Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

Progamme Consulting Ltd offers innovative services and approaches to its clients and develops research and development. The aim ot the project - devlopment of  an innovative service for designing and ordering the production of individual / unique furniture and interior products, both independently and in a collaborative environment., is continuation of the company's policiy. 

The innovation represents a new service in the field of architecture worldwide. It has the potential to accelerate the development of furniture with new designs by allowing and encouraging as many as possible interested users and manufacturers to get involved in this process. The idea is to use the creativity of multiple customers by providing them with a collaborative design environment in an intuitive and non-limiting way, delivering real results.

The project will be implemented in partnership with the University of Architecture, Construction and Geodesy.

In order to achieve the goal, the following activities are envisaged:
1. Carry out research, tests, measurements needed to develop the  product innovation
2.Creating and testing a pilot line related to the development of the product innovation.
3. Project vizualization

The activities  fall entirely within the category of industrial research. For the their realization it is envisaged the candidate and its partner to hire 12 specialists in the sphere of parametric and interior design, design of furniture, software specialists, etc., as well as rent of 2 machines necessary for testing and measurements.
The implementation of the project leads to the development of an innovative product (service) corresponding to the technological level TRL 6 - Technology, demonstrated in a relevant environment, meeting the definition of eco-innovation, and falling within the priority area of ​​the thematic area "New technologies in the creative and recreational industries" cultural and creative industries "by ISIS.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктова иновация (чрез наемане на квалифициран персонал - от партньор: 4 бр. експерти, и от кандидат: 3 бр. експерти и наем на 2 бр. оборудване от кандидат ): Целта на настоящата дейност е: Извършване на изследвания, изпитвания и измервания, необходими за създаване на база данни и алгоритми за автоматизирани дизайн и проектиране на индивидуални/уникални мебели от продуктова линия чрез параметричен дизайн. Описание: Тази дейност може да бъде разделена на следните етапи: 1. СЪЗДАВАНЕ НА ПРОДУКТОВА ГАМА - Целта е да се изгради линия от готови продукти, върху които да се разработват принципи за манипулация на формата. Дейността ще се състои в създаването на типология на продуктовата линия, и създаване на прототипи на крайни продукти с цел изследване на физичните им свойства и производствените технологии. 2. ИЗСЛЕДВАНЕ И ДЕФИНИРАНЕ НА ПАРАМЕТРИ ЗА МОДИФИКАЦИЯ НА ПРОДУКТОВАТА ГАМА - Дейността ще се състои в изследване на: - Формообразуване - Физико-механични свойства на използваните материали - Ергономични свойства на продуктовата гама - Принципи на прототипиране и производство 3. ГЕНЕРИРАНЕ НА ТЕСТОВА БАЗА ДАННИ на огромно разнообразие от продукти под формата на дигитални 3D модели, посредством прилагане на различни комбинации от параметри за модифициране. 4. СЪЗДАВАНЕ НА МЕТОДИКА ЗА ГЕНЕРИРАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКА, ПРОИЗВОДСТВЕНА ДОКУМЕНТАЦИЯ - Дейността ще се състои в изследване на съществуващи производствени практики и процеси и интегрирането им в разработваната услуга. Целта е голяма част от методиката на производствените процеси да бъде детайно изследвана, оптимизирана и автоматизиране, посредством прилагането на алгоритми в различните етапи от производствения процес. Персонал, отговарящ за дейността: - Партньор: водещи специалист 2 бр,. младши специалист 1 бр., изследовател 1 бр. в сферата на параметричния и интериорния дизайн. Конкретните задължения са: Водещ специалист – Той ще дава методични направления за разработка, ще напътства разработката на база опита си, ще прави преглед на получените резултати Младши специалист – Ще съставя програми и планове за действие, ще надзирава и напътства процесите на разработка на база опита си; Изследовател – Ще извърша основната техническа работа по моделиране на 3D геометрии, изготвяне на чертежи и визуализации, оформяне и окомплектоване на документация. Основната заетост на специалистите на партньора ще бъде за 19 месеца, когато ще приключат всички основни измервания, създаване на бази данни и алгоритми. Един водещ специалист ще има 23 месечна заетост, за да може да участва в тестването и фината настойка на алгоритмите. - Кандидат: Продуктови дизайнери – 2 бр. - основни действащи експерти при създаване и оформяне на продуктовата гама, ще извършват проучвателни дейности свързани с форма, материали, ергономия, визия. Ще координират разработването на продуктовата гама със софтуерните разработки, ще изготвят планове за действие при разработването на цялостната услуга. Специалист за 5 осна CNC машина 1 бр. - Този специалист ще настройва и работи с Обработващ център с цифрово управление, 1 бр., Циркуляр с каретка и наклоняем шпиндел. 1 бр , първо при разработката на продуктовата линия, и второ, при тестване на точността, пригодността на генерираните автоматично чертежи и производствени спецификации за мебели и интериорни детайли. Необходимо оборудване: Кандидат: наем на Обработващ център с цифрово управление, 1 бр., Циркуляр с каретка и наклоняем шпиндел. 1 бр. Обосновка: Тези две машини са необходими, първо при разработката на продуктовата линия, и второ, за да се тестват точността, пригодността на генерираните автоматично чертежи и производствени спецификации за мебели и интериорни детайли. Кандидатът ще осигури необходимото компютърно оборудване за собствена сметка за целия период на изследвания, измервания и изпитания. Стъпки за изпълнение: 1. Подбор на квалифициран персонал (месец 1) 2. Период на заетост на наетия персонал (Месеци 2-24) 3. Подбор на изпълнител за изпълнение на услугата и сключване на договор (месец 1) 4. Изпълнение на услугата (месеци 2-24) 403 443.56 379 196.79
Създаване и тестване на пилотна линия, свързана с разработването на продуктова иновация (чрез наемане на квалифициран персонал - от кандидат: 5 бр. експерти ): Целта на настоящата дейност е: създаване и тестване на пилотна линия на услугата за дизайн и поръчка на изработка на индивидуални/уникални мебели и интериорни продукти, както самостоятелно така и в колаборативна среда чрез създаване на софтуерна платформа за предоставяне на услугата. Описание на дейността: Услугата ще се осъществява посредством следните стъпки, които ще залегнат като функционалности в разработваната софтуерна платформа: 1. Изпращане на заявка с параметри 2. Обработка на заявката чрез търсене в базата данни и генериране. Изпращане на информация за визуализиране на резултата. 3. Потвърждаване на заявката от страна на крайния потребител и изпращане към сървъра на допълнителна информация, достатъчна за изпълнение и доставка. 4. Обработване на поръчката чрез алгоритми, генериращи чертежи за изработка, подробна техническа спецификация на материалите и подробна количествена сметка, финална цена, с включена доставка по избор. Подготвяне на пакет от информация, необходима за производството на продукта и изпращането им към система от сертифицирани местни изпълнители, близки до локацията на поръчката. Работата по софтуерната платформа може да се раздели на следните поддейнсти: 1. СЪЗДАВАНЕ НА ФРОНТ-ЕНД ДЕМО - Дейността ще се състои в дизайн на комуникационния интерфейс, използван от крайния потребител. Той ще може да се инсталира на мобилни устройства и визуализира данните, подадени от съврвъра, както и да изпраща заявки към него с модифицирани параметри. 2. СЪЗДАВАНЕ НА СЪРВЪР - ДЕМО (BACK-END)- Дейността ще се състои в създаване на софтуерен сървър, който обединява цялостната услуга и създава връзката между отделните звена – краен потребител, база данни, производствени мощности, логистика. Софтуерният сървър ще интегрира в себе си дейности като: - Използване на база данни - Интегриране на новоразработени софтуери със съществуващи такива в единна система изграждаща услугата - Разработване на нови софтуери и плъг-ини за софтуери - Внедряване на разработените алгоритми - Комуникация с фронт-енд демо частта Персонал, отговарящ за дейността, който ще бъде назначен: Инженер на софтуерните изисквания/ Софтуерен Проектмениджър 1 бр. , 23 месеца, 8-часов работен ден, Експерт 5 - Front-End програмист 1 бр., 20 месеца, 2-часов работен ден Експерт 6 - Софтуерен инженер (BE), 1 бр. 20 месеца, 4-часов работен ден Експерт 7 -Софтуерен инженер (BE), 1 бр. 18 месеца, 4-часов работен ден Задълженията ще са сфързани с разработването на специализирани софтуери и интегрирането на съществуващи такива Екпсерт 8 - Специалист по качеството (QA), 1 бр., 16 месеца, 4-часов работен ден Членовете на екипа с оглед тяхните отговорности ще участват в предвидените етапи за създаване на продукта, и техните задължения, описани подробно в т.9 ще бъдат пряко обвързани с: 1. Изготвяне на т.нар. „Потребителски изисквания” (User Requirements’). Това е документацията, която ясно описва всички желания и функционалности, които трябва да бъдат разработени и имплементирани в новия продукт за реалзиране на услугата. 2. След като бъдат финално уточнени и прецизирани „Потребителските изисквания”, на база на тях ще бъдат изготвени „Софтуерни изисквания”(Software Requirements). 3. Разработване на дизайн на системата 4. Програмиране 5. Контрол по качеството и одит процес: 6. Контрол над промените и процес по управление на конфигурацията - чрез него ще се управляват промените, които се налага да настъпят във връзка плана на проекта, обхвата, бюджета, спецификациите, изискванията, стандартите по качество, сроковете, др. 7. Тестване - ще обхване отделните единици, модули, системи, връзката със системата, др. Кандидатът ще осигури необходимото компютърно оборудване за собствена сметка. Стъпки за изпълнение: 1. Подбор на квалифициран персонал (месец 1) 2. Период на заетост на наетия персонал (Месеци 2-21) 155 566.58 132 040.11
Визуализация на проекта. : С настоящата дейност, "Програм консултинг" ООД като бенефициент по ОПИК, ще информира широката общественост за съфинансирането, предоставяно от Европейския съюз по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014­2020. Основните цели на дейностите по информация и комуникация са: да повишат обществената осведоменост и прозрачността по отношение на съфинансирането на проекта по ОПИК; да информират широката общественост за ролята, която играе Европейският съюз съвместно с държавите­членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея; да гарантират прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансираните проекти; да информират за източника на европейско съфинансиране – в случая това е Европейския фонд за регионално развитие. При всички мерки за информация и комуникация, задължително ще се указва съфинансирането напроекта от ЕФРР, чрез поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на Европейския съюз; упоменаване на Европейски фонд за регионално развитие; ­ общото лого за програмен период 2014­2020 г. По време на изпълнението на проекта ще се информира обществеността за получената от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014­2020 подкрепа, като: включим на уеб­сайта си, кратко описание на проекта,включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз, в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ; поставим минимум един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), вкойто се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място. поставим стикери на всички наети по проекта ДМА поставим постоянна обяснителна табела на видно място; Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал задължително ще се посочва, че проектът се финансира по линия на оперативната програма, съфинансирана от ЕФРР. Дейността ще се изпълнява през целия срок на договора ­ от месец 1 ­ до месец 24 от екипа за изпълнение на проекта. Етапите на дейността, касаещи външни услуги за изработване на печатни материали, са следните: 1.Избор на изпълнител за извършване на услугата (месец 1); 2. Изпълнение на услугата (месец 2) Партньорът също ще спазва всички изисквания за публичност информираност. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).