Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The goal of this project is to upgrade the mandatory health and safety conditions currently present within construction and commercial company INEKS TREID EOOD.
Focused actions will be implemented in order to neutralize the existing weaknesses related to:
-	Human resources organization and management;
-	The condition of the personal protective equipment present within the company;
-	The insufficient provision of collective protection equipment;
-	The lack of proper conditions and opportunities for on-site meals, recreation and personal hygiene;
Conducted analyzes demonstrate that these weaknesses adversely affect employee motivation and worsen quality and productivity at work.
The main goal of the project is the improvement of the physical and organizational work environment as a means to achieve increased productivity. 
The specific objectives to be achieved are related to: overall improvement of human resources management; increasing the levels of personal and collective protection and safety; improvement of the social and living conditions on-site, in the warehouse and on the commercial sites.
In order to achieve these objectives, the project foresees the implementation of activities related to:
- development and implementation of a human resources management system, including policies and organizational practices for employee recruitment, promotion, assessment and compensation, extension of the working life of individuals over 54 old, improved reconciliation of the professional and private lives of employees, environmental protection and formation of employee eco-friendly consciousness and behavior;
- purchase of specialized clothing, personal and collective protective equipment; 
- training;
- purchase of 3 mobile containers equipped for dining, relaxation and the hygiene needs of workers.
The project target group includes all 75 employees of INEKS TREID EOOD, including 12 persons above 54 years old and 3 persons with disabilities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване и внедряване на Система за развитие на човешките ресурси в „ИНЕКС ТРЕЙД“ ЕООД (Дейността попада в рамките на Дейност 1 от Условията за кандидатстване по настоящата процедура): Поради спецификата на строителните дейности и влагането на значителни количества ръчен труд, ефективното управление на човешките ресурси е от изключително значение за повишаване на конкурентоспособността на „ИНЕКС ТРЕЙД“ ЕООД и устойчивото развитие на компанията в дългосрочен план. Направените вътрешно фирмени анализи на организационната среда открояват определени слабости в прилаганите, към момента, системи за: подбор, развитие, оценка и заплащане на персонала. Отчита се липсата на структуриран анализ на работните процеси и обезпечаването им с необходимите човешки ресурси. Липсва система, определяща изискванията към кандидатите за заемане всяка конкретна длъжност. Липсва система от критерии за избор на най - подходящия кандидат. Липсват системи за въвеждане на служителите, планиране и извършване текущи обучения, оценка, мотивиране и заплащане според постигнатите резултати. В предприятието не се прилага система за гъвкаво работно време, както и системи насочени към подобряване трудовата среда на наличните служители от уязвими групи (над 54 години и лица с увреждания). Всички тези слабости, понижават качеството на работните места, влошават средата и създават риск от понижаване мотивираността и производителността на работниците. Реализирането на дейността има за цел да неутрализира идентифицираните слабости и да доведе до качествено оптимизиране на управлението на човешките ресурси в „ИНЕКС ТРЕЙД“ ЕООД. Дейността се състои в разработване и внедряване в дейността на компанията на Система за развитие на човешките ресурси, включваща взаимно свързани политики и организационни практики за: * Обезпечаване с човешки ресурси - планиране, подбор, наемане и назначаване, провеждане на въвеждащи обучения на работното място, вътрешно кандидатстване, ротация на работното място, планиране на кариерата; * Развитие на човешките ресурси - анализ на потребностите и планиране на обучения, повишаване на квалификацията на служителите, кариерно развитие; * Оценка, мотивиране и възнаграждение на служителите - атестация и оценка на трудовото представяне; проучване ангажираността на служителите; заплащане на труда; гъвкава система на възнаграждения, обвързана с индивидуалните резултати; При разработването на политиките, особен фокус ще бъде поставен на политиките за удължаване професионалния живот на служителите над 54 годишна възраст и въвеждането на гъвкави форми на заетост за тези служители, с цел по - добро съвместяване на професионалния и личния им живот. Друг важен акцент във всяка политика и процедура ще бъде опазването на околната среда. Ще се разработят мерки, насочени към опазване на околната среда и формирането на екологосъобразно самосъзнание и поведение от страна на работниците при извършване на ежедневните им дейности (намаляване на хартиения документооборот, въвеждане на разделно събиране на отпадъците в офиса, в склада и на обектите и др.). Описаните политики и практики ще бъдат разработени на база на извършения при подготовката на проекта детайлен анализ на настоящото състояние на управлението на човешките ресурси, ще бъдат съобразени със стратегията за развитие на компанията и ще се основават на свързаната с нея потребност от организационни промени. Разработените политики ще бъдат изключително практически насочени и ще бъдат въведени в компанията чрез изрична писмена заповед на управителя. Реализирането на дейността ще обхване всички длъжности и служители на компанията. Така, целева група по конкретната дейност ще бъдат всички 75 служители, включително 12 лица над 54 годишна възраст и 3 лица с увреждания. 10 000.00 9 980.00
Закупуване на специално работно облекло и лични предпазни средства за служителите от направление „Администрация и Търговия“ (Дейността попада в рамките на Дейност 3.2 от Условията за кандидатстване по настоящата процедура): Дейността се състои в закупуването и предоставянето на служителите на „ИНЕКС ТРЕЙД“ ЕООД от направление „Администрация и Търговия“ (обхваща длъжностите: „Продавач - консултант“, „Снабдител, доставчик“, „Специалист маркетинг и реклама“, „Шофьор“) на следните видове и количества специално работно облекло и лични предпазни средства: За предпазване от замърсени повърхности с нетоксични вещества, ниска температура на въздуха и валежи: 1. Работно яке мъжко/дамско (лятно) - противозамърсяващо, прахозащитно, съответстващо на EN 340 - 13 бр. 2. Работно яке мъжко/дамско (зимно) - противозамърсяващо, студо и водо защитно, съответстващо на EN 340 - 4 бр. мъжко и 9 бр. дамско; 3. Работен панталон мъжки/дамски (летен) - противозамърсяващ, прахозащитен, от стреч материя в натоварените зони за по - голям комфорт и вентилация, съответстващ на EN 340 - мъжки - 13 бр. 4. Работен панталон мъжки/дамски (зимен) - противозамърсяващ, водо и ветро защитен, от дишаща материя, подлепени водозащитни шевове, съответстващ на EN 340 - 13 бр. 5. Тениска мъжка/дамска (лятна), противозамърсяваща - от трико (полиестер/памук - 65/35) - 13 бр. 6. Шапка (лятна) - противозамърсяваща, слънце и прахо защитна, с козирка, 100% памук - 13 бр. За предпазване от подхлъзване и падане: 1. Работни обувки мъжки (летни) - защита от механични въздействия, водонепропусклива кожа, стелка (сменяема, абсорбираща, антибактериална), композитно бомбе, съответстващи на EN ISO 20345:2012 - 4 чифта. 2. Работни обувки дамски (летни/зимни) - защита от механични въздействия, противохлъзгащи с дишаща изкуствена кожа, сменяема стелка, съответстващи на EN ISO 20347:2012 - 18 чифта (9 чифта летни и 9 чифта зимни). 3. Работни обувки мъжки (зимни) - защита от механични въздействия, противохлъзгащи с водонепропусклива лицева кожа, стелка (сменяема, абсорбираща, антибактериална), композитно бомбе и композитна пластина в ходилото, съответстващи на EN ISO 20345:2012 - 4 чифта. За работа в условия на неблагоприятни атмосферни условия: 1. Блуза с дълъг ръкав мъжка/дамска - студозащитна, изработена от 100% памук, съответстваща на EN 340 - 13 бр. 2. Зимна шапка - плетена, 100% полиестер - 13 бр.; 3. Елек - грейка - студозащитна и противозамърсяваща - 13 бр. Допълнителни ЛПС: 1. Работни ръкавици - Вид 1: безшевно трико, полупотопени в латекс с микрофиниш покритие за по - добър захват - 4 чифта; - Вид 2: изработени от лицева телешка кожа и еластично трико - 4 бр.; - Вид 3: безшевно памучно/полиамидно трико с PVC точки на дланта и пръстите - 7 бр. 2. Очила за шофиране - намаляващи заслепяването от фарове, подобряващи видимостта при здрач и лоши атмосферни условия, с поликарбонатни лещи с покритие срещу надраскване и замъгляване, съответстващи на EN 166, class 1 FTHN и EN 170 - 4 бр. (за 4 бр. шофьори); Планираните за закупуване видове и количества специално работно облекло и лични предпазни средства са в съответствие с утвърдените от управителя на „ИНЕКС ТРЕЙД“ ЕООД: Програма за изпълнение на планираните мерки за контрол на риска и Списък на полагащото се работно облекло и лични предпазни средства за длъжностите, работните места и видовете работи, съгласно чл. 17, ал. 3, т. 1-4 от наредба № 3 от 19.04.2001г. Количествата са определени на базата на общо 13 служителя в направление „Администрация и Търговия“, от които 9 жени и 4 мъже. В планираните за закупуване бройки са включени и 2 бр. служители от направление Строителство/строителни обекти - ръководен персонал, жени (Технически ръководител), които прекарват значителна част от времето в офиса на компанията. В описаните количества по Дейност 3, за тези служители са предвидени специфичните облекла и ЛПС, необходими при посещение на обектите. 10 011.36 10 343.05
Закупуване на специално работно облекло и лични предпазни средства за служителите от направление „Строителство/строителни обекти - ръководен персонал“ (Дейността попада в рамките на Дейност 3.2 от Условията за кандидатстване по настоящата процедура): Дейността се състои в закупуването и предоставянето на служителите на „ИНЕКС ТРЕЙД“ ЕООД от направление „Строителство/строителни обекти - ръководен персонал“ (обхваща длъжностите: „Технически ръководител“, „Инженер ВиК“, Техник строителство на сгради“) на следните видове и количества специално работно облекло и лични предпазни средства: За предпазване от подхлъзване и падане: 1. Работни обувки (зимни) - противохлъзгащи, ударозащитни, противопробождащи, категория S3 - 5 чифта. 2. Работни обувки (летни) - срещу механични въздействия, категория: S3, от водонепропусклива лицева кожа, термоформована, сменяема, абсорбираща, антибактериална стелка. Композитно бомбе и пластина в ходилото, съответстващи на SB-E-WRU-P UNI EN ISO 20345:2012 - 5 чифта. За предпазване от замърсени повърхности с нетоксични вещества: 1. Работен комплект - лятно яке с висока видимост и летен полугащеризон с висока видимост - 15% памук/ 85% полиестер, 290 г/м², със светлоотразителни ленти - 5 бр. 2. Тениска мъжка/дамска (лятна) - изработена от трико, 100% памук - 5 бр. 3. Шапка с козирка (лятна) - противозамърсяваща, слънцезащитна, изработена от 100% памук - 5 бр. 4. Работен комплект - зимно яке със свалящи се ръкави и подплата и зимен полугащеризон - дишаща, водонепропусклива материя, 100% полиестер с полиуретаново покритие и покрити шевове, със светлоотразителни ленти - 5 бр. 5. Летни ръкавици - безшевно трико памук/полиестер, топени в латекс, съответстващи на CE 0075, EN 420, EN 388, Cat II - 7 чифта. 6. Зимни ръкавици - безшевно трико памук/полиестер/акрил, полупотопени в латекс с микрофиниш покритие за осигуряване на по-добър захват, както в суха така и в мокра среда, съответстващи на СЕ Категория 2, EN 388, ЕN 511 - 7 чифта. За работа в условия на неблагоприятни атмосферни условия: 1. Зимна шапка - студозащитна плетена, зимна шапка, 100% акрил - 5 бр. 2. Подкаскник - студозащитен - 7 бр. 3. Ватирана блуза с дълъг ръкав мъжка/дамска - студозащитна, изработено от 100% памук, съответстваща на EN 340 - 5 бр. За предпазване от удар от отхвърчащи частици и отломки и проводници под напрежение: 1. Очила - ударозащитни - поликарбонатни лещи с покритие срещу надраскване и замъгляване, мека и регулируема носова част, много тънки странични рамки за оптимален комфорт при комбиниране с външни антифони. Прозрачни и жълти лещи отговарят на EN 166, class 1FTHN и EN 170; Сиви лещи отговарят на EN 166, class 1FTN и EN 172 - 7 бр. 2. Каска - ударо и електрозащитна - съответстваща на ЕN 397 + A1 (LD; - 30 ̊С; MM и 1000V); ЕN 50365 - 7 бр. За предпазване от нетоксичен прах от строителни материали: 1. Полумаска - респираторна - силикон с две клапи за издишване, регулируем еластичен V-образен ремък с комфортна подложка за опора на главата, съвместима с приложни единици за подаване на въздух под налягане SR 307, с прахов префилтър SR 221, кърпичка за почистване - 7 бр. 2. Прахов филтър (Р3) - за твърди и течни частици, Съответстващ на EN 143:2000, EN 14387:2004 - 7 бр. За предпазване от източници на наднормен шум: 1. Антифони външни, с лента за врата - 7 бр. При работа на височина: 1. Комплект въже с абсорбатор на енергия - 7 бр. 2. Кръгло позициониращо въже с регулируема височина - 7 бр. 3. Предпазен колан, сбруя - 7 бр. За предпазване от вода и валежи: 1. Ботуши водозащитни, противохлъзгащи се с ударозащитно бомбе - 7 чифта. При продължителна работа на колене: 1. Наколенки - 7 чифта. При работа с лоша видимост: 1. Елек с висока видимост със закопчаване с цип - 7 бр. Планираните за закупуване видове и количества специално работно облекло и лични предпазни средства са в съответствие с утвърдените от управителя на „ИНЕКС ТРЕЙД“ ЕООД: Програма за изпълнение на планираните мерки за контрол на риска и Списък на полагащото се работно облекло и лични предпазни средства за длъжностите, работните места и видовете работи, съгласно чл. 17, ал. 3, т. 1-4 от наредба № 3 от 19.04.2001г. 7 113.37 10 069.80
Закупуване на специализирано работно облекло и лични предпазни средства за служителите от направление „Строителство/строителни обекти - електротехници“ (Дейността попада в рамките на Дейност 3.2 от Условията за кандидатстване по настоящата процедура): Дейността се състои в закупуването и предоставянето на служителите на „ИНЕКС ТРЕЙД“ ЕООД от направление „Строителство/строителни обекти“ (длъжност „Електротехник“ - 3 бр.) на следните видове и количества специално работно облекло и лични предпазни средства: За предпазване от подхлъзване и падане: 1. Работни обувки (зимни) - противохлъзгащи, ударозащитни, с диелектрично ходило, категория S3, съответстващи на EN ISO 20345:2012 - 3 чифта. 2. Работни обувки (летни) - срещу механични въздействия, категория: S3, от водонепропусклива лицева кожа, термоформована, сменяема, абсорбираща, антибактериална стелка. Композитно бомбе и пластина в ходилото, съответстващи на SB-E-WRU-P UNI EN ISO 20345:2012 - 3 чифта. За предпазване от замърсени повърхности с нетоксични вещества: 1. Работен комплект - яке и панталон - 77% памук/22% полиестер/1% антистатик, съответстващи на EN ISO 11612-A1, B1, C1, E2, F1;EN ISO 11611-A1, Клас 1;EN 1149-5; EN 61482-2, Kлас 1;EN 471 – Kлас 3 - 3 бр. 2. Тениска мъжка/дамска (лятна) - изработена от трико, 100% памук - 3 бр. 3. Шапка с козирка (лятна) - противозамърсяваща, слънцезащитна, изработена от 100% памук - 3 бр. 4. Зимна шуба и панталон – противозамърсяващи, студозащитни, съответстващи на EN ISO 11612-A1, B1, C1,F1; EN ISO 20471, Клас 3 /за якето/ и Клас 2 /за полугащеризона/, EN 1149-5; EN 61482-2, Kлас 1; EN 343 с възможност за ситопечат на фирмено лого - 3 бр. 5. Летни ръкавици - безшевно трико памук/полиестер, топени в латекс, съответстващи на CE 0075, EN 420, EN 388, Cat II - 3 чифта. 6. Зимни ръкавици - безшевно трико памук/полиестер/акрил, полупотопени в латекс с микрофиниш покритие за осигуряване на по-добър захват, както в суха така и в мокра среда, съответстващи на СЕ Категория 2, EN 388, ЕN 511 - 3 чифта. За работа в условия на неблагоприятни атмосферни условия: 1. Ватирана блуза с дълъг ръкав мъжка/дамска - студозащитна, изработено от 100% памук, съответстваща на EN 340 - 3 бр. 2. Зимна шапка - студозащитна плетена, зимна шапка, 100% акрил - 3 бр. 3. Подкаскник - студозащитен - 3 бр. За предпазване от удар от отхвърчащи абразивни частици и отломки и проводници под напрежение: 1. Очила - ударозащитни - поликарбонатни лещи с покритие срещу надраскване и замъгляване, мека и регулируема носова част, много тънки странични рамки за оптимален комфорт при комбиниране с външни антифони. Прозрачни и жълти лещи отговарят на EN 166, class 1FTHN и EN 170; Сиви лещи отговарят на EN 166, class 1FTN и EN 172 - 3 бр. 2. Каска - ударо и електрозащитна - съответстваща на ЕN 397 + A1 (LD; - 30 ̊С; MM и 1000V); ЕN 50365 - 3 бр. За предпазване от източници на наднормен шум: 1. Антифони външни, с лента за врата - 3 бр. За предпазване от нетоксичен прах от строителни материали: 1. Полумаска - респираторна - 3 бр. 2. Прахов филтър (Р3) - за твърди и течни частици, Съответстващ на EN 143:2000, EN 14387:2004 - 3 бр. При работа на височина: 1. Комплект въже с абсорбатор на енергия - 3 бр. 2. Кръгло позициониращо въже с регулируема височина - 3 бр. 3. Предпазен колан, сбруя - 3 бр. За предпазване от вода и валежи: 1. Ботуши водозащитни, противохлъзгащи се с ударозащитно бомбе - 3 чифта. 2. Костюм водозащитен, антистатичен, с ограничена горимост и висока видимост - 3 бр. При продължителна работа на колене: 1. Наколенки - 3 чифта. При работа с лоша видимост: 1. Елек с висока видимост със закопчаване с цип - 3 бр. Планираните за закупуване видове и количества специално работно облекло и лични предпазни средства са в съответствие с утвърдените от управителя на „ИНЕКС ТРЕЙД“ ЕООД: Програма за изпълнение на планираните мерки за контрол на риска и Списък на полагащото се работно облекло и лични предпазни средства за длъжностите, работните места и видовете работи, съгласно чл. 17, ал. 3, т. 1-4 от наредба № 3 от 19.04.2001г. 7 891.38 10 052.34
Закупуване на специално работно облекло и лични предпазни средства за служителите от направление „Строителство/строителни обекти - строителни работници“ (Дейността попада в рамките на Дейност 3.2 от Условията за кандидатстване по настоящата процедура): Дейността се състои в закупуването и предоставянето на служителите на „ИНЕКС ТРЕЙД“ ЕООД от направление „Строителство/строителни обекти“ (длъжност „Арматурист“, „Водопроводчик“, Зидаромазач“, „Кофражист, бетонови отливки“, „Машинист, многокофов багер“, „Шофьор“, „Общ работник, строителство на сгради“) на следните видове и количества специално работно облекло и лични предпазни средства: За предпазване от подхлъзване и падане: 1. Работни обувки (зимни) - противохлъзгащи, ударозащитни, противопробождащи, категория S3 - 54 чифта; 2. Работни обувки (летни) - срещу механични въздействия, категория: S3, от водонепропусклива лицева кожа, термоформована, сменяема, абсорбираща, антибактериална стелка. Композитно бомбе и пластина в ходилото, съответстващи на SB-E-WRU-P UNI EN ISO 20345:2012 - 54 чифта; За предпазване от замърсени повърхности с нетоксични вещества: 1. Работен комплект (летен) - лятно яке и летен полугащеризон - 54 бр. 2. Тениска мъжка/дамска (лятна) - изработена от трико, 100% памук - 54 бр. 3. Шапка с козирка (лятна) - противозамърсяваща, слънцезащитна, изработена от 100% памук - 54 бр. 4. Зимен работен комплект - яке с полугащеризон, съответстващ на EN 342 - 54 бр. 5. Летни ръкавици - безшевно трико памук/полиестер, топени в латекс, съответстващи на CE 0075, EN 420, EN 388, Cat II - 54 чифта. 6. Зимни ръкавици - безшевно трико памук/полиестер/акрил, полупотопени в латекс с микрофиниш покритие за осигуряване на по-добър захват, както в суха така и в мокра среда, съответстващи на СЕ Категория 2, EN 388, ЕN 511 - 54 чифта. За работа в условия на неблагоприятни атмосферни условия: 1. Ватирана блуза с дълъг ръкав мъжка/дамска - студозащитна, изработено от 100% памук, съответстваща на EN 340 - 54 бр. 2. Зимна шапка - студозащитна плетена, зимна шапка, 100% акрил - 54 бр. 3. Подкаскник - студозащитен - 54 бр. За предпазване от удар от отхвърчащи абразивни частици и отломки и проводници под напрежение: 1. Очила - ударозащитни - поликарбонатни лещи с покритие срещу надраскване и замъгляване, мека и регулируема носова част, много тънки странични рамки. Прозрачни и жълти лещи отговарят на EN 166, class 1FTHN и EN 170; Сиви лещи отговарят на EN 166, class 1FTN и EN 172 - 54 бр. 2. Каска - ударо и електрозащитна - съответстваща на ЕN 397 + A1 (LD; - 30 ̊С; MM и 1000V); ЕN 50365 - 54 бр. За предпазване от източници на наднормен шум: 1. Антифони външни, с лента за врата - 54 бр. За предпазване от нетоксичен прах от строителни материали: 1. Полумаска - респираторна - 54 бр. 2. Прахов филтър (Р3) - за твърди и течни частици, Съответстващ на EN 143:2000, EN 14387:2004 - 54 бр. При работа на височина: 1. Комплект въже с абсорбатор на енергия - 54 бр. 2. Кръгло позициониращо въже с регулируема височина - 54 бр. 3. Предпазен колан, сбруя - 54 бр. 4. Портативна гъвкава хоризонтална линия, съответства на EN 795клас В, СЕ маркировка - 4 бр. За предпазване от вода и валежи: 1. Ботуши водозащитни, противохлъзгащи се с ударозащитно бомбе - 54 чифта. 2. Водозащитен комплект яке и полугащеризон, съответстващ на EN 340, EN 343 - 54 бр. При продължителна работа на колене: 1. Наколенки - 54 чифта. При работа с лоша видимост: 1. Елек с висока видимост със закопчаване с цип - 54 бр. За защита от пожар, вдишване на дим и аерозоли: 1. Димна спасителна качулка, оборудвана с химически и прахов филтър, съответства на EN 403, EN 14387:2004+A1:2008 - 11 бр. 2. Комплект Система с принудително подаване на филтриран въздух (вкл. каска с лицев щит и химически филтър) - 2 бр. Планираните за закупуване видове и количества специално работно облекло и лични предпазни средства са в съответствие с утвърдените от управителя на „ИНЕКС ТРЕЙД“ ЕООД: Програма за изпълнение на планираните мерки за контрол на риска и Списък на полагащото се работно облекло и лични предпазни средства за длъжностите, работните места и видовете работи, съгласно чл. 17, ал. 3, т. 1-4 от наредба № 3 от 19.04.2001г. 58 123.56 94 533.20
Закупуване на колективни средства за защита (Дейността попада в рамките на Дейност 3.1 от настоящата процедура): Дейността се състои в закупуването и предоставянето на служителите на „ИНЕКС ТРЕЙД“ ЕООД на следните видове и количества колективни предпазни средства: 1. Ергономични работни столове (за служителите от направление „Администрация“ и „Търговия“) за намаляване на статичното натоварване от поддържане на принудителна работна поза - 5 степени на регулиране (височина на седалката, наклон на седалката, височина на облегалката, наклон на облегалката и височина на подлакътниците) - 7 бр. 2. Стойка за предпазен парапет - 150 бр.; Стойките за предпазен парапет намират приложение при направа на предпазни ограждения по периферията на строежите при височина над 3 м, като предпазен парапет при изграждане на кофраж за плочи, по периферията на декофрирани стоманобетонни плочи преди изпълнението на ограждащата зидария, за обезопасяване отвори за шахти, обезопасяване на стълбища преди поставяне на проектния парапет. 3. Комплект Леко стоманено укрепване, серия 100 и серия 250 - 2 бр. от серия 100 и 2 бр. от серия 250; Използва се за укрепване стените на изкопи при извършване на изкопни работи за ВиК, канализация и др., в по - малки траншеи. Осигурява пълна безопасност и предпазва работниците от свличане на земни маси. 4. Боксово укрепване, серия 300 и серия 600 - 2 бр. от серия 300 и 2 бр. от серия 600; При дълбочина на траншеиния изкоп до 4 метра и диаметър на полаганите тръби до 600мм е нужно използването на боксови укрепителни системи. Използва се за укрепване стените на изкопи при извършване на изкопни работи за ВиК, канализации и др. Осигурява пълна безопасност и предпазва работниците от свличане на земни маси. 3. Мобилна ограда, гореща поцинкована, размер на платната 3500 х 2000 мм. - 76 броя; Използва се за защита и ограждане на строителни обекти, изкопи, шахти, зони с падащи предмети и др. 4. Улей за изхвърляне на строителни отпадъци (състои се от следните елементи: конусовиден модул, в комплект с поцинковани вериги - 12 бр.; стартов модул, предпазна ламарина и закрепваща рамка) - 2 бр. Улеят се използва за изхвърляне на строителни отпадъци при работа на строителни обекти - високо строителство. Премахва необходимостта от ръчно сваляне на отпадъците от страна на строителните работници, както и предпазва работниците от падане на предмети. Изхвърлените отпадъци постъпват в контейнер, като по този начин се елиминира възможността от разпиляване на отпадъци по площта на обекта и замърсяването на околната среда. 5. Транспалетна количка - 7 бр. Използват се за транспортиране на леки товари в строителния обект, товарене и разтоварване на палетизирани товари (строителни материали) от и на камиони и др. Премахва необходимостта от извършване на ръчен пренос на къси разстояния. Намалява значително физическото натоварване на строителните работници. 6. Куфар XL модел за първа долекарска помощ - 6 броя; Използва се при извършване на строителни дейности „на място“, при по - малки строителни обекти и от мобилни групи. Окомплектован с необходими материали за оказване на първа помощ при възникване на инцидент и нараняване на работници. 7. Панел за първа помощ - 3 бр. Поставя се на по - големи строителни обекти. Осигурява възможност за бърза реакция и оказване на адекватна долекарска помощ при възникване на инцидент и нараняване на работници. Планираните за закупуване видове и количества колективни предпазни средства са в съответствие с утвърдената от управителя на „ИНЕКС ТРЕЙД“ ЕООД Програма за изпълнение на планираните мерки за контрол на риска. 158 641.59 158 549.00
Обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване (Дейността попада в рамките на Дейност 3.4 от настоящата процедура): Дейността включва провеждане на обучение на лицата, извършващи строителни и монтажни работи, като се отчитат характерът на изпълняваната работа, конкретните условия на работното място и съществуващият професионален риск. Обучението включва правила за безопасна работа за защита на работещите от опасности и рискове, в зависимост от спецификата на професията/извършваната дейност и на индивидуалното работно място при изпълнение на строителните и монтажни работи. Тематиката и продължителността на обучението се съобразява с всички изисквания, регламентирани в специфичните за дадена дейност или вид работа нормативни актове, включително: - НАРЕДБА № 2 от 22.05.2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; - НАРЕДБА № 7 от 23.09.1999г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд на работните места и при използване на работното оборудване; - НАРЕДБА № РД - 07/8 от 20.12.2008г. за минималните изисквания за знаци и сигнали за безопасност и/или здраве при работа; - НАРЕДБА № 5 от 11.05.1999г. за реда, начина и периодичността на извършване на оценка на риска. СЪДЪРЖАНИЕ НА ОБУЧЕНИЕТО: 1. Общи правила и изисквания за безопасна работа при изпълнение на СМР: - План и инструкции по безопасност и здраве; - Фактори, увеличаващи риска при изпълнение на СМР; - Знаци и сигнали за безопасност и здраве при работа. 2. Безопасно извършване на земни -изкопни работи: - Общи изисквания за безопасност при изпълнение на изкопни работи; - Изпълнение на неукрепени изкопи; - Изпълнение на укрепени изкопи; - Извършване на насипни работи и вертикална планировка. 3. Изграждане на стоманобетонни конструкции: - Подготовка за изпълнение на стоманобетонни конструкции; - Общи изисквания за безопасност при извършване на кофражни работи; - Изисквания за безопасност при изпълнение на пълзящ кофраж; - Изисквания за безопасност при изпълнение на едроразмерен кофраж; - Изисквания за безопасност при изпълнение на пакетно-повдигани плочи; - Изисквания за безопасност при извършване на армировъчни работи; - Изисквания за безопасност при полагане на бетон. 4. Изграждане на зидани и покривни конструкции: - Изпълнение на зидани стени и конструкции; - Изпълнение на покривни конструкции. 5. Монтаж на строителни конструкции, технологично оборудване, тръбопроводи и инсталации: - Общи изисквания за безопасна работа; - Монтаж на строителни конструкции; - Монтаж на стоманени конструкции; - Монтаж на технологично оборудване и тръбопроводи; - Монтаж на инсталации. 6. Извършване на изолационни и довършителни работи: - Изпълнение на строителни изолации; - Изпълнение на торкрет и мазилки; - Изпълнение на облицовки и остъкляване; - Извършване на бояджийски и тапетни работи; 7. Разрушаване на сгради и съоръжения. 8. Извършване на товаро-разтоварни работи и складиране при СМР. 9. Практическо занятие (анализ и оценка на риска за безопасността и здравето на работещите при изпълнение на изкопните работи и определяне на необходимите мерки за контрол на риска). Обучение за работа с OiRA – инструмент за оценка на риска, препоръчван от ИА ГИТ. След приключване на обучението, на служителите на „ИНЕКС ТРЕЙД“ ЕООД ще бъдат връчени съответните сертификати. 10 000.00 10 000.00
Закупуване на мобилни контейнери за отдих, хранене и хигиенни нужди на строителните работници „на обекта“ (Дейността попада в рамките на Дейност 4 от настоящата процедура): Дейността се състои в закупуване на 3 броя мобилни контейнери, оборудвани за краткотраен отдих, хранете и хигиенни нужди на строителните работници „на обекта“. Контейнерите представляват мобилно пространствено решение, изградено: от метална конструкция, сандвич - панели (8 см.), под от водоустойчив шперплат, PVC дограма, ел. инсталация и вътрешно оборудване (по спецификация на клиента). За нуждите на „ИНЕКС ТРЕЙД“ ЕООД всеки от контейнерите ще бъде оборудван за: 1. Хранене: - Хладилник; - Диспенсер за вода; - PVC маса за хранене; - Столове; 2. Преобличане, съхраняване и изсушаване (при необходимост) на работно и лично облекло; 3. Кратък отдих; 4. Лична хигиена на работниците; 5. Носилка (за медицинско обслужване на пострадали работници) и пожарогасител. Стандартно, всеки един контейнер ще бъде оборудван с климатик и кухненски бокс (включващ умивалник, батерия и 2 бр. шкафове). Закупуването на контейнерите е в съответствие с утвърдената програма за минимизиране на риска в „ИНЕКС ТРЕЙД“ ЕООД. Оборудването им съответства на изискванията на чл. 32, ал. 1 от наредба № 2 от 22.03.2004г. за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР. 24 115.59 24 115.59
Обособяване на места за отдих и хранене в търговския обект, склада и на открито (Дейността попада в рамките на Дейност 4 от настоящата процедура): Дейността се състои в обособяване на места на отдих и хранене: 1. В търговския обект; 2. В склада; 3. На открито (пред търговския обект); Обособяване на място за отдих и хранене в търговския обект: Ще бъде ремонтирано и оборудвано налично помещение от 25 кв. м. намиращо се в търговския обект на „ИНЕКС ТРЕЙД“ (град Враца, ул. „Околчица“ 37А). Търговският обект (магазин за санитарни материали с обща площ от 996 кв.м.), включително и помещението, което ще бъде обособено като кът за отдих и хранене са собственост на компанията. Помещението ще бъде оборудвано с: 1. Микровълнова фурна - 1 бр.; 2. Малка готварска печка - 1 бр.; 3. Грил скара - 1 бр.; 4. Кафе машина - 1 бр.; 5. Сокоизтисквачка - 1 бр.; 6. Електрическа кана - 1 бр.; 7. Хладилник - 1 бр.; 8. Миксер за кафе-фрапе - 1 бр.; 9. Уред за смилане и смесване на продукти (блендер) - 1 бр.; 10. Диспенсър за вода - 1 бр.; 11. Кухненски шкаф с мивка - 1 бр.; 12. Кухненски смесител - 1 бр.; 13. Долен шкаф за кухня - 1 бр.; 14. Горен шкаф за кухня - 1 бр.; 15. Маса за хранене - 1 бр.; 16. Стол за хранене - 8 бр.; 17. Кош за разделно събиране на отпадъци - 1 бр. 18.Бойлер под налягане - 1бр. Ще бъдат извършени следните видове и количества ремонтни дейности (текущ ремонт): 1. Доставка на вентилатор ф110см. – 1 бр.; 2. Направа отвор ф110 за вентилатор в тухлена стена – 1 бр.; 3. Доставка и полагане PVC тръба ф110 – 0.40 мл.; 4. Замонолитване PVC тръба – 1 бр.; 5. Направа канали във варогипсова мазилка за ел.кабели – 22 мл.; 6. Доставка и полагане кабел ПВВМ 3 Х 1,5мм2 – 30 мл.; 7. Доставка и полагане кабел ПВВМ 3 Х 2,5мм2 – 30 мл.; 8. Доставка и монтаж LED панели 60х60 – 3 бр.; 9. Доставка и полагане кабел за СОТ – 40 мл.; 10. Замонолитване канали – 22 мл.; 11. Доставка и полагане на ключ двоен – 1 бр.; 12. Доставка и полагане на контакт к-т – 5 бр.; 13. Доставка и полагане на бороконтакт по стени – 45 м2; 14. Полагане гипсова шпакловка – 45 м2 - 2 ръце; 15. Грундиране стари стени с латексов грунд – 45 м2; 16. Боядисване с латекс по стени при ремонти – 45 м2; 17. Направа канали за изместване ППР тръба ф20 – 3 мл.; 18. Доставка и полагане ППР тръба ф20 – 3 мл.; 19. Замонолитване канали – 3 мл.; 20. Фаянсова облицовка стени и край мивки – 2 м2; 21. Силикониране – 2 мл.; 28. Доставка и полагане на пана 600/600 окачен таван AMF – 6 м2; 29. Доставка и полагане на минерална вата 10см над окач.таван – 6 м2; Обособяване на място за отдих и хранене в склада: Ще бъде оборудвано налично помещение от 25 кв. м. намиращо се в (град Враца, ул. „Христо Ботев“ № 136А). Склада и помещението са собственост на компанията. Помещението ще бъде оборудвано с: 1. Смесител за кухненска мивка - 1 бр. 2. Диспенсър за вода - 1 бр.; 3. Кафе машина - 1 бр.; 4. Микровълнова фурна - 1 бр.; 5. Грил Скара - 1 бр.; 6. Хладилник - 1 бр.; 7. Електрическа кана - 1 бр.; 8. Малка готварска печка - 1 бр.; 9. Маса за хранене - 1 бр.; 10. Стол за хранене - 10 бр.; Обособяване на кът за отдих на открито (пред търговския обект - град Враца, ул. „Околчица“ 37А): Обектът ще бъде обособен в пространство от 13 кв.м., намиращо се пред търговския обект на компанията. Ще се извърши: 1. Озеленяване - 13 кв.м.; 2. Поставяне на пейка с монтирани: пепелник и кош за отпадъци - 1 бр.; Обособяването на кътовете е в съответствие с утвърдената Програма за минимизиране на риска в „ИНЕКС ТРЕЙД“ ЕООД. 12 259.10 12 612.95
Информиране и публичност: Дейността включва реализиране на набор от мерки за осигуряване на информираност и публичност на финансовия принос на ЕС и Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 - 2020г.: 1. Провеждане на информационни събития (пресконференции) - 2 бр. (1 в началото и 1 в края на изпълнението на проектните дейности): Начална пресконференция - целта е да се запознае максимално широк кръг от обществеността с проекта, планираните дейности, очакваните резултати и преследваните цели. Ще бъдат поканени представители на местни електронни и печатни медии и други заинтересовани страни. Заключителна пресконференция - целта е да се даде информация за изпълнените дейности, постигнатите резултати и цели, установените добри практики и модели. Ще бъдат поканени представители на местни електронни и печатни медии и други заинтересовани страни. 2. Осигуряване на материали за визуализация: Ще бъдат изработени и поставени следните материали за визуализация: 1. Информационни табели - 5 бр. Информационни табели ще бъдат поставени на сградата на търговския обект, на сградата на склада на компанията, както и на трите мобилни контейнера. 2. Визуализационни стикери - 50 бр.; Ще бъдат поставени на всички активи, закупени по проекта; Осигуряването на визуализация на планираното за закупуване специално работно облекло (където е възможно) ще бъде извършено за сметка на „ИНЕКС ТРЕЙД“ ЕООД. Конкретните мерки ще са съобразени с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020г., както и с Ръководство на бенефициента за изпълнение на договори по настоящата процедура. При реализацията на планираните мерки и навсякъде, където е възможно ще бъде отразено: - че проектът се осъществява с финансовата подкрепа на ОПРЧР 2014-2020, съфинансирана от ЕСФ на ЕС; - наименованието на Европейския Социален фонд като съфинансиращ фонд; - общото лого и наименованието на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020; - наименованието на проекта и главната му цел; - общата стойност на проекта и европейското и национално съфинансиране; - началната и крайна дата на изпълнение на проекта. 1 300.00 1 100.00
Организация и управление на проекта: Изпълнението на дейностите по организация и управление на проекта имат за цел да осигурят неговата успешна реализация и постигането на преследваните резултати и цели, при стриктното спазване на правилата и изискванията на финансиращата програма. Ще бъдат извършени следните дейности: - Организиране и провеждане на процедури за избор на изпълнители на планираните в проекта услуги, доставки и ремонтни работи, в съответствие с правилата и изискванията на ЗУСЕСИФ, ПМС № 160/01.07.2016г. и Ръководството за изпълнение на проекта по настоящата схема; - Администриране и контрол на изпълнението на договорите с избраните изпълнители; - Поддържане на комуникация и провеждане на срещи с отговорните за проекта представители на Управляващия орган на програмата; - Водене на проектната документация; - Подготовка на изискваните от програмата междинни и финални отчети за изпълнението на проекта; 15 000.00 15 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).