Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

Since its establishment Schneider Electric Bulgaria continuously invests in improvement of  human capital by implementing sustainable policy, as well as utilization of ESF resources.
The goal of SOCIAL POLICY AND GOOD PRACTICE IN SCHNEIDER ELECTRIC BULGARIA project contributes to "Good and safety work conditions" procedure priorities for improvement of Bulgarian enterprises work environment and promoting work force geographic mobility. This will be achieved through the following specific aims:
- Improvement of the work environment in the  the company production plant  for more than 680 employees by introducing a system for work places quality, productivity and organization that leads to prolonging the professional life of over 90 employees over 54 years old.
- Providing collective protective equipment of better quality for 82 work places with regard to productivity increase and reducing risk of occupational disease
- Providing organized transportation to a minimum of 670 employees for  maintaining their employment taking into consideration that production plant is situated in a distance from their living places. Transport routes are covering both districts of Plovdiv and Pazardzhik.
The present project proposal provides for the activities above and guarantees: maintaining of the work places and income of employees; prolonging  employment for older workers (over 54 years of age); increasing the quality and productivity of work places; minimizing the risk of occupational disease and contributing to decrease of unemployment levels in two Municipalities. The project is in correspondence to OPHRD 2014–2020 horizontal principles and in particular to the principle of Sustainable development by disseminating information about environment protection to the company's employees, enterprises, broad public and stakeholders.
The project alone is going to contribute to achieving more than 8% of implementation indicators by using less than 0.5% of the procedure budget.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: Дейността цели гарантиране качественото изпълнение на заложените дейности и водене отчетността на проекта, спрямо изскванията на Управляващия орган. Членовете на екипа ще имат уточнени задачи и срокове на докладване към Ръководителя на проекта. Екипът по проекта ще изработи процедури и индикатори за вътрешен мониторинг за качествено и количествено изпълнение на дейностите. Екипът по проекта е отговорен за водене и съхранение на документацията по проекта, както и за извършване на дейностите по междинни и краен технически и финансови отчети към УО. По дейността ще се изберат фирми изпълнители за Д.2, Д.3 , Д.4 и Д.5 по проекта, което ще гарантира откритост и ефективност на разходите. Необходимият срок за провеждане на процедури за избор е предвиден в срока за изпълнение на всяка дейност. Екипът по проекта ще организира дейностите по публичност и информираност, така че да се подсигури максимално широк обхват към крайните ползватели, заинтересовани страни и широка общественост. Дейността включва сформиране на екип от служителите на предприятието, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности, спазвайки всички правила, наложени от Договарящата институция. Екипът на проекта ще се състои от Ръководител проект, двама Координатори проект и Счетоводител проект със следните отговорности: Ръководител на проекта 1) планиране на дейностите по проекта; 2) планиране на месечните разходи и организиране изпълнението на бюджета; 3) работа с кооординаторите, счетоводителя и експертите от фирмите изпълнители; 4) отговаря за подготовката и провеждането на избор на изпълнители с външните доставчици 5) осъществява контрол по проекта, води месечните срещи на екипа по проекта, подготвя докладите към финансиращата организация и ръководството на предприятието; 6) работи с медиите и заинтересовани страни; 7) организира устойчивостта на дейностите след края на проекта. Координатори на проекта - 2-ма (съобразено с нуждите за отчитане на 12 месеца транспорт по Дейност ОРГАНИЗИРАНЕ НА ТРАНСПОРТ ЗА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ 1, 2 и 3 и останалите дейности по проекта) 1) участват в планирането на стратегическите цели и месечните разходи на дейностите по проекта 2) организират и координират дейностите по проекта 3) съблюдават за навременното изпълнение на дейностите по проекта и следи за графика за изпълнение 4) водят кореспонденцията 5) отговорят за архивирането на проектната документация 6) подпомагат с техническа помощ ръководителя и счетоводителя на проекта при изготвянето на месечни, междинни и/или финални отчети по проекта 7) съдействат за осигуряване на добри работни условия на фирмите изпълнители на Системата за управление и развитие на човешките ресурси Счетоводител 1) следи за ефективността на разходваните средства и допустимостта на разходите 2) отговаря за финансовата отчетност и коректното документиране на направените разходи 3) участва в подготовката на месечните, междинните и/или финални отчети по проекта 4) следи за спазването на счетоводните и данъчни закони и счетоводната политика на бенефициента За успешното изпълнение на проекта задължителна предпоставка е отличната организация и доброто управление на проекта. В тази връзка се предвиждат следните етапи в управлението на проекта: 1) Подготвителен етап – сформиране на екип 2) Управление и вътрешен мониторинг 3) Изготвяне и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители 4) Дейности по отчитане 22 220.00 22 219.57
РАЗРАБОТВАНЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ: Целта на дейността е усъвършенстване и подобряване на условията на труд в дружеството, запазване на заетостта и подобряване на производителността, чрез оптимизация на управлението и развитието на човешките ресурси в дружеството (вкл. и за наетите лица над 54 г. и такива със средно образование ), както и подобряване на действията за опазване на околната среда, съобразно корпоративните ангажименти и вътрешните политики. Анализ на пазара на труда показва тенденция към застаряване на работната ръка и нуждата от непрекъснато повишаване на квалификацията и мотивацията на работниците. Очаквания ориентировъчен брой на лица над 54 години към момента на стартирането на дейността ще бъде около 98 души или над 10% от числения състав. Въпреки че в дружеството са осигурени всички минимални условия за безопасен труд ( вкл. ОHSAS 18001), съгласно нормативната уредба, както и допълнителни социални придобивки, Ръководството вижда потенциал за запазване на работниците и служителите си, чрез въвеждане на нова система за управление и развитие на човешките ресурси, която да осъвремени съществуващата вътрешна политика. Това ще повиши мотивацията и възможностите за кариерно развитие на персонала, а от друга производителността и качеството на труда, както и ще запази работници и служители, във връзка с недостига на квалифицирани кадри в Област Пловдив, респективно в Икономическа зона "Тракия". За да се справи с предизвикателствата на пазара на труда и за да допринесе към целите на процедурата, по проекта ще бъде разработена специфична за дружеството, „Система за управление и развитие на човешките ресурси”, която ще предвижда различни мерки и дейности, свързани с оптимизиране на работните процеси: - Внедряване на гъвкави форми на заетост - Внедряване на практики за по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот (в т.ч. и на служителите над 54 г.) - Мерки за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 г.) - предаване на опит към по-неопитни колеги, продължаваща квалификация, и др. - Въвеждане на иновативни модели за организация на труда. На глобално равнище, Шнайдер Електрик е иновативна компания поставяща стандарти в намаляване на енергийната консумация и опазване на околната среда (както има внедрени и Система за управление на околна среда ISO 14001 и Система за управление на Енергията ISO 50001), все пак внедряването на Системата за човешките ресурси ще допринесе „Шнайдер Електрик България“ ЕООД да утвърди и популяризира вътрешните добри практики в управлението на човешките ресурси и опазване на околната среда, сред фирмите и заинтересовани страни в региона, и на глобално ниво сред клиенти и партньорски предприятия. Дейността ще се извърши на следните етапи: 1) Анализ на текущото състояние на предприятието (в т.ч. анализ на длъжностите – съдържание, отговорности и взаимовръзки между тях; анализ на потребностите на човешките ресурси и др.) 2) Разработване на Система за управление и развитие на човешките ресурси 3) Утвърждаване от ръководството и внедряване на Система за управление и развитие човешките ресурси в предприятието (вътрешни правила, регламенти и документи свързани с изискванията на разработената система) През първи и втори месец ще се изработи заданието и ще се проведе процедура, а до трети месец ще се сключи договор с изпълнител. От четвърти до седми месец ще се изработи новата система и от осми месец нататък, след като е приета и утвърдена от екипа по проекта и Ръководството на дружеството, тя става част от вътрешната политика и процедури на производственото предприятие на „Шнайдер Електрик България“ ЕООД. 19 760.60 19 500.00
ОРГАНИЗИРАНЕ НА ТРАНСПОРТ ЗА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ 1 : Цел на дейността е организиране и реализиране на качествени транспортни услуги за работниците и служителите в производствената база до Радиново в подкрепа мобилността на квалиф. раб. ръка и запазване на заетостта.Осигурява транспорт на своите служители повече от 8г.В последните г.поради нуждата от оптимизиране на разходите фирмата не е в състояние да предостави желаното качеството.Това рефлектира в използването на по-стари автобуси които не предоставят нужния комфорт през всички сезони на г.Изпълнението на тази дейност ще подобри качеството на предлагания транспорт и ще освободи финансов ресурс, който фирмата ще насочи към подобряване на социалните придобивки на служителите Маршрутите от и до раб. място (те са идентични)са за по 21 р. дни средно месечно без М.12: М.1-6 спирки гр. Кричим с. Устина гр. Перущица(две сп.-Запад и Ц-р)с. Брестовица произв. предп. в индустр. зона на с. Радиново. І-ва ІІ-ра и нощна смяна-1 автобус 36км в едната посока както и 4 курса/отиване и връщане/в неделите за началото на нощната смяна 36км в едната посока. Общо 216км на ден 6 курса на ден и 72км в неделите Общо 134 курса на м. и 4824 км за 21 р. дни /вкл. 4 недели/ За І-ва см. автобусът тръгва в 4:50 и пристига в 5:45 За обратния курс с раб. от нощ. см. тръгва в 6:15 и пристига в 7:10,за ІІ-ра смяна тръгва в 13:20,пристига в 14:15, за обратния курс с раб. от І-ва смяна,тръгва в 14:45 и пристига в 15:40 За нощ. см. тръгва в 21:50 и пристига в 22:45 За обратния курс с раб. от ІІ-ра смяна тръгва 23:15 и пристига в Кричим в 00:10.За неделите за началото на нощ. см.автобусът тръгва в 21:50 и пристига в 22:45 и се връща обратно в Кричим М.2-11 спирки гр. Кричим с. Устина Перущица(2 спирки - Запад и Ц-р)с. Йоаким Груево гр. Стамболийски (5 спирки-Хр. Ботев, преди надлеза, бензиностанция, Полатово и църквата)произв. пред. І-ва, ІІ-ра и нощна см. по 1 автобус 41км в едната посока, 246км на ден, 6 курса на денонщие, както и 4 курса/отиване и връщане/в неделите за началото на нощната см.,41 км в едната посока.Общо 246км на ден и 82км в неделите, 134 курса на месец и 5494км за 21 раб. дни/вкл. 4 недели/ За І-ва см. автобусът тръгва в 4:50 и пристига в 5:45, за обратния курс с раб. от нощна смяна тръгва в 6:15 и пристига в 7:10, за ІІ-ра см. тръгва в 13:20 и пристига в 14:15, за обратния курс с раб. от І-ва см., тръгва в 14:45 и пристига в 15:40, за нощна см. тръгва в 21:50 и пристига в 22:45, за обратния курс с раб. от ІІ-ра см. тръгва 23:15 и пристига в Кричим в 00:10.За неделите за началото на нощ. см., автобусът тръгва в 21:50 и пристига в 22:45 и се връща обратно в Кричим М.3-8 спирки гр. Кричим с. Устина гр. Перущица(две спирки- Запад и Център)с.Йоаким Груево, гр. Стамболийски (2 спирки - преди надлеза и Полатово)произв. пред. Редовна смяна,1 автобус,41км в едната посока,164 км на ден,4 курса на денонощие,84 курса на месец и 3444 км за 21 р. дни.Автобусът тръгва в 7:05 и пристига в 7:46 и се връща обратно, а за прибиране на работници от редовна смяна тръгва от Кричим, взима работниците в 16:45 и пристига в 17:26 в Кричим М.4-9 спирки,Пазарджик (5 спирки в града - Била, тролейбусно депо, стадион, м-н Пени и Банка Пиреус)разклон на Е80 за с. Мало Конаре, с. Костиево, с. Радиново, произв. предп., І-ва,ІІ-ра и нощна см. по 1 автобус,38 км в едната посока,228км на ден,6 курса на денонощие и 4 курса /отиване и връщане/в неделите за началото на нощната см.,38 км в едната посока.Общо 228км на ден и 76км в неделите,134 курса на м. и 5092км за 21 р. дни.За първа см. автобусът тръгва в 5:00 и пристига в 5:45,за обратния курс от нощна смяна тръгва в 6:15 и пристига в 7:00,за втора смяна тръгва в 13:30 и пристига в 14:15,за обратния курс с раб. от първа смяна тръгва в 14:45 и пристига в 15:30,за нощна смяна тръгва в 22:00 и пристига в 22:45,за обратния курс с раб. от ІІ-ра смяна тръгва 23:15 и пристига на последна спирка в Пазарджик в 00:00.За неделите за началото на нощ. см., автобусът тръгва в 22:00 и пристига в 22:45 и се връща обратно в Пазарджик 0.00 0.00
ОРГАНИЗИРАНЕ НА ТРАНСПОРТ ЗА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ 2 продължение: М.5-4 спирки, с. Огняново, с. Хаджиево, с. Триводици, произв. пред., І-ва, ІІ-ра и нощна см. по 1 автобус,37 км в едната посока и 4 курса/отиване и връщане/в неделите за началото на нощната см., 37км в едната посока.Общо 222км на ден и 72км в неделите,134 курса на м. и 4958км за 21 р. дни/вкл 4 недели/. За 1 см. автобусът тръгва в 5:00 и пристига в 5:45,за обратния курс с работници от нощ. смяна тръгва в 6:15 и пристига в 7:00,за 2 смяна тръгва в 13:30 и пристига в 14:15, за обратния курс с работници от 1 см.,тръгва в 14:45 и пристига в 15:30,за нощ. см. тръгва в 22:00 и пристига в 22:45,за обратния курс с раб. от 2 смяна тръгва 23:15 и пристига на последна спирка в Пазарджик в 00:00.За неделите за началото на нощ. см., автобусът тръгва в 22:00 и пристига в 22:45 и се връща обратно в Пазарджик М.6-14 спирки, Пловдив(Казино Лас Вегас, кв. Прослав-обръщало на №66,Мега Марина,Динекспрес,Хирургии,Сани,ОУ "Е. Пелин",Стомат. факултет,Ц. гара ,ПГЕЕ, р-т Стадиона, бул.В.Априлов-след моста,р-т Хитър Петър) - произв. предпр., І-ва, ІІ-ра и нощна см. по 1 автобус,29км в едната посока и 4 курса/отиване и връщане/в неделите за началото на нощната смяна,29км в едната посока. Общо 174км на ден и 58км в неделите,134 курса на м. и 3886км за 21 р. дни/вкл 4 недели/ За І-ва смяна автобусът тръгва в 4:50 и пристига в 5:45, за обратния курс с раб. от нощ. смяна тръгва в 6:15 и пристига в 7:10,за ІІ-ра см. тръгва в 13:20 и пристига в 14:15,за обратния курс с раб. от І-ва см. ,тръгва в 14:45 и пристига в 15:40,за нощ. см. тръгва в 21:50 и пристига в 22:45,за обратния курс с раб. от ІІ-ра смяна тръгва 23:15 и пристига на последна спирка в Пловдив в 00:10.За неделите за началото на нощ. см., автобусът тръгва в 21:50 и пристига в 22:45 и се връща обратно в Пловдив М.7-19 спирки, Пловдив(бул. Хр. Ботев 47,кв. Коматево,Коматевско шосе-спирка на бул Н. Вапцаров,кр.Ст. Стамболов/бул.Ал.Стамболийски,Била,Поща,р-т Шармант,ул.Даме Груев - Фиеста,кръстовище бул.Македония и ул.Д.Груев,Сточна гара,Военна болница,с-н Хр. Ботев,Орифлейм,пл. „Шахбазян,Водна палата,м-н България,бул. България с/у х-л Санкт Петербург)-произв. пред., І-ва, ІІ-ра и нощна см. по 1 автобус,33км в едната посока,198км на ден, 6курса на ден и 4 курса/отиване и връщане/в неделите за началото на нощната смяна, 33км в едната посока.Общо 198км на ден и 66км в неделите,134 курса на м. и 4422км за 21 раб. дни/вкл 4 недели/ За 1 смяна автобусът тръгва в 4:45 и пристига в 5:45,за обратния курс с работници от нощна см. тръгва в 6:15 и пристига в 7:15, за 2 см. тръгва в 13:15 и пристига в 14:15, за обратния курс с работници от 1 см.,тръгва в 14:45 и пристига в 15:45,за нощна см. тръгва в 21:45 и пристига в 22:45,за обратния курс с работници от 2 см. тръгва 23:15 и пристига на последна спирка в Пловдив в 00:15.За неделите за началото на нощ. см., автобусът тръгва в 21:45 и пристига в 22:45 и се връща обратно в Пловдив М.8 Пловдив-17 спирки, Пловдив(ул. Д. Стамболов-2, жк. Тракия-бл. 203,м-н Детски свят,жк. Тракия-бл. 150,б-я Газпром, Йегерхоф, Синия кос, ул.Преспа/Герлово, ул. Вратцата/Ландос, б-я Хаджията Груев, Мото Пфое, Гробщен парк, Орифлейм, б-я Еко на бул. България, ОУ Й. Йовков, к-с Роял ) - произв. предприятие, І-ва, ІІ-ра и нощна смяна по 1 автобус, 32,5 км в едната посокакакто и 4 курса /отиване и връщане/ в неделите за началото на нощната смяна, 32,5 км в едната посока. Общо 195 км на ден и 65км в неделите, 134 курса на месец и 4355 км за 21 раб. дни /вкл. 4 недели/ За I смяна автобусът тръгва в 4:50 и пристига в 5:45, за обратния курс с работници от нощна смяна тръгва в 6:15 и пристига в 7:10, за II смяна тръгва в 13:20 и пристига в 14:15, за обратния курс с работници от I смяна , тръгва в 14:45 и пристига в 15:40, за нощна смяна тръгва в 21:50 и пристига в 22:45, за обратния курс с работници от II смяна тръгва 23:15 и пристига на последна спирка в Пловдив в 00:10.За неделите за началото на нощ. смяна, автобусът тръгва в 21:50 и пристига в 22:45 и се връща обратно в Пловдив 0.00 0.00
ОРГАНИЗИРАНЕ НА ТРАНСПОРТ ЗА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ 3 продължение: М.9 - 11 спирки, Пловдив (казино Лас Вегас, бул. Н. Вапцаров/ бл. 64, бул. Ал. Стамболийски/ул. Ст. Стамболов, бул. Ал. Стамболийски/преди ЦДГ/, бул. Н. Вапцаров/Комат. шосе, Гарнизонна фурна, /Руски клуб – бул. Копривщица, р-т Стадиона, бул. В.Априлов/ бл.109, р-т Х. Петър ) - произв. предприятие, Редовна смяна - от понеделник до петък, 1 автобус, 22,5 км в едната посока, 90 км на ден, 4 курса на ден, 90 курса на месец и 1890 км за 21 раб. дни Автобусът тръгва в 7:12 и пристига в 7:55 и се връща обратно, а за прибиране на работницте от редовна смяна, тръгва от Пловдив, взима служителите в 16:45 и пристига в 17:28 на последната спирка в Пловдив. М.10 - 12 спирки, Пловдив (Военна болница, Ескалибур, жк. Тракия/бл. 109, кметство, СОУ „Черноризец Храбър, Бялата къща, бенз. ОПЕТ, бул. М. Луиза/бл. 33 А, х-л Тримонциум, сп. Бр. Обрейкови - бул. Цар Борис III, бул. Дунав /нов комплекс) - произв. предприятие, Редовна смяна, 1 автобус, 26,5 км в едната посока, 106 км на ден, 4 курса на ден, 106 курса на месец и 2226 км за 21 раб. дни Автобусът тръгва в 7:05 и пристига в 7:52 и се връща обратно, а за прибиране на работниците от редовна смяна, тръгва от Пловдив, взима ги в 16:45 и пристига в 17:32 в на последната спирка в Пловдив. М.11 - 4 спирки, гр.Съединение - с. Войсил - с. Бенковски - произв. предприятие, І-ва, ІІ-ра и нощна смяна (от понеделник до събота) по 1 микробус, 15 км в едната посока, 90 км на ден, 6 курса на ден, както и 4 курса /отиване и връщане/ в неделите за началото на нощната смяна, 15 км в едната посока. Общо 90 км на ден и 30км в неделите, 134 курса на месец и 2010 км за 21 раб. дни /вкл. 4 недели/. За първа смяна микробусът тръгва в 5:26 и пристига в 5:45, за обратния курс с работници от нощна смяна тръгва в 6:15 и пристига в 6:33, за втора смяна тръгва в 13:56 и пристига в 14:15, за обратния курс с работници от първа смяна , тръгва в 14:45 и пристига в 15:03, за нощна смяна тръгва в 22:27 и пристига в 22:45, за обратния курс с работници от втора смяна тръгва 23:15 и пристига на последна спирка в гр. Съединение, в 23:33.За неделите за началото на нощ. смяна, микробусът тръгва в 22:27 и пристига в 22:45 и се връща обратно в Съединение М.12 - 7 спирки, Пазарджик (спирка Била), Кричим, с. Устина, Перущица, с. Брестовица, гр. Стамболийски, произв. предприятие, І-ва, ІІ-ра , нощна смяна, както 12 часови смени (изпълнява се събота и неделя) по 1 автобус, 66,5 км в едната посока, 532 км на ден, 64 курса на месец и 4256 км за 10 дни месечно. За първа смяна автобусът тръгва в 4:35 и пристига в 5:45, за обратния курс с работници от нощна смяна тръгва в 6:15 и пристига в 7:25, за втора смяна тръгва в 13:05 и пристига в 14:15, за обратния курс с работници от първа смяна , тръгва в 14:45 и пристига в 15:55, за нощна смяна тръгва в 21:35 и пристига в 22:45, за обратния курс с работници от втора смяна тръгва 23:15 и пристига на последна спирка Била, Пазарджик, в 00:25. 590 398.20 590 210.78
ОСИГУРЯВАНЕ НА СРЕДСТВА ЗА КОЛЕКТИВНА ЗАЩИТА: Цел на дейността е да се подобри условията на труд и намаляване риска от професионални заболявания, характерни при продължителна работа в седнало положение, за служители в производственото предприятие. В Програма за минимизиране на риска за 2016 г. е препоръчано осигуряване на подходящи ергономични столове, отговарящи на естеството на извършваната работа, за премахване на напрежението и умората и запазване на работоспособността. Понастоящем се използва офис столове, което са закупени през 2007 г. и са силно изхабени, както и не отговарят на съвременните изисквания и станадрати за ергономичност. Това ще мотивира и задържи високо квалифицираните служители на дружеството, в които има много инвестирани средства за обучения и повишаване на квалификацията. От друга страна в Област Пловдив и в частност Икономическа зона "Тракия" се очертава тенденция от недостиг на високо квалифицирани кадри за административни дейности. По проекта ще бъдат закупени 82 броя ергономични офис столове за 82 работни места в производственото предприятие, съгласно мерките в Програмата за минимизиране на риска (Приложение: Програмата за предотвратяване, намаляване, ограничаване и контрол на професионалните рискове за 2016 г). Избора на ергономични офис столове ще бъде съобразно ограниченията на работното място, подвижност на позата, лекота на сядане и изправяне, стабилност на седалката, материали на покритието и лекота на настройка, както и компактност на дизайна и тегло на конструкцията. Ергономичният офис стол трябва да бъде лесен за адаптиране към специфичните нужди на потребителя, седалото трябва да поддържа и да намалява дискомфорта от натиска върху задната часта на бедрата, изпълзваните материали трябва да предтвратяват потенето и появата на електростатични заряди, облегалката, трябва да бъде регулируема във височина и наклони трябва до позволява отпускане на гръбните мускули, базата на стола трябва да с 5 опорни точки за подсигуряване на стабилност. 50 000.00 47 600.00
ДЕЙНОСТИ ПО ПУБЛИЧНОСТ И ИНФОРМИРАНОСТ ПО ПРОЕКТА: Цел на дейността е открито управление на проекта и широко информиране на обществеността и заинтересовани страни, относно помощта от ЕСФ и ОПРЧР, популяризиране на хориз. принципи на ОПРЧР и в частност принципа за Устойчиво развитиеи екологичните принципи на дружеството, както и за подкрепа за мултиплицирането на резултатите от проекта. Заложени са следните дейности: - 2 пресконференции за регион. и национ. медии-първата за представяне на дейности и цели на проекта и получената подкрепа от ЕСФ и ОПРЧР, а втората за да обобщи резултатите и да представи добър опит - Изпращане на мин. 2 прессъобщения за напредъка на проекта до регион. и национ. електронни и печатни медии - Участие в инициативата „Вечер на кариерата“, която ще се проведе на 17.04.2018г от 17:00ч. в ПГЕЕ-гр.Пловдив, ул.„Пещерско шосе“№26. В събитието ще участват водещи предприятия-инвеститори в икономическа зона „Тракия“, представители на висши технически учебни заведения, ученици от 11 и 12 клас и много родители. Ще бъде направена презентация на проекта, включ. информация за ОПРЧР напредъка по проекта и фирмената политика по отношение инвестиции в технологии щадящи околната среда и пестене енергия - Участие в „Дни на кариерата“ 2018г в ТУСофия, ф-л Пловдив, октомври 2018г Програмата на събитието включва презентации на водещи работодатели в Об-т Пловдив и проектът ще бъде представен чрез презентация, рекламен щанд и брошури. Ще бъдат запознати студенти, официални лица и представители на фирми с възможностите за подкрепа от ОПРЧР, междинни резултати от проекта като добра практика, популяризиране на принципа за устойчиво развитие на ОПРЧР 2014-2020г. и новите тенденции в опазване на околната среда, както и фирмената политика по отношение екологичните стандарти на продукцията и корпоративните ангажименти към намаляване използването на невъзобновяеми ресурси и намаляването на енергийното потребление - Участие в 2 медийни събития в Пловдив, за представяне на проекта и междинни резултати, помощта от Програмата, принципа за устойчиво развитие, новите тенденции в областта на опазване на околната среда, новата С-ма за у-ние и РЧР и в частност дейности в подкрепа заетостта на по-възрастните работници и служители /над 54г. възраст/ и удължаване на трудовия живот, както и за раздаване на рекламни материали по проекта. Първата среща е планирана за в края на ноември 2018г и е за представяне на нова онлайн платформа за връзка между работодатели и търсещи работа на възраст над 55 г., с инициирана от Evergreen Talents 55+ и подкрепена от ЧР клуб Пловдив, където е член и Шнайдер. Втората среща е планирана за средата на декември 2018г., като срещата ще бъде под формата на дискусия с HR мениджър в Schneider Electric България, във формата „Закуси с мен“ в зала на Limacon Event Center. - Рекламен материал по проекта-върху поникваща хартия, с вградени семена от цветя, с принтирани името на проекта, логото на Шнайдер Електрик и единното лого на оперативните програми и ЕСФ 1000 бр. - Информационна табела, на входа на производствената база (70 х 100 см) и две по-малки табели на двата входа на халето и 12 табели за обозначаване на автобусите по проекта - Изработен текст за информационните табла на входа на завода, относно проекта, маршрутите, принципа за Устойчиво развитие на ОПРЧР и новости в опазване на околната среда - Брошури по проекта-с информация за целите и дейностите на проекта, подкрепата получена от ОПРЧР и ЕСФ, хоризонталните принципи на ОП РЧР и фирмените ангажименти в този контекст. Брошурите ще бъдатА4, пълноцветен печат, тристранно сгънати 500 бр. - Публикуванне на информация за напредъка на проекта на уеб страницата на дружеството с банер по проекта, както и информация по интранет мрежата към всички дружества в консорциума На закупеното обзавеждане по проекта ще бъдат сложени информационни стикери. Всички материали и публикации, ще бъдат съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 6 800.00 2 258.20

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).