Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца: Дейност "Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца" има за цел да осигури предпоставки насочени към постигане на целите на проекта, чрез създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица, в това число достъп до заетост за търсещите работа и неактивните лица, включително трайно безработни лица, както и устойчивото интегриране на пазара на труда на младо брзработно лице. В следствие на индентифициране нуждите на обособените целеви групи, чрез изпълнение на дейността ще бъдат интегрирани представителите на една от най-уязвимите целеви групи на пазара на труда: лице от целева група продължително безработни и неактивни лица и трайно безработни и неактивни хора. Изпълнението на дейността ще създаде условия и сигурни резултати, които са устойчиви по своята същност – създадени нови работни места, а оттук и нови умения и възвърната мотивация за работа на безработни и неактiвни лица. Тези резултати гарантират устойчивостта на инициативата в рамките на настоящия проект.
Дейността включва процедурата за подбор на представители на целевите групи и наемането на 6 безработни лица и неактивни лица в това число – 1 бр. лице от целева група продължително безработни и неактивни лица на позиция търговски представител и 5 продължително безработни и неактивни лица за следните длъжностни позиции: - Асистент офис -1 бр. ; Експерт маркетинг-1 бр. Монтажник, инсталиране на промишлено оборудване-2 бр. , Търговски представител-1 бр.
С осигуряването на финансов ресурс за възнаграждения и осигуровки за сметка на работодателя ще се създадат условия за осигуряване на устойчива заетост и посрещане потребностите на тези лица. Ще се решат основните им проблеми свързани с липсата на възможности за трудова заетост, социална изолация, невъзможност за трудова реализация.
Изпълнението на дейността ще стартира с началото на изпълнението на проекта. Времевият обхват на дейността е съобразен с логическа последователност в изпълнението на дейностите и преди да се пристъпи към изпълнението на дейността по закупуване на оборудване свързано със създаването на нови работни места, ще бъдат наети конкретните лица.. Подготовката за изпълнението на дейността ще стартира през първи проектен месец и ще завърши през шеснадесети проектен месец, като премине през следните етапи:
1. Организиране и обявяване на процедура за подбор на кандидатите за обявените позиции - 1-2 проектен месец;
2. Провеждане на процедура за подбор на какдидатите 3-4 проектен месец ;
3. Сключване на трудови договори и наемане на лицата за период от от 12 месеца (5 -16 проектен месец) .
Опитът на управителя на фирмата проф. Спасов при наемане на млади хора и при осигуряване на възможности за хора без работа , както и богатия опит при управление на сходни проектни дейности на ръководителя проект , ще осигури постигането на целите и предвидените резултати. Освен, че дружеството ще наеме лица от посочените специфични целеви групи, в рамките на проекта ще се вземат необходимите мерки за осигуряване на благоприятна работна среда и възможност за професионално израстване. Изпълнението на предвидената дейност и осигруряването на възнаграждения за новонаетите лица ще направи възможно решаването на специфичните проблеми, които съпътстват лицата от групите в риск при намирането на работно място и същевременно ще помогнат на дружеството, благодарение на ангажирането на необходимия човешки ресурс необходим за развитието му. Направените от Екотекпродуктс ЕООД разчети показват, че ще с разкриването на 6 броя нови работни места ще се увеличи конкурентоспособността на фирмата и ще се осигурят условия за дългосрочно ангажиране на заетите лица във фирмата. |
37 116.00
|
37 116.00
|
Закупуване на оборудване , свързано със създаването на нови работни места:
Дейност „Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места“ е пряко свързана с проектната дейност по наемане на безработни и неактивни лица и с нуждите на представителите на целевата група. Тази дейност включва обезпечаване с материални ресурси на изпълнението на служебните задължения на новонаетите хора и гарантиране на конкурентното позициониране на фирмата на пазара на услуги и продукти в сектор топло-енергийните технологии, оттук и осигуряване на трайна заетост в компанията. Предвидените за придобиване ДМА са необходими за създаване на новите работни места за представителите на целевата група на трайно безработните и неактивни лица над 30 години и по конкретно на Асистент офис -1 бр. ; Експерт маркетинг-1 бр. Монтажник, инсталиране на промишлено оборудване-2 бр. Компанията разполага с необходимите материални активи (мобилни компютри и софтуерни продукти ) за изпълнение на професионалните задължения по изграждане и утвърждаване бизнес отношенията с нови корпоративни клиенти от двамата новоназначените търговски представители.
Дейността предвижда придобиване на следните активи: 1 брой лаптоп, 1 брой цветна копирна машина, 1 брой анемометър и 1 брой ултазвуков дебитометър за тежки флуиди. Закупеното оборудване, предмет на дейността ще е необходимо за създадените нови работни места от представителите на целевата група и ще се се използваа активно за извършване на трудовата дейност от новонаетите лица- Асистент офис -1 бр.; Експерт маркетинг-1 бр. Монтажник, инсталиране на промишлено оборудване-2 бр. Нашата цел е да имаме оборудване с високи технологични характеристики, с което ще се подсигури дългосрочната заетост на лицата от целевата група, ще се подобри технологичната среда на фирма Екотекпродуктс и ще се осигури трайна заетост. Гореизброеното оборудване е пряко свързано с професионалните отговорности на новонаетите служители. За поддръжка и администриране дейността на офиса ще бъде закупена копирна машина, която ще се иползва от „асистента ,офис“ при координиране информационния поток в компанията. За изпълнение на задълженията на маркетинговия специалист по планиране, разработване и организиране на рекламни политики и компании, които подпомагат продажбите на компанията ще бъде закупен лаптоп ( мобилен компютър ) с високо ниво на скалируемост и мащабируемост. Ще се създаде технологична предпоставка за осъществяване на основните му длъжностни изисквания по събиране и анализиране на информацията относно потребителксите предпочетания и вкусове на клиентите инвестиращи във високо ефективни енергийни системи.
Закупеното със средства по настоящата процедура инструментално оборудване ( анемометър и дебитометър) ще се използва от повече от едно лице от представителите на едната целевата група-трайно безработни лица над 30 години, а именно и от двете лица назначени на длъжност „монтажник , инсталиране на промишлено оборудване“. Ще се се осигури материалната предпоставка за изпълнение на трудовата дейност по инсталиране и тестване на енергийно ефективни системи ,която е изключително важна услуга в портфолиото на фирмата.
Разходите за дейността изцяло попадат в код по област на интервенция 102 и са предвидени за материално осигуряване на новоназначените трайно безработни и неактивни лица над 30 год.
Обезпечаването с изброеното оборудване ще позволи да се изпълни основната цел на проекта – разкриване на нови работни места за представители на целевата група, както и ще съдейства за осигуряване на устойчивост на резултатите от проекта и тяхното бъдещо мултиплициране.
|
18 500.00
|
13 372.38
|
Управление на проекта: Целта на дейността е създаване на условия за успешно, ефективно и качествено изпълнение на заложените дейности по проекта. В рамките на тази дейност ще се назначи конкретния ключов експерт, които ще са ангажира с изпълнението на проекта. Експертът Ръководител на проекта ще бъде отговорен за цялостното изпълнение на проекта и прилагане на националното и европейското законодателство в областта на управление на договори за безвъзмездна финансова помощ със средства от Структурните фондове. Тази дейност е предпоставка, както за успешното планиране, мониториране и отчитане на всички дейности по проекта, така и за предварителната оценка на евентуални проблеми и трудности с цел тяхното ефективно преодоляване. В рамките на дейността ще се осигури човешкия ресурс за осигуряване на подготовката и провеждането на търгове за избор на подизпълнители и процедури за наемане на персонал, мониторинга на проекта, както и техническото и финансово отчитане, съобразно изискванита на програмата. |
6 174.00
|
6 174.00
|
Информираност и публичност: При изпълнение на проекта ще бъдат предприети мерки за осигуряване на публичност, прозрачност и всички необходими действия за популяризиране на обстоятелството, че Европейския съюз финансира проекта.
Във всички изработени документи и материали по проекта изрично ще се указва финансирането осигурено от ЕСФ и ще се спазват графичните изисквания и правила за визуална идентичност. На закупеното оборудване, обезпечаващо работните места ще се поставят стикери, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОП РЧР .
На интернет страницата на Екотекпродуктс ЕООД ще се даде кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, с открояване на финансовата подкрепа от ЕС. Емблемите, изписването и позоваването на ЕСФ ще се виждат при отваряне на страницата и ще са в шрифтове и цветност указани в Регламент 821/2014.
На видно място ще се постави информационна табела със задължителни елементи съгласно Регламент (ЕС) № 1303/2013 и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.
|
0.00
|
0.00
|