Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

This project proposal envisages implementation of measures to increase the energy efficiency of object: National Revenue Agency - Pazardzhik - Pazardzhik city. Pazardzhik, Bulgaria blvd. №41. The building is state property. Administrative building, representing two-storey building with ID 55155,504,305. The building is category III saglasno Ordinance №1 / 30.07.2003g. the nomenclature of the types of structures. The building is one of the sites of architectural monuments. Based on the conclusions drawn from technical passports, the buildings are not currently meet the requirements of Article 169 of the SPA in terms of energy efficiency, safe operation, noise protection and environmental protection. The project proposal includes the realization of envisaged in the technical passport measures, including replacement of windows, installation of thermal insulation in the building envelope application of waterproofing the roof, replacement of old and inefficient boilers with new, replacement of the fuel base and inclusion in the urban gas distribution network replacement of old heating system with a new one.
The implementation of the above measures will lead to the achievement of class "C" of energy consumption and more than 60% energy savings in the building of the NRA, located on Bulgaria blvd. №41 in the city. Pazardzhik in accordance with the purposes of this procedure BG16RFOP001 -1013.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проекта : Дейността предвижда цялостно управление на проекта, отчетност, мониторинг, финансово, техническо и административно управление. С оглед ефективното и качествено изпълнение на настоящия проект и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с провеждането на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг, докладване и осигуряване на информация и публичност. В общината ще бъде обособен екип от експерти, отговорен за цялостното управление на проекта, който да може изцяло да се фокусира върху ефективната организация, координация и управление на проекта. Междинните и окончателния технически доклади и финансови отчети, подготвяни в изпълнение на тази дейност ще бъдат в съответствие с образците одобрени от УО на ОПРР. 5 252.00 5 035.47
Подготовка на документация за възлагане на обществени поръчки и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Важно предусловие за изпълнение на проектните дейности е своевременното и качествено изготвяне и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки. Изготвянето на документациите ще бъде направено от екип от експерти от страна на Община Пазарджик и ще е съобразено с всички нормативни актове. Документации за възлагане на обществени поръчки са: • документация за възлагане на обществена поръчка с предмет "Изпълнение на Инженеринг /Изготвяне на работен проект; Изпълнение на строителни и монтажни работи и въвеждане в експлоатация; Осъществяване на авторски надзор/"; • документация за възлагане на обществена поръчка с предмет "Избор на строителен надзор и оценка за съответствие"; • документация за възлагане на обществена поръчка с предмет "Избор на изпълнител на дейностите по публичност и визуализация"; • документация за възлагане на обществена поръчка с предмет "Избор на изпълнител на одит по проекта"; 0.00 0.00
Инженеринг - Изготвяне на работен проект; Изпълнение на строителни и монтажни работи -СМР и въвеждане в експлоатация; Осъществяване на авторски надзор: Преди подаването на проектното предложение е направено Енергийно обследване и са изготвени: 1.Доклад за резултатите от обследването за установяване на техническите характеристики; 2.Технически паспорт; 3.Резюме на доклад от извършено обследване за енергийна ефективност на сграда; 4.Сертификат за енергийните характеристики на сграда в експлоатация №431ЕКП001/19.02.2019; 5.Обследване за енергийна ефективност. Изготвяне на работен проект; Изпълнението на Строително монтажните дейности в съответствие с работния проект и действащото законодателство в Р. България. Обхватът на настоящия проект включва обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградата на НАП в зоната с публични функции в гр. Пазарджик. Предвижда се изпълнение на дейности, които да доведат до постигане на клас "С" на енергийна ефективност и с изпълнението на енергоспестяващите мерки ще се постигнат повече от 60% енергийни спестявания. Изпълнителят на СМР ще бъде избран по реда на ЗОП. Обхватът на предвидените СМР ще бъде детайлно документиран в съответните обяснителни записки, графични приложения и количествени сметки по частите на работния проект. Предвижда се СМР да бъдат изпълнени, съгласно предписанията на проектантите, спазвайки всички мерки за безопасност на труда и в пълно съответствие с нормативната уредба. Основните предвидени мерки включват: • цялостен ремонт на покрива; • внедряване на съвременни мерки за енергийна ефективност /подмяна на дограма, топлинно изолиране на вътрешни стени, хидроизолация на покрива/ в съответствие с Наредба №7 от 2004г. за Енергийна ефективност на сгради; • отоплителна инсталация; Поради факта, че сградата е на ниво тротоар и е направен достъп за инвалиди, считаме за изпълнени мерките, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания." Осъществяването на авторския надзор е в съответствие с действащото законодателство в Р. България. Авторския надзор ще има за задача да осигури през цялото времетраене на проекта надежден контрол върху качеството на изпълнение на планираните строително -монтажни дейности съгласно предварително заложените качествени, количествени и технически параметри и показатели в работния проект. Авторския надзор ще се упражнява най-малко веднъж седмично и във всеки случай след повикване от страна на възложителя. Основните задължения на авторския надзор са: • Следене за точното изпълнение на одобрения проект, разпоредбите на ЗУТ и подзаконовите му нормативни актове и за промените или допълненията на проекта, предписани по установения нормативен ред от проектанта по време на строителството; • Разработване на предписания и технически решения за точното спазване на проекта и за необходимост от евентуални промени, които се вписват в заповедната книга на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството; • Извършване на експертни дейности и консултации; • Отговорност за качеството и пълнотата на извършваната на обекта дейност. Посочената сума в "СТОЙНОСТ" е без ДДС. 256 200.00 306 478.20
Строителен надзор и оценка за съответствие: : Дейността ще бъде възложена за изпълнение на външен изпълнител по реда на ЗОП. Изпълнителят, ще упражнява строителния надзор по време на строителството, като ще има за задача да осигури надежден контрол върху качеството на изпълнение на планираните строително-монтажни работи, съгласно предварително заложените качествени, количествени и технически параметри и показатели. Надзорните дейности са изключително важни за постигане на проектните цели и резултати. Основната задача на лицето, което ще бъде определено да осъществява строителния надзор, е да защитава интересите на Възложителя през целия инвестиционен процес, както и да изпълнява всички ангажименти предвидени в ЗУТ и подзаконовите актове, свързани с прилагането му, по отношение на неговата дейност. То ще проверява дали избраният строител извършва строително-монтажните работи в съответствие с техническите норми и изисквания на законодателството и ще подготви Протокол обр.2/2а за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво по Наредба № 3 от 31.07.2003 г., ще изготвя писмени становища до Възложителя при необходимост и ще участва в приемателни комисии. Лицето, упражняващо строителен надзор, носи отговорност за: 1. законосъобразно започване на строежа; 2. осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3. спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3; 4. осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 5. недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 6. достоверността на данните в изготвените протоколи и актове. Лицето, упражняващо строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Лицето, което упражнява строителен надзор, носи отговорност за щети, които са нанесли на възложителя и на другите участници в строителството, и солидарна отговорност със строителя за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти. Отговорността по договора за строителен надзор е със срокове не по-малки от гаранционните срокове в строителството. Посочената сума в "СТОЙНОСТ" е без ДДС. 4 975.20 3 604.43
Мерки за публичност и визуализация : Всички дейности по публичност, визуализация, информация и комуникация са планирани с цел да популяризират приноса на Европейския фонд за регионално развитие и Оперативна програма “Региони в растеж”. В изпълнение на тази цел е планирано да бъдат проведени информационни мероприятия за оповестяване стартирането, хода на изпълнението и успешното приключване на проекта. Мерките за информация и комуникация ще бъдат реализирани съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и ще са следните: 1. Публикация на интернет страницата на Бенефициента, съдържаща подробна информация за одобрения за финансиране проект; 2. Два броя пресконференции – една след стартирането на проекта и една при неговото приключване; 3. Билборд - 1 брой; 4. Постоянна обяснителна табела - 1 брой; 5. Информационен банер – 1 брой; 6. Брошури – 200 броя; Посочената сума в "СТОЙНОСТ" е без ДДС. 2 030.00 2 208.00
Одит на проекта: Проверката под формата на ангажимент за договорени процедури e непрекъснат процес, който се изпълнява през целия жизнен цикъл на проекта чрез няколко ангажимента. В зависимост от момента на извършване на ангажимента за договорени процедури се въвеждат понятията: • „Междинни проверки по ангажимента за договорени процедури" (или междинни проверки по ангажимента за договорени процедури на междинно искане за плащане) и • „Окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури" (или окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури за окончателно искане за плащане). „Междинна проверка по ангажимента за договорени процедури" се извършва по отношение на документите, които УО изисква от бенефициента при представяне на междинно искане за плащане. „Окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури" се извършва по отношение на документите, които УО изисква от бенефициента при представяне на окончателно искане за плащане. Проверки по ангажимента за договорени процедури се извършват на всички междинни и окончателно искания за плащане. Във връзка с изпълнение на ангажиментите както за „Междинни проверки по ангажимента за договорени процедури", така и за "Окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури", изпълнителят извършва проверка за констатиране на съответствие (законосъобразност и допустимост) по отношение на всеки разход, включен в искането за плащане. Ангажиментът се извършва в съответствие с Международен стандарт за свързани по съдържание услуги (МСССУ) 4400. Посочената сума в "СТОЙНОСТ" е без ДДС. 2 558.15 1 680.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).