Предоставяне на грижа в дома: Дейността е насочена към предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, вкл. и в контекста на пандемични ситуации с обхванати минимум 211 лица, представители на целевата група - възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания. За представителите на целевите групи ще бъде осигурена подкрепа чрез реализиране на следните дейности: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа. 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги със средства на потребителите. 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост. Услугите ще се предоставят на базата на идентифицираните специфични потребности на лицата от целевата група, в резултат на извършена Индивидуална оценка на потребностите и подбор на потребителите. С цел недопускане на прекъсване на предоставяните почасови социални услуги, се предвижда потребителите, които имат изготвени Индивидуални оценки на потребностите и ползват интегрирани здравно-социални услуги, предоставяни по Проект "Патронажна грижа + в община Горна Оряховица, Компонент 3", след приключване на проектните дейности, при заявено от тях желание, да продължат да ползват грижи в дома, като в процеса на изпълнение на проектните дейности ще им бъде актуализирана Индивидуалната оценка на потребностите. Относно новите кандидат- потребители, стартирането на услугите започва с извършване на Индивидуална оценка на потребностите за удовлетворяване на конкретните нужди, която ще се извърши от екипа за управление на проекта. Услугите които ще се предоставят на потребителите на база индивидуалните им потребности ще се осъществяват по график от медицинска сестра, домашни помощници и психолог. С цел постигане на по-голяма гъвкавост при предоставянето на грижа в дома и обхващане на по-голям брой нуждаещи се лица, документи от желаещи да ползват услугите, ще се приемат през целия период на изпълнение на проектните дейности. При необходимост ще бъдат привлечени и други специалисти, в зависимост от нуждите на целевата група. Контролът върху спазването на графика, неговата актуализация, включването на нови лица и отпадането на други, ще се осъществява от екипа специалисти Сътрудник, социални дейности и Координатор/ диспечер на услугите, който ще осъществява мониторинга върху предоставянето на услугата. В допълнение, предоставянето на услугата ще бъде подпомогнато от назначен шофьор, който ще се грижи за превоза на служителите до домовете на потребителите. Превозът на служителите ще се осъществява с превозно средство на общината. Графикът на шофьора ще бъде съобразен с местоживеенето на лицата - достъпност, отдалеченост, честота на посещение и необходимост от конкретен специалист. За набиране на подходящите лица за предоставяне на услугите, общината ще проведе конкурс за подбор и наемане на персонал на трудов договор. След сключването на договори с лицата, непосредствено преди стартиране на услугата, за тях ще бъде проведено въвеждащо обучение /касае непреминалите такова/, чрез което ще се дадат основни насоки за предоставяне на услугите за потребителите. Предвидено е текущо провеждане на надграждащи обучения на наетите лица. Дейността на персонала ще бъде подпомогната от провеждането на индивидуална и/или групова супервизия със служителите. За реализиране на дейностите, заложени в проектното предложение, ще бъде назначен персонал от над 50 лица. Поради реална възможност за отпадане на някое от назначените лица и необходимостта от назначаване на друго лице за предоставяне на услуги, дейността по назначаване е заложена за целия период от изпълнение на проекта. |
1 973 072.38
|
1 666 137.55
|