Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 525 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

This project proposal was prepared by the newly established company "TULING PRO" Ltd. in response to the increased market demand for   a high-quality manufactured tool equipment designed for installation in industrial machinery, operating in the foundry industry, metallurgy and railway transport.
The overall objective of the project proposal is the sustainable development of the new economic entity for manufacturing of tool equipment, an economic activity covered by the specific areas related to the overcoming of European and regional challenges.
The project includes the following activities: 
1. Market realization of an entrepreneurial idea 
2. Visualization of the project. 
Through the implementation of project activities, the following indicators will be achieved: 
1. Number of enterprises receiving grants - 1.
2. Number of new supported enterprises - 1. 
3. Employment growth in supported enterprises - 4 new employees. 
4. Implementation of net sales revenue for a period of three years after the end of the project up to 330.81% as compared to the received grants/benefits. 
5. Reporting EBITDA for amount of 17.90.% compared to the obtained grant for a period of three years after the end of the project.

Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Пазарна реализация на предприемаческата идея (Дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр., закупуване на Вертикална триосна фрезова машина - 1 бр. и доставка на материали ) - част 1 : Основната цел на предприемаческата идея е да се стартира и устойчиво да се развие производство на инструментална екипировка за нуждите на различни индустриални сектори - металургична промишленост, ЖП транспорт, леярен сектор и други. Като част от дейността ще бъде нает квалифициран персонал - 4 бр., закупуване на Вертикална триосна фрезова машина - 1 бр. и доставка на материали. Предвижда се в рамките на дейността да бъдат осъществени следните инвестиции, необходими за стартирането на производство на крайния продукт "инструментална екипировка. 1. Квалифициран персонал, който е обект на оценка. 1.1. Експерт "Технолог". На тази длъжност и на 8-часов работен ден ще бъде назначен предприемачът Пенка Блажева. Предвижда се заетостта й по проекта да продължи общо 12 месеца. Назначаването на Технолог е необходимо, тъй като за производството на инструментална екипировка се преминава през няколко съществени етапа, първият от които е разработването на технологичната документация за леене на отливки от чугун и стомана, включително и за правилна и ефективна експлоатация на използваното оборудване. Именно с тези функции ще бъде свързана и работата на технолога в стартиращото предприятие. 1.2. Експерт "Координатор производство". На тази длъжност и на 8-часов работен ден ще бъде назначен Петър Даковски, който е част от квалифицирания персонал, който е обект на оценка. За този експерт се предвижда също да бъде назначен за период на 12 месеца. Наемането на трудов договор на експерт на тази позиция е продиктувано от съображението, че в производството на инструментална екипировка е необходимо текущо да се извършва планиране на производствения план, както и неговото успешно отчитане. Необходимо е също така да се анализира дневната производителност на детайлите и при нужда да се оптимизира. Именно такива функции са вменени и на експерта "Координатор производство", който ще бъде назначен в "Тулинг Про" ЕООД. 2. Допълнителен квалифициран персонал, който не е обект на оценка. 2.1. Експерт "Инженер, механик-конструктор". Тази длъжност ще бъде разкрита с цел обезпечаване на процеса по конструирането на инструменталната екипировка, като периодът на заетост и работното време на лицето, което ще бъде назначено на тази позиция, ще бъдат идентични на тези, предвидени за експертите, които са част от квалифицирания персонал и са обект на оценка по настоящи проект. Основните функции на длъжността включват проектиране и разработване на конструктивна документация за леене, екипировка и приспособления, както осигуряване съответствие на конструктивните разработки съгласно изискванията на държавните и международни стандарти. Периодът на заетост на описаните по-горе експерти ще започне през шестия месец от изпълнението на проекта, непосредствено след доставката на предвиденото за закупуване оборудване. 2.2 Експерт "Шлосер" Разкриването на работно място за тази позиция е необходимо, тъй като производството на инструментална екипировка се нуждае от шлосер, който да сглобява всички части на сърцевите кутии.Шлосерът извършва прецизната механообработка за сглобяването, шлайфа отделните части и ги настройва за съвместната им работа. На тази длъжност се предвижда да бъде назначено лице с увреждане. 3. Закупуване на Вертикална триосна машина. Придобиването на този актив се явява ключова инвестиция за предприятието, наред с назначаването на необходимия квалифициран персонал. Тя е необходима, тъй като производството на инструментална екипировка се нуждае от прецизна автоматична обработка на металните детайли и конструкции, от които се изработва като краен продукт. Избраният за закупуване тип машина ще се експлоатира за най-съществената част от производствения процес, която включва фрезоване на профила (геометрията) на екипировката. 248 891.15 246 776.65
Пазарна реализация на предприемаческата идея (Дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр., закупуване на Вертикална триосна фрезова машина - 1 бр. и доставка на материали ) - част 2 : С цел обезпечаването на високо качество на произвежданата продукция, Вертикалната триосна машина ще има следните минимални технически и функционални характеристики, които са заложени и в приложената към проекта Техническа спецификация: • Система за автоматично измерване на инструмента; осигурява максимално прецизно оразмеряване на геометрията на екипировката. Устройството служи за проследяване на износването на инструмента за обработка и въвеждане на автоматична корекция така, че да се гарантира точността на изработка и да не се налага спиране на машината и ръчно мерене инструмента от оператор. • Шпиндел с директно свързване; модерна технология, която осигурява по-прецизна и енергийноефективна обработка от стандартните с ремъчно задвижване • Точност на позициониране по всички оси: +/- 0.005 мм в целия обхват и точност на повторяемост +/- 0.002; ; осигуряват по-добра прецизност спрямо конкурентните машини, тъй като по-голямата част от тях, затварят тази точност на позициониране в рамките на 600 мм от ходовете на машината. В този случай точността на позициониране е в рамките на целият ход от 1050 мм. • Скорости на позициониране по ос Х и Y от 36 м/мин.; осигурява бързина на обработка, при спазване на точностите. Повечето производители на оборудване са в нива 24 м/мин или 30 м/мин по тези оси. Тези функционалности ще позволят прецизното изработване на моделите и гнездата на сърцевите кутии, след което се пристъпва към монтаж на така изработената екипировка. С възможността за прецизна настройка, високата производителност и скоростта на работа на предвидената за закупуване Вертикална триосна машина, дружеството се надява да спечели конкурентни предимства, които да способстват за утвърждаването му на пазара. 4. Закупуване на материали. За стартиране на производствената си програма дружеството има нужда от закупуване на известно количество материали - Алуминиеви плочи, чугунени заготовки за модели и сърцеви кутии и др., които да влага в изработката на крайния продукт "Инструментална екипировка". Осигуряването на тези материали ще позволи на дружеството безпроблемно да изпълни първите поръчки на своите клиенти, част от приходите от които ще вложи отново за закупуване на необходимото за производството количество материали. С успешното изпълнение на дейността, Дружеството ще изпълни заложените по проекта специфични цели и очаквани резултати, а оттам и на общата цел на проекта, с което ще се отговори и на поставените цели на процедурата "Насърчаване на предприемачеството". 0.00 0.00
Визуализация на проекта (Като част от дейността ще бъдат закупени 2 бр. табели и 10 бр. стикери): Като част от дейността ще бъдат закупени 2 бр. табели и 10 бр. стикери. Визуализацията на проекта цели популяризиране на резултатите от него на национално и международно ниво. Тя ще бъде съобразена с изискваните мерки за информиране и публичност в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014- 2020. Във връзка с изпълнението на задълженията за информация и публичност, със средства по проекта ще бъдат изработени, доставени и поставени на входа на работното помещение 2 информационни табели - временна и постоянна, в които ще се упоменава финансовата подкрепа от ЕС. Табелите ще съдържат следната визуална и текстова информация: емблемата на ЕС, упоменаването на "Европейския съюз", ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 и наименованието на финансиращата програма, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране , представени в български лева. На временната табела ще бъдат изписани също началната и крайната дата на изпълнение на проекта. Временната табела ще бъде поставена при стартиране на дейностите по проекта, а постоянната ще замени временната веднага след приключване на предвидените по проекта дейности. На предвидения за закупуване актив - Вертикална триосна фрезова машина ще бъдат поставени стикери, указващи подкрепата на ОПИК и ЕФРР. На всеки стикер ще бъде визуализирана емблемата на ЕС, упоменато "Европейски съюз", наименованието Европейски фонд за регионално развитие, общото лого за програмния период 2014 - 2020г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността, ще се посочва че се финансира от ОП Иновации и конкурентоспособност чрез Европейския фонд за регионално развитие. С оглед на необходимостта от постигане на широка публичност относно резултатите от проекта и информиране на общността относно ролята на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност 2014-2020 в неговата успешна реализация, Дейността ще бъде извършена в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014- 2020 г. Целта е да се постигне Дейността ще бъде осъществявана по време на цялото изпълнение на проекта и ще продължи общо 18 месеца. 500.00 450.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).