Реализиране на пазара на предприемаческа идея - част 1 (ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 бр., наем на работни помещения - 13 месеца, изработване на пазарен анализ и проучване - 1 бр.): За успешното реализаиране на дейността, е планирано изпълнението на комплекс от мерки, свързани с осъществяването на следните разходи:
- Наемане на квалифициран персонал, необходим за реализирането на пазара на предприемаческата идея. Екипът е в състав от 6 експерта, като длъжностите са планирани така, че да обезпечават всички етапи и аспекти в производството на аудио-визуални произведения (филми, клипове, телевизионни предавания, рекламни видеа и други). Основни функции и изисквания към необходимия квалифициран персонал за реализиране на предприемаческата идея:
1. Продуцент (предприемач) - Продуцентът планира етапите на производство и възлага на останалите експерти задължения, съобразно компетенциите им, с оглед създване на продукция, като част от реализиране на предприемаческата идея.
Предприемачът притежава необходимите образование и професионален опит в сферата на предприемаческата идея
2. Ръководител постановъчна част (квалифициран персонал, обект на оценка) - Ще бъде наето лице с необходимите образование и професионален опит, гарантиращи осигуряванена творческото ниво на продукцията от гледна точка на сценично-постановъчната част.
3. Монтажист, кино, видео, телевизия - Ще бъде наето лице с необходимия опит в техническа обработка на суров видео материал, с цел оформяне на готов художествен продукт.
4. Директор продукция - Координация между всички звена в процеса по заснемане на продукция и логистиката на терен, съобразно спецификата на заданието. Ще бъде наето лице, притежаващо необходимото образователно-квалификационно ниво в сферата на предприемаческата идея.
5. Изпълнителен продуцент - Подпомага продуцента в специфичното за производството на творческа продукция администриране на процеса. Ще бъде наето лице, притежаващо необходимото образователно-квалификационно ниво в сферата на предприемаческата идея.
6. Техник, снимачна техника - ще бъде наето лице, притежаващо необходимата квалификация, за техническото обезпечаване на процеса по производство на аудио-визуално съдържание.
Бюджетен ред от 1.1 до 1.6.
- Наем на работно помещение.
За реализацията на предприемаческата идея се налага фирмата да наеме работно помещение, в което ще се извършва творческата и технологичната работа по създаване на аудио-визуалната продукция, от страна на квалифицирания екип на кандидата. Помещението ще се използва като работна площадка за провеждане на кастинги, обучения, репетиции и за заснемане на някои нискобюджетни продукции. Част от помещението ще бъде обособено като студио за обработка и монтаж на продукцията. Местонахождението на основното работно помещение, в което ще се реализира проектът и ще бъде даден старт на предприемаческата идея се предвижда да бъде на територията на гр. Монтана.
В общата стойност на разходите за наем, са включени режийните разходи и разходите за офис консумативи.
Бюджетен ред 5.1.
- Пазарен анализ и проучване.
Съществена част от стратегията за реализиране на пазара на предприемаческа идея е изготвянето на един обобщен документ, изследващ в дълбочина структурата на пазара, продуктите, перспективите и възможните рискове за реализация на идеята. Документ, базиращ се на независим, обективен и професионален анализ, събиранеи обработка на данни, тяхното структуриране и обработка.
Освен аналитична, документът ще съдържа и стратегическа част, позволяваща организацията да концентрира своите ресурси в най-добрите възможности за реализиране на предприемаческата идея и постигане на устойчиво конкурентно предимство.
Опорни елементи в съставянето на пазарния анализ и проучване ще бъдат: анализ на микро средата, анализ на макро средата, маркетингова концепция, SWOT анализ, стратегия за надграждане на предприемаческата идея.
Бюджетен ред 8.1. |
248 140.00
|
140 966.57
|
Реализиране на пазара на предприемаческа идея - част 2 (ще бъде осъществена чрез закупуване на набор от ДМА за производство, пренос, обработка и съхранение на аудио-визуално съдържание): Закупуване на ДМА.
Реализирането на пазара на предприемаческата идея е свързано с изграждането на портфолио с широко разнообразие и високо качество на произведената продукция под формата на аудио-визуално съдържание. Поради тази причина, фирмата кандидат предвижда да закупи в рамките на проекта високопроизводително оборудване, необходимо за обезпечаване на техническия процес по заснемане, пренос, обработка и монтаж на аудио-визуално съдържание, в съответствие с добрите практики в бранша. Заложените активи притежават всички необходими функционалности за работа както на открито в динамичен режим, така и в студийна обстановка.
В процеса по създаване на аудио-визуално съдържание, се натрупва голямо количество суров материал в дигитална форма, който впоследствие се обработва и монтира до етапът, в който се оформя готовата продукция. Продукциите изискващи високо качество са със значителен обем, за който е невъзможно да бъде съхраняван и обработван на обикновени компютърни конфигурации. Това обстоятелство налага използването на мощен, високопроизводителен сървър, който ще допринесе значително за надежността и функционалността при съхранението на работните продукции.
По-долу е посочен изчерпателен списък на оборудването, което е предвидено за закупуване в рамките на проекта:
- Квадрокоптер - 1 брой управляем дрон за професионално заснемане на видео клипове от въздуха;
- Система за следене на фокус - 1 брой безжична система за последващо фокусиране на видео изображение;
- Стабилизираща ръкохватка с мобилна камера - 1 брой. Позволява заснемане на професионално стабилизирано видео с 4K резолюция и максимална детайлност;
- Матбокс - 1 брой сенник за видеокамера;
- Видеостатив - 1 брой с подов паяк;
- Комплект зарядно и батерии - 1 бр. за снимачна техника
- Комплект зарядни устройства - 1 бр. за снимачна техника
- Батерия - 6 брой за видеокамера;
- Карта памет - 4 брой за фотоапарат;
- Стабилизираща жилетка за видео заснемане - 1 бр. за продължително заснемане на видеопродукция;
- Портативен монитор - 1 брой с вграден рекордер;
- Обектив - 1 брой за фотоапарат;
- Кино обективи - 4 броя, с размери съответно: 24 мм, 50 мм, 85 мм, 16 мм;
- Ръчен следящ фокус - 1 брой с възможност за двустранен монтаж върху камера;
- Раменен статив - 1 брой видео платформа;
- Комплект батерии - 1 броя литиево-йонни за снимачна техника;
- Карта памет - 4 броя за съхранение на аудио-визуална продукция;
- Безжичен видео предавател и приемник - 1 брой система за безжично предаване на видео сигнал от кино камера към монитори;
- Безжичен режисьорски монитор - 1 брой;
- Монтажна станция - 2 броя за обработка на видео продукция;
- Сървър за съхранение на информация - 1 брой.
Бюджетни редове от 2.1. до 2.24. |
0.00
|
105 000.00
|
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 2 броя плакати, 2 броя табели, 40 броя стикери и изработка на 300 информационни брошури): Изпълнението на проекта ще включва реализирането на всички мерки за публичност и визуализация съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 и изискванията на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност 2014-2020”. За целта в рамките на настоящата дейност се предвижда:
- Изработка и поставяне на 2 броя плакати (по време на изпълнението на проекта) и 2 броя постоянни обяснителни табели (след приключване на дейностите по проекта), по един брой съответно за седалището на фирмата в гр. Враца и за адреса на изпълнение на проекта в гр. Монтана, който предприятието ще ползва под наем за целите на предприемаческата си идея;
- Отпечатване на 300 броя брошури, съдържащи информация за проекта и 40 стикера за визуализация, които ще бъдат поставени на закупеното по проекта оборудване, допринасящо за реализирането на пазара на предприемаческата идея.
- Всички документи, изготвени във връзка с изпълнението на проекта ще съдържат информация, указваща приноса на ОПИК 2014 – 2020 за изпълнението му и ще отговарят на изискванията съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.
- В случай, че докато трае изпълнението на проекта, бъде създадена интернет страница на компанията, на нея ще бъде качена информация за изпълнявания проект, в т.ч. основна цел, дейности по проекта, постигнати резултати, обща стойност на получената подкрепа по линия на Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет. На интернет страницата на компанията ще бъде обявявана и всяка информация, свързана с провеждането на процедурите за избор на изпълнители по проекта с цел осигуряването на публичност и прозрачност на дейностите, изпълнявани по проекта;
Необходимите стъпки за изпълнение на дейността, включват:
- Публикуване на съобщение за избор на изпълнител (1 месец);
- Сключване на договор с изпълнител (2 месец);
- Изпълнение на мерки за публичност и визуализация (от 1 до 13 месец)
Бюджетен ред 11.1. |
1 700.00
|
1 660.00
|