Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

This project will build on the implemented activities and the results achieved under the successfully implemented projects of the municipality under the procedures "Patronage care for elderly people and persons with disabilities" and "Patronage care +". Support will be provided for the representatives of the target groups through the implementation of the following activities: 1. Provision of hourly mobile integrated health and social services at home and psychological support. 2. Delivery of food, food and essential products, payment of utility bills, requesting and receiving urgent administrative and household services with funds of consumers. 3. Providing the target group with information on prevention and prevention of health and socially significant diseases, including consultations with a nutritionist, etc. Specialists if necessary.The project proposal is aimed at providing support at home for people with disabilities and elderly people dependent on care on the territory of the municipality. The opportunities for providing social and integrated health and social services at home will be expanded, incl. And in the context of pandemic situations such as the activities envisaged under the project will cover at least 211 persons, representatives of the target group - adults unable to self-service and people with disabilities. The activities will be implemented by forming a team of specialists such as domestic helpers, a medical practitioner, a psychologist and others depending on the individual needs of the persons identified on the basis of a needs assessment. The appointed persons will be supported by providing the necessary training for the implementation of their activities (introductory / upgrading), as well as by conducting supervision. The provision of the service will be supported by providing transport to the staff providing the services from/to the homes of the persons.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на грижа в дома: Дейността е насочена към предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, вкл. и в контекста на пандемични ситуации с обхванати минимум 211 лица, представители на целевата група - възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания. За представителите на целевите групи ще бъде осигурена подкрепа чрез реализиране на следните дейности: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа. 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги със средства на потребителите. 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост. Услугите ще се предоставят на базата на идентифицираните специфични потребности на лицата от целевата група, в резултат на извършена Индивидуална оценка на потребностите и подбор на потребителите. С цел недопускане на прекъсване на предоставяните почасови социални услуги, се предвижда потребителите, които имат изготвени Индивидуални оценки на потребностите и ползват интегрирани здравно-социални услуги, предоставяни по Проект "Патронажна грижа + в община Горна Оряховица, Компонент 3", след приключване на проектните дейности, при заявено от тях желание, да продължат да ползват грижи в дома, като в процеса на изпълнение на проектните дейности ще им бъде актуализирана Индивидуалната оценка на потребностите. Относно новите кандидат- потребители, стартирането на услугите започва с извършване на Индивидуална оценка на потребностите за удовлетворяване на конкретните нужди, която ще се извърши от екипа за управление на проекта. Услугите които ще се предоставят на потребителите на база индивидуалните им потребности ще се осъществяват по график от медицинска сестра, домашни помощници и психолог. С цел постигане на по-голяма гъвкавост при предоставянето на грижа в дома и обхващане на по-голям брой нуждаещи се лица, документи от желаещи да ползват услугите, ще се приемат през целия период на изпълнение на проектните дейности. При необходимост ще бъдат привлечени и други специалисти, в зависимост от нуждите на целевата група. Контролът върху спазването на графика, неговата актуализация, включването на нови лица и отпадането на други, ще се осъществява от екипа специалисти Сътрудник, социални дейности и Координатор/ диспечер на услугите, който ще осъществява мониторинга върху предоставянето на услугата. В допълнение, предоставянето на услугата ще бъде подпомогнато от назначен шофьор, който ще се грижи за превоза на служителите до домовете на потребителите. Превозът на служителите ще се осъществява с превозно средство на общината. Графикът на шофьора ще бъде съобразен с местоживеенето на лицата - достъпност, отдалеченост, честота на посещение и необходимост от конкретен специалист. За набиране на подходящите лица за предоставяне на услугите, общината ще проведе конкурс за подбор и наемане на персонал на трудов договор. След сключването на договори с лицата, непосредствено преди стартиране на услугата, за тях ще бъде проведено въвеждащо обучение /касае непреминалите такова/, чрез което ще се дадат основни насоки за предоставяне на услугите за потребителите. Предвидено е текущо провеждане на надграждащи обучения на наетите лица. Дейността на персонала ще бъде подпомогната от провеждането на индивидуална и/или групова супервизия със служителите. За реализиране на дейностите, заложени в проектното предложение, ще бъде назначен персонал от над 50 лица. Поради реална възможност за отпадане на някое от назначените лица и необходимостта от назначаване на друго лице за предоставяне на услуги, дейността по назначаване е заложена за целия период от изпълнение на проекта. 1 973 072.38 1 666 137.55

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).