Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The rapid pace with which the tourism industry develops determines the need for skilled workers with the knowledge and professional skills needed to meet the growing expectations of tourists.

In this respect, the MAIN OBJECTIVE of this project proposal is:
Improve the ability of the employees of Mirad Ltd. to meet the rapid changes in the labor market, thus increasing the adequacy of their skills according to the current needs of the business, to increase the productivity of their work and to create Conditions for sustainable employment and respectively the occupation of better jobs.
The specific objectives of the project are to invest in the development of human resources in order to enable employees to acquire important professional and key competencies directly related to their day-to-day work and core business, to achieve greater flexibility and internal mobility Of the workforce and promoting the practice of lifelong learning, thus fully responding to the main purpose of this Procedure.
The project target group includes 112 persons employed by Mirad Ltd., of which over 50% do not have higher education than average and/or are over 54 years of age.
The objectives of the project will be achieved through the following trainings for the acquisition of:
• Key Competence - Communication in Foreign Languages - English;
• Occupational qualification "Chambermaid" 811030;
• Professional qualification by profession "Hospitality Administrator" 811020.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на обучение за повишаване на професионалната квалификация на 112 от заетите лица във фирма „Мирад“ ООД: Основната цел на дейността е да се повиши професионалната квалификация на 112 от заетите лица в „Мирад“ ООД. Глобализацията носи предизвикателства във всяка сфера на професионалното развитие. Ползите от нея са разпределени неравномерно между хората и регионите, някои от които не са толкова приспособими към промените и конкуренцията колкото други. Като се има предвид тенденцията за растеж в туристическата индустрия, най-голямото предизвикателство пред работодателите в тази сфера е адекватното паралелно развитие на човешките ресурси, които са в основата на разработването и развитието на туристическия продукт. Инвестицията в специализирана инфраструктура изпреварва значително тази за подготовка на кадрите, работещи в сферата на туризма. Ниското заплащане в бранша, силното текучество на персонал, липсата на инвестиции в обучението на кадри водят до ниска квалификация и мотивация на наетите лица и влошено качество на обслужването. Усилията са съсредоточени върху ръст в броя на туристите за сметка на осигуряване на необходимите за провеждане на периодични обучения на служителите условия, което води до ниско качество на обслужване. Все повече се задълбочава проблема с обучението и квалификацията на кадрите, ангажирани в туризма, което води до невъзможност за справяне с непрекъснатото изменение на съществуващите и появата на нови потребности и изисквания, в резултат на динамичните промени в европейски и световен мащаб. Все по-голяма става пропастта между придобитите в образователната система умения на работната сила и нуждите на икономиката. С оглед на по-горе изброеното и на факта, че способността на служителите да посрещат настъпващите бързи промени на пазара на труда, е от огромно значение за качеството на работния процес, предвиждаме в рамките на тази дейност да се проведе обучение за придобиване на професионална квалификация на 112 от наетите във фирма „Мирад“ ООД лица, както следва за: Обучение №1: 1.Наименование и код на професията, и код на специалността: Професия „Камериер“ 811030, Специалност „Хотелиерство“ 8110301 - I СПК 2.Хорариум на обучението: 300 учебни часа 2.1. Теория: 90 2.2. Практика: 210 3.Брой на обучаваните лица: 29 4.Документ, доказващ завършеното обучение: Свидетелство за придобиване на квалификация по професия „Камериер“ 811030 Обучение №2: 1.Наименование и код на професията, и код на специалността: Професия „Администратор в хотелиерството“ 811020, Специалност „Организация на обслужването в хотелиерството“ 8110201 - III СПК 2.Хорариум на обучението: 960 учебни часа 2.1. Теория: 480 2.2. Практика: 480 3.Брой на обучаваните лица: 83 4.Документ, доказващ завършеното обучение: Свидетелство за придобиване на квалификация по професия „Администратор в хотелиерството“ 811020 166 800.00 166 200.00
Провеждане на обучение на 112 от наетите във фирма „Мирад“ ООД лица по английски език за придобиване на знания по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”: Хотелиерската индустрия се характеризира с това, че човешкият фактор е от ключово значение за качеството на крайния продукт/услуга. От уменията на служителите в значителна степен се определя общото впечатление за хотелиерския продукт. Голяма част от усилията на мениджмънта трябва да са насочени към развитието на човешкия фактор, а именно персонала, който е най-ценният ресурс за компаниите в индустрията на туризма. Ефективното професионално обучение на човешките ресурси може да предостави на организациите значително конкурентно предимство при адаптирането им в съответствие с предизвикателствата на 21ви век. Като специфичен сектор на икономиката, туризмът изисква също толкова специфични знания, умения и компетентности. За работната сила, заета в индустрията на хотелиерството, съществува основно умение, което всеки е необходимо да притежава – умението за ефективна комуникация. Националните туристически организации признават липсата на познания по чужди езици като траен проблем и дори като неизгодно конкурентно положение. Глобализацията на туристическата индустрия предполага появата на нов тип „глобален турист“, който има високи изисквания към предоставяните услуги. За да бъдат удовлетворени те, езиковите познания по чужди езици се оказват изключително необходими за туризма. Търсенето на специфични умения и гъвкавост в сферата на туризма се превръща в нарастващ натиск за „мулти умения“, където комбинацията от различни квалификации или комбинацията от специфични професионални умения, характерни за различните длъжности, се изисква от персонала, което води до появата на нови хибридни професии. Това е особено характерно за малките и микро предприятия в индустрията на хотелиерството, които се характеризират с ограничен персонал. Именно поради тази причина в рамките на настоящата дейност предвиждаме провеждане на обучение на 112 от наетите в „Мирад“ ООД лица по английски език, с оглед придобиване на знания по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”. Основната цел на дейността е да предостави възможност и подходящи условия за служителите на „Мирад“ ООД да придобият нови знания и умения по английски език, което да спомогне за повишаване на професионалното им развитие. Изборът на чужд език е тясно свързан със спецификата на работния процес на обучаемите лица и с факта, че всекидневните им задължения често налагат комуникация с чуждестранни граждани, посетители на хотела. Характеристики на предвиденото обучение: 1.Хорариум на обучението: 300 учебни часа 2.Брой на обучаваните лица: 112 3.Документ, доказващ завършеното обучение: Сертификат за придобиване на ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ Преди стартиране на дейността ще се проведе входящ тест от обучаващата организация, чрез който ще се установи нивото на езикови познания на всеки служител, след което ще се сформират групи за всяко ниво. Обучението ще включва 300 учебни часа, като ще премине през три различни нива. Обучението ще се проведе съгласно изискванията на ОП „Развитие на човешките ресурси“, като се предвижда всяка група да се състои от максимум 15 човека, като гаранция за постигане на оптимален ефект. 78 400.00 78 400.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).