Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

This project proposal is aimed at investing in furniture and equipment of an office for accounting services in the town of Pavlikeni in order to increase the competitiveness of the company "Valley Consult" EOOD, which will contribute to
the development of services on the territory of the LAG.
The company develops its activities in the field of accounting and financial services and has an office in Pavlikeni.
The project envisages the creation of permanent employment for the employed employees who will be responsible for the process of providing
services related to the project proposal, which will contribute to the creation of sustainable employment in the region.
For the implementation of the current project proposal the following activities are envisaged to be implemented:
Activity 1: Carrying out current repair works for the office of "Vali Consult" EOOD
Activity 2: Purchase of work equipment - 1 piece Video recorder 4 channel, Power supply unit - 1 piece
Hard disk - 1 piece, Uninterruptible power supply / UPS - 1 piece, Camera 2 megapixels - 2 pieces, Camera 5 megapixels - 2 pieces, Printer, Switch and Desktop computer - 2 pieces;
Activity 3: Purchase of furniture for the office and the kitchen of "Vali Consult" EOOD

The implementation of the activities aimed at achieving the objectives of the project proposal and the grant scheme will ensure the ability of the company to offer customers quality corresponding to the level of best practices in the field. The implementation of the project will help the company to acquire sustainable competitiveness, will lead to improved quality of the working environment and will contribute to the creation of sustainable employment in rural areas in the sector of providing services in non-agricultural activities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на текущи ремонтни дейности за офиса на "Вали Консулт" ЕООД: Дейността включва извършване на текущи ремонтни дейности за счетоводна кантора "Вали Консулт" ЕООД. Извършването на ремонтни дейности включва: подмяна на ламинат с паркет, подмяна на осветителни тела с ЛЕД панели, монтаж на шкаф с мивка в санитарно помещение, боядисване и шпакловка на стени, ремонт на фасада и козирка, съгласно заверена от правоспособно лице Количествена сметка. Необходимостта от промяна на текущите условия, се обосновава от амортизираната към момента обстановка в помещението на фирмата, естеството на работа/ свързана с клиенти/, лесна поддръжка, качествена осветеност и стерилност на помещенията. Целта, която ще бъде постигната с изпълнението на дейността е осигуряване на ремонтирано помещение за осъществяване на дейността на "Вали Консулт" ЕООД. С реализирането на ремoнтните дейности ще се създадат условия за оборудването и обзавеждането на счетоводната кантора, което ще осигури на "Вали Консулт" ЕООД предпоставки за успешното й развитие на пазара в сектора на счетоводните услуги. 11 303.55 12 499.49
Закупуване на работно оборудване - 1 брой Видеорекордер 4 канален, Захранващ блок – 1 брой, Твърд диск – 1 брой, Непрекъсваемо токозахранване/ UPS – 1 брой, Камера 2 мегапиксела- 2 броя, Камера 5 мегапиксела-2 броя, Принтер- 1 брой, Суитч-1 брой и Настолен компютър - 2 броя;: Настоящата дейност включва закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на 1 брой Видеорекордер 4 канален, Захранващ блок – 1 брой, Твърд диск – 1 брой, Непрекъсваемо токозахранване/ UPS – 1 брой, Камера 2 мегапиксела- 2 броя, Камера 5 мегапиксела-2 броя, Принтер- 1 брой, Суитч-1 брой и Настолен компютър - 2 броя. Заложеното за закупуване работнo оборудване ще бъде разположено в счетоводната кантора, за която е представен документ за собственост, неразделна част от проектното предложение. Предвидената инвестиция ще даде възможност на фирмата - кандидат да придобие ново високоефективно оборудване, което ще даде възможност за по- качествено и точно извършване на предлаганите услуги. Придобиването на описаното в настоящото проектно предложение оборудване ще допринесе до развитие на предприемачеството и устойчивия бизнес, както и до повишаване на конкурентоспособността на предприятието. 2 339.64 2 516.02
Закупуване на обзавеждане и оборудване за офиса и кухнята на "Вали Консулт" ЕООД: Дейността включва закупуване и доставка на: 1. Подов климатик - 2 броя 2. Подов климатик - 1 брой 3. Обзавеждане и оборудване на кухня и офис - 1 брой, включващо: кухненска композиция шкафове, мивка и смесител, оборудване/кафе машина, бойлер, хладилник, микровълнова, автомат за вода/, офис диван, маси, офис и трапезни столове, различни офис модули. Новото обзавеждане ще е с високо качество, ще предостави възможност за по-бързо и удобно обслужване на клиентите и ще облекчи ежедневната работа на служителите. Към момента обзавеждане, с което разполага кантората е амортизирано и създава неудобство при работа. Придобиването на описаните в настоящото проектно предложение активи ще допринесе до развитие на предприемачеството и устойчивия бизнес, както и до повишаване на конкурентоспособността на предприятието. 14 337.38 15 540.83

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).