Дейности за организация и управление на проекта: Екип от 3 души (ръководител, координатор и счетоводител) ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. С оглед точното и своевременно изпълнение на всички дейности, екипът по управление ще включва лица, които са теоретично и практически подготвени в областта на управление на проекти. Следните процеси по управление ще бъдат извършвани през различните фази на изпълнение на проекта:
• управление на времето - с цел навременното извършване на проектните дейности и проследяването напредъка на проекта ще бъде приложена система за контрол на графика на проекта, включваща и използването на специализиран софтуер. Ще се следи за срока на изпълнение на дейностите и в случай на закъснение или незадоволително постигнати резултати, ще бъдат предприемани коригиращи действия с цел да се върне проектният график към първоначалните срокове. При необходимост графикът ще бъде обновяван.
• управление на бюджета - цели да предотврати превишаването на разходите и да упражнява контрол на разходите в рамките на проекта. Ще се извършва от Ръководителя на проекта в сътрудничество със Счетоводителя. Разходите ще бъдат стриктно контролирани в съответствие с одобрения бюджет, за да се предотврати превишаването им.
• управление на качеството на проекта - ефективното управление и мониторинг на проекта ще бъдат възложени на Ръководителя, в сътрудничество с останалите членове на екипа за управление. По време на подготвителната фаза, членовете на екипа ще бъдат запознати с индикаторите и сроковете за изпълнение на дейностите, а ръководителят на проекта ще следи за точното изпълнение на всички дейности и ще систематизира постигнатите резултати. Ръководителят на проекта ще разработи система за мониторинг на качеството на изпълнение на дейностите. В хода на изпълнение на проекта се предвиждат редовни вътрешни доклади за напредъка и постигнатите резултати, след всяка фаза на изпълнение.
• управление на комуникациите - проектът ще разпространява информация, за да държи заинтересовани страни информирани относно състоянието на проекта, както и предстоящите дейности. Ръководителят на проекта ще държи всички заинтересовани страни (членове на екипа на проекта, безработни и неактивни лица, УО, държавни институции, доставчици и т.н.) информирани с цел да получават навременна информация и да се сведат до минимум рисковете при изпълнението на проекта. Ще се използват всички средства за комуникация - включително телефон, електронна поща, VOIP, социални медии, лични срещи и др.
• управление на риска - реализирането на дейностите по проекта изисква ефективна и лесна за прилагане методика за управление на риска. Рисковете по време на изпълнението ще бъдат намалени до минимум чрез постоянна комуникация с всички заинтересовани страни, навременна идентификация на рисковете и строг мониторинг на изпълнението на дейности и задачи. Бенефициентът ще осигури достъп до документацията по проекта на представителите на УО. Външен контрол ще бъде извършван и посредством предаването на месечни справки, междинни и финални отчети към УО.
• управление на екипа – предвиждат се редовни срещи на екипа на проекта за обсъждане на напредъка. Всеки член ще докладва за изпълнението на задачите, проблемите, пред които е изправен и начинът и средствата за преодоляване им.
• управление на доставките и подизпълнение - възлагането на доставчици ще бъде извършено от екипа за управление на проекта по реда на ПМС 118/20.05.2014 и цели осигуряване на прозрачно, ефективно, ефикасно и икономично разходване на средствата от безвъзмездната помощ при спазване на принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация при избора на изпълнители по доставката на услуги и оборудване.
|
13 880.00
|
13 880.00
|
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: С цел привеждане на работните места в състояние, подходящо за работа и постигане на функционалност на работната среда, ще бъде закупено оборудване, съобразено със спецификата на конкретната трудова дейност и пряко необходимо за изпълнение на задълженията. Ще бъдат закупени:
Работно облекло - за назначените на позиции "Техник строителство и архитектура" и "Водопроводчик" (10 души) ще бъде закупено работно облекло и специални работни обувки, които са задължителни за носене по време на работа, с цел осигуряване на безопасност. Ще бъдат закупени 10 комплекта работно облекло и 10 чифта обувки.
1 бр. Електронна помпа за промиване и изпитване под налягане - електронната помпа за промиване и изпитване под налягане се използва за промиване, дезинфекциране, консервиране на тръбопроводни с-ми, изпитване на налягане и херметичност на тръбопроводни системи и резервоари със сгъстен въздух. Ще се използва споделено от водопроводчиците и представлява основен уред при изпълнението на трудовата им дейност. Закупуването и се налага с оглед разширението на дейността на дружеството, налагащо наемането на безработните лица.
1 бр. Машина за челно заваряване на пластмасови тръби и фитинги - досега за тази дейност (челно заваряване на тръби) са използвани външни фирми. С реализацията на проекта и наемането на допълнителен персонал, който да извършва челното заваряване, се налага закупуването на съответна машина, с която водопроводчиците да работят.
2 бр. Машина за челно заваряване на тръби и фитинги - ще бъдат използвани по същия начин, като описаната по-горе, но при работа с метални тръби. Закупуването им се налага по описаните по-горе причини. Машините ще се използват споделено от две групи водопроводчици.
1 бр. Бензинов електро агрегат - използва се от водопроводчиците за захранване на машината за челно заваряване на тръби и фитинги.
1 бр. Машина за електрическо пълнене и изпитване - електрическата помпа за изпитване на налягането и плътността на тръбопроводни системи и резервоари е основен уред, който водопроводчиците използват при своята работа. Проектът се реализира предвид разширението на обхвата на услугите, които дружеството предлага. Новонаетите водопроводчици ще работят по жилищни кооперации и единични клиенти и ще извършват не само изграждане на ВиК инсталации, но и почистване, консервиране и дезинфекция на водопроводни системи, което би било невъзможно без наличието на тази машина.
4 бр. Перфоратор - тъй като обичайната практика е водопроводчиците да работят по двойки, се закупуват 4 бр. перфоратор за 8-те души назначени на тази позиция, които те ще използват във всекидневната си работа.
1 бр. Ръчна помпа за изпитване на налягане - представлява ръчен уред за изпитване на налягането в малки водопроводни системи в отделни жилища. Работата по отделни жилищни сгради е нова ниша на фирмата и именно разширението на дейността налага наемането на допълнителен персонал и реализацията на настоящия проект. Без тази машина, водопроводчиците не могат да изпълняват професионалните си задължения, което би обезсмислило наемането им.
4 бр. Заваръчен комлект - този комплект ще се използва постоянно от всички водопроводчици, основен е в работата им и без него тя би била невъзможна. Тъй като обичайната практика е водопроводчиците да работят по двойки, се закупуват 4 комплекта за 8-те души назначени на тази позиция.
2 бр. Преносим компютър с операционна система - ще бъдат закупени за наетите на позиция "Техник стр. и архитектура". Задълженията на техника включват и административна работа, водене на кореспонденция и оформяне на документация, които не могат да бъдат изпълнявани без наличието на компютри със съответния софтуер. В много случаи работата на техниците е извън офиса, на строителния обект, поради което ще бъдат закупени преносими, а не стационарни компютри.
2 бр. Офис композиция с бюро и стол - работни бюра и ергономични столове, представляващи същинското работно място на "Техник стр. и архитектура" |
37 600.00
|
37 600.00
|
Подбор, привличане и наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца : През 2015 г. "БУЛГАЗ ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД започна разширение на обхвата на услугите, които предлага, извършвайки не само изграждане на ВиК инсталации, но и почистване, консервиране и дезинфекциране на водопроводни системи в жилищни сгради, за да отговaрят те на Европейска директива 98/83/ЕО, което налага и наемането на допълнителен персонал. Така в съответствие със стратегическите си бизнес цели и в съзвучие в целите на ОПРЧР, "БУЛГАЗ ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД ще назначи 10 бр. безработни или неактивни лица от целевите групи (2 бр. младежи на възраст до 29 г., с основна или по-ниска образователна степен или със завършено средно или висше образование, търсещи работа или неактивни, 3 бр. безработни или неактивни лица над 54 годишна възраст и 5 бр. безработни и/или неактивни лица на възраст от 30 до 54 г. вкл.) на позициите "Водопроводчик" и "Техник строителство и архитектура", осигуряването на заетост и трудови възнаграждения за срок от 12 месеца. Всички лица ще бъдат работят в област Варна в зависимост от местоположението на строителните обекти. |
84 589.83
|
75 362.27
|
Дейности за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси”: Общата цел на дейностите за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси” е повишаване на прозрачността при изпълнението на проекта. Специфичните й цели са информиране на обществеността за ролята на ОПРЧР за съфинансирането на проекта и повишаване на информираността на широката общественост и медиите относно проекта, дейностите и резултатите от него и голямата социална полза от изпълнението му; |
2 000.00
|
2 000.00
|
Застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и инвентар: Дейността предвижда застраховане на оборудване, обзавеждане, ДНА и инвентар, закупени по проекта. За застраховката на обзавеждането и оборудването, закупени със средства по проекта, за 12 месеца е определена индикативен бюджет в размер на 2% от стойността му. |
752.00
|
0.00
|