Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project proposal envisages the realization of energy efficiency measures and structural reinforcement in three public buildings of educational infrastructure in the city Kozloduy. Objects, subject to intervention, are: the building of Elementary School "Vasil Levski" in Kozloduy; the canteen of Secondary School "Hristo Botev" in Kozloduy and the building of the United Children's Complex, Kozloduy.
Energy costs represent a significant proportion of the budgets of these buildings, and this requires the implementation of activities in energy efficiency and introduction of energy-saving heating systems, lighting and more.
The target groups of the project are 237 students and 30 pedagogical and non-pedagogical staff, working in the three public buildings.
With the implementation of the project the goal is to increase the energy efficiency of public buildings; elimination of losses of electricity; reduction of harmful emissions into the atmosphere
Expected results of the project:
-	Improving the comfort of living in public buildings and achieving the statutory parameters of the environment for heating and lighting;
-	Optimization of the budget expenditures as a result of the achieved energy savings of the implemented energy efficiency measures to statutory for prior periods;
-	Extended service life of public infrastructure and their installations and facilities;
-	Reducing carbon emissions from public infrastructure. The main project activities are: Engineering (design, with supervision and construction); Construction supervision; Organization and management of the project; Publicity and visualization; audit.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Инженеринг (проектиране, заедно с авторски надзор и строителство): Дейността предвижда един изпълнител да извърши проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор по време на строителство. Фирмата изпълнител ще изготви работни проекти с подробни количествено - стойностни сметки за необходимите видове работи, които са описани в обследванията за енергийна ефективност като енергоспестяващи мерки и дейности по конструктивно укрепване, предписани като задължителни в техническото обследване. За всяка от трите сгради е предвидено: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление „С”; - Изпълнение на мерки за конструктивно възстановяване/ усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти”, т.2 „Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки”); - Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. Мерките, предписани като задължителни в техническите обследвания на трите сгради, но несвързани с конструктивното им възстановяване/укрепване, ще бъдат финансирани със собствени средства на Община Козлодуй. Изпълнителят по време на строителството ще упражнява и авторски надзор. След изпълнение на строително - монтажните работи, главният архитект на общината ще издаде удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта. 605 993.85 734 444.13
Строителен надзор: Дейността „Строителен надзор” включва извършване на оценка на съответствието и контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. Предвидено е да се сключи договор с лицензирана фирма, която ще извърши оценка на съответствието и ще упражнява строителен надзор с цел законосъобразно започване, изпълнение и приключване на строежа; пълно и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; коректно изпълнение на строителните дейности съобразно одобрения инвестиционен проект и съществуващите изисквания; контрол по спазване на условията за безопасност на труда; качество на влаганите строителни материали и изделия, както и съответствието им с нормите за безопасност; правилно изпълнение на строително – монтажните работи. 30 299.69 21 333.32
Организация и управление на проекта: По проекта ще бъде назначен екип за управление на проекта, състоящ се от Ръководител, Координатор, Експерт Обществени поръчки, мониторинг, нередности и архив, Финансист, Информация и публичност на проекта. Членовете ще отговарят за качественото и в срок изпълнение на заложените цели и дейности по проекта. 13 200.00 11 671.45
Публичност и визуализация: Дейността предвижда чрез провеждане на мероприятия и изготвяне на информационни материали, да информира обществеността за реализирането на проекта, за финансовия принос на Европейския съюз, за ползите от дейностите по проекта за целевите групи. Дейностите за публичност и визуализация, предвидени като част от изпълнението на проекта, целят популяризирането на неговото изпълнение и финансовата подкрепа на ЕС . За целта, се предвижда изготвянето и поставянето във всяка сграда информационна табела, обозначаваща източника на финансиране по проекта. Стартирането на проекта и неговото приключване ще бъдат отбелязани с провеждането на пресконференции. За постигане на максимална информираност на обществеността, се предвиждат използването на средствата за масова информация, както и изготвянето и разпространението на информационни материали сред населението. 2 833.33 1 932.00
Одит на проекта: Одитът на проекта ще бъде извършен от лицензирана фирма за одит, като докладът за фактически констатации ще бъде приложен към окончателния финансов отчет на проекта. Ще съдържащ одитно мнение относно цялостното изпълнение на проекта. Одитът на проекта ще бъде възложен на сертифициран одитор, с който ще се сключи договор и ще бъде запознат с цялата налична информация и финансови документи по проекта, въз основа на които ще даде експертно становище относно разходването на средствата. Работата му ще бъде подпомагана от финансиста – част от екипа по проекта, както и от останалите членове на екипа, при необходимост. 6 000.00 7 020.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).