Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

Simex LTD is a civil engineering company from Shumen. It covers a great sector of duties and services for industrial or residential construction. We operate mainly in the region, but we realised projects in Municipalities of Devnya and Varna. From the establishment of the company till now, the volume of our work constantly grows, which is a criteria for the quality of our services and management and marketing used.  
We constantly invest into modern construction machines and human resources in order to be competitive against our business rivals and to expand our market share. We are adaptive and flexible. We already created stable partnerships with big investors, who are constantly increasing their orders. Because of the increased demand of our work we will hire new employees. We will take active part in permanent unemployment with hiring unemployed and inactive people on the trade market. Shumen municipality has indexes lower than average in the state talking about the unemployment and the average payment. For these people we planned professional courses by specialised agency for the relevant positions . In order to provide these people with work, we intend to buy scaffolding, shuttering and working clothes. The company has necessary equipment - vehicles and light mechanisation, which will also take part for work of the hired employees.We hardly believe, that our team will be complement of quality specialists, gained their knowledge and experience during the execution of the project. The policy of our company is to improve the qualification of our personnel, which reflects on the quality of work and payment subsequently.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на 10 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Като част от дейността е да наемем 10 лица, представители на целевите групи, а именно: безработни младежи до 29 г. и безработни или неактивни лица над 30 г. Забелязва се раздвижване на строителството след продължилата 5 години криза в сектора. Довършват се започнати обекти и се стартира строителството на нови жилищни сгради и промишлени обекти. Възобновените възможности за реализиране на проекти, финансирани със средства от европейските фондове, осигуряват потенциал за работа в сферата на енергоспестяващите дейности в гражданското строителство и в инвестиционното строителство на промишлени обекти. В тази връзка ние искаме да назначим 10 нови служители, които ще подсилят екипа ни основно за дейности по саниране и в изграждане на конструкции на сгради. Ще назначим 5 безработни или неактивни лица на възраст до 29 години със следните длъжности: Трима безработни млади хора до 29 години на длъжност "Бояджия промишлени изделия" Код по НКПД 71321003 Двама безработни млади хора до 29 години на длъжност "Зидаромазач" Код по НКПД 71122008 Ще назначим 5 безработни или неактивни лица на възраст над 30 години със следните длъжности: Двама безработни над 30 години на длъжност "Бояджия промишлени изделия" Код по НКПД 71321003 Един безработен над 30 години на длъжност "Работник производство метални конструкции" Код по НКПД 72142009 Двама безработни над 30 години на длъжност "Кофражист" Код по НКПД 71142003 Минималният осигурителен доход за тези длъжности е 540 лева. Сумата на заплатите на тези лица / назначени за 12 месеца / е 64800 лева - 12х540 лева.. Но ние знаем, че от началото на 2016г. ще влязат в сила новите прагове за минимален осигурителен доход и поради тази причина предвиждаме увеличение на сумата за заплати за новоназначените лица прогнозно с 10% и така получаваме обща сума за заплатите в размер на 71280 лева. Сумата за осигуровки за сметка на работодателя е 12687,84 лева и се формира като процент / 17,8%/ от общата сума за заплати - 71280 х17,8% = 12687,84 лева Общата сума за "Разходи за възнаграждения за всяко лице, включено в заетост при работодател в размер на Минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. за период до 12 месеца" е 83967,84 = сумата за заплати 71280 лева + сумата за осигуровки 12687,84 лева. 83 967.84 74 273.51
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа квалификационна степен на 10 новоназначени лица.: Поради факта, че при избора на лица за назначаване се акцентираме върху хора, които вероятно няма да имат стаж и квалификация по специалността сме предвидили да извършим професионално обучение по първа квалификационна степен на новоназначените лица. Това обучение ще бъде извършено от външна организация, притежаваща лицензия от НАПОО за съответните професии. Обученията, които планираме да организираме са следните: Провеждане на професионално обучение за професия по първа квалификационна степен на трима безработни млади хора до 29 години на длъжност "Бояджия промишлени изделия" Код по НКПД 71321003, обучение по специалност "Бояджийски работи" код 5820309 Провеждане на професионално обучение за професия по първа квалификационна степен на двама безработни млади хора до 29 години на длъжност "Зидаромазач" Код по НКПД 71122008, обучение по специалност "Зидария" код 5820304 Провеждане на професионално обучение за професия по първа квалификационна степен на двама безработни над 30 години на длъжност "Бояджия промишлени изделия" Код по НКПД 71321003, обучение по специалност "Бояджийски работи" код 5820309 Провеждане на професионално обучение за професия по първа квалификационна степен на един безработен над 30 години на длъжност "Работник производство метални конструкции" Код по НКПД 72142009, обучение по специалност "Метални конструкции" код 5820402 Провеждане на професионално обучение за професия по първа квалификационна степен на двама безработни над 30 години на длъжност "Кофражист" Код по НКПД 71142003, обучение по специалност "Кофражи" код 5820302 Хорариум на обучението: 300 учебни часа - Теория - 150 учебни часа - Практика - 150 учебни часа с продължителност на учебните часове - 45 мин. При успешно издържан изпит лицата ще получат документ, доказващ завършено обучение - Удостоверение за професионално обучение. Цената на професионалното обучение за професия по първа квалификационна степен е 600 лева за 1 обучаем. Заложената стойност е в съответствие с максимално допустимата стойност в ПМС 251/21.10.2009 за един обучаем за придобиване на професионална квалификация - за професия с продължителност не по-малка от 300 учебни часа. Петима от новоназначените са млади хора до 29 години и обучението им ще струва 3000 лева - 5 х600 лева. Петима от новоназначените са хора над 30 години и обучението им ще струва 3000 лева - 5 х600 лева. Общата сума за на професионално обучение за придобиване на първа квалификационна степен от работниците ще бъде 6000 лева и така изборът на външен изпълнител за тази дейност според ПМС №118/20.05.2014г. не изисква провеждането на процедура. 6 000.00 6 000.00
Закупуване на оборудване и стопански инвентар, свързани със създаването на новите работни места.: Като част от дейността планираме да закупим строителен инвентар, който е необходим за разширяването на дейността на фирмата и ще се използва основно от новоназначените по проекта лица. Компанията ни вече има изградени трайни партньорства с големи предприятия и предприемачи, които регулярно увеличават обемите на възложената работа. Вече стартира санирането на първите жилищни кооперации по програмите за енергийна ефективност. Интересът е много голям и смятаме, че фирмата ни ще участва активно в извършването на строително ремонтни дейности по тази програма. Поради тази причина назначаваме хора, които пряко ще са ангажирани с дейности по полагане на изолации, зидаромазачески, бояджийски и др. Ще назначим и трима служители, които ще изработват кофражи и арматурни заготовки. За обезпечаване на работата на работниците ще закупим: -Фасадно скеле 720м2. х 35лв/м2 = 25200 лева., което ще се използва основно от 5 новоназначени работници с длъжност "Бояджия промишлени изделия" Тази сума от 25200 лева се разпределя на базата на област на интервенция по следния начин: 15120 лева за трима новоназначени млади хора до 29 години на длъжност "Бояджия промишлени изделия" 10080 лева за двама новоназначени над 30 години на длъжност "Бояджия промишлени изделия" Това скеле ще се използва и от зидаромазачите и от кофражистите в по-малка степен. - Кофражи и кофражни елементи, които ще се използват основно от 2 новоназначени работници с длъжност "Кофражист", 1 новоназначен работник на длъжност "Работник производство метални конструкции" и двама новоназначени работници на длъжност "Зидаромазач". Кофражните елементи са следните: Телескопични подпори 240бр. х 17 лева = 4080 лева Кръстати глави за кофраж 240бр. х 5 лева = 1200 лева Трислойни кофражни платна 240бр. х 23,8 лева =5712 лева Дървени Н20 трегери 480м. х 11,90лева = 5712 лева Общата сума за закупуване на кофражи и кофражни елементи е 16704 лева. Тази сума от 16704 лева се разпределя на базата на област на интервенция по следния начин: 6681,6 лева за двама новоназначени млади хора до 29 години на длъжност "Зидаромазач" 10022,4 лева за двама новоназначени над 30 години на длъжност "Кофражист" и един новоназначен работник на длъжност "Работник производство метални конструкции". - Комплект работно облекло /яке, работен гащеризон, обувки, ръкавици, каска / 10бр. х 100 лева = 1000 лева, които ще се използват от всичките 10 новоназначени работници. Тази сума от 1000 лева се разпределя на базата на област на интервенция по следния начин: 500 лева за трима новоназначени млади хора до 29 години на длъжност "Бояджия промишлени изделия" и за двама новоназначени млади хора до 29 години на длъжност "Зидаромазач" 500 лева за за двама новоназначени над 30 години на длъжност "Бояджия промишлени изделия", двама новоназначени над 30 години на длъжност "Кофражист" и един новоназначен работник на длъжност "Работник производство метални конструкции". Общата сума за закупуване на работно облекло, лични предпазни средства, оборудване и обзавеждане и стопански инвентар е 42904,00 лева Тази сума от 42904 лева се разпределя на базата на област на интервенция по следния начин: 22301,6 лева за новоназначени млади хора до 29 години. 27602,4 лева за новоназначени над 30 години. 42 904.00 42 902.81
Организация и управление на проекта: Дейността за организация и управление на проекта имат за цел да обезпечат ефективното му изпълнение, като се ангажира да осигури постоянен контрол и координация в хода на неговото реализиране. Цялостната грижа за изпълнението на проекта ще поеме екипът на проекта, който включва: Ръководител и Финансист/счетоводител. Всеки член на екипа има конкретни разписани ангажименти. За качественото изпълнение на проекта, екипът поема следните задължения и отговорности: 1. Ръководител екип - 1 брой. Ръководи цялостното изпълнение на планираните дейности съгласно план-графика и работата на екипа на проекта. Следи за целесъобразното, законосъобразното, административното, техническото и финансовото изпълнение на проекта. Координира отношенията с другите членове на екипа, ангажирани с изпълнението на отделни дейности. Следи за изпълнение на задълженията на членовете на екипа и координира изготвянето на отчети по проекта. Осъществява официалната комуникация с представители на програмата. Извършва текущо ежемесечно отчитане на изпълнението на проекта на всеки етап от реализирането му . Проверява комуникацията с управляващия орган. Води архив на документацията. Следи за извършването и провеждане на процедури по реда на ПМС №118/20.05.2014г. за доставки и услуги. Възнаграждение на ръководителя на проекта: 11200 лева - 14 месеца х 80 часа х 10 лева. 2.Финансист/счетоводител - 1 брой. Води изрядна финансова отчетност и документация на разходите по проекта. Осъществява контрол върху финансовите операции като следи за целесъобразното и законосъобразно разходване на средствата по проекта. Осъществява контрол по разходването на средствата, съгласно утвърдения бюджет на проекта. Съхранява счетоводните документи. Води аналитично счетоводство по проекта, изготвя финансови отчети и необходими финансово-счетоводни справки. Възнаграждение на Финансист/счетоводител на проекта: 3528 лева - 14 месеца х 42 часа х 6 лева. За администрирането на проекта не се нуждаем от отделно помещение или компютърна и периферна техника. Залагаме разходи единствено за основни канцеларски материали и консумативи Офис консумативи необходими за изпълнение на дейността: Рециклирана копирна хартия А4 - 10 пакета по 500 листа = 10 х 6 лв. = 60 лв. Тонер касетa - 2 х 85 лв. = 170 лв. Пликове - 15 х 1 лв. =15лв. Класьори - 5 х 4 лв. = 20 лв. PVC папки - 20 х 0,35 лв. = 7 лв. Общата сума за канцеларски материали и консумативи е 272 лева. Общата сума за организация и управление на проекта е 15000 лева. Тази сума от 15000 лева се разпределя на базата на област на интервенция по следния начин: 7500 лева за новоназначени млади хора до 29 години. 7500 лева за новоназначени над 30 години. 15 000.00 13 812.21
Информиране и публичност: В съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. ще предприемем следните мерки за осъществяването на информираност и публичност за получената подкрепа: -На Интернет сайта на фирмата simex.bg ще публикуваме кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като откроим получената финансова помощ. -Изработване на 2 бр. постоянна обяснителна табела (плакат) с цел информиране на участниците и обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата . Плакатът ще съдържа информация за проекта / всички задължителни реквизити за публичност и визуализация/ и ще бъдат поставени в офиса на бенефициента и в базата му. Общата сума за изработка на двете табели е 200 лева - 2бр. х 100 лева. -Всеки документ, свързан с изпълнението на проекта ще съдържа информация за името на проекта и безвъзмездната помощ, получена като финансиране по проекта. - Изработване на пакет информационни материали - цветни информационни брошури, папки и CD носител. Информационните брошури ще съдържат целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, както и темите на обученията и възможностите за реализация на пазара на труда на целевите групи, към който е насочен проектът. Информационните брошури ще бъдат разпространявани на широко достъпни обществени места – Бюро по труда, Информационен център към Община Шумен, контрагенти и др. Общата сума за изработка на пакетите с информационни материали е 2800 лева - 350бр. х 8 лева. Общата сума за информиране и публичност с 3000 лева Тази сума от 3000 лева се разпределя на базата на област на интервенция по следния начин: 1500 лева за новоназначени млади хора до 29 години. 1500 лева за новоназначени над 30 години. 3 000.00 2 282.50

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).