Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The "Hot Lunch for All" project in the municipality of Dospat envisages providing free hot lunch in seven settlements of the municipality, to the persons of the target group admitted by the application guidelines.
According to data of the Social Assistance Directorate - Devin, the number of persons meeting the conditions for receiving a hot lunch exceeds 200 persons from all the settlements in the municipality.
For the preparation and distribution of a warm lunch, the kindergarten buildings will be used in seven settlements of the municipality of Dospat (Dospat, Barutin, Zmeitza, Ljubcha, Kusak, Brashten and Tsrancha ).
Delivery of the food will take place at a specific time, each working day according to prescribed rules for the order and manner set by the Municipality of Dospat. Feedback forms will also be prepared and will be available to users. In addition, accompanying measures will be proposed to reduce social exclusion and improve social integration, which will consist of individual / group counseling and assistance for the use of social and / or administrative services to support access to health and education services , family budget management, healthy and balanced nutrition.

The definition of the specific representatives of the target group will be based on the official lists and information provided by the Social Assistance Directorate, Devin and submitted a personal application for the use of the service. "Hot Lunch for All"
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност № 1: Определяне на целевите групи: Определяне на целевата група ще се извърши съгласно Наредба № РД-07-1 от 2016 г. за реда и условията за определяне на целевите групи по Оперативна програма храни и/или основно материално подпомагане. В основната целева група ще бъдат включени желаещи от следните представители, съгласно официален отговор на Д"СП": 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция "Социално подпомагане"; 3. Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си Определянето на конкретните представители на целевата група ще се извършва на база списъци и информация, предоставени от Д"Социално подпомагане" Девин . Ще бъдат информирани лицата от списъците за правото им да ползват услугата . След стартиране на проекта ще започне прием на заявления за ползване на услугата. При подадени по-голям брой заявления от планирания брой 190 лица ще се класират според реалните им нужди и потребности . Класираните и в повече от 190 лица ще бъдат включени в резервен списък на допълнителни лица, на които ще се предоставя приготвения но не раздаден топъл обяд. При отпадане на някой от вече одобрените потребители, неговото място ще бъде заето от следващия в списъка . В проекта за периода на предоставяне на услугата ще бъдат включени 190 лица . Периодично / през шест месеца / ще се актуализира списъка на потребителите , които задължително ще бъдат посочени от Д"СП"Девин и ще отговарят на изискванията за лица от целевата група. Броят и лицата / потребители биха могли да търпят промени в хода на реализация на проекта поради отпадане на обстоятелствата за ползване на услугата. Одобрените кандидати ще бъдат информирани , че при настъпване на обстоятелства за отпадане от целевата група са длъжни незабавно да информират Община Доспат . За избягване разхищението на хранителните продукти допълнително ще бъдат включени лица от групата на "Лица и семейства, подпомагани по Наредба №РД/07-5/2008 г. за условията и реда за отпускане на целеви помощи за отопление, за отоплителен сезон 2017/2018 год., т. е. от допълнителна целева група, посочена в Наредба №РД-07-1 от 4 април 2016 год. за реда и условията за определяне на целевите групи по Оперативна програма за храни. Приоритетни от тази група ще бъдат възрастни, самотно живеещи и трудноподвижни.При предварителният подбор на потребителите, комисията ще определи резерв от чакащи. Доставянето на храната за представители на целевите групи, които имат затруднения в придвижването и не могат да отидат до пунктовете за раздаване на топлия обяд, ще се извършва от упълномощено лице. Лицата ще бъдат упълномощени със заверена декларация с посочване на данни за лицата . Към момента на кандидатстване на територията на община Доспат няма идентифицирани представители от целеви групи: 4.Скитащи и бездомни деца и лица; 5.Лица от уязвими групи - граждани на трети страни, по смисъла на параграф 1; т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците. 0.00 0.00
Дейност 2 : Закупуване на хранителни продукти трапезария 1-ЦДГ -Доспат: Закупуването на храни ще бъде възложено на доставчик определен по реда на ЗОП . Процедурата за избора на доставчик ще стартира след подписване на договор за безвъзмездна помощ . В критериите за подбор ще се поставят изисквания , които съответстват на националното законодателство. Възможно е да бъдат определени повече от един доставчик / за видове храни и или населени места / . С избрания/те Изпълнител/и ще се сключат договори за доставка до сградата - склад на ЦДГ (детската градина). Предвижда се срок от обявяване на процедурата за избор на доставчик до сключване на договор минимум 2, 5 календарни месеца . Избраният изпълнител ще доставя храните по заявка , в дни от седмицата по заявки на видовете хранителни продукти . Предвижда се поне два пъти седмично да бъдат доставяни храните. Ще се следи и контролира, тяхното качество, количество, годност . Доставката на хранителни продукти ще бъде за 24 календарни месеца , като последния месец ще се съобразят количествата с края на предоставяне на услугата. Кмета на община Доспат ще възложи тази дейност на избран доставчик след провеждане на процедура по Закона за обществените поръчки. Изборът ще се проведе от комисия, определена със заповед от Кмета на общината . Доставчикът ще доставя до склада на всяка детска градина и предава с приемо-предавателни протоколи доставената храна . Предвижда се стартиране на доставката на храни да бъде поне 5 дни преди първия ден за предоставяне на топъл обяд, а ще завърши поне 5 дни преди последния работен ден на 26 месец. 63 315.00 63 315.00
Дейност 3 :Закупуване на хранителни продукти трапезария 2-ЦДГ - Барутин: Предвижда се стартиране на доставката на храни да бъде поне 5 дни преди първия ден за предоставяне на топъл обяд . Дейността ще стартиране в края на втория месец от сключване на договора и ще завърши поне 5 дни преди последния работен ден на 26 месец. Планира се доставка на хранителни продукти за 503 дни за средно 190 лица за периода на договора . Закупуването на храни ще бъде възложено на доставчик определен по реда на ЗОП . Процедурата за избора на доставчик ще стартира след подписване на договор за безвъзмездна помощ . В критериите за подбор ще се поставят изисквания , които съответстват на националното законодателство. Възможно е да бъдат определени повече от един доставчик / за видове храни и или населени места / . С избрания/те Изпълнител/и ще се сключат договори за доставка до всяко населено място / сградата - склад на ЦДГ (детската градина). Предвижда се срок от обявяване на процедурата за избор на доставчик до сключване на договор 2, 5 календарни месеца . Избраният изпълнител ще доставя храните по заявка , в дни от седмицата по заявки на видовете хранителни продукти . Предвижда се поне два пъти седмично да бъдат доставяни храните. Ще се следи и контролира, тяхното качество, количество, годност . Доставката на хранителни продукти ще бъде за 24 календарни месеца , като последния месец ще се съобразят количествата с края на предоставяне на услугата. Кмета на община Доспат ще възложи тази дейност на избран доставчик след провеждане на процедура по Закона за обществените поръчки. Изборът ще се проведе от комисия, определена със заповед от Кмета на общината . Доставчикът ще доставя до склада на всяка детска градина и предава с приемо-предавателни протоколи доставената храна . Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00166-2018-0008, и № на договори с избрани изпълнители - № 51, №52, №53, №54, №55 и №56 от 04.05.2018г. 43 662.50 43 662.50
Дейност 4 : Закупуване на хранителни продукти трапезария 3 ЦДГ- Змейца: Закупуването на храни ще бъде възложено на доставчик определен по реда на ЗОП . Процедурата за избора на доставчик ще стартира след подписване на договор за безвъзмездна помощ . В критериите за подбор ще се поставят изисквания , които съответстват на националното законодателство. Възможно е да бъдат определени повече от един доставчик / за видове храни и или населени места / . С избрания/те Изпълнител/и ще се сключат договори за доставка до сградата - склад на ЦДГ (детската градина). Предвижда се срок от обявяване на процедурата за избор на доставчик до сключване на договор минимум 2, 5 календарни месеца . Избраният изпълнител ще доставя храните по заявка , в дни от седмицата по заявки на видовете хранителни продукти . Предвижда се поне два пъти седмично да бъдат доставяни храните. Ще се следи и контролира, тяхното качество, количество, годност . Доставката на хранителни продукти ще бъде за 24 календарни месеца , като последния месец ще се съобразят количествата с края на предоставяне на услугата. Кмета на община Доспат ще възложи тази дейност на избран доставчик след провеждане на процедура по Закона за обществените поръчки. Изборът ще се проведе от комисия, определена със заповед от Кмета на общината . Доставчикът ще доставя до склада на всяка детска градина и предава с приемо-предавателни протоколи доставената храна . Предвижда се стартиране на доставката на храни да бъде поне 5 дни преди първия ден за предоставяне на топъл обяд .,а ще завърши поне 5 дни преди последния работен ден на 26 месец. 22 455.00 22 455.00
Дейност 5 : Закупуване на хранителни продукти трапезария 4 -ЦДГ - Црънча: Закупуването на храни ще бъде възложено на доставчик определен по реда на ЗОП . Процедурата за избора на доставчик ще стартира след подписване на договор за безвъзмездна помощ . В критериите за подбор ще се поставят изисквания , които съответстват на националното законодателство. Възможно е да бъдат определени повече от един доставчик / за видове храни и или населени места / . С избрания/те Изпълнител/и ще се сключат договори за доставка до сградата - склад на ЦДГ (детската градина). Предвижда се срок от обявяване на процедурата за избор на доставчик до сключване на договор минимум 2, 5 календарни месеца . Избраният изпълнител ще доставя храните по заявка , в дни от седмицата по заявки на видовете хранителни продукти . Предвижда се поне два пъти седмично да бъдат доставяни храните. Ще се следи и контролира, тяхното качество, количество, годност . Доставката на хранителни продукти ще бъде за 24 календарни месеца , като последния месец ще се съобразят количествата с края на предоставяне на услугата. Кмета на община Доспат ще възложи тази дейност на избран доставчик след провеждане на процедура по Закона за обществените поръчки. Изборът ще се проведе от комисия, определена със заповед от Кмета на общината . Доставчикът ще доставя до склада на всяка детска градина и предава с приемо-предавателни протоколи доставената храна . Предвижда се стартиране на доставката на храни да бъде поне 5 дни преди първия ден за предоставяне на топъл обяд .,а ще завърши поне 5 дни преди последния работен ден на 26 месец. 21 207.50 21 207.50
Дейност 6 : Закупуване на хранителни продукти трапезария 5 -ЦДГ - Бръщен : Закупуването на храни ще бъде възложено на доставчик определен по реда на ЗОП . Процедурата за избора на доставчик ще стартира след подписване на договор за безвъзмездна помощ . В критериите за подбор ще се поставят изисквания , които съответстват на националното законодателство. Възможно е да бъдат определени повече от един доставчик / за видове храни и или населени места / . С избрания/те Изпълнител/и ще се сключат договори за доставка до сградата - склад на ЦДГ (детската градина). Предвижда се срок от обявяване на процедурата за избор на доставчик до сключване на договор минимум 2, 5 календарни месеца . Избраният изпълнител ще доставя храните по заявка , в дни от седмицата по заявки на видовете хранителни продукти . Предвижда се поне два пъти седмично да бъдат доставяни храните. Ще се следи и контролира, тяхното качество, количество, годност . Доставката на хранителни продукти ще бъде за 24 календарни месеца , като последния месец ще се съобразят количествата с края на предоставяне на услугата. Кмета на община Доспат ще възложи тази дейност на избран доставчик след провеждане на процедура по Закона за обществените поръчки. Изборът ще се проведе от комисия, определена със заповед от Кмета на общината . Доставчикът ще доставя до склада на всяка детска градина и предава с приемо-предавателни протоколи доставената храна . Предвижда се стартиране на доставката на храни да бъде поне 5 дни преди първия ден за предоставяне на топъл обяд .,а ще завърши поне 5 дни преди последния работен ден на 26 месец. 31 187.50 31 187.50
Дейност 7 : Закупуване на хранителни продукти трапезария 6 -ЦДГ - Късак : Закупуването на храни ще бъде възложено на доставчик определен по реда на ЗОП . Процедурата за избора на доставчик ще стартира след подписване на договор за безвъзмездна помощ . В критериите за подбор ще се поставят изисквания , които съответстват на националното законодателство. Възможно е да бъдат определени повече от един доставчик / за видове храни и или населени места / . С избрания/те Изпълнител/и ще се сключат договори за доставка до сградата - склад на ЦДГ (детската градина). Предвижда се срок от обявяване на процедурата за избор на доставчик до сключване на договор минимум 2, 5 календарни месеца . Избраният изпълнител ще доставя храните по заявка , в дни от седмицата по заявки на видовете хранителни продукти . Предвижда се поне два пъти седмично да бъдат доставяни храните. Ще се следи и контролира, тяхното качество, количество, годност . Доставката на хранителни продукти ще бъде за 24 календарни месеца , като последния месец ще се съобразят количествата с края на предоставяне на услугата. Кмета на община Доспат ще възложи тази дейност на избран доставчик след провеждане на процедура по Закона за обществените поръчки. Изборът ще се проведе от комисия, определена със заповед от Кмета на общината . Доставчикът ще доставя до склада на всяка детска градина и предава с приемо-предавателни протоколи доставената храна . Предвижда се стартиране на доставката на храни да бъде поне 5 дни преди първия ден за предоставяне на топъл обяд .,а ще завърши поне 5 дни преди последния работен ден на 26 месец. 22 455.00 22 455.00
Дейност 8 : Закупуване на хранителни продукти трапезария 8 - ЦДГ - Любча: Закупуването на храни ще бъде възложено на доставчик определен по реда на ЗОП . Процедурата за избора на доставчик ще стартира след подписване на договор за безвъзмездна помощ . В критериите за подбор ще се поставят изисквания , които съответстват на националното законодателство. Възможно е да бъдат определени повече от един доставчик / за видове храни и или населени места / . С избрания/те Изпълнител/и ще се сключат договори за доставка до сградата - склад на ЦДГ (детската градина). Предвижда се срок от обявяване на процедурата за избор на доставчик до сключване на договор минимум 2, 5 календарни месеца . Избраният изпълнител ще доставя храните по заявка , в дни от седмицата по заявки на видовете хранителни продукти . Предвижда се поне два пъти седмично да бъдат доставяни храните. Ще се следи и контролира, тяхното качество, количество, годност . Доставката на хранителни продукти ще бъде за 24 календарни месеца , като последния месец ще се съобразят количествата с края на предоставяне на услугата. Кмета на община Доспат ще възложи тази дейност на избран доставчик след провеждане на процедура по Закона за обществените поръчки. Изборът ще се проведе от комисия, определена със заповед от Кмета на общината . Доставчикът ще доставя до склада на всяка детска градина и предава с приемо-предавателни протоколи доставената храна . Предвижда се стартиране на доставката на храни да бъде поне 5 дни преди първия ден за предоставяне на топъл обяд .,а ще завърши поне 5 дни преди последния работен ден на 26 месец. 32 435.00 32 435.00
Дейност 9 : Осигуряване на топъл обяд: в община Доспат ще се реализира раздаване на топъл обяд в седем трапезарии .Топлият обяд ще се приготвя в кухните на детските градини по населени места, като ще се води стриктна отчетна документация. Раздаването на топлия обяд, под формата на кетеринг и от седемте трапезарии ще се извършва от домакините на детските заведения . На представителите на целевите групи, които имат затруднения в придвижването и не могат да отидат до трапезариите, община Доспат ще съдейства при заверка на декларация/пълномощно, в което ще се посочи лицето, което ще получава храната и ще я занесе до потребителя. Сградите са на достъпно място и от кухненските блокове има отделни изходи, което няма да позволи достъпа на външни лица до децата. Детските градини разполагат разполагат с оборудвани кухни , хладилници, фризери, необходими съдове, складове за хранителни продукти; за санитарни и хигиенни материали; съблекалня; кухненски блок; отделение за измиване и дезинфекция; санитарни помещения. Екипите са професионалисти с дългогодишен опит. Адреси :1. гр. Доспат ДГ "СЛЪНЦЕ": ул. Шипка № 2; УР №101/3370 от 19.11.2014 г. Разполага със склад за хранителни продукти, съблекалня и стая за отдих, кухненски блок, оборудван с печка за готвене на дърва, ел. фурна, хладилник, голям фризер, необходими съдове ; отделение за измиване и дезинфекция; санитарни помещения. Персонал:готвач, помощник готвач и домакин.2.с. Барутин ДГ "ЕЛИЦА"ул."Детелина "№5, УР № 101/7697/ от 15.04.2015 г. Разполага със склад за хранителни продукти, съблекалня и стая за отдих, кухненски блок оборудван с печка за готвене на дърва, ел. фурна, хладилник, фризер, необходими съдове и посуда; отделение за измиване и дезинфекция; санитарни помещения. Персонал: готвач, домакин. 3.с. Змейца ДГ"ЗВЪНЧЕ", ул. "Граничар" №1,община Доспат; УР - № 101/3682/ от 06.03.2015 г. Разполага със склад за хранителни продукти,съблекалня и стая за отдих, кухненски блок оборудван с ел. фурна, хладилник, фризер, необходими съдове; отделение за измиване и дезинфекция; санитарни помещения. Персонал: готвач, домакин. 4.с. Црънча ДГ "ЗОРА",УР № 101/11576/ от 18.05.2015 г. Разполага със склад за хранителни продукти, съблекалня, кухненски блок оборудван с печка за готвене на дърва, ел. фурна, хладилник, фризер, необходими съдове и посуда, ; отделение за измиване и дезинфекция ; санитарни помещения. Персонал: готвач, домакин. 5. с. Бръщен ДГ "КОКИЧЕ", ул. "Изгрев" №13, УР № 101/3671/ от 06.03.2015 г. Разполага със склад за хранителни продукти,съблекалня, кухненски блок оборудван с печка готварска, ел. фурна, Пекарна ПЕС - 2 бр., хладилник с фризер 3 бр., необходими съдове ; отделение за измиване и дезинфекция; санитарни помещения. Персонал: готвач, домакин. 6.с. Късак, ДГ "МЕЧТА", УР № 101/11563/ от 18.05.2015 г. Разполага със склад за хранителни продукти,съблекалня, кухненски блок оборудван с печка за готвене на дърва, ел. фурна, хладилник, фризер, необходими съдове , отделение за измиване и дезинфекция; санитарни помещения. Персонал: готвач, домакин. 7. с.Любча ДГ "ПЕТЯ ДУБАРОВА", УР № 101/3676/ от 06.03.2015 г. Разполага с печка за готвене на дърва, ел. печка , хладилник с фризер, необходими съдове , със склад за хранителни продукти,съблекалня и стая за отдих, кухненски блок; отделение за измиване и дезинфекция; санитарни помещения. Персоналът, ангажиран в кухнята: готвач, домакин.Същите са регистрирани по чл.12 от Закона за храните, регистрациите са приложени към проектното предложение.Всички детски градини са общинска собственост. Прилагаме документи като прикачени файлове.За дата на стартиране на дейността на трапезариите считаме, че ще бъде от 01.05.2018 г., а за дата на приключване на дейността 30 април 2020 г., която е и крайна дата за допустимост. Планира се за 2018 година - общо раб дни -167, за 2019 година = 12х 21 = 252 дни, за 2020 - 4 месеца х 21 дни = 84 дни общо за периода на договора - 167 +252+84 = 503 При избрани 190 потребители, услугата ще се предоставя 503 хранодни. 11 835.88 11 835.88
Дейност 10 : Предоставяне на съпътстващи мерки.: Съпътстващите мерки, предвидени в допълнение към разпределянето на храна, целят намаляване на социалното изключване и/или справяне с извънредни социални ситуаци. Те допълват предоставянето на топъл обяд по проекта и се изразяват в индивидуално/групово консултиране. Както е предвидено и по настоящата процедура в допълнение към разпределянето на храна ще се предлагат съпътстващи мерки с цел намаляване на социалното изключване и/ или справяне с извънредни социални ситуации по еманципиращ и устойчив начин, допълващи предоставянето на топъл обяд, които се изразяват индикативно в индивидуално/ групово консултиране и съдействие за: - възможности за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на община Доспат; - ползването на административни общински услуги и за подпомагане достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене - други форми на подкрепа и/ или съдействие, индивидуално или групово консултиране, реализирани в отговор на установени конкретни нужди и проблеми на представителите на целевите групи. 11 835.87 11 835.88

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).