Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project “Technical assistance for investments in the Kyoshkovete Zoo” has a duration of 12 months and a budget of 196,992 levs, including VAT.
The zoo in the city of Shumen is in the Kyoshkovete area and is part of the Shumen Plateau Nature Park. It was established in the 1960s and has an area of about 9 acres. From 2000 until mid-2015, the care of the zoo was part of the conditions in the city’s garbage concession. It was managed by the concessionaire Titan-BKS Ltd. In 2015, the concession was terminated, and the zoo was transferred to the Construction and Public Works Municipal Enterprise for management. In 2016, it was handed over to the Parks and Ritual Activities Municipal Enterprise.
The project aims to support the development of complete and quality project proposals for the timely application and subsequent financing of investment projects under the Environment 2021-2027 Programme.
For this purpose, Shumen Municipality will develop documents that are eligible for the project as follows:
1. A plan for the development of the zoo, including preliminary and volumetric studies to determine the location of the site, prove its regulatory eligibility, and the appropriateness of the investment idea.
2. A collection plan to include a breeding plan.
3. Conservation plan.
4. A schedule plan for implementation of zoo development activities, subject to funding availability - short and long term - with responsible parties, timelines, and indicative budgets for short-term activities (3 to 5 years).
5. Terms of reference for the preparation of an investment project in the “technical design” or “conceptual design” phase for the identified construction activities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изготвяне на стратегически документи и техническо задание за изготвяне на технически инвестиционен проект за рехабилитация и модернизация на зоологическа градина „Зоопарк „Кьошковете“: В изпълнение на дейността следва да бъдат разработени следните документи: 1. План за развитие на зоологическата градина, вкл. предварителни и обемно-устройствени проучвания за определяне разположението на обект, доказване на нормативната му допустимост и целесъобразността на инвестиционната идея; 2. План за колекция, който да включва и план за размножаване; 3. План за консервационни дейности; 4. План график за изпълнение на дейностите за развитие на зоологическата градина при наличие на финансиране - в краткосрочен и дългосрочен план – с отговорници, срокове и индикативни бюджети по отношение на краткосрочните дейности (3 до 5 години); 5. Техническо задание за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически проект“ или във фаза „идеен проект“ за идентифицираните строителни дейности. В Плана за развитие следва да бъдат извършени предварителни и обемно-устройствени проучвания за определяне разположението на обектите в зоологическата градина в зависимост от функционалното разпределение на нейната територия, както и да бъде доказана нормативната му допустимост и целесъобразността на инвестиционната идея. В него да се гарантира балансирано и устойчиво развитие на обекта и дейностите в него и да гарантира, че ще бъде осигурена адаптирана среда за всяко животно с цел удовлетворяване на неговите физически, психологически и социални нужди, характерни за биологичния му вид. В плана за колекцията следва да бъде разработен съобразно наличните условия по отношение на настаняването на животните и очакванията за изграждане на бъдеща инфраструктура. В плана за консервационни дейности ще се отразят начина на отглеждане на екземпляри в адаптирана среда и тяхното размножаване, и където е подходящо последващо въвеждане в природата на отгледаните индивиди; организирането или участието в научни и други изследвания от значение за опазване и отглеждане на видовете, включително такива, свързани с повторното въвеждане в природата на диви видове; осъществяването на обучения в съответни консервационни умения; изпълнение на консервационни дейности и др. В план графика за изпълнение на дейностите следва да се направи разпределение на планираните дейности в срок от 3 до 5 години, като включва: приложимата специфична цел към съответната дейност, която се планира да бъде представена за финансиране чрез ПОС 2012-2027 г.; индикативен бюджет за всяка съответна дейност; срок за реализация на всяка дейност; отговорна структура за изпълнението на местно ниво – бенефициент или партньор. Техническото задание за изготвяне на инвестиционния проект във фаза „технически проект“ за идентифицираните строителни дейности следва да е съобразено с изискванията на ЗУТ, както и със специфичните изисквания посочени в стратегическите документи. 172 800.00 0.00
Дейност по организация и управление, видимост, прозрачност и комуникация и подготовка на документации за възлагане и провеждане на обществени поръчки: Дейността включва организиране и обезпечаване работата на екипа за управление на проекта, осигуряване на необходимите консумативи, материали и оборудване за администриране на проекта. Чрез нея ще се предвидят достатъчно механизми за взаимодействие между членовете на екипа за управление на проекта при изпълнение на задачите и отчитане на работата, с цел осигуряване на вътрешна оценка и контрол, както и за мониторинг на напредъка по проекта и предприемането на корективни мерки, при необходимост. В рамките на тази дейност се включва цялостния процес по подбор на изпълнител на Дейност 1, проверка и отчитане на извършената от него работа, осъществяване на вътрешен мониторинг, проверки на място и документална проверка. Към тази дейност спадат и изготвянето на технически доклади и доклади за напредъка по проекта, междинни и финален финансови отчети, план за разходване на средствата. Последните документи се представят на Управляващия орган периодично или при искания за плащане. Исканията за плащания към Управляващия орган ще се изготвят по образци и указания, представени от програмата и биват три вида: авансово, междинни и окончателно искане за плащане. Дейността включва също: подготовка и изпращане на документация и писма до УО, изпълнител, институции и граждани, свързана с изпълнението на проекта; Подготовка и изпращане на отговори по евентуални сигнали за нередности; организация и провеждане на дейностите по видимост, прозрачност и комуникация; осигуряване и служител за съхранение на проектната документация, в съответствие с указанията на УО. При изпълнение на дейностите за комуникация, видимост и прозрачност ще се указва произхода на финансирането, чрез поставяне на емблемата на ЕС в съответствие с посочените технически характеристики, налични на следния линк: https://ec.europa.eu/regional_policy/en/information/logos_downloadcenter/. Предвижда се екипът за управление на проекта да бъде сформиран единствено от вътрешни за организацията служители и да се състои от следните експерти: • Ръководител; • Финансист; • Юрист; • Експерт „Мониторинг и контрол”; • Експерт „Административен сътрудник”; • Експерт „Строителен инженер”. 24 192.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).