Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

In 2015 "BULGAZ ENGINEERING" Ltd. started extension of the services it offers by performing not only construction of plumbing installations, but also cleaning, preservation and disinfection of water systems in residential buildings in order these to meet EU Directive 98/83, which requires hiring  of additional staff. Thus, in the implementation of its strategic business objectives and in full consonance with the objectives of OPHRD "BULGAZ ENGINEERING" will implement this present Project which provides for the hiring of 10 unemployed or inactive persons from the target groups (2 young people aged up to 29 years, with primary or lower education degree or completed secondary or higher education seeking work or inactive, 3 unemployed or inactive people over 54 and 5 unemployed and inactive persons aged 30 to 54) for the positions of "Plumber" and "Construction and Architecture Technician", the provision of employment and wages for a period of 12 months and the creation of appropriate conditions for the conduct of the professional obligations of these newly employed persons through equipping 10 new job places. After the completion of the implementation of the Project "BULGAZ ENGINEERING" Ltd. will take over the commitment to keep at least 6 jobs for a minimum period of another 12 months, thus providing employment for a minimum period of 24 months. The successful realization of the project proposal will carry a whole positive impact on the target group representatives. As a result of the professional experience, which they will receive, the new employees will acquire new skills that will make them more adaptable to the labor market and will be beneficial for their active participation in it. The implementation of the project proposal will lead to the provision of stable employment, raised incomes and economic activity and social integration.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за организация и управление на проекта: Екип от 3 души (ръководител, координатор и счетоводител) ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. С оглед точното и своевременно изпълнение на всички дейности, екипът по управление ще включва лица, които са теоретично и практически подготвени в областта на управление на проекти. Следните процеси по управление ще бъдат извършвани през различните фази на изпълнение на проекта: • управление на времето - с цел навременното извършване на проектните дейности и проследяването напредъка на проекта ще бъде приложена система за контрол на графика на проекта, включваща и използването на специализиран софтуер. Ще се следи за срока на изпълнение на дейностите и в случай на закъснение или незадоволително постигнати резултати, ще бъдат предприемани коригиращи действия с цел да се върне проектният график към първоначалните срокове. При необходимост графикът ще бъде обновяван. • управление на бюджета - цели да предотврати превишаването на разходите и да упражнява контрол на разходите в рамките на проекта. Ще се извършва от Ръководителя на проекта в сътрудничество със Счетоводителя. Разходите ще бъдат стриктно контролирани в съответствие с одобрения бюджет, за да се предотврати превишаването им. • управление на качеството на проекта - ефективното управление и мониторинг на проекта ще бъдат възложени на Ръководителя, в сътрудничество с останалите членове на екипа за управление. По време на подготвителната фаза, членовете на екипа ще бъдат запознати с индикаторите и сроковете за изпълнение на дейностите, а ръководителят на проекта ще следи за точното изпълнение на всички дейности и ще систематизира постигнатите резултати. Ръководителят на проекта ще разработи система за мониторинг на качеството на изпълнение на дейностите. В хода на изпълнение на проекта се предвиждат редовни вътрешни доклади за напредъка и постигнатите резултати, след всяка фаза на изпълнение. • управление на комуникациите - проектът ще разпространява информация, за да държи заинтересовани страни информирани относно състоянието на проекта, както и предстоящите дейности. Ръководителят на проекта ще държи всички заинтересовани страни (членове на екипа на проекта, безработни и неактивни лица, УО, държавни институции, доставчици и т.н.) информирани с цел да получават навременна информация и да се сведат до минимум рисковете при изпълнението на проекта. Ще се използват всички средства за комуникация - включително телефон, електронна поща, VOIP, социални медии, лични срещи и др. • управление на риска - реализирането на дейностите по проекта изисква ефективна и лесна за прилагане методика за управление на риска. Рисковете по време на изпълнението ще бъдат намалени до минимум чрез постоянна комуникация с всички заинтересовани страни, навременна идентификация на рисковете и строг мониторинг на изпълнението на дейности и задачи. Бенефициентът ще осигури достъп до документацията по проекта на представителите на УО. Външен контрол ще бъде извършван и посредством предаването на месечни справки, междинни и финални отчети към УО. • управление на екипа – предвиждат се редовни срещи на екипа на проекта за обсъждане на напредъка. Всеки член ще докладва за изпълнението на задачите, проблемите, пред които е изправен и начинът и средствата за преодоляване им. • управление на доставките и подизпълнение - възлагането на доставчици ще бъде извършено от екипа за управление на проекта по реда на ПМС 118/20.05.2014 и цели осигуряване на прозрачно, ефективно, ефикасно и икономично разходване на средствата от безвъзмездната помощ при спазване на принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация при избора на изпълнители по доставката на услуги и оборудване. 13 880.00 13 880.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: С цел привеждане на работните места в състояние, подходящо за работа и постигане на функционалност на работната среда, ще бъде закупено оборудване, съобразено със спецификата на конкретната трудова дейност и пряко необходимо за изпълнение на задълженията. Ще бъдат закупени: Работно облекло - за назначените на позиции "Техник строителство и архитектура" и "Водопроводчик" (10 души) ще бъде закупено работно облекло и специални работни обувки, които са задължителни за носене по време на работа, с цел осигуряване на безопасност. Ще бъдат закупени 10 комплекта работно облекло и 10 чифта обувки. 1 бр. Електронна помпа за промиване и изпитване под налягане - електронната помпа за промиване и изпитване под налягане се използва за промиване, дезинфекциране, консервиране на тръбопроводни с-ми, изпитване на налягане и херметичност на тръбопроводни системи и резервоари със сгъстен въздух. Ще се използва споделено от водопроводчиците и представлява основен уред при изпълнението на трудовата им дейност. Закупуването и се налага с оглед разширението на дейността на дружеството, налагащо наемането на безработните лица. 1 бр. Машина за челно заваряване на пластмасови тръби и фитинги - досега за тази дейност (челно заваряване на тръби) са използвани външни фирми. С реализацията на проекта и наемането на допълнителен персонал, който да извършва челното заваряване, се налага закупуването на съответна машина, с която водопроводчиците да работят. 2 бр. Машина за челно заваряване на тръби и фитинги - ще бъдат използвани по същия начин, като описаната по-горе, но при работа с метални тръби. Закупуването им се налага по описаните по-горе причини. Машините ще се използват споделено от две групи водопроводчици. 1 бр. Бензинов електро агрегат - използва се от водопроводчиците за захранване на машината за челно заваряване на тръби и фитинги. 1 бр. Машина за електрическо пълнене и изпитване - електрическата помпа за изпитване на налягането и плътността на тръбопроводни системи и резервоари е основен уред, който водопроводчиците използват при своята работа. Проектът се реализира предвид разширението на обхвата на услугите, които дружеството предлага. Новонаетите водопроводчици ще работят по жилищни кооперации и единични клиенти и ще извършват не само изграждане на ВиК инсталации, но и почистване, консервиране и дезинфекция на водопроводни системи, което би било невъзможно без наличието на тази машина. 4 бр. Перфоратор - тъй като обичайната практика е водопроводчиците да работят по двойки, се закупуват 4 бр. перфоратор за 8-те души назначени на тази позиция, които те ще използват във всекидневната си работа. 1 бр. Ръчна помпа за изпитване на налягане - представлява ръчен уред за изпитване на налягането в малки водопроводни системи в отделни жилища. Работата по отделни жилищни сгради е нова ниша на фирмата и именно разширението на дейността налага наемането на допълнителен персонал и реализацията на настоящия проект. Без тази машина, водопроводчиците не могат да изпълняват професионалните си задължения, което би обезсмислило наемането им. 4 бр. Заваръчен комлект - този комплект ще се използва постоянно от всички водопроводчици, основен е в работата им и без него тя би била невъзможна. Тъй като обичайната практика е водопроводчиците да работят по двойки, се закупуват 4 комплекта за 8-те души назначени на тази позиция. 2 бр. Преносим компютър с операционна система - ще бъдат закупени за наетите на позиция "Техник стр. и архитектура". Задълженията на техника включват и административна работа, водене на кореспонденция и оформяне на документация, които не могат да бъдат изпълнявани без наличието на компютри със съответния софтуер. В много случаи работата на техниците е извън офиса, на строителния обект, поради което ще бъдат закупени преносими, а не стационарни компютри. 2 бр. Офис композиция с бюро и стол - работни бюра и ергономични столове, представляващи същинското работно място на "Техник стр. и архитектура" 37 600.00 37 600.00
Подбор, привличане и наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца : През 2015 г. "БУЛГАЗ ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД започна разширение на обхвата на услугите, които предлага, извършвайки не само изграждане на ВиК инсталации, но и почистване, консервиране и дезинфекциране на водопроводни системи в жилищни сгради, за да отговaрят те на Европейска директива 98/83/ЕО, което налага и наемането на допълнителен персонал. Така в съответствие със стратегическите си бизнес цели и в съзвучие в целите на ОПРЧР, "БУЛГАЗ ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД ще назначи 10 бр. безработни или неактивни лица от целевите групи (2 бр. младежи на възраст до 29 г., с основна или по-ниска образователна степен или със завършено средно или висше образование, търсещи работа или неактивни, 3 бр. безработни или неактивни лица над 54 годишна възраст и 5 бр. безработни и/или неактивни лица на възраст от 30 до 54 г. вкл.) на позициите "Водопроводчик" и "Техник строителство и архитектура", осигуряването на заетост и трудови възнаграждения за срок от 12 месеца. Всички лица ще бъдат работят в област Варна в зависимост от местоположението на строителните обекти. 84 589.83 75 362.27
Дейности за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси”: Общата цел на дейностите за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси” е повишаване на прозрачността при изпълнението на проекта. Специфичните й цели са информиране на обществеността за ролята на ОПРЧР за съфинансирането на проекта и повишаване на информираността на широката общественост и медиите относно проекта, дейностите и резултатите от него и голямата социална полза от изпълнението му; 2 000.00 2 000.00
Застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и инвентар: Дейността предвижда застраховане на оборудване, обзавеждане, ДНА и инвентар, закупени по проекта. За застраховката на обзавеждането и оборудването, закупени със средства по проекта, за 12 месеца е определена индикативен бюджет в размер на 2% от стойността му. 752.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).