Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

NATUROZONS Ltd. is a Bulgarian company established in August 2018 with code of main economic activity 20.42"Manufacture of pastiers and toiletries".
The activities planned under the project cover 2 eligible activities under BG16RFOP002-2.024"Promotion of Entrepreneurship", namely: activities for realization of the entrepreneurial idea market (high-class 100% natural cosmetics under the NATUROZON brand, based on the unique characteristics of the ozonized vegetable oils) and activities for visualization of the project.
The planned project activities are in line with the horizontal policies set out in Art.7 and Art.8 of Regulation (EC) No1303/2013 of the European Parliament and of the Council.The project envisages that the activities for realization of the entrepreneurial idea market will be implemented through the following resources, the costs of which are included in the project budget:
1. Human resources, including: recruitment of qualified personnel-6 persons;
2. Material resources, incl. purchase of:
-LTA-5 sets of different laboratory equipment;
-LIA-development of 2 highly specialized softwares;
-materials that will be used in the manufacturing process for the project implementation period, contributing directly to the realization of the entrepreneurial idea - the production of the first series of cosmetic products.
3. Rental of work space;
4. External services-2: 1 for the development of technologies for the production of cosmetic products and 1 for creation of a corporate website of the applicant with an on-line shop;
5. Participation in 1 exhibition of manufacturers of cosmetic products.
Taking into account the essence of the entrepreneurial idea realized on the project, the project focuses on the thematic area "Industry for Healthy Living and Bio-Technologies" by ISSS, in particular with the priority axis "methods of clean production, storage, processing and reaching the end user of specific Bulgarian ingredients, means and products" (cosmetics).
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея-ЧАСТ 1 (дейност 1, част 1 ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал-1 лице на позиция Разработчик на рамкови рецептури за производство на козметични продукти и чрез външна услуга за разраб. на технологии за производство на козметични продукти с включени доказателства за безопастност на технологията и технически досиета-1 бр.): Дейността по реализиране на пазара на предприемаческата идея - продукти, притежаващи характеристиките на стока, а именно: висок клас 100% натурални козметични продукти под марката NATUROZON, базирана на уникалните свойства на озонираните растителни масла, включва следните под-дейности, представляващи етапите от цялостния й процес от разработката, вкл. тестването и проектирането й през създаването/производството й до реализацията й на таргетирания пазар: Под-дейност 1.1. Технологични разработки за производството на козметичните продукти Под-дейност 1.2. Производство на мостри и тестови козметични продукти Под-дейност 1.3. Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевите пазари Под-дейност 1.4. Навлизане и позициониране на целевите пазари. Бранд мениджмънт Конкретните действия, планирани да бъдат предприети в процеса на изпълнение на така формулираните под-дейности по Дейност 1, както и съответните ресурси, които ще са необходими за осъществяването им, разходите за които са планирани в бюджета на проекта, са, както следва: Под-дейност 1.1. Технологични разработки за производството на козметичните продукти Под-дейността включва действия по: (1)Разработване на технологични рамкови рецептури за производство на козметични продукти, съгласно изискванията на Регламент 1223/2009 и (2)Разработване на технологии за производство на козметични продукти с включени доказателства за безопастност на технологията и технически досиета, съгласно изискванията на Регламент 1223/2009. За осъществяване разработването на технологичните рамкови рецептури за производство на козметични продукти, съгласно изискванията на Регламент 1223/2009 е планирано наемането на квалифициран персонал: 1 лице на позиция „Разработчик на рамкови рецептури за производство на козметични продукти“ (за 9 месеца на 4 часов работен ден) – от 2-ри до 10-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта. Осъществяването на разработката на технологии за производство на козметични продукти с включени доказателства за безопастност на технологията и технически досиета, съгласно изискванията на Регламент 1223/2009 е предвидено да бъде реализирано чрез външен изпълнител, който да предостави посочената услуга. Планирано е услугата да бъде предоставена в рамките на периода между 2-ри и 8-ми, вкл. месец от изпълнението на проекта. 249 298.00 23 903.23
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 2 (дейност 1, част 2 ще бъде осъществена чрез закупуване на ДМА: 5 комплекта различно лабораторно оборудване; материали за влагане; наем на работно помещение за 17 мес., както и чрез наемане на квалифициран персонал-5 лица): Под-дейност 1.2. Производство на мостри и тестови козметични продукти Под-дейността включва действия по придобиване на необходимите материални ресурси и съответно осигуряване на ресурсната обезпеченост на производството на мостри и тестови козметични продукти от висок клас 100% натурални козметични продукти, чрез които да бъдат реализирани пилотните действия, планирани в под-дейност 1.4. под марката NATUROZON, базирана на уникалните свойства на озонираните растителни масла. Под-дейност 1.2. включва закупуване на: -ДМА: 5 комплекта различно лабораторно оборудване за приготвяне на мостри и тестови продукти, измерване на рН, плътност и вискозитет на готови продукти, съгласно изискванията на Регламент 1223/2009 година; -материали за влагане в производствения процес за периода на изпълнение на проекта, допринасящи непосредствено за реализирането на предприемаческата идеята-производството на първата (тестова) серия от козметичните продукти; -наем на работно помещение, в т.ч. режийните разходи по него и разходите за офис материали и консумативи и - наемане на необходимите човешки ресурси, обезпечаващи процеса. Предвиденото в под-дейност 1.2. лабораторно оборудване, включва: - 1 комплект за аналитично измерване и тестване; - 1 комплект за разбъркване, разклащане и смесване; - 1 комплект за работа с течности; - 1 комплект лабораторна стъклария и - 1 комплект за разливане и съхранение. Изброените комплекти, необходими за приготвянето на мостри и тестови продукти, за измерване на рН, плътност и вискозитет на готови продукти, съгласно изискванията на Регламент 1223/2009 година е планирано да бъдат доставени в периода между 2-ри и 8-ми, вкл. месец от изпълнението на проекта. Предвидените в под-дейност 1.2. материали за влагане в производствения процес, включват: (1) Базови материали/влагани съставки/ за тестови продукти и мостри - по опис, посочен в поле "Резултат". (2) Амбалажни шишета с капачки за първична опаковка на изработените тестови продукти и мостри на козметични продукти (10 мл стъклени шишета цвят амбър) - 352 броя; (3) Специално брандирани първични опаковки – шишета, бутилки, дозатори, пипети и капачки за готовите продукти по предварително изготвено задание - 352 броя; (4) Специално брандирани вторични опаковки – картонени кутии по предварително изготвено задание - 352 броя. Изброените материали е планирано да бъдат доставени в периода между 3-ти и 8-ми, вкл. месец от изпълнението на проекта. Наемът на работно помещение, предвидено по проекта е в рамите на 17 месеца, в периода от 2-ри до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта. В планираните в бюджета на проекта разходи за наем на работно помещение, в б.р. 5.1., са включени освен разходите за наем, и режийните разходи и разходите за офис материали и консумативи. За осигуряване на необходимите човешки ресурси, е планирано наемането на квалифициран персонал за следните позиции по проекта: - 1 лице на позиция: Експерт "Организация и контрол на производствения процес" (за 18 месеца на 8 часов работен ден) - от 1-ви до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта; - 1 лице на позиция: Експерт "Контрол на етикирането на продукти, съгласно Регламент 1223/2009 на ЕК на първични и вторични опаковки" (за 9 месеца на 4 часов работен ден) - от 10-ти до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта; - 1 лице на позиция: Експерт "Склад и складови операции" (за 16 месеца на 4 часов работен ден) - от 3-ти до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта; - 1 лице на позиция: Експерт "Контрол на качеството на доставката на суровини и материали и на готови продукти" (за 16 месеца на 8 часов работен ден) - от 3-ти до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта; - 1 лице на позиция: Експерт "Графичен дизайн" (за 4 месеца на 4 часов работен ден) - от 15-ти до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта. 0.00 114 079.45
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 3 (дейност 1, част 3 ще бъде осъществена чрез закупуване на ДНА-разработка на 2 бр. тясно специализирани софтуера; външна услуга за създаване на интернет страница на кандидата с он-лайн магазин-1 бр.; участие в 1 бр. изложение на производителите на козметични продукти и съставки): Под-дейност 1.3. Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевите пазари Под-дейността включва действия по създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевите пазари и съответно осигуряване на ресурсната обезпеченост за този процес. Под-дейност 1.3. включва: (1)закупуване, вкл. разработка, на 2 бр. ДНА, както следва: - Софтуер за виртуална демонстрационна лаборатория за представяне на клинични тестове за безопасност (кожна поносимост) и ефикасност на произвежданиет козметични продукти - 1 брой; - Софтуер за бърза диагностика на типа кожа с оглед избор на най-подходящ продукт за съответния клиент от предлаганата продуктова гама - 1 брой; (2)създаване на интернет страница на кандидата с он-лайн магазин – реализирана под формата на 1 бр. външна услуга. Първият софтуер ще представлява витртуална демонстрационна ларобатория за представяне на клинични тестове за безопасност (кожна поносимост) и ефикасност на нашите козметични продукти. Този софтуеър ще бъде оринетиран към B2B (Business to Business) и ще дава възможност за нас предварително да тестваме съставките, които ще влагаме в продуктите, да изследваме и представим тяхната ефикастност пред наши потенциални клиенти при продажби на едро. Вторият софтуер ще дава възможност за бърза диагностика на типа кожа на всеки потенциален клиент и ще подбира най-подходящия за него/нея продукт за даден краен клиент при продажби на дребно. Този софтуеър ще бъде оринетиран към B2C ( Business to Client). Специализираната софтуерна платформа ще направи възможно прeдоставянето на комплексна услуга на нашите потенциални клиенти, свързани с качеството на обслужване и повишаване знанието на нашите клинети относно ефикастността, чистотата на съставките, използвани в продуктите и приложението им в холистичната грижа за красотата, тялото и духа. Под-дейност 1.4. Навлизане и позициониране на целевите пазари. Бранд мениджмънт За осъществяване на под-дейността са планирани единствено необходимите за целта разходи за участие в 1 изложение на производителите на козметични продукти и съставки, организирано в Европа и/или Азия с цел представяне на произвежданите продукти, разширяване и развитие на дейността на НАТУРОЗОН ООД, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи. 0.00 47 400.00
Дейност 2. Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 21 бр. стикери и 1 бр. табела): Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. С цел популяризация на дейностите и под-дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат следните мерки, включени в настоящата дейност по визуализация на проекта: (1) изработка и доставка на 21 броя стикери за всеки от закупуваните по проекта ДМА – по образец Приложение 2.16.5. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; (2) изработка, доставка и монтаж на 1 брой постоянна табела с информация за проекта - по образец Приложение 2.16.3. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; с минимални размери 50 х 70 см. Постоянната табела ще бъде монтирана на видно място, на входа на помещението, където ще бъдат инсталирани придобиваните по проекта ДМА и ДНА; (3) включване на визуализационните и информационни реквизити на ОПИК и ЕС в съответствие с изискванията за мерките за публичност във всяка една комуникация и документация, изготвяни в процеса на изпълнение на проекта при възникващите взаимоотношения с доставчици, изпълнители на услуги, клиенти и други заинтересовани страни. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкуретноспособност” 2014-2020 г., номер и наименование на проекта на български език. Чрез изпълнение на дейността по визуализация на проекта ще се осигури публичност на целите, постигнатите резултатите от проекта, както и размера на финансовата подкрепа по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. Дейността се предвижда да стартира от 1-ви проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвяне на съответния пакет документи по процедурите за избор на изпълнители за доставките и услугите по проекта съгласно предвидените указания за информация и комуникация. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия период на изпълнение на проекта, като при финализиране на дейностите по доставката на ДМА ще бъдат изработвани и предвидените стикери. 702.00 642.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).