Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project will build on what has been achieved so far by ensuring the functioning of District information point – Vidin in the period 2019-2021.  
In terms of achievement part of the objectives of Priority Axis 4 of the OP "Good Governance" and the national strategic documents for the programming period 2014-2020, DIP-Vidin will provide the following free services throughout the Vidin Region, which comprises 11 municipalities, including 141 villages: Dissemination of general information on EU policies, the Partnership Agreement, the management and implementation of ESIS; Providing specific information to potential beneficiaries about programs co-financed by the ESIS; Organizing events to promote programs co-financed by ESIS. Tailored to the specific needs of the area, potential beneficiaries and the possibilities for applying for open call for proposals; Collection and dissemination of information and promotion of good practices in connection with the ESIS;      Distribution of information and promotional materials regarding the objectives, means and funding opportunities ESIS in Bulgaria;      Cooperation with the managing authorities / intermediate bodies of the OP and work with national, regional media and other information networks of the EU.

Main target groups: The DIP-Vidin`s employees; applicants and beneficiaries of the programs financed by the ESIS; managing authorities and intermediate bodies of the programs financed by the ESIS; the genarl public.

In the implementation of the project activities will be followed horizontal policies to promote equality between men and women, non-discrimination and accessibility, Partnership, Sustainable Development and Procurement.
The implementation of horizontal policies will be monitored during the implementation of all activities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Осигуряване функционирането на Областен информационен център - Видин през периода 2019-2021 г.: Дейността включва: 1. Текуща издръжка на ОИЦ, а именно: - осигуряване на възнагражденията на 3 бр. служители в ОИЦ за 36 месеца; - командировки на служителите на ОИЦ за участие в мероприятия извън област Видин. Предвидени са разходи за пътни, дневни и нощувки; - командировки на служителите на ОИЦ до общините в областта. Предвидени са 66 бр. информационни събития на територията на Област Видин, по 2 бр. събития/годишно/на община, като са заложени само разходи за дневни; - осигуряване на материали и консумативи, необходими за обезпечаване работата на служителите на ОИЦ за период от 36 месеца; - ел.енергия, вода, охрана, телефонни такси и разговори и мобилен интернет за период от 36 месеца; - почистване на помещението за период от 36 месеца; - закупуване на санитарни материали за период от 36 месеца; - осигуряване на кафе, минерална вода, топли и студени напитки, захарни изделия и др. за участници в събитията на ОИЦ-Видин и посетители на офиса за целия период на проекта; - куриерски и пощенски услуги за период от 36 месеца; - издаване и поддръжка на 3 бр. ел. подписи за управителя и двамата експерти на ОИЦ-Видин (при необходимост); - поддръжка и ремонт на оборудване и обзавеждане и поддръжка на помещението, в което е ситуиран ОИЦ-Видин за целия период на проекта; - поддръжка, ремонт и експлоатация на МПС за период от 36 месеца; 2. Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали. - изработване и разпространение на брошура (формат - А 5; 8 страници, в тираж 300 бр.) - изработване и разпространение на плакат (формат А2, в тираж 100 бр.); - изработване на стойка-банер - 1 бр. Брошурата ще бъде изработена в края на изпълнението на проекта (през втората половина на третата година) и ще бъде разпространявана сред институции от област Видин и посетители в офиса. Брошурата ще съдържа информация за изпълнените по проекта дейности. Брошурата ще бъде отпечатана в тираж 300 бр. Плакатът ще бъде изработен през първата година от изпълнението на проекта и ще бъде разпространяван сред институции от област Видин и посетители в офиса. Плакатът ще бъде отпечатан в тираж 100 бр. Стойката-банер ще бъде изработена през първата година от изпълнението на проекта и ще бъде поставяна в залите, в които ще се провеждат събитията на ОИЦ-Видин. Всички информационни и рекламни материали по проекта ще отговарят на изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и Концепцията за брандинг и визия на мрежата от 28- информационни центъра за популяризиране на ЕСИФ в България. 3. Брандиране, включващо: - изработване и доставка на рекламни материали (папки, химикали, календари, тефтери и др.). Материалите ще бъдат раздавани по време на информационните събития на ОИЦ-Видин и на посетители в офиса; - брандиране на входната врата и прозорци на офиса на ОИЦ-Видин; - брандиране на постоянна обяснителна табела. 4. Извършване на текущ ремонт на ОИЦ, за поддръжка на помещенията, освежаване на офиса и отстраняване на повреди и др.; 5. Осигуряване на обзавеждане и оборудване. - доставка и монтаж на оборудване за изграждане на система за видеонаблюдение в офиса на ОИЦ-Видин; - доставка и монтаж на ново оборудване и обзавеждане (при възникнала необходимост) 6. Организиране и провеждане на публични информационни събития и работа с медии. По проекта е предвидено: - организиране и провеждане на 6 бр. срещи с медии, по два пъти годишно; - организиране и провеждане на 66 бр. информационни събития на територията на Област Видин, по 2 бр. събития/годишно/на община; - организиране и провеждане на мероприятия, които ще бъдат част от 3 общи инициативи на мрежа от 27-те ОИЦ в страната. 340 999.00 269 162.59

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).