Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

This project proposal includes a set of general and specialized trainings for BPIco staff in connection with the preparation, implementation, management and monitoring of OPTTI projects, moderated workshops on specialized and general management topics, as well as study visits for exchange of experience and good practices . Following an open procedure, a contractor will be selected, to whom the following activities will be assigned: Activity 1. Conduct of general and specialized trainings, workshops and study visits for the BPIco staff with the following sub-activities: Activity 1.1. Conducting trainings on general themes related to the preparation, implementation and reporting of OPTTI projects; Sub-activity 1.2. Conducting training on specialized topics related to the preparation, implementation and reporting of OPTTI projects; Sub-Activity 1.3. Conducting workshops on topics related to the preparation, implementation and reporting of projects under OPTTI and Sub-Activity 1.4. Study visits for exchange of experience and good practices. The Contractor will also be responsible for implementing Action 3. Information and Communication as it is directly related to the training.
It is supposed to be designed in 43 months, which is prepared for tender documentation, choice selection and shoe inspection.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Провеждане на общи и специализирани обучения, работни срещи и учебни визити за служителите на ДППИ : В рамките на проект „Разработване на Интегрирана транспортна стратегия в периода до 2030 г.”, финансиран по Приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на ОПТТИ 2014 – 2020 г. през 2016 г. е изготвен анализ на административния капацитет на ДППИ, в качеството му на бенефициент по ОПТТИ. В резултат е разработен списък на мерките за повишаване на административния капацитет в ДППИ, изискващи провеждането на обучения за служителите, както и план за обучения (файл Plan za obuchenia.pdf). Дейност 1. Провеждане на общи и специализирани обучения, работни срещи и учебни визити за служителите на ДППИ - обученията и работните срещи ще са изнесени, с откъсване от работното място. Ще се провеждат на територията на страната на регионален принцип (напр. обучения за служители от Варна и Бургас ще се проведе общо обучение в едни от двата града). Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител по реда на ЗОП. В техническата спецификация подробно ще залегнат изискванията за цялостната подготовка и провеждането на обученията. В обхвата на дейностите, възложени на изпълнителя, ще бъдат включени логистичното обезпечаване на събитията, подбора на лектори, подготовката на учебни програми и материали, изработването на информационни материали (банери, папки и химикалки). Обученията ще са интензивни, с продължителност не повече от 8 (осем) учебни часа на ден. Предвижда се да бъдат обучени от 20 до 25 на сто от служителите (при обща численост на ДППИ – 330 бр.). Служителите са от дирекция „Управление на проекти“, както и служители от други организационни звена на ДППИ, които участват като членове на Звената за управление и изпълнение на конкретни проекти (ЗУИП), подробно изброени във файл Opisanie D 1. Тези служители ще участват в обученията в качеството си на заемащи позиции в ЗУИП-те, съответстващи на притежаваната квалификация и изпълняваната функция в звеното (ръководителпроект;счетоводител;финансист;юрист;експерт инфраструктура, акватория и собственост; експерт (инженер) и специалист по управление на корабния трафик; експерт ИТ; експерт стратегическо развитие, пристанищни услуги и екология; експерт човешки ресурси; експерт връзки с обществеността; експерт координация и администрация, служители на ръководни длъжности и др., относими към процеса на управление и изпълнение на проектите и към идентифицираните теми на обучение. Изпълнителят ще е отговорен за осигуряване на: транспорт, нощувки и храна за участниците, зали за провеждане на обученията: екран, мултимедия, лаптоп и др.;учебни и помощни материали;кафе-паузи;сертификати за преминато обучение. Изпълнителят ще осигури подходящи лектори, притежаващи необходимата квалификация и опит в съответната област, съгласно изискванията заложени в техническата спецификация и плана за обучение. Учебните визити са част от обучителния курс, като след теоретичната част се провежда практическа такава под формата на посещения на служители от ДППИ в аналогични институции в страни-членки на ЕС с цел запознаване с добри практики в области от компетентността на предприятието. Предвиждат се срещи с представители на тези институции, които да презентират работните процеси в конкретната държава, включително и посещения на обекти (например за рехабилитация, модернизация и изграждане на нови пристанища/терминали, доставка на приемни съоръжения, методи за борба с разливи и др. практики в областта на управлението на пристанищната инфраструктура). Целта е добрите практики в последствие да бъдат имплементирани и в България, в случай, че условията в страната го позволяват. Изпълнителят ще осигури транспорт, нощувки в конкретен хотел за участниците и преводачески услуги (при необходимост) и издаване на удостоверения за участие в учебна визита. 877 900.00 876 600.00
Дейност 2. Управление на проекта:  Идентифициране на екип за управление на проекта - определяне на ръководител на проекта, координатор, юрист и счетоводител;  Подготовка на тръжна документация за избор на изпълнител по реда на Закона за обществените поръчки;  Изпълнение и координация на проектните дейности;  Мониторинг и контрол на изпълнението на дейностите; Възнаграждение на екипа за управление на проекта. Възнагражденията на екипа ще бъдат изплащани само на базата на утвърдена от УО на ОПТТИ Методика за възлагане на задължения, формиране и изплащане на възнаграждения на лицата, участващи в управлението и изпълнението на проекти по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014 – 2020 г.“ с бенефициент Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“.; Създаване на ЗУИП - определяне на Ръководител и експерти: служители на ДП "Пристанищна инфраструктура" , които ще бъдат отговорни за: • Проследяване изпълнението на проектните дейности, провеждане проверки на място, съставяне на протоколи за проведените проверки, участия в комисии, водене на документация, класиране и съхраняване на архива на проекта, изпълнение на други възложени дейности, съгласно длъжностните характеристики на членовете на ЗУИП; • Подготовка на технически отчети/доклади за напредъка по проекта и изпращане до УО на ОПТТИ; • Подготовка на искания за плащания по проекта и изпращане до УО на ОПТТИ; • Проследяване и съдействие на изпълнителя за изпълнението на мерките за публичност, информация и комуникация; 87 000.00 86 587.54
Дейност 3. Информация и комуникация: Съгласно изискванията в Процедурен наръчник на ДП „Пристанищна инфраструктура” за работа по проекти, финансирани от ОПТИТ 2014-2020 г. и Оперативните споразумения с УО на ОПТТИ е необходимо да се предвидят мерки за информация и комуникация с цел популяризиране на получената финансова подкрепа от Европейския фонд за регионално развитие, в съответствие с правилата на ЕС за комуникация и визуализация, както и тези на национално ниво, посочени в Националната комуникационна стратегия и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. 8 800.00 7 100.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).