Предоставяне на специфични обучения за заети лица в Язаки България ЕООД
: Язаки предлага богато портфолио от услуги в сферата на компютърна техника и материали за автомобили, предоставя съвременни технологични решения за водещи марки автомобили. Служителите на дружеството изпълняват конкретни операции, което налага придобиване и допълване на високоспециализирани знания и умения към допълнителната конкретика, произтичаща от спецификата на длъжността и работното им място. Последното налага непрекъснато осъвременяване на специфични знания и умения на лицата, с оглед поддържане на тяхната професионална подготовка на най-високо ниво, усвояване на последните новости при разработването на технологичните решения и изграждане на умения за адаптирането им към всяка конкретна длъжност. Изхождайки от това, с настоящото проектно предложение Язаки кандидатства за реализиране на комплекс от специфични обучения за своите служители, всяко от които тясно адаптирано към конкретните потребности на включените в него лица.
Тъй като проектното предложение предвижда реализирането на 2 специфични обучения (СО),кандидатът се възползва от предоставената възможност с публикуваните в интернет страницата на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г.отговори на въпроси № 92 и 94 по Процедура "Умения", и добавя 2 (два) броя допълнителни полета към Дейност 1 в Раздел 7 на Формуляра за кандидатстване, с оглед осигуряване на възможност за ясно предоставяне на всичката необходима съгласно изискванията на Условията за кандидатстване информация за всяко от обученията. В настоящото поле се предоставя обобщена информация за Дейност 1, като в т. "Начин на изпълнение" се представят, под формата на под-дейности, отделните стъпки за изпълнението на дейността, с акцент върху подготвителната част, която е обща за всички СО; под-дейност "Изпълнение" за всяко от обученията е описана в т. "Начин на изпълнение" на съответното допълнително добавено поле, в което е посочено самото обучение. В допълнителните полета са представени и график за под-дейност "Изпълнение", както и стойност на съответната група обучения.
За целите на описанието на Дейност 1, предвидените 2 СО ще бъдат логически обособени в 2 групи: група "А": СО, насочени към новопостъпили служители/нов пряк оператор за придобиване на лиценз по длъжности машинен оператор и монтажник кабели и група "Б": СО за придобиване на допълнителен лиценз на пряк оператор /работил над 6 месеца/ за длъжности - Машинен оператор; Машинен оператор, горещо пресоване на метал;Машинен оператор, кабелни инсталации;Машинен оператор, подготовка на заваръчни детайли;Машинен оператор, поставяне на капсул;Монтажник, електрически елементи;Монтажник, изделия от пластмаса;Монтажник, инсталиране на промишлено оборудване;Монтажник, кабели;Монтажник, комбинирани изделия;Монтажник, навиване на кабели и проводници;Монтажник, производствен контрол; Навивач; Отговорник , спомагателни дейности; Пакетировач; Специалист, с контролни функции, автоматична поточна линия.
В допълнение, в Раздел 12 на Формуляра са приложени програми за всяко СО, като всяка програма, освен описание на съдържанието на обучението, съгласно изискванията на Условията за кандидатстване, включва, за пълнота, и всичката относима към обучението допълнителна информация.
Подробните програми са разработени и приложени с цел подпомагане предоставянето на големия обем от информация, необходима за оценката на проектното предложение. |
7 006 320.00
|
417 901.02
|
Специфично обучение група "А" - обучение на нов пряк оператор за придобиване на лиценз за новонаети служители: В група "А" са включени обучения на нов пряк оператор за придобиване на лиценз , които дават възможност за извършване на конкретна работа на даден работен пост/машина/оборудване, специфични за производството. Обхватът на лицензите е в рамките на Язаки заводите (производство на кабелни инсталации и компютърна техника) за длъжностите Монтажник кабели за обектите в Сливен, Ямбол и . с.Крепост, Димитровград и Машинен оператор за с. Крепост, Димитровград.
Обученията са въвеждащи, включващи теоретична и практическа част, както и обучение на работното място, което води до получаване на умения и добро познаване на работните процеси, важно условие за качествено изпълнение на съответните дейности. Включват подготовка, която е пряко и главно приложима към настоящата длъжност на работника в предприятието.
Обучението се възлага на вътрешен обучаващ персонал, притежаващ опит както в провеждането на този вид обучение, така и в продължителна работа на съответните процеси и длъжности. Материалите и и консумативите за провеждане на обучението ще се подготвят и осигуряват от обучителите на Язаки.
Обученията приключват с: теоретичен тест, практически тест, също така обучаемият трябва да постигне 70% от стандартната скорост за операцията, за която е изпитван.
Обучение на работното място приключва с Теоретичен и Практически тест, също така обучаемият трябва да постигне 80% от стандартната скорост за операцията, за която е изпитван.
В Раздел 12 на Формуляра за кандидатстване са приложени подробни програми за всяко от обученията за съответните длъжности. В тях се съдържа подробна информация за целевата група, както и за съдържанието на всяко от обученията.
Чрез преминаване на обученията новите служители придобиват лиценз от компанията с право да изпълняват съответната длъжност.
|
3 412 800.00
|
3 691.94
|
Специфично обучение група "Б" - обучение за придобиване на допълнителен лиценз за специфични операции по длъжности: В група "Б": с цел придобиване на допълнителен лиценз за пряк оператор за изпълнение на специфични операции, като в завода с. Крепост, Димитровград ще бъдат обучени 2000 служители, в заводите в Сливен и Ямбол ще бъдат обучени 2340 служители в следните длъжности: Машинен оператор; Машинен оператор, горещо пресоване на метал;Машинен оператор, кабелни инсталации;Машинен оператор, подготовка на заваръчни детайли;Машинен оператор, поставяне на капсул;Монтажник, електрически елементи;Монтажник, изделия от пластмаса;Монтажник, инсталиране на промишлено оборудване;Монтажник кабели;Монтажник, комбинирани изделия;Монтажник, навиване на кабели и проводници;Монтажник, производствен контрол;Навивач;Отговорник, спомагателни дейности;Пакетировач;Специалист, с контролни функции, автоматична поточна линия
Обученията за длъжностите са с теоретична и практическа част, както и обучение на работното място. Обученията се възлагат на вътрешен обучаващ персонал. Материалите и и конусмативите за провеждане на обученията ще се подготвят от обучители на Язаки.
Обученията приключват с: теоретичен тест, практически тест, също така обучаемият трябва да постигне 70% от стандартната скорост за операцията, за която е изпитван.
Обучение на работното място приключва с Теоретичен и Практически тест, също така обучаемият трябва да постигне 80% от стандартната скорост за операцията, за която е изпитван.
Продължителността на едно обучение е до 10 дни, 80 учебни часа. |
3 593 520.00
|
41 147.75
|
Обучения за ключови компетентности - Обучение за придобиване КК 2 "Общуване на чужд език" и Обучение за придобиване на КК 4 "Дигитална компетентност": Партньорът Балкански институт по труда и социалната политика/БИТСП/ работи активно с клиенти от различни държави и в различни приоритетни области. От създаването си досега, БИТСП е осъществило над 100 проекта в различните си сфери на дейност,както в България, така и като част от европейски консорциуми, финансирани от различни донори.Укрепването на сътрудничеството с партньорски компании от Италия и Испания,както и с други партньори на дружеството в Европа и Близкия Изток,са сред приоритетните и стратегически за дружеството инициативи.В подкрепа на тези инициативи, ръководството на дружеството е идентифицирало потребност от повишаване на чуждоезиковите компетентности по италиански и испански език на част от екипа.Всички служители на средно и над средно ниво,координатори на проекти и консултанти в различни сфери на социални дейности,работят директно с представители на чуждите клиенти и осъществяват ежедневна писмена и устна комуникация.
1.Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”-3 обучаеми,от които 2 служители преминават обучение по испански език,един от служителите преминава обучение по италиански език.
Продължителността на чуждоезиковите обучения ще бъде не по-малка от 300 учебни часа и три нива на обучение. Чуждоезиковите потребности в екипа на БИТСП са обусловени от:
1) Наличието на интензивна комуникация с чуждестранни клиенти и партньори, произтичаща от ежедневните служебни задължения на служителите
2) Обработката на чуждоезикова документация от различен тип – техническа, финансова, административна
3) Наличието на служебни пътувания в чужбина с цел работни срещи, обмяна на опит и съвместна работа с клиенти и партньори
4) Преговори с нови потенциални клиенти и партньори
5) Участието на института в международни консорциуми по европейски проекти
6) Основната документация на всички платформи и инструменти за разработка, както и източниците на информация, свързани с тях, са на чужд език (испански, италиански език), което е тясно обвързано с възможността за придобиване на нови знания и усвояването на нови технологии
2.Ключова компетентност 4"Дигитална компетентност -5 обучаеми служители.Продължителността на обучението ще бъде не по-малко от 45 учебни часа и включва:
1) Грамотност, свързана с информация и данни: да може да формулира нуждите от информация, да намира и извлича цифрови данни, информация и съдържание. Да преценява значимостта на източника и неговото съдържание. Да съхранява, управлява и организира цифрови данни, информация и съдържание;
2) Комуникация и колаборации: може да взаимодейства, комуникира и да сътрудничи чрез цифрови технологии, като същевременно има предвид културното и поколенческото разнообразие. Може да участва в обществения живот като използва публични и частни цифрови услуги. Може да управлява собствената си цифрова идентичност и репутация;
3) Създаване на дигитално съдържание: може да създава и редактира цифрово съдържание, да подобрява и интегрира информацията и съдържанието в съществуващи системи за управление на знания, като същевременно разбира как се прилагат авторските права и лицензи. Знае как се дадат разбираеми инструкции на компютърна система;
4) Сигурност: може да защитава цифрови устройства, съдържание, лични данни и поверителността в дигитална среда. Знае как да защитава физическото и психическото здраве, и познава възможностите на цифровите технологии за повишаване на социалното благополучие и социалното включване. Осъзнава въздействието на цифровите технологии върху околната среда.
5) Решаване на проблеми: може да идентифицира потребности и проблеми, и да решава концептуални проблеми в цифрова среда. Може да използва дигитални средства за създаване на иновативни процеси и продукти. Поддържа актуални знания за дигиталната еволюция.
Тъй като БИТСП не попада в приоритетните сектори на икономиката, то 50% от заетите лица в организацията, включени в обучение по ключови компетентности, отговарят на конкретното изискване да са на възраст над 54 г. |
3 350.00
|
0.00
|