Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 279 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The successful execution of this project proposal consists in the acquisition and implementation in "TSys" Ltd. of a resource management system (ERP), which will allow the organization to manage effectively and efficiently its resources, including material, financial and human resources in a way that clearly increase the overall organizational level and improve the competitiveness of the company.The implementation and certification of management system according to standard ISO 14001: 2015 and ISO 27001:2013 will ensure measures for environmental management and information security and improve the overall competitiveness of "TSys" EOOD.  Potential target groups that seek company are mainly companies in need of IT services. Also, the company aims to partnerships and collaboration with other companies developing in these areas .

As main activities of the project proposal are the introduction of system resource management (ERP), Advisory services for developing and implementing a system of environmental management according to international standard ISO 14001: 2015, System Information Security Management according to ISO 27001 : 2013, implementation of new equipment for the operation of the ERP system ,system management services through colocation server and storage system which will ensure the appropriate management of business processes and activities of the company and would secure positive outcomes for "Tsys" Ltd. 

The expected results are:
-Increased productivity;
-Improving the overall control processes;
-Optimize the use of available resources and potential;
-Improving the company's image nationally and globally based on objective evidence of high standards of governance;
-Access to markets requiring certification to ISO 14001: 2015, especially in the international market;
-Increasing the level of information security in the company according to ISO 27001 : 2013 ;
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и внедряване на ERP система: В рамките на дейността по разработване и внедряване на Система за управление на ресурсите (ERP система) ще бъдат възложени на фирма с доказани професионални качества и опит в тази сфера. Чрез разработване и въвеждане на система за управление на ресурсите (ERP система) във фирмата ще се постигне интегрирано управление на всички ресурси. Софтуерното ERP бизнес решение, което ще бъде разработено от компетентен изпълнител ще подреди по безпрецедентен начин управлението на дейността на фирмата, като ще интегрира цялата налична информация за всички настоящи и потенциални проекти на компанията. Така ще се подпомогне ръководството да планира и организира работата, по начин, които да бъде максимално ефективен и ефикасен. С наличието на модули за персонално разпределение и следене на оперативните задачи към отделни специалисти ще се подпомогне дейността на ръководителя, който ще може да осъществява много по-добър и навременен контрол върху изпълнението на отделни дейности. ERP системата ще увеличи ефективността на управлението на човешките ресурси, най-важният и значим за фирмата ресурс. Информационната система за управление на ресурсите ще интегрира цялата налична информация за служителите, ще позволи натрупването и анализирането на фактологична информация за тяхното трудово представяне, която ще подпомогне ръководството да извършва атестация на ефективността им. Също така ERP решението ще концентрира в една интегрирана информационна среда цялата оперативна комуникация, което ще повиши значително качеството на организацията и допринесе за по-бързото реализиране на дейностите. ERP системата ще доведе до по-надеждно управление на финансовите и счетоводните процеси на компанията. Основата на ERP (Enterprise Resource Planning) системите е интеграция на всички данни и процеси в обща, унифицирана платформа. Типичната ERP система използва множество компоненти (софтуерни и/или хардуерни) за да постигне необходимата интеграция на данните. Основна съставна част на повечето ERP системи е обща база от данни за всички процеси. Тя съдържа операциите, структурите и описание на процесите в предприятието. Стандартно всички модули съхраняват данните си в тази база, където е налична цялата информация за функционирането на предприятието. Всяка част от данните е обвързана с всички други и сама по себе си не представлява източник на информация. 180 000.00 179 890.00
Дейности за внедряване на Система за управление ISO 14001:2015: Дейността ще включва всички основни стъпки на експертното мнение на консултанта при внедряването на Системата за управление на околната среда съгласно международния стандарат ISO 14001:2015. "TСис" ЕООД е организация, развиваща своята дейност в сектора на телекомуникациите и притежаването на Сертификат е от изключително значение за имиджа на компанията, положителния ефект в маркетинговата политика и достъпа до отворените врати на международния пазар. Същността на дейността ще се състои в разпределение на конкретните задачи и отговорности към всички отговорни лица във фирмата от страна на консултанта по време на анализа и обучението, през разработването, внедряването и потвърждаването на Системата за управление на околна среда. Притежаването на сертификата е от голяма важност за всеки бизнес, тъй като позволява на фирмите да управляват разумно е ефективно отпадъците и отпадъчните си материали, както и да са енергийно ефективно, което е полезно както за самата фирма, така и за околната среда. Внедряването на системата за управление ще осигури на служителите на компанията знания и практически достъп до по-лесното и ефективното разделно изхвърляне, спестяване на енергия, рециклиране на определен тип отпадъци и пр. Дейността ще се изпълни чрез следните две стъпки: - Избор на изпълнител за извършване на услугата (от 1ви до 4ти месец от изпълнението на проекта); - Сключване на договор и извършване на услугата (от 5ти до 11ти месец от изпълнението на проекта); 7 000.00 3 900.00
Дейности за внедряване на Система за управление на информационната сигурност съгласно стандарт ISO 27001:2013 : Дейността ще включва всички основни стъпки на експертното мнение на консултанта при внедряването на Система за управление на информационната сигурност съгласно стандарт ISO 27001:2013. "TСис" ЕООД е организация, развиваща своята дейност в сектора на телекомуникациите и IT услугите и притежаването на този международен стандарт на първо място ще повиши нивото на сигурност и ще осигури поддържането на характеристиките поверителност, наличност и цялост на информацията във фирмата. Когато една Система за управление на информационната сигурност е внедрена, поддържана и подобрявана, това създава убедителен потенциал на доверие и спокойствие сред всички страни, с които работи организацията. Като най-съществените ползи от внедряването е, че те създават нов начин на отношение и мислене за рисковете, че задържат постоянно вниманието фокусирано върху аспектите на сигурността и че включват в действие отработени механизми за превенция срещу заплахи или за реакция на събития и инциденти по начин такъв, че те не могат да се превърнат в рецидив. Дейността ще се изпълни чрез следните две стъпки: - Избор на изпълнител за извършване на услугата (от 1ви до 4ти месец от изпълнението на проекта); - Сключване на договор и извършване на услугата (от 5ти до 11ти месец от изпълнението на проекта); 11 000.00 5 900.00
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез сертифициране на ISO 14001:2015 и ISO 27001:2013: Дейността по сертификация на Системите за управление съгласно стандарти ISO 14001:2015 и ISO 27001:2013 ще бъде възложена на фирма с доказани професионални качества и опит в тази сфера. Сертификацията на Системи за управление съгласно ISO 14001:2015 и ISO 27001:2013 ще докаже, че "ТСис" ЕООД гарантира в максимална степен сигурността, както на собствената си информация, така и на тази на своите клиенти и е отговорна към околната среда. 16 000.00 15 646.63
Дейности за управление чрез колокация на сървърна система и сторидж: В същността си, услугата колокация на сървърна система и сторидж е физическо разполагане на клиентското оборудване в специално пригоден за целта дейта-център, който отговаря на определени изисквания за: температура на помещението, влажност, запрашеност, непрекъсваемост на електрозахранването, интернет-свързаност и др. Като по този начин услугата дава възможност на фирмата да се фокусира върху основната си дейност, като остави физическата грижа за оборудването си на подходящото за целта място. Услугата е изключително важна за "ТСис" ЕООД като фирма занимаваща и развиваща своята дейност в сферата на телекомуникациите и IT услугите целяща да си осигури максимална сигурност и непрекъсваемост на бизнеса си, да се възползва от привилегиите на високата скорост на Интернет свързаността, резервираността /осигуреността/ на оборудването и захранването, както и устойчивостта към природни бедствия. Дейността ще се изпълни чрез следните две стъпки: - Избор на изпълнител за извършване на услугата (от 5ти до 6ти месец от изпълнението на проекта); - Сключване на договор и извършване на услугата (от 6ти до 18ти месец от изпълнението на проекта); 44 000.00 41 040.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ERP системата: В рамките на дейността ще бъде избран външен доставчик за закупуване и доставка на оборудване необходимо за функционирането на ERP системата. „ТСис“ ЕООД е организация, развиваща своята дейност в сектора на телекомуникациите и IT услугите. За функционирането на ERP системата е нужно закупуването на 7бр. сървърна система и 1 бр. сторидж. Оборудването е необходимо за разработването и внедряването на ERP системата в организацията. Сървърната система ( 7 бр.) е необходима за да може да се инсталират работните файлове и системни протоколи на самата ERP системата в „ТСис“ ЕООД. Без тях на практика няма как ERP системата да бъде имплементирана. Сториджът от своя страна ще служи за осигуряване на персоналните профили на отделните служители в ERP системата от една страна, и от друга на него ще се извършва постоянен инкрементален бекъп на цялата оперативна информация свързана с ежедневните процеси във фирмата (които от своя страна ще се централизират и алгоритмизират в ERP системата). Също така подобна постановка на имплементацията на ERP системата ще направи възможно постигането на съответствие със стандарт ISO27001:2013, като осигури сигурност на всички информационни активи и гарантира непрекъснатостта на бизнеса и неприкосновеността на чувствителната за заинтересованите страни информация и документи. Необходими стъпки за изпълнението на дейността са следните: - Избор на изпълнители за доставка на оборудване (1ви - 4ти месец от изпълнението на проекта) ; - Сключване на договори и доставка на оборудване (5-ти до 7ми месец от изпълнението на проекта). 49 000.00 56 200.00
Визуализация на проекта: Дейността включва цялостно реализиране на дейностите по визуализация и публичност при стриктно спазване на реда, посочен в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 2 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).