Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 779 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project FLEXIBLE OPTIONS FOR EMPLOYMENT AND TRAINING IN "Matand" Ltd. aims to provide an opportunity for further training and skills of employees in the enterprise, as well as vocational training for unemployed / inactive persons who acquire the necessary knowledge and skills will successfully engage in productive activity of the candidate. Professionally trained staff is a prerequisite for improving labor productivity, which on one hand will lead to a significant improvement in manufacturing activity, improving the quality of the products, and thus to increase the competitiveness of the market. Representatives of the target group with high professional qualifications and skills will have better opportunity for their realization and will be able to take higher positions in the company. These individuals have a greater chance of finding and starting work and there is a serious precondition for a sustainable employment in the enterprise. All this could be achieved by:
1.Turn in training inactive and / or unemployed and employed persons to acquire or enhance their professional qualification in professional field 541 Food technology profession 541020 Operator in food industry, specializing 5,410,202 Production and processing of milk and dairy products, Degree professional qualification in Second SPPOO.
2. Include inactive and / or unemployed and employed in training on key competences for training on key competences 4 to fill specific jobs.
3. Include inactive / unemployed into unsubsidized employment.
4. The payment of scholarships for students unemployed or inactive for the period of their studies.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за организация и управление на проекта: Настоящата дейност е една от основните дейности в проектното предложение, чрез която ще се извърши цялостното изпълнение на проектните дейности, за да могат да се постигнат поставените цели. Целите на настоящата дейност ще бъдат да се осигури ефективна организация, управление , техническо и финансово отчитане и цялостното изпълнение на всички останали дейности заложени в план-графика на проектното предложение, за да може да се получат устойчиви резултати от неговата реализацията. За изпълнението на дейността ще бъде ангажиран тричленен екип, които ще бъде съставен от Ръководител на проекта, Координатор на проект и Счетоводител на проекта. Подбрани на база опит, квалификация и компетенции. Ръководител на проекта ще бъде Людмил Свиленов- Управител на Дружеството кандидат, тъй като той има необходимия, опит по управление на проекти от реализирането на предходни проекти на фирмата по ПРСР, добре познава нормативните изисквания за организация и управление, както на проекти, така и при управлението на самата организация на работа във фирмата. Притежава необходимата квалификация за тази длъжност. С него ще бъде сключен граждански договор за изпълнение, с които ще се ангажира да изпълнява задълженията за длъжността за целия период на проекта. Координаторът и Счетоводителя на проекта ще бъдат назначени на трудови договори. В съответствие с изготвения план-график за провеждане и изпълнение на всички дейностите по него, за да се постигнат поставените индикатори и цели и устойчиви резултати от изпълнението на настоящия проект. Екипът ще извършва непрекъсната координация и контрол между членовете на екипа за по- добро изпълнение на задачите по всяка дейност. Всеки от членовете ще бъде ангажиран да изпълнява собствените си отговорности, за да се гарантира успешно управление. Екипът ще планира, подготвя, организира и изпълнява всяка дейност, като ще се грижи за своевременното изпълнение на заложените индикатори и резултати. Дейността ще се осъществява на база месечни планове за конкретните задачи, които ще се изпълняват през конкретния индикативен месец, разпределени с конкретните лица отговарящи за изпълнението на задачите и сроковете за това. На база на тези планове ще се осъществяват всички конкретни стъпки по ежедневната организация, контрол и изпълнение на дейностите. Тези планове и конкретни действия по тяхната реализация ще бъдат в пълно съответствие с изискването на Програмата. В рамките на дейността, екипът ще изготвя периодични междинни отчитания, които ще предоставя на УО, за да се осигурява финансовия ресурс за безпроблемното изпълняване на дейностите по проекта. В края на изпълнението на проекта ще подготви финалния, технически и финансов отчет. 0.00 4 057.00
Дейности за информация и комуникация: Целта на дейността е да се постигне информиране на целевата група, заинтересованите страни и широката общественост. Чрез оповестяване за приноса на ЕСФ и ОП „Развитие на човешките ресурси” и възможностите за заетост, професионално обучение и т.н, които предоставя настоящия проект, за да се стимулират повече представители от целевата група (безработни/ неактивни лица и заети) и мотивират да участват в проекта. Дейността ще бъде реализирана на територията на с.Ебешница и на Югозападна България. Изпълнението ѝ ще се извърши, съгласно изискванията изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., . Дейностите по информация и комуникация ще бъдат реализирани на територията на с.Елешница, и ще продължават през целия период на проекта. В хода на реализиране на дейностите по проектното предложение ще се извършат необходимите дейности за информация и комуникация. Изпълнението на дейността ще бъде възложена на външен изпълнител с достатъчно опит в изпълнението на подобни дейности. Екипът по управление ще вземе активно участие, също при реализирането на дейността като своевременно ще помага в популяризирането на проекта и постигнатите резултати от реализацията върху целевата група и върху организацията, сред своите партньори, клиенти и всички заинтересовани страни. 0.00 0.00
Подбор на участници в целевата група: Целта на дейността е да се подберат участниците в целевата група- 12 безработни лица и 12 заети лица за постигането на ефективно изпълнение на трудовите задължения и повишаване тяхната квалификация, с която ще бъдат по - конкурентни на пазара на труда в бъдеще. Тази дейност ще се реализира чрез две поддейности: 1)Реализиране на подбор и избор на Безработни или неактивни лица, с предимство на възраст между 30 и 54 г., при липса на достатъчно на брой такива кандидати, ще бъдат включени и участници от група на безработни или неактивни младежи на възраст до 29 години. 2) подбор на заети в предприятието съобразно тяхното образование и нужди По време на първата поддейност - подбора ще се даде възможност на максимален брой представители на целевата група да кандидатстват за обучения. Няма да има строги критерии свързани със опит, специфични образование или дискриминационни изисквания като пол, етнос и религия. С всички кандидати отговарящи на формалните критерии на целевата група ще бъде проведено интервю за включване в дейностите по проекта. Комисия съставена от представители на ръководството на фирмата и екипа по управление ще изберат посредством интервюто най-подходящите 12 кандидати, които да бъдат включени в професионалното обучение и по Ключова компетентност 4. По време на втората поддейност след обстоен преглед на нуждите от професионално обучение и по КК на заетите в предприятието, както и на нуждите на работодателя, ще бъдат подбрани 12 от тях, които също ще бъдат включени в целевата група по проекта. 0.00 0.00
Включване в обучения на неактивни и/или безработни лица и заети лица за придобиване или повишаване на професионална квалификация: Целта на дейността е да се организира и проведе обучение за професионална квалификация по професионално направление 541 Хранителни технологии, професия 541020 Оператор в хранително -вкусовата промишленост, специалност 5410202 Производство и преработка на мляко и млечни продукти, Степен на професионална квалификация Втора по СППОО, на 12 безработни лица и 12 заети лица за постигането на ефективно изпълнение на трудовите задължения и повишаване тяхната квалификация, с която ще бъдат по - конкурентни на пазара на труда в бъдеще. Изпълнението на дейността ще протече на два етапа. През първият етап ще бъде направена подготовката за избор на изпълнител на дейността, тъй като тя ще бъде извършена от външна организация по предварително определени критерии от екипа по организация и управление, за да може да покрие изискването за провеждане на обучение и да се постигнат максимални резултати и ползи за целевите групи, които ще вземат участие в него. За целта тя трябва да предостави на фирмата преди стартирането програма за обучение с минимална продължителност 660 учебни часа.Обучаващата организация, на която ще бъде възложено изпълнението на дейността за повишаване на професионалната квалификация на Оператор в хранително -вкусовата промишленост, трябва да бъде лицензирана и да отговаря на изискванията на НАПОО и да може да изпълнява и организира този вид обучение за целите на настоящото проектно предложение. Избраният изпълнител ще трябва да предостави подробна учебна програма и учебен график с не по-малко от 660 учебни часа. Учебната програма трябва да е съобразена с изискванията на НАПОО и заложените по проекта критерии. В обучителната програма трябва да бъдат предвидени повече часове за практика от тези за теория, включващи интерактивни методи, както да осигури необходимите за това материали, консумативи, при необходимост място за провеждане на обучението. Минималното съдържание, което трябва да бъде включено в учебната програма на избраната обучителна организация трябва да отговаря изцяло на ДОИ за професията. Реалната организация и изпълнение за провеждането на обучението от избрана организация- изпълнител е вторият от изпълнението на дейността. Едно от условията за избор на изпълнител ще бъде организирането и провеждането на теоретичната и практическа част на обучението да може да се извършва на място в предприятието, Едно от изискванията към учебната програма ще бъде минимум 396 учебни часа (от минимум 660 учебни часа общо) да бъдат практически занятия. След, приключването на обучението на всеки преминал успешно курса на обучение, трябва да се издаде поименно документ съгласно чл. 38 ЗПОО за професионална квалификация по професионално направление 541 Хранителни технологии, професия 541020 Оператор в хранително -вкусовата промишленост, специалност 5410202 Производство и преработка на мляко и млечни продукти, Степен на професионална квалификация Втора по СППОО. На безработните лица, включени в обучението ще бъдат изплатени стипендии по 10 лв на ден за периода на обучението. 0.00 31 780.00
Включване в обучения на неактивни и/или безработни лица и заети лица в обучения по Ключова компетентност 4 - Дигитална компетентност за заемане на конкретни работни места.: В производственото предприятие, за работещите като Оператор в хранително -вкусовата промишленост е от голяма предимство при упражняване на ежедневната трудова дейност основни познания по компютърна грамотност. Технологичното оборудване в предприятието е на високо ниво, като качествени показатели на приемна суровина, така и в процес на работа и производство се мониторират посредством компютърни системи. Целта на дейността е да се организира и проведе обучение по Ключова компетентност 4 - Дигитална компетентност - компютърна грамотност за начинаещи на 12 безработни лица и 12 заети лица за постигането на ефективно изпълнение на трудовите задължения и повишаване тяхната квалификация, с която ще бъдат по - конкурентни на пазара на труда в бъдеще. Изпълнението на дейността ще протече на два етапа. През първият етап ще бъде направена подготовката за избор на изпълнител на дейността, тъй като тя ще бъде извършена от външна организация по предварително определени критерии от екипа по организация и управление, за да може да покрие изискването за провеждане на обучение и да се постигнат максимални резултати и ползи за целевите групи, които ще вземат участие в него. За целта тя трябва да предостави на фирмата преди стартирането програма за обучение с минимална продължителност 45 учебни часа.Обучаващата организация, на която ще бъде възложено изпълнението на дейността за обучение по Дигитална компетентност, трябва да бъде лицензирана и да отговаря на изискванията на НАПОО и да може да изпълнява и организира този вид обучение за целите на настоящото проектно предложение. Избраният изпълнител ще трябва да предостави подробна учебна програма и учебен график с не по-малко от 45 учебни часа. Учебната програма трябва да е съобразена с изискванията на НАПОО и заложените по проекта критерии. В обучителната програма трябва да бъдат предвидени повече часове за практика от тези за теория, включващи интерактивни методи, както да осигури необходимите за това материали, консумативи, при необходимост място за провеждане на обучението. Минималното съдържание, което трябва да бъде включено в учебната програма на избраната обучителна организация трябва да отговаря изцяло на нуждите на работодателя Реалната организация и изпълнение за провеждането на обучението от избрана организация- изпълнител е вторият от изпълнението на дейността. Едно от изискванията към учебната програма ще бъде минимум компютърна грамотност за начинаещи- Windows, Word, Excel, Internet. След, приключването на обучението на всеки преминал успешно курса на обучение, трябва да се издаде поименно Сертификат за преминато обучение по .Ключова компетентност 4 - Дигитална компетентност . На безработните лица - 12 , включени в обучението ще бъдат изплатени стипендии по 10 лв на ден за периода на обучението. 0.00 8 790.00
Включване на неактивни и/или безработни лица в несубсидирана заетост: Дейността цели осигуряване на устойчива трудова заетост за безработни и/или неактивни лица в с.Елешница. На всички преминали обученията по Дейност 4 и 5 , 12 безработни или неактивни лица ще бъде осигурена заетост в Дружеството, за да имат възможност освен теоретично ( в резултат обученията), но и на практика да приложат придобитите знания и умения. Освен повишена или придобита професионална квалификация в резултат на участието си в проекта, те ще имат и професионален опит като Оператор в хранително -вкусовата промишленост. Ще се предостави възможност за наемане на работа на безработни и/или неактивни лица, притежаващи професионално образование и отговарящи на нуждата и на профила на фирмата. Новите работни места са съобразени с нуждата и фирмената стратегия на фирмата от една страна и съобразена с нуждите на целевата група от друга. Стремежът на фирмата да разшири дейността си, да увеличи производството си и повиши качеството на произвежданите млечни продукти, за което ще е необходимо да увеличи броя на настоящия персонал. Ще бъде осигурено оборудване и работно облекло според нуждите на длъжността и работното място. На същите редовно ще бъде изплащано месечно възнаграждение и начислявани и съответно внасяни задължителните осигуровки. Ще бъдат обслужвани от Служба по трудова медицина и ще имат всички права и задължения като назначените и работещи преди тях заети лица във фирмата. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).