени са разходи за пътни, дневни и нощувки.; - командировки на служителите на ОИЦ до общините в областта за срещи с кандидати и бенефициенти и др. Предвидени са 20 бр. срещи в областта, като са заложени само разходи за дневни; - осигуряване на материали и консумативи, необходими за обезпечаване работата на служителите на ОИЦ за период от 36 месеца; - ел.енергия, вода, охрана и телефонни такси и разговори, в т.ч. мобилен интернет за период от 37 месеца; - почистване на помещението за период от 36,5 месеца; - закупуване на санитарни материали за период от 36 месеца; - куриерски и пощенски услуги за период от 36 месеца; - издаване и поддръжка на 2 бр. ел. подписи за управителя на ОИЦ-Видин и експерт "ИОУ" - поддръжка и ремонт на оборудване и обзавеждане и поддръжка на помещението, в което е ситуиран ОИЦ за целия период на проекта; - поддръжка, ремонт и експлоатация на МПС за целия период на проекта; 2. Разработване и разпространение на информационни материали. По проекта е предвидено да се изработят и разпространят брошури (формат - А 5; 8 страници, в тираж 900 бр.) за целия период на проекта. Брошурите ще бъдат разпространени сред институции от област Видин и посетители на ОИЦ-Видин. 3. Брандиране, включващо: - изработване и доставка на рекламни материали (папки, химикали, календари, тефтери и др.). Материалите ще бъдат раздавани по време на информационните събития на ОИЦ-Видин и на посетители в офиса; - брандиране на входната врата и прозорци на офиса на ОИЦ-Видин 4. Извършване на текущ ремонт на ОИЦ, за поддръжка на помещенията, освежаване на офиса и отстраняване на повреди и др.; 5. Осигуряване на обзавеждане и оборудване. По проекта се предвижда закупуването на: 3 бр. нови настолни компютърни конфигурации, вкл. операционна система; 1 бр. външна памет (хард диск); 1 бр. метален шкаф за архивиране; 2 бр. шкафове с две врати и с открити рафтове; 1 бр. стелаж за брошури. Причините за необходимостта от закупуване на нова компютърна техника са следните: • Закупените по проекта, финансиран по ОПТП преносими компютри са амортизирани. Ежедневно се експлоатират почти четири години, през което време Община Видин нямаше право да извършва профилактика. Ако по време на изпълнение на проекта по ОПДУ възникне повреда, която не може да бъде отстранена, то техниката става неизползваема. Закупуването на нова такава изисква време свързано с изменението на договора за БФП и провеждането на процедура по ЗОП. През това време липсата на техника ще окаже негативно влияние върху работата на служителите от ОИЦ. • Ако по проекта по ОПДУ се закупят нови настолни компютри, то наличните преносими ще се ползват по време на посещенията на място в другите общини от областта. • По време на информационните събития в Област Видин, свързани с обучения на бенефициенти за работа в ИСУН често възниква необходимостта от наличието на повече от един компютър за практически упражнения. 6. Организиране и провеждане на публични информационни събития и работа с медии. По проекта е предвидено: - организиране и провеждане на 6 бр. срещи с медии, по два пъти годишно; - организиране и провеждане на 66 бр. информационни събития на територията на Област Видин, по 2 бр. събития/годишно/на община; - организиране и провеждане на 3 бр. общи кампании на мрежата. 212 537.59 224 268.09

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).