Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 089 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

Extension of service - Providing hot meals
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целеви групи.: Със заповед на кмета на Община Ситово се създава комисия, която да изготви критериите и методиката за определяне на лицата влизащи в съответната целева група. Обхваната на целевата група е: 1. Лицата и семействата на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях. 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии-пенсии за осигурителен стаж и възраст,пенсии за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии несвързани с трудова възраст.4. Скитащи и бездомни деца и лица. Целевата група се определя на базата данни предоставени от агенция "Социално подпомагане" - лица отговарящи на обявените изисквания. Броя на ползващите услугата е 110 потребителя. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти.: Общият брой на дните за предоставяне на услугата е 860 . Ще предоставяме топлият обяд в работните дни от месеца. Броя на потребителите на услугата е 110 . Храните закупувани за услугата "Обществена трапезария" ще се закупуват при реда и условията разписани при обявената и действаща обществена поръчка.Началната дата на стартиране на дейността е 01.08.2016 г.За дата на приключване определяме 31.12.2019 г. Броя на работните дни по години е следния: за 2016 - 107 , за 2017 - 249 , за 2018 - 249 , за 2019 - 249. Базата която ползваме е собственост на община Ситово / прил. Нотариален акт за покупко – продажба на недвижим имот между „Никола Слатински“ ЕООД и община Ситово под № 58, том 2, рег.№ 1699, дело № 145 от 2016 г./. Няма да има и ден прекъсване на дейността по приготвяне на храна. Стойността се формира до 30.04.2017г. - 80 потребители х 2,30 лв. на ден х 189 раб. дни. = 34 776,00 лв. - 796,03 лв икономии= 33979,97. От 01.05.2017г. - 110 лица х 2,50 лв. х 665 раб. дни. = 182 875,00 лв. - Икономия 277,50 лв., или храната за периода е 182 597,50 лв. Общо за целия период на проекта сумата за храна е 216 577,47лв. Механизма е 5 процента от 216 577,47 прави 10828,88лв. разходи за управление. По същия механизъм са изчислени и разходите за съпътстващи мерки които са на стойност 10828,87 лв. 216 577.47 217 193.44
Осигуряване на топъл обяд.: Точният адрес на приготвянето на храната е с. Ситово обл. Силистра общ. Силистра ул. " Трети март " № 73. Процеса на хранене се осъществява на същия адрес , за хората бездомно скитащи и с нисък доход , които нямат двигателни проблеми.За останалите потребители услугата се предоставя до домовете им.С наличния персонал и натрупан опит имаме възможност за осигуряване на топъл обяд за 110 потребителя в нужда. Предприятието ни разполага с 10 души обучен персонал с опит в приготвянето на питателна храна. Също разполагаме с счетоводител и управител отговарящ за организирането на процесите и доставянето на храна до домовете на потребителите. Предприятието разполага със следната материална база : помещение регистрирано по изискванията на БАБХ , фурни 2 бр., фризер 2 бр. хладилник с фризер 1 бр., хладилник 1 бр., хладилна витрина 1 бр. щандова хладилна витрина 1бр., фурна на газ и ток 1бр., два автомобила регистрирани за разнос на хранителни продукти. Стойността на административните разходи и разходите за транспорт и съхранение на храните определени като единна ставка 5%, от стойността на разходите за за закупуване на хранителните продукти - 216577.47 лв., а именно - 10828.88лв. 10 828.88 10 859.68
Предоставяне на съпътстващи мерки.: Предоставяне на психологична подкрепа.Опита който имаме в тази насока е от реализирани предишни проекти , като Община Ситово е назначила психолог за предоставяне на специфична психологична помощ на имащите нужда. В рамките на проекта веднъж на месец предвиждаме посещение на психолог за преглед на специфични психологични потребности на използващите услугата. При констатиране или изрична молба от клиент заявена конкретно на шофьора при предоставянето на храната, имаме възможност за реакция и незабавно посещение на психолог в дома на потребителя. Стойността на разходите за съпътстващите мерки, като допълнително предоставяни услуги се определят като 5 процента стойността на разходите за за закупуване на хранителните продукти 216577.47 лв - 10 828.87 лв. 10 828.87 10 859.68

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).