Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 672 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The lighting system on the territory of Tundzha Municipality was last reconstructed in the period 2007/2008. At the moment it does not meet the requirements of the existing standards, the values of illumination are subnormal, in some places with more than 60%. The reason is that the lighting fixtures are out of service, in places with faded light diffusers, depreciated and do not function normally. The monitored street lighting systems on the territory of Tundzha Municipality, in their current condition, do not provide the required sanitary and hygiene standards for illumination.
An Energy Efficiency inspection has been carried out and as a result, the project proposal envisages the following activities:
- Replacement of existing lighting fixtures part of the street lighting system (and installation of additional ones in some streets to meet the regulatory requirements) with new high-efficiency light sources featuring increased performance and increased efficiency - latest generation LED fixtures achieving compliance with lighting standards and having excellent color reproduction and color temperature, very long life and high reliability creating a cozy and comfortable light environment;
- Installation of modern automatic control of the street lighting by introducing an intelligent system for managing the street lighting with two-way data exchange;
- Establishment of a system for measurement and control of consumption;
- Supply and installation of facility (s) for production and storage of electricity from renewable sources for own use in the system (s) for outdoor artificial lighting.
- The settlements covered by the project are: Bezmer, Veselinovo, Drazhevo, Kabile, Kukorevo, Mogila, Pobeda, Roza, Stara Reka, Hadji Dimitrovo and Chargan.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на публично състезание за изпълнител на проектиране и упражняване на авторски надзор на обект: „Рехабилитация и модернизация на общинска инфраструктура-системи за външно изкуствено осветление на територията на 11 населени места, в Община "Тунджа": Основната задача на изпълнителя, осъществяващ авторския надзор, ще бъде да следи дали строителят изпълнява строителните дейности по обекта съгласно изискванията на изготвения проект. Всяко отклонение от изготвения и одобрен проект, трябва да бъде докладвано на Възложителя. Всички предписания на проектантите, осъществяващи авторския надзор ще бъдат вписани в заповедната книга и ще бъдат задължителни за всички участници в строителните работи. След приключване на строителството проектантите, осъществяващи авторския надзор, ще заверят релевантната екзекутивна документация. В изпълнение на Договора за упражняване на авторски надзор се предвижда Изпълнителят да извърши следните дейности: - да упражнява авторски надзор, съгласно чл.162 от ЗУТ по всички части на проекта по време на строителството - до окончателното завършване на строежа - с подписването на необходимите и установени от закона документи за неговото приключване; - да следи за точното изпълнение на одобрения проект, разпоредбите на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, имащи отношение към предмета на поръчката и за промените и допълненията към проекта, предписани по установения нормативен ред от проектанта по време на строителството; - да прави предписания и да дава технически решения за точно спазване на проекта и за необходимостта от евентуални промени, които се вписват в заповедната книга и са задължителни за останалите участници в строителството; - да извършва експертни дейности и консултации; - да заверява екзекутивна документация за строежа съгласно изискванията на чл. 175, ал. 2 от ЗУТ; - да участва в комисии и да удостоверяват с подписа си количествата, отчетени в образците по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - да упражнява авторски надзор на обекта в процеса на строителството и да реагира на заявка за посещение от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок не по-късно от 5 (пет) работни дни; - при нужда да изработва допълнителни чертежи за детайли, като представя на Възложителя; - да дава консултации на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и строителя по проблеми, възникнали в процеса на работа на обекта; - да уведомява писмено Възложителя за допуснати от Строителя отклонения от одобрения проект; - посещава обекта по време на упражняване на авторския надзор; - да участва в съставянето на всички актове и протоколи по време на строителството. 57 415.50 0.00
Извършване на Рехабилитация и модернизация на общинска инфраструктура-системи за външно изкуствено осветление на територията на 11 населени места, в Община "Тунджа": В изпълнението на тази поръчката се предвиждат строително-монтажни работи за обект: „Рехабилитация и модернизация на общинска инфраструктура-системи за външно изкуствено осветление на територията на 11 населени места, в Община "Тунджа" Дейностите, предмет на възлагане, включват строително-монтажни работи за: - Подобряване на уличното осветление на територията на Община "Тунджа" чрез подмяна на уличните осветителни тела с енергоефективни такива; - Монтиране на LED осветители в зоните, в които няма осветление и около тях; - Въвеждане на подходяща икономически обоснована система за управление на уличното осветление и модернизация на електрическите табла за улично осветление; - Доставка и монтаж на съоръжение/я за производство на електрическа енергия от възобновяеми източници. Когато СМР бъдат завършени, те трябва да осигуряват ефективно и безопасно работеща система за външно изкуствено осветление. 1 022 638.75 0.00
Избор на изпълнител по ЗОП за упражняване на строителен надзор на обект с предмет: „Рехабилитация и модернизация на общинска инфраструктура-системи за външно изкуствено осветление на територията на 11 населени места, в Община "Тунджа": Описание на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка : - отговорност за законосъобразно започване на строежа; - отговорност за контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежите, които се изпълняват при условията на чл.224а и чл.225а и в нарушение на изискванията на чл.169, ал.1 и ал.3 от ЗУТ; - изпълнение на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект и в съответствие с изискванията (по чл.169, ал.1 и ал.3 на ЗУТ) на нормативните актове и техническата спецификация; - контрол при влагането на строителните продукти и материали, оценени за съответствието им със съществените изисквания към строежите и съответствието им съгласно Наредба № РД-02-20-1 от 05.02.2015 година за условията и реда за влагане на строителните продукти в строежите на Република България; - контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали, с договора за изпълнение на строителството; - осъществяване на контрол относно спазването на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; в тази връзка – определяне на правоспособно физическо лице от състава си за координатор по безопасност и здраве (КБЗ) за изпълнение на строежа, съгласно чл. 5, ал. 1, точка 2 от НАРЕДБА № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. Координаторът по безопасност и здраве да изпълнява всички функции предвидени в Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. - отговорност за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - отговорност за годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - проверка и подписване актовете за изпълнение на СМР, с които се документира количеството, качеството и стойността на извършените СМР на строежа. - отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението; - да изисква провеждането само в негово присъствие и да контролира правилността, пълнотата и законосъобразността на всички функционални проби, пускови изпитания и пробна експлоатация, доказващи годността на строежа за въвеждане в експлоатация. - да контролира правилното водене на заповедната книга на строежа. - да контролира отстраняването на дефектите посочени от него или други контролни органи. При ненамеса на строителя за отстраняването им да информира писмено Възложителя и Дирекцията за национален строителен контрол. - обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи. - да осигури на Възложителя и на всяко лице, упълномощено от него, достъп по всяко приемливо време до документацията, свързана с извършените услуги, за извършване на проверки и изготвяне на копия, за времето на изпълнение на договора и след това. - отговорност за щети, които са нанесени на възложителя и на другите участници във строителството и солидарна отговорност за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти; - да следи за хода на изпълнение на СМР, съгласно графика на строителя, да оценява забавата и да определя какви мерки трябва да се вземат в това отношение. Съгласувано с Възложителя да нарежда извършването на изменения в графика или да взема решения по такива изменения, предлагани от изпълнителя. - контролира чрез необходимите проверки, измервания и изчисления реално извършените видове и количества СМР на строежа, които на съответния етап от изпълнение на проекта се удостоверяват от строителя с актове и протоколи съгласно ЗУТ и Наредба № 3 от 2003 година за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 24 543.33 0.00
Осигуряване на информация, комуникация и публичност на проект: „Рехабилитация и модернизация на общинска инфраструктура-системи за външно изкуствено осветление на територията на 11 населени места, в Община "Тунджа": Дейността цели популяризирането на целите на механизма за възстановяване и устойчивост в областта на Енергийната Ефективност и целите на проекта. В рамките на дейността се предвижда и провеждане на процедура за избор на изпълнител за осигуряване на информация, комуникация и публичност на проект: „Рехабилитация и модернизация на общинска инфраструктура-системи за външно изкуствено осветление на територията на 11 населени места, в Община "Тунджа". В рамките на проекта ще бъдат организирани и проведени две публични събития при стартирането и приключването на проекта. Ще бъдат изработени и поставени на видно място плакати с информация на проекта, в които ще се откроява финансовата подкрепа на Европейския Съюз. По - време на изпълнението на проекта и предвидените дейности, се предвижда поставянето на 11 временни билборда, в 11 населени места, в които ще се осъществяват дейностите. Предвижда се и поставянето на постоянни обяснителни табели при приключване на проекта. При стартирането на проекта Община "Тунджа", ще публикува на подходящо място на своята интернет страница подробна информация за одобрения за финансиране проект. Материалът ще съдържа минимум следната информация: - емблемата на ЕС; - наименование на Фонда; - наименованието на проекта; - общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева. 10 226.39 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).