Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 427 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at developing and strengthening the capacity of the municipality of Antonovo for reforming in the field of social services and personal assistance, ensuring effective, efficient and quality care for persons from the most vulnerable groups of the population.
      It includes activities to prepare and secure the powers of the Municipality in accordance with the Law on Social Services, the Law on Persons with Disabilities and the Law on Personal Assistance, creating a front office (counter). Training in the field of social services is provided, including analysis of the needs of social services, planning and analysis of the provision of social and integrated health and social services, development of programs for the development of the quality of social services, conducting information campaigns for the provision of personal assistance, social and integrated health and social services.
      Hiring, training and supervision of personnel, ensuring the mechanism of cooperation and monitoring of social services, preparation of analyses.
      The planned activities are compatible with the principle of "No significant harm", i.e. they do not have a negative impact on the environment.
       Implementation period 14 months
      Total value of the Project BGN 14119.00
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подготовка за обезпечаване правомощията на община Антоново по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП, създаване на фронт - офис (гише) в ЦАО, обучение и супервизия на персонала, анализ на потребностите от социални услуги, планиране и анализ на предоставените социални и интегрирани здравно-социални услуги.: Проектът ще реализира комплекс от дейности: 1. Създаване на фронт-офис/гише с цел обезпечаване правомощията на общината по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Създаване на едно работно място. 2. Наемане служител външен за общината на трудов договор, обучение и супервизия за изпълнение на задълженията и отговорностите на общината по ЗХУ, ЗЛП и съгласно чл. 73 от ЗСУ в частта, насочване от общините за ползване на СУ. 2.1. Кметът ще назначи нов служител – външен за общината на трудов договор за период от 6 (шест) месеца, на 8 часов работен ден с възнаграждение в размер до 6085.00 лв. с включени осигуровки за сметка на работодателя, да обслужва гражданите във фронт - офис/гише. Служителят ще информира за предоставянето на личната помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги; ще извършва насочване за ползване на услуги и приемане на заявления. Ще поддържа общ регистър на ползвателите и асистентите на лична помощ, ползвателите на интегрирани услуги, потребители на "Топъл обяд" на територията на общината, чрез общинска деловодна система Акстър. 2.2. В обучение и супервизия ще бъдат включени 15 служители осъществяващи дейност по предоставяне на социални услуги в т. ч.: 14 служители на общинска администрация - ресорен зам кмет, секретар, д-р на Дирекция "ФСДУС", "УТЕОП" осъществяващи контрол и методическа помощ, пряко ангажирани с политиките в социалната сфера, лица доставчици на социални и интегрирани здравно-социални услуги участващи в изпълнение правомощия съгласно чл.73 от ЗСУ и отговорностите на общината по ЗХУ и ЗЛП, които не са обучавани и/или включени в други обучения. 1 служител - обслужващ фронт-офис/гише – нов служител – външен за общината на трудов договор за период от 6 (шест) месеца, на 8 часов работен ден. Планирани са две групи обучения включващи ЗСУ в частта насочване, съгласно чл. 73, отговорности на общината по ЗХУ и ЗЛП І-ва група - съобразени с идентифицираните нужди по теми свързани с изпълнението на правомощията им по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. ІІ-ра група - съобразени с потребностите на служителите спрямо спецификата на профила на потребителите на социалните услуги Предвидени са индивидуална и групова супервизия на 15 служители от целевата група. За изпълнение на дейността ще бъдат сключени граждански договори с обучители/супервайзор на стойност 4000.00 лева. Разходите са заложени в б. перо 1.1. Разходи за трудови възнаграждения по реда на КТ и възнаграждения, определени по реда на ЗДСл на лицата, пряко ангажирани с изпълнението на финансираните преки дейности. Разходите по осигуряване на логистика на обученията /обяд, кафе паузи и материали/ са заложени в б. перо. 2.1. Единна ставка. 3. Провеждане на разяснително-информационни кампании за предоставянето на личната помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги, както и информираност на обществото на местно ниво относно възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания. Ще бъдат изработени информационни материали, свързани с провеждането на разяснително-информационни кампании за предоставянето на личната помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги, както и информираност на обществото относно възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания. Информационните материали ще бъдат съобразени с изискванията и условията, определени в Глава III „Видимост, прозрачност и комуникация“ и Приложение IX от РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2021/1060 от 24 юни 2021 година за установяване на общо приложимите разпоредби. Средствата са заложени в б. перо 2.1. Единна ставка. Реализирането на комплекса от дейности ще ускори процеса по предоставянето на по-ефективна, ефикасна и качествена грижа на лицата от най-уязвимите групи от населението, ще подкрепи Община Антоново в изпълнението на правомощията и по Закона за социалните услуги , Закона за хората с увреждания и ЗЛП. 14 119.00 16 760.30

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).