Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 141 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

MPP-Ikay Ltd. Is a milk processing enterprise with a production base located in Zhitnitsa village,Kaloyanovo manicipality,Plovdiv region.The subject of activity of the company is production of dairy products.The company has been on the market since 2004,constantly updating its assortment.The company processes raw cow’s milk every day from its own cow farm, as well as from other qualified and selected first category cow farms.Sheep's milk is also processed.The products are natural, without colorants or enhancers. This project includes the purchase of a Reservoir-1 pc, Ice water reservoir-1 pc, Separator-1 pc,Photovoltaic system for energy production for own needs-1 pc, Device for cleaning and disinfection of surfaces and air-1 pc., Quality management system-1 pc With the commissioning of the new equipment the following will be achieved: possibility for placing fresh milk on the market, improving the quality of dairy products-cheese, yellow cheese, skim milk, corner, cottage cheese, improving the quality of the dairy products – cheese, yellow cheese, skim milk, katuk, cottage cheese, through the use of a modern separator / purifier /, reduction of energy costs, through the implementation of equipment for renewable energy  photovoltaic system-1 pc.The ice water reservoir allows the milk to be cooled as quickly as possible after it has been purified through the separator. In this way the quality is preserved and the possibility of increasing the acidity is eliminated, which in turn reflects on the shelf life. hrough the disinfection device we will meet the modern requirements for cleanliness in the site-microbiological, virological, bactericidal. s a result of the project, a significant environmental effect is expected to be achieved through investments related to increasing energy efficiency within the enterprise, reducing harmful emissions and production of energy from renewable energy sources and other investments related to sustainable and digital economic recovery.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Повишаване на качеството на предлаганите продукти, чрез закупуване на ново оборудване и подобряване на енергийната ефективност, чрез използване на енергия от ВЕИ за собствено потребление.: Дейността включва закупуване и внедряване в производството на следното: Центробежен сепаратор – 1 бр.; Резервоар – 1 бр.; Резервоар за ледена вода – 1 бр.; Фотоволтаична електроцентрала 30 kWp – 1 бр. за собствено потребление на енергия; Уред за дезинфекция на въздух и повърхности – 1 бр. и внедряване на система за управление на качеството в съответствие със стандарт БДС EN ISO 9001:2015. Дейността за доставка на оборудването ще стартира непосредствено след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ и ще премине през следните етапи: • Разработване на тръжна документация за провеждане на процедура за определяне на изпълнител по реда на ПМС 160/2016 • Публикуване на „публична покана“ за предвиденото за закупуване оборудване • Сформиране на оценителна комисия за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти • Провеждане на заседание по отваряне и оценка на получените оферти и изготвяне на доклад от проведена оценка • Утвърждаване на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти и представяне на изискуемите документи за сключване на договор от страна на класирания/те на първо място кандидат/и • Сключване на договор/и с избрания/те изпълнител/и • Доставка и въвеждане в експлоатация на договореното оборудване, съчетано с обучения за безопасна работа и правилното му използване от персонала. Подписване на приемо-предавателен протокол за доставки В рамките на тази дейност ще се финализират и дейностите за консултантски услуги, като една част от тях са реализирани преди подаването на проектното предложение (Консултантски услуги, свързани с подготовката на проекта - разработване на бизнес-план и окомплектоване на пакета документи), а друга ще приключат след края на проекта (Консултантски услуги, свързани с изпълнението, и отчитане на дейностите по проекта до изплащане на помощта). За тази услуга е подписан договор с избрания доставчик, като е извършено пазарно проучване за гарантиране на пазарна цена на съответните услуги, което включва осигуряването на най-малко три съпоставими независими индикативни независими оферти. Проведена е процедура избор между три оферти, като са спазени принципите на прозрачност, ефикасност и ефективност за разходване на европейски средства. Връзка на дейността с целите на проектното предложение: настоящата дейност пряко допринася за постигане на целите на проекта, а именно: подобряване на цялостната дейност, икономическата ефективност и конкурентоспособността на „МПП-Икай“ ЕООД. Въвеждането на нови продукти, процеси и технологии – предвижда се посредством внедреното ново оборудване да се пусне на пазара прясно мляко, да се постигне по-добро пречистване на суровото мляко, чрез сепаратора и да се съкрати времето заложено в технологичния процес за производството на млечни продукти. Подобряване на качеството и безопасността на храните и тяхната проследяемост – предвижда се закупуване и използване на уред за дезинфекция на повърхности и въздух и внедряване на система за управление на качеството в съответствие със стандарт БДС EN ISO 9001:2015. Подобряване опазването на околната среда - чрез внедряването на новите резервоар и резервоар за ледена вода значително ще се намали отпадъчната вода от дейността. Ще се използва ВЕИ – фотоволтаична система за производство на енергия за собствени нужди, което ще намали ползването на ресурси. Устойчиво и цифрово икономическо възстановяване – резервоарите притежават възможност за цифрово управление, което спомага за автоматизацията на технологичния процес. Също така сепаратора е снабден с цифрови технологии позволяващи прецизно разделяне на съставки от суровото мляко. 347 917.89 0.00
Дейност за информация и публичност: Дейностите за информиране и публичност се основават на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Предвижда се информация за проекта да бъде оповестена в интернет в най-кратък срок, след сключването на административния договор. За оповестяване приноса на Европейския съюз ще бъде изготвена информационна табела и плакати по проекта. На закупените активи по проекта, ще бъдат поставени стикери в съответствие с изискванията, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. За стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни, участващи в процеса на изпълнение на проекта е отговорен Управителя. Визуализацията на всички документи по проекта има задължителен характер и контрола ще се осъществява от Управителя. Дейностите за информиране и публичност (визуализация) представляват съпътстващи изпълнението на проекта дейности, които ще допринесат като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ЕВРОПЕЙСКИ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ, ПРОГРАМА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ 2014 – 2020 г. Предлаганите дейности са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички заинтересовани страни. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).