Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at providing support in home environment for disabled and elderly people dependent on care in the municipality of Simitli. Integrated health and social services will be provided in the home environment, including in the context of pandemic situations, and the activities envisaged under the project will cover at least 75 persons, representatives of the target group - adults unable to self-care and people with disabilities. 
Support in the home environment will be provided through the implementation of the following activities: 
1. Provision of hourly mobile integrated health and social services at home and psychological support; 
2. Delivery of food, foodstuffs and necessities, payment of utility bills, requesting and receiving urgent administrative and household services with users' funds; 
3. Provision of information on prevention and prevention of health and socially significant diseases, including consultations with specialists if necessary. 
For the implementation of the planned activities a multidisciplinary team of specialists will be formed to provide the planned services according to the identified individual needs of the participants.  The staff recruited to provide the planned services will be supported by training and supervision.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Грижа в дома в община Симитли: Дейността е насочена към предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, вкл. и в контекста на пандемични ситуации, като в нея ще бъдат обхванати минимум 75 лица, отговарящи на профила на целевата група – възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания. За представителите на целевите групи ще бъде осигурена подкрепа чрез реализиране на следните дейности: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа; 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги със средства на потребителите; 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации със специалисти при необходимост. Дейността ще се осъществи в следната последователност: прием на заявления от кандидати за потребители на услугата; изготвяне на оценки на индивидуалните потребности на потребителите; сформиране на екип за предоставяне на услугата и предоставяне на здравно-социални услуги в дома на потребителите; психологическа и социална подкрепа; медицинска грижа. Общата продължителност на дейността е 20 месеца, от които първите два месеца са предвидени за подготвителни дейности През първия проектен месец ще се изготвят индивидуални оценки на потребностите на кандидат-потребителите, като целта е за всеки потребител да бъдат предложени здравни, социални и други услуги в зависимост от индивидуалните му нужди и потребности. Услугите, които ще се предоставят на потребителите на база индивидуалните им потребности, ще се осъществяват по график от: - 23 лични асистенти - трудов договор на пълен работен ден - 1 Координатор - трудов договор на пълен работен ден - 1 Психолог - трудов договор на непълен работен ден (4 часа) - 1 медицинска сестра - трудов договор на непълен работен ден (4 часа) При необходимост ще бъдат привлечени и други специалисти, в зависимост от нуждите на целевата група. Контролът върху спазването на графика, неговата актуализация, включването на нови лица и отпадането на други, ще бъде възложено на координатори на услугите. За набиране на подходящите лица за предоставяне на услугите ще се извърши подбор и наемане на персонал на трудови и граждански договори. След сключването на договори с лицата, непосредствено преди стартиране на услугата, за тези от тях, които не са преминали подобно обучение по друг проект или програма, ще бъде проведено въвеждащо обучение. Предвидено е текущо провеждане на надграждащи обучения на наетите лица. Дейността на персонала ще бъде подпомогната от провеждането на индивидуална и/или групова супервизия със служителите. Фокусът на провежданите супервизии ще бъде поставен върху работата с целевите групи според спецификата на характерите и поведението им. Ще бъдат обсъдени трудностите и проблемите, възникнали в хода на предоставяне на услугите, както и начини за тяхното разрешаване и преодоляване. Координацията и управлението на услугата ще се извършва в административна сграда - общинска собственост, използвано до момента за целите на проект „Патронажна грижа“. На персонала ангажиран за предоставяне на услугите ще бъдат осигурени лични предпазни средства и необходимите материали и консумативи за обезпечаване на дейностите. 606 810.38 300 323.13

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).