Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 707 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project aims at promoting access to employment for job seekers and inactive people, including long-term unemployed and also at maintaining their employment and labour income. The target group includes: 4 unemployed young people aged up to 29 years, secondary or higher education graduated. 

The overall objective is to create sustainable jobs in NBI Systems Ltd. through employing new employees - representatives of one of the vulnerable groups in the labor market - young people up to 29 years of age. The objective will be achieved by implementing a set of measures in the company, aimed at inclusion in employment of unemployed young people aged up to 29 years, with completed secondary or higher education and preserving jobs and wages for 12 months to 50 % of employees under the project, after completion of the project activities.

Project objectives will be achieved through the following activities: Activity 1 - Project Management; Activity 2 - Recruitment of unemployed and/or inactive persons for a period of 12 months; Activity 3 - Purchase of equipment and assets related to the creation of new jobs; Activity 4 - Publicity and visualization.

Expected results: provided employment to 4 persons from the relevant target group for a period of 12 months; Reserved new jobs for 12 months of 50% of employees under the project - 2 pcs.; Equipped new workplaces with the newly purchased fixed and intangible assets; Provide information and publicity of the project.

The project has a total duration of 15 months and a total value of 53 302.15 BGN.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проекта: Цел на дейността: управление, вътрешно наблюдение и контрол на изпълнението на проектните дейности. Описание и обосновка на дейността: За целите на управлението на проекта ще бъде сформиран екип, който ще следи дейностите да се изпълняват в съответствие с изискванията на Оперативната програма. Ще бъде назначен ръководител на проекта, външен за фирмата, който ще работи съвместно с координатор - служител на фирмата и с управителя. Счетоводното отчитане по проекта ще се осъществява от външна фирма, с която Ен Би Ай Системи ЕООД е в договорни отношения. Екипът ще работи на почасово работно време, като за целта чрез вътрешна фирмена заповед ще бъдат дефинирани ясно отговорностите на всеки експерт, ангажиран в изпълнението на проекта. Екипът ще бъде отговорен за разработването на документацията и провеждането на процедурите за избор на изпълнител в съответствие с изискванията на ПМС № 118/2014. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип, детайлно разписание на задълженията и отговорностите на всеки един от експертите; 2. Изготвяне на вътрешни правила за мониторинг на изпълнението, ключови моменти, индикатори за измерване на постигнатите междинни/финални резултати; 3. Изготвяне на стандартни образци на документи, свързани с всички аспекти от управлението и изпълнението на договора, с необходимата, според изискванията на Програмата визуализация; 4. Изготвяне на подробен план за действие и график за изпълнение на дейностите; 5. Подготовка на методика и документация за набиране на служители от целевите групи; 6. Подготовка на документация за избор на изпълнители в съответствие с изискванията на ПМС № 118/2014; 7. Осъществяване на контрол на изпълнението на дейностите и реализирането им в съответствие с времевия график и бюджета; 8. Осъществяване на мониторинг за постигане целите и резултатите; 9. Приключване и отчитане на проекта, според изискванията на ОПРЧР. 4 977.00 4 192.05
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Цел на дейността: Наемане на безработни и/или неактивни лица от допустимите целеви групи за период от 12 месеца. Описание и обосновка на дейността: Дейността предвижда осигуряване на заетост за период от 12 месеца на лица от допустимите целеви групи - общо 4 бр. На етап разработване на проектното предложение е извършена селекция на целевите групи, която е съобразена със спецификата на дейността на фирмата и с необходимите към момента на представяне на проекта длъжности за заемане. В резултат бяха идентифицирани следните длъжности от групата на безработните младежи до 29 г. вкл. - общо 4 лица, от които 2 души “Експерт, маркетинг” с код по НКПД 24316002 и 2 души “Техник, електронна техника” с код по НКПД 31143007. Работата на новонаетите лица ще бъде свързана с разширяване и затвърдяване на пазарните позиции на фирмата чрез осъществяване на целенасочен маркетинг, както на съществуващите, така и на нововъведени в краткосрочен план услуги (ангажимент на експертите маркетинг). Нови служители (технически специалисти) ще следят ежедневно за качеството на получавана цифрова информация, процеса на обработка на съдържание в реално време, като ще отговарят за настройка и поддръжка на нормалните функции на оборудването, използвано в ежедневната дейност на фирмата. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица ще бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Селекция на отговарящи на критериите на програмата представители на целевите групи, обект на проекта; 2. Наемане на безработни и/или неактивни лица от допустимата целева група за период от 12 месеца; 3. Осигуряване на трудова заетост на 4 бр. лица от допустимата целева група за период от 12 месеца; 4. Запазване на новооткритите работни места след приключване на проекта за 12 месеца на 50% от наетите по проекта лица (2 бр.). 32 965.15 32 552.05
Закупуване на оборудване и ДНА, свързани със създаването на нови работни места: Цел на дейността: Осигуряване на качествена работна среда за изпълнение на ежедневните дейности от наетите лица. Описание и обосновка на дейността: Предложеното за закупуване оборудване ще обезпечи технически ежедневната работа на новонаетите лица по проекта. За Експерт, маркетинг – 2 души ще бъдат организирани две работни места, като за тях ще бъдат закупени таблети - 2 бр. Експертите ще имат достъп и до наличното техническо оборудване при необходимост за изпълнение на ежедневните им задължения. За обезпечаване работата на Техниците електронна техника ще бъдат оборудвани две работни места, като за тях ще бъдат закупени лаптопи, с вкл. операционна система – 2 бр., и цифрова платформа за обработка на съдържание в реално време (1 бр.), с чиято помощ техниците ще събират информацията от различни източници, ще я реорганизират и насочват в мрежата на оператора (в случая Ен Би Ай). В задълженията на тези служители ще влиза ежедневно настройване, съгласно изисквания на различни потребители и осигуряване на безпроблемен поток от информация, която преминава през мрежата към потребителите. Служителите ще бъдат разпределени в работни помещения в собствен офис на фирмата. Дейност 3 ще подпомогне ежедневната работа на новонаетите лица, както и на екипа по проекта за извършване на необходимите действия съгласно техните професионални задължения, чрез създадената оптимална и качествена работна среда във фирмата. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на доставчик съгласно Постановление № 118/2014 г. на МС и Оперативното ръководство по настоящата схема; 2. Доставка на планираните ДМА и ДНА; 3. Оборудване на работните места с новозакупените ДМА и ДНА. 15 082.12 15 082.12
Публичност и визуализация: Цел на дейността: Информиране на обществеността и всички заинтересовани страни относно получената помощ от Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Описание и обосновка на дейността: Необходимата визуализация и публичност относно финансовия принос на Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. ще се осигури при стриктно спазване на всички изисквания на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. За изпълнение на дейността ще бъде избран външен изпълнител съгласно Постановление № 118/2014 г. на МС и при спазване на изискванията на Оперативното ръководство за изпълнение на проектите по схемата. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител съгласно Постановление № 118/2014 г. на МС; 3. Изработка и поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проектните дейности; 4. Изработка и поставяне на стикери на закупените ДМА по проекта. 277.88 215.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).