Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The technical assistance project includes the provision of financial resources for the creation of modernized material and technical base, renewal of computer and peripheral equipment, as well as the opportunity to work remotely, on business trips / emergencies, etc. for the employees of the "Projects" department at the General Directorate "Emergency Rescue". The needs for new equipment and furniture are determined after analysis and evaluation of existing ones. It is envisaged that the duration of the project will be up to 3 months, and the starting date for its implementation is 01.09.2020.
In view of the timely implementation, coordination, management and reporting of the projects for which IAMA is a beneficiary of the project proposal (PP), it includes the following activities:
Activity 1: Delivery of computer, peripheral equipment, as well as  docking station;
Activity 2: Delivery of office furniture / office chairs /
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Доставка на компютърно, периферно оборудване, както и настолна /докинг/ станция.: Дейностите по планиране, изпълнение, управление и отчитане на проекти изискват използване на голям обем информация, както и съвременни информационни и комуникационни системи и приложения. В голяма част използваното към момента в ИАМА компютърно и периферно оборудване е технически и морално остаряло. В тази връзка е направен анализ и оценка на състоянието му и е изготвено предложение за обновяването му. Дейността предвижда модернизиране на материално-техническата база и създаване на възможност за дистанционна работа на служителите от отдел "Проекти", ГД АСД на Изпълнителна агенция „Морска администрация“, чрез покупка/доставка на 6 броя преносими компютри, 6 броя монитори, 6 броя клавиатури, 6 броя мишки (командно устройство с полусферична форма, безжично.) и 6 броя настолна /докинг/ станция). Настолната /докинг/ станция е устройство, чрез което преносимия компютър се превръща в настолен, като дава възможност за използване на стандартна клавиатура и монитор. Предвижда се изпълнението на дейността да стартира от 01.09.2020 г. и да е с максимална продължителност - 3 месеца. Количественото изражение на резултатите от изпълнението на дейността включва доставка на: 6 броя преносими компютри, 6 броя монитори, 6 броя клавиатури, 6 броя мишки (командно устройство с полусферична форма, безжично), 6 броя настолна /докинг/ станция - общо 30 броя. Минимални изисквания: ЛАПТОП:  екран - 14.00 - 14.99 –инча  оперативна памет - 16gb  памет – мин. 500gb  оптично устройство  офис програма - microsoft office 365  гаранция : минимум 24 месеца МОНИТОРИ:  екран - 21.5 инча (54.6 см)  покритие на дисплея – матово  резолюция full hd  гаранция : минимум 36месеца КЛАВИАТУРА:  бдс кирилизация  usb свързване  гаранция : минимум 24 месеца МИШКА:  безжична  тиха технология  гаранция : минимум 24 месеца НАСТОЛНА /ДОКИНГ/ СТАНЦИЯ минимум два USB порта 19 155.00 22 280.40
Дейност 2: Доставка на офис обзавеждане /офис столове/: Благоприятната и комфортна работна среда е свързана с ефективното и ефикасно изпълнение на задълженията от страна на служителите, участващи в дейностите по планиране, изпълнение, управление и отчитане на проекти. След направен оглед, констатациите посочиха, че наличното офис обзавеждане в отдел "Проекти" на ИАМА, по-конкретно наличните работни столове са силно амортизирани и с ограничена функционалност и не осигуряват необходимите удобства за ежедневна работа на служителите. . Дейността предвижда подобряване на работните условия за служителите от отдел "Проекти", като бъдат закупени/доставени 6 бр. офис столове, чрез договор за директно възлагане, съгласно изискванията на чл. 20, ал 4, т.3 на Закона за обществените поръчки. Предвижда се изпълнението на дейността да стартира от 01.09.2020 г. и да е с максимална продължителност - 3 месеца. Количественото изражение на резултатите от изпълнението на дейността включва доставка на: 6 броя офис столове. СТОЛ ТЕХНИЧЕСКИ ПАРАМЕТРИ:  подлакътници - фиксирани  максимално натоварване/товароносимост - минимум - 100 кг  ергономична седалка/облегалка  гаранция : минимум 24 месеца 1 080.00 1 274.33

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).