Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 678 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The implementation of the project proposal will provide a network of services in the home environment and build adequate / material and human resources / capacity to provide them. This will improve the quality of life and social inclusion opportunities for people with disabilities and the elderly. In the face of the unprecedented challenges associated with the pandemic outbreak of the COVID-19 virus disease, additional public resources will be mobilized to prevent and provide access to services for vulnerable people, including people with disabilities or self-care who are at risk - a large extent of the virus as well as quarantined persons. Target group of the project:
1. People with disabilities and their families;
2. Persons over 65 years of age with limited or no self-care;
3. Adults at risk.
The project will be implemented through activities and measures that will be implemented by the municipality of Dulovo in order to achieve the set results in the project proposal, as follows:
1.Selecting and hiring staff to provide services to overcome the effects of Crown virus;
2.Delivery of food, foodstuffs and basic necessities, including medicines / purchased with consumer funds or by means other than those under the contract /, payment of household bills, application and receipt of urgent administrative services / funds consumers or by means other than the contract /;
3. Transport of the personnel providing the services from / to the homes of the persons;
4. Provision of personal protective equipment and disinfectants for the service providers.
The implementation of the activities will improve the quality of life of home users and support those most vulnerable to COVID-19.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавирус.: Провеждане на подбор на подходящи лица, които да предоставят услуги за преодоляване последиците от коронавируса. Подборът и наемането на лицата /разносвачи/ ще съответства на българското трудово и антидискриминационно законодателство. Подборът на доставчиците на услугата ще се проведе съгласно разписана от кмета опростена процедура. Опростената процедура ще включва: подаване на заявление по образец от кандидата. Предвиждаме срокът за приемане на заявления от кандидати за разносвачи да бъде постоянен. Заявленията ще се приемат в деловодството на община Дулово всеки работен ден от 9:00 - 15:00ч. Ще бъдат наети 66 лица на длъжност разносвачи, които са безработни или наети лица на непълен работен ден и ще се сключат трудови договори. На наетите лица ще бъдат изготвени и разписани длъжностни характеристики и ще бъде проведен задължителен първоначален инструктаж. Инструктажът се регистрира в книга за инструктаж, съгласно Наредба за условията и реда за провеждане на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Кметът на община Дулово ще утвърди Правилник за вътрешния ред, процедура за вътрешен контрол по предоставяне на услугата и процедура за приемане разглеждане на жалби и сигнали. Лицата ще попълнят декларация за съгласие за обработка на лични данни. В обхвата на настоящия проект ще се включат : 1.Хора с увреждания и техните семейства. 2.Лица над 65 годишна възраст с ограничения или в невъзможност за самообслужване. 3.Възрастни в риск. Член от екипа на проекта ще осъществява телефонна връзка с потребителите на услугата във връзка с определяне разносвача, който ще предоставя услугата. Проектът ще даде възможност да бъдат обхванати лица , които не отговарят на условията на механизма Лична помощ и други програми предоставящи такава услуга. Ще се осигури равен достъп на желаещите да ползват услугата. Ще бъде дадена възможност на лицата да определят как услугата да бъде организирана във времето. 0.00 241 648.54
Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства /закупени със средства на потребителите/, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги/ със средства на потребителите/.: Създаване на условия за предоставяне на услуги, за преодоляване последиците от коронавируса на лица от целевите групи по проекта. Предоставянето на услугите ще се реализира по разработен график на всеки разносвач. Графикът ще включва лицата, които ще бъдат обслужвани и конкретната услуга. Потребителят сам ще определя времето за ползване на услугата - ежедневно, ежеседмично или друго. Разпределението във времето е насочено към най - пълно задоволяване на заявените потребности на потребителя на услугата. Всички дейности по предоставяне на услугите от разносвачите се извършват при спазване на задълженията и отговорностите, разписани в длъжностната им характеристика и в индивидуалния график. Общината изпълнява проект "Обществена трапезария"към ФСЗ, като обслужва 100 души. За целта планираме потребителите на "Обществена трапезария" да бъдат обслужвани от наетите разносвачи, като по този начин ще се осъществи превенция и опазване здравето на потребителите.Предвиждаме разходи за пазарски чанти, химикали, хартиени папки и тениски за 66 броя разносвачи и еднократни кутии за храна на потребителите на "Обществена трапезария". 0.00 0.00
Транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата.: За реализиране на проектните дейности закупуване и доставка на лекарства, заплащане на битови сметки и заявяване и получаване на неотложни административни услуги / със средства на потребителите/, във връзка с преодоляване последиците от коронавируса, предвиждаме транспортни услуги на персонала, които да се осъществяват с лични моторни превозни средства или наемане на автомобил - тип такси. За доставка на храна не предвиждаме транспортни услуги, тъй като във всяко населено място има хранителен магазин. Използването на транспорт ще е необходимо за доставка само на лекарства и административни услуги, тъй като в голяма част от населените места от общината няма аптеки и административни звена. Плащането на сметки и извършването на административни услуги много често не може да се осъществи в конкретното населено място и е необходимо да се пътува до общинския център. За целта предвиждаме разходи за покриване на сумите от разходо - оправдателните документи за извършен транспорт. Ще бъде изготвена кратка процедура, свързана с отчитане на разходите по използване на транспортните средства. Ежемесечно доставчиците на услугата/ разносвачи/ ще изпращат до екипа разходо-оправдателни документи за извършени пътни и транспортни разходи. 0.00 0.00
Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите.: Предвид създалата се пандемична обстановка в страната, личните предпазни средства оказват голямо значение относно предпазване от COVID-19. За изпълнение на дейностите по проекта ще бъдат осигурени лични предпазни средства за преодоляване последиците от коронавируса. На всички доставчици /разносвачи/ на услугата ще бъдат осигурени - маски, ръкавици и дезинфектанти. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).