Дейности за идентифициране на икономически неактивни младежи до 29 годишна възраст включително, които не са в образование или обучение, и активиране за включването им на пазара на труда: Идентифицирането е процес, с чиято помощ може да се осъществи контакт с неактивен младеж - поименно определяне на младеж, който не учи, не работи и не е регистриран като търсещ работа в дирекция „Бюро по труда” (ДБТ), заедно с адрес за осъществяване на контакт с него., както и достигане до младежи, които не работят, не учат и не са регистрирани в ДБТ, което практически представлява намирането и осъществяването на контакт с младеж от целевата група по процедурата
В рамките на тази дейност ще се идентифицират икономически неактивните младежи от 15 - 29 год възраст вкл. Подробното описание на методологията по идентифицирането е направено в документ "Методология"
Често младите хора трудно взимат решение за посоката, която искат да поемат в живота си, когато става въпрос за професионалното им развитие. Мнозина младежи не считат, че училището и образованието ще им дадат знанията, нужни за развитие и пълноценен живот. Затова го напускат. Други не смятат за нужно да натрупат стаж в съответното определено време за него по време на обучението си и в последствие не могат да намерят работа, изискваща натрупан работен опит. Заедно с това, редица фактори влияят върху липсата на желание за развитие и обучение на младите кадри: социалната среда, липсата на желание от страна на обучаващите кадри в системата на образованието, негативно влияние от връстници и други. Всички тези обстоятелства и тяхното негативно влияние върху младежите на възраст между 15 и 29 години се умножават многократно, когато те се родят и израснат с ценностите на малцинствените или изолирани от обществото групи в страната. В тези случаи те често нямат дори достъп до образование и възможност за пълноценно развитие и информация относно опциите си за успех в живота, за да могат да вземат най-доброто за себе си решение в това отношение. Много от тези млади хора прекарват огромна част от времето си в Интернет. По-голямата част от него - в разглеждане на развлекателни сайтове с български и чужд произход, статии и в социалните мрежи.
В зависимост от нуждите на конкретните целеви групи предвиждаме:
- Срещи с младежи от изолирани от обществото групи - представители на етнически малцинства и младежи от социални домове
- Разработването на специална информационна платформа, която е насочена към икономически неактивните младежи, които имат завършено средно или висше образование, но не желаят да се ангажират с обучение за по-висока образователна степен и не работят.
- Провеждане на рекламно - информационни кампании
- Провеждане на трудови борси
- Организиране на кариерен център за млади хора
- Психологическо консултиране - изготвяне на индивидуален профил за определяне на потребностите; психологическо подпомагане за придобиване на активно поведение на пазара на труда;
- Насочване към образователни институции и структури на Министерството на образованието и науката на регионално и местно ниво за продължаване на образованието
- Насочване към работодатели и по-специално осигуряване на субсидирана и несубсидирана заетост при партньора
При работата си с идентифицираните неактивни младежи, експертите ще ги насърчават и подпомагат да изберат от някои от следните възможни „пътеки” за активиране: връщане в образователната система за продължаване на образованието, насочване към реализация на пазара на труда и насочване към регистрация в дирекция „Бюро по труда”.
В дейността са включени като основни изпълнители трима ключови експерти. И тримата са със завършена образователно-квалификационна степен „магистър” по психология и с повече от 10 години стаж в провеждането на събития, участие в трудови борси и изложения, работа с млади хора, вкл и безработни лица. Двама от тях имат степен кариерен консултант. В заложените дейности е планирано да участват винаги двама от тримата, посочени в екипа. Това е планирано с цел ресурсно обезпечаване. Възнаграждението на предложените експерти е 19.32 лв/час.
Дейността се изпълнява на територията на Южен централен район, област Пловдив. |
38 890.96
|
66 041.49
|
Провеждане на процедури за избор на изпълнители по реда на ПМС № 118/20.05.2014г.
: В рамките на проекта ще се проведат шест процедури по избор на изпълнител:
1.Избор на доставчик за канцеларски материали и оборудване - за дейност 1 и дейност 5
Досегашния ни опит в избор на доставчици показва, че обикновено фирмите, които доставят такива материали, могат да доставят и оборудването (мултимедиен проектор и екран). Ето защо, с цел оптимизиране на процедурата, ще се търси 1 доставчик, който може да осигури доставката и на канцеларски материали, и на оборудване.
2. Избор на доставчик за информационни материали и изработването на ресурсни пакети - дейност 1, дейност 2
Информационните материали ще обезпечат събитията по дейност 1 - провеждането на информационни събития, провеждането на трудови борси и психологическото подпомагане
Ресурсните пакети ще бъдат изготвени във връзка с провеждането на мотивационните обучения за безработни
3. Избор на доставчик за изработване на информационен портал - дейност 1
Ще бъде направено точно описание на търсените секции в информационния портал - с основни менюта и подменюта. Порталът трябва да е разработен така, че да има възможно проста функционалност за всеки тип потребител.
4 .Избор на доставчик за предоставяне на зали и хотелско настаняване - дейност 1, дейност 2
С цел оптимизация на процедурата и улесняване на експертите при извършване на дейността им, ще бъде избиран доставчик, който да предостави и хотелското настаняване, и залите. Мястото за провеждане на събитията и хотелското настаняване се планира да бъдат в една и съща сграда.
5. Избор на доставчик за дейности по информиране и публичност - дейност 6
В рамките на дейността ще бъде избран доставчик, който да осигури провеждането на пресконференции, информационни табла, банери и др, планирани за обезпечаване на дейност 6.
Изпълнител на дейността е екипът за управление на проекта, Всички членове на екипа по управление на проекта имат над 5 години опит в организацията и провеждането на тръжни процедури в различни типове процедури.
Дейността няма собствен бюджет, тя ще се финансира чрез възнагражденията на екипа по управление, които са ангажирани с нея. |
0.00
|
0.00
|
Провеждане на мотивационни обучения : За постигане на основните цели при организиране и провеждане специализираното обучени – придобиването на нови знания и компетенции от страна на обучаемите - „Рейвън Консултинг Груп” ООД е разработил методология, при която се прилагат системният подход и методът на предварителното планиране, базирани на най-добрите практики в изпълнението на дейностите по обучения за възрастни.
По този начин се постигат няколко основни цели:
- Ефективна логистика за организиране
- Спазване на срокове и графици
- Подготвени качествени учебни материали според изискванията на ОП РЧР за информираност и публичност
- Оптимално разпределение на обучителните дейности
- Повишаване на мотивацията
-Ефективно управление на образователния процес
-Висока степен на удовлетвореност от равнището на обучение
- Висока активност и желание за участие на обучаемите в хода на обучението
Кандидатът ще подсигури организация, логистика и провеждане на 20 мотивационни обучения, както следва:
1. Обучение на тема „Мотивационни обучения за безработни от целевата група” - 100 човека, по 5 човека в група
2. Продължителност на всяко обучение: 5 дни, 40 учебни часа по 8 учебни часа на ден
За всеки участник ще бъдат подготвени ресурсни пакети учебни материали, отговарящи на броя участници плюс два резервни броя, съдържащи:
Химикал – 1бр.
Папки - формат 21,5х 30,2х 0,3 см в сгънат вид
Листа – А4, 90 г офсет, 10 листа в комплект
Печатни издания на учебните материали - учебник 60 стр и учебна тетрадка 40 стр, пълноцветен печат,
Практически задачи, казуси, тестове и др - по 1 бр от всеки вид
Предоставените на хартиен носител или в електронна форма учебни материали ще отговарят на изискванията за публичност и информация.
Изготвяне на присъствени листове, обратна връзка и сертификати.
По време на учебните занимания на обучаваните ще се предоставят предварително подготвените регистрационни форми, в които те могат да попълнят своите данни и ежедневно да отбелязват присъствието си. В присъствените листове обучаваните отбелязват получаването на учебните материали.
В края на обучението участниците ще попълват анкетни карти.
Обучението ще се провежда в наета зала в гр Пловдив при осигурени:
▪ Екран
▪ Мултимедиен проектор;
▪ Лаптоп, свързан за работа с мултимедийния проектор;
▪ Флипчарт с маркери
За изпълнението на дейност 3 е предвидено ползването на малки зали (до 10 човека), ето защо планираният бюджет за зала е 100 лв/ден
Осигуряването на ресурсните пакети, хотелското настаняване и наем зали ще бъдат възложени на външни изпълнители.
За изпълнение на дейността са предвидени трима експерт - обучители, като двама от тях ще са на разположение за целия срок за изпълнение на дейността., а единият е резервен с цел ресурсно обезпечаване.
Всички експерт - обучители са с опитни, с дългогодишна практика в обученията на възрастни и с предишен опит по проекти за провеждане на обучения за безработни.
Предвидени са 10 часа за подготовка на преподавателя преди всяко обучение.
Възнаграждение - 19.32 лв/час
Общ брой часове за експертите - 20
На участниците от целевата група ще бъдат дадени стипендии, както следва:
50 души, живеещи извън гр Пловдив - по 15 лв/ден
50 души, живеещи в гр Пловдив - по 10 лв/ден
|
48 570.00
|
70 403.77
|
Наемане на лица от целевата група на длъжности, попадащи в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г., за период до 6 месеца по субсидирана и несубсидирана заетост: Партньорът Либхер България е едно от най-големите предприятия в Южен централен район, със стабилно нарастване на производството и непрекъснато увеличаване броя на персонала.
Предстой пускането на нови производствени мощности и назначаването на нови служители.
В тази връзка и изпълнение на дейността, Партньора по проекта ще назначи на трудови договори младежи от целевата група, както следва:
43 броя по субсидирана заетост на длъжности Монтажник изделия от пластмаса – НКПД 8219 2002 и Монтажник изделия от метал – НКПД 8219 2001
35 броя по несубсидирана заетост на длъжности Монтажник изделия от пластмаса – НКПД 8219 2002 и Монтажник изделия от метал – НКПД 8219 2001
|
149 302.02
|
127 691.03
|
Управление на проекта: Проектното предложение предвижда екипът да се състои от общо 5 човека на следните позиции:
1. Ръководител от Кандидата- 1 бр
2. Координатор от Кандидата; - 1 бр
3. Координатор от Партньора - 1 бр
4. Счетоводител на проекта от Кандидата- 1 бр
5. Юрист по проекта от Кандидата - 1 бр
Ангажиментите на всеки член от екипа по управление на проекта са подробно разписани в т. 9 Екип. CV-та на екипа по управление на проекта са приложени в системата, в т. 12.
С балансираното участие на експерти от страна на двамата работодатели по проекта Водещата организация и Партньорът се стремят да осигурят висока мотивация на проектния екип по изпълнение на заложените проектни дейности. Членовете на проектния екип от страна на Рейвън и Либхер притежават широкообхватна експертиза по отношение както на управление и отчитане на проекти, така и специфични компетентности относно изискванията на ОП РЧР; на документацията за визуализиране и отчитане на проектни дейности и др.
Разпределението на функциите между членовете на екипа и ясното дефиниране на каналите за вътрешноекипна комуникация ще гарантират постигане на заложените проектни индикатори и резултати. |
24 480.00
|
28 955.33
|
Информиране и публичност: Дейности по информиране и публичност
Методологията на проекта предвижда серия от взаимосвързани дейности за популяризиране на целите, основните дейности и очаквани резултати на проекта. Тези дейности ще бъдат изпълнени съгласно приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в чл. 2-10 от Регламент на Комисията № 1828/2006 и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020
Дейностите включват:
1. Организиране и провеждане на 2 (две) пресконференции, в началото и в края на проекта, с цел постигане на информираност относно заложените и постигнатите резултати и ползи, свързани с изпълнението на проекта ;
2. Три публикации в електронни и печатни медии;
3. Две информационни табели, изработени в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП „РЧР”
4. Изработка на информационно табло;
5. Актуални съобщения в секция Новини на сайта на бенефициента и партньора;
6. Детайлна вътрешна комуникация за всички служители и работници на Рейвън Консултинг и Либхер България;
7 . Обозначение с необходимите лога и реквизити на всички документи, създавани във връзка с изпълнение на проекта;
8. Всеки документ по проекта ще включва позоваване, сочещо, че оперативната програма, е съфинансирана от ИМЗ и ЕСФ на ЕС. |
2 600.00
|
2 600.00
|