Организация и управление на проекта: Гаранция за доброто изпълнение на проекта е екипа за управление. За качествена организация и управление на дейността по управлението на проекта ще се възложи на външни за бенефициенти лица и при условие, че бенефициента ще спазва съответните разпоредби на ЗОП.
Ще бъдат ангажирани външните експерти , които са:
- Ръководител проект;
- Координатор по проекта;
По проекта се предвиждат регулярни срещи между Ръководителя проект и експертите за управление на проекта за постигане на максимална и ефективна координация и организация на проектните дейности. |
12 034.95
|
11 592.19
|
Инженеринг по проекта: Дейността инженеринг включва изработване на инвестиционни проекти за изпълнение на мерки за повишаване на енергийна ефективност в сградите по всички необходими части, изпълнение на строителството и авторски надзор. Изпълнителя на дейността инженеринг по проекта ще бъде избран след провеждане на обществена поръчка по ЗОП. Мерките които ще се проектират и изпълняват са всички задължителни мерки предписани в обследването за енергийна ефективност и в техническото обследване, включително мерки, свързани с подобряване на достъпа на хора с увреждания до сградите, в съответствие с изискванията на Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания, както и съпътстващи строителни и монтажни работи, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването, а именно:
За сгради 1. Многофамилна жилищна сграда, ул. „Армира” № 6, вх. А-Б, град Ивайловград;
2. Многофамилна жилищна сграда, ул.„Христо Ботев" №10, град Ивайловград;
3. Многофамилна жилищна сграда, ул.„Волгоград 8”, гр. Ивайловград
- изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С";
- изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградите (съгласно техническите паспорти на сградите);
- изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с НАРЕДБА № 4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и съгласно въпросите и отговорите по процедурата.
За сграда: 4. Еднофамилна жилищна сграда с адрес ул. "Съединение " № 19, град Ивайловград:
- изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С";
- изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградите (съгласно техническите паспорт на сградата);
- изпълнение на други мерки предписани в техническото обследване на сградата.
- изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с НАРЕДБА № 4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и съгласно въпросите и отговорите по процедурата.
През целия строителен процес ще се извършва авторски надзор. Проектантите осигуряват:
• Упражняване на авторски надзор и вписването на констатации, забележки със Заповеди от него в Заповедната книга на обекта;
• Присъства при съставяне и подписва протоколите и актовете , съобразно Наредба № 3 /31.07.2003 година за съставяне на актове и протоколи по време на строителството след покана от Възложителя;
• обсъждане и промяна на конструктивните решения при нужда;
• изготвяне на ревизирани чертежи/проекти при нужда;
• изменение на проектни части по време на работа при нужда;
• Изпълнява дейността по авторски надзор до получаване на Разрешение за ползване на обектите.; |
554 471.40
|
645 896.19
|
Оценка на съответствието на проектите: След изготвяне на инвестиционните проекти, те трябва да бъдат съгласувани и да се изготви доклад за Оценката за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите съгласно чл. 142 от ЗУТ и Оценка за съответствие на инвестиционния проект със същественото изискване по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради; |
4 950.64
|
4 200.00
|
Строителен надзор: Целта при осъществяването на строителния надзор е обектът да бъде построен в съответствие с всички нормативи, касаещи качеството му и бъдещата му експлоатационна дълготрайност. Строителният надзор ще приема всички скрити строително-монтажни работи и оформя съответните документи. Избраният строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение по всички части. Услугата за упражняване на строителен надзор цели качествено изпълнение на СМР, контролирано от квалифициран консултант. По време на изпълнение на услугите се очаква Консултантът да работи в тясно сътрудничество със съответните представители на строителя и възложителя. Консултантът е отговорен за прилагане на всички изисквания на българското законодателство по отношение строителния надзор на извършените видове СМР. |
9 901.28
|
7 513.80
|
Провеждане на информационни кампании: Дейността по организиране и провеждане на информационни кампании има за цел да информира конкретните бенефициенти по проекта с цел участие във всички необходими процеси по време на изпълнението на проекта в които участват и ползвателите на услугата. Организиране и провеждане на Работни срещи със собствениците на еднофамилните сгради, които имат сключени договори с Община Ивайловград по ОП "Региони в растеж" и имат енергийно и конструктивно обследване. Срещите ще бъдат проведени за всички фази на процеса по прилагане на мерки за повишаване на енергийната ефективност. На първите срещи ще бъдат разяснени всички въпроси по изпълнението на дейностите по ФАЗА 1 (обследване на техническите характеристики на сградата, изготвяне на технически паспорт и извършване на обследване за енергийна ефективност и сертифициране по реда на Закона за енергийната ефективност) . На последващите срещи ще бъдат разяснявани въпроси по изпълнението на ФАЗА 2 (проектиране и съгласуване на инвестиционните проекти). По време на изпълнение на ФАЗА 3 ( строителство, надзор и приемане на обекта) ще бъдат организирани Работни срещи на които всички собственици ще могат да задават въпроси и да им бъде пояснен строителния процес за внедряване на мерките за енергийна ефективност. Провеждането на информационни кампании ще бъдат добър пример и добра практика за другите градове от четвърто ниво на националната полицентрична система и за СС, които все още не са предприели мерки по подаване на Заявление за интерес за ЕЕ |
5 500.00
|
4 608.00
|
Изпълнение на публичност и визуализация на проекта: Целта на дейността е информация и публичност на проектните цели и резултати, както и приноса на Европейския съюз. За осигуряването на публичност на проектните дейности и на помощта на Общността ще се приложат следните мерки:
1. Стартова пресконференция по проекта – при старта на реализация на проекта 1 бр;.
2. Финална пресконференция по проекта – при приключване на проекта 1 бр;
3. Публикуване на информация за проекта на официалната страница на Бенефициента - периодично;
4. Публикации в медиите - 1 бр.;
5. Плакат с информация за проекта-1 бр. А3 |
6 007.40
|
1 728.00
|
Одит на проекта: Одитът се извършва с цел да се гарантира правилното и коректно разходване на средствата по проекта и изпълнението на бюджета, както и да се потвърди правомерността, целесъобразността и ефективността на разходваните средства. Одитът на проекта ще бъде осъществен от регистриран одитор, член на Института на дипломираните експерт-счетоводители или от фирма за одит, които ще осъществяват текущ контрол върху разходването на средства през целия период на проекта. Одиторският доклад ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Дейността ще се осъществява текущо, като в последния месец от изпълнението на проекта ще се изготвят финални одиторски доклади – т.нар. „Доклад за фактически констатации по проекта” по образец на Договарящия орган. С изготвянето му одиторите трябва да проверят дали декларираните от Бенефициента по договора за безвъзмездна финансова помощ – община Хасково - разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с договора. |
5 000.00
|
4 800.00
|