Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The aim of the project proposal is supplementing and upgrading the scope of the current Public kitchen-Chepelare, funded by the MLSP, fund "Social protection" by ensuring disadvantaged people access to social service:1.Monthly support for persons and members of their families under the terms and conditions of Article 9 of the Implementing Regulations of the Law for social support;2.Persons with proven lack of income and relatives to take care of them, established by the Directorate "Social Assistance";3.Single people and families receiving minimum retirement old-age pension; invalidity pensions; survivors' pensions; pensions unrelated to work.The project meets the needs and contributes to a better quality of life. The service will be used after initiation of specific target group representatives from the Directorate "Social Assistance”–Smolyan. 60 eligible customers will benefit from the service. They will be specified by a committee whose composition includes a representative of the DSA.The Food will be offered in the working days of the month 09.05.-30.12.2017.The project team includes administrator and accountant.Buying foodstuffs is in accordance with the requirements of national legislation.The supply of foodstuffs has been assigned to an external contractor in accordance with the requirements of the Public Procurement Law. A contractwith a company has been signed.The food is prepared in facility owned by the municipality.The base is fitted and equipped and contains everything needed for the effective operation of the work. The premises meet all the requirements.The kitchen is registered in Regional directorate for food safety as a kitchen. 
As of 01.12.2018 the service will be provided by an external contractor selected under the Public Procurement Act to 500 end users.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Осигуряване достъп до социалната услуга на хора в неравностойно положение: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната Д"СП"; 3.Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност. 3.Считано от 01.02.2018г. целевата група Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност следва да се чете „Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си.” На основание списъци от Дирекция"Социално подпомагане" се определят и потребителите на топлия обяд, които ще бъдат общо 80 на брой. Считано от 01.12.2018 г. услугата ще се предоставя на 500 крайни потребители от допустимите целеви групи. От 10.06.2019 г. услугата ще се предоставя на 460 потребителя. От 01.12.2019г. услугата се предоставя на 412 потребители. Считано от 04.12.2019 г. е прекратен договора с фирмата изпълнител на услугата топъл обяд. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти.: Закупуването на хранителните продукти е в съответствие с изискванията на националното законодателство. Доставката на хранителните продукти се възлага на външен изпълнител по изискванията на ЗОП. Сключва се договор с фирма доставчик на хранителни продукти. Приготвянето на храната се извършва в материална база собственост на общината, която се намира в единия филиал на Обединено детско заведение - Чепеларе. Базата е обзаведена и оборудвана и съдържа всичко необходимо за нормалното протичане на дейностите. Помещенията отговарят на всички изисквания. Кухнята е регистрирана в ОДБХ, като кухня-майка. Видовете хранителни продукти, които се закупуват за приготвяне на топлия обяд, се съхраняват в наличните складови помещения при спазване на изискванията за безопасност на храните, националните стандарти и норми за хранене. Храната се приготвя от готвач, назначен на трудов договор към общината. Приготвената храна се превозва с автомобил, регистриран в ОДБХ, до пункта за раздаване на храна. Датата на стартиране на услугата е 9 май 2016 г., дата на приключване 03.12.2019 г.: Декември 2018 г. – 18 работни дни; Януари 2019 г. – 22 работни дни; Февруари 2019 г. – 20 работни дни. Март 2019 г - 20 работни дни; Април 2019 - 20 работни дни. Май 2019 г. – 20 работни дни; Юни 2019 г. – 20 работни дни; Юли 2019 г. – 23 работни дни; Август 2019 г. – 22 работни дни; Септември 2019 г. – 20 работни дни; Октомври 2019 г. – 23 работни дни; Ноември 2019 г. – 21 работни дни; Декември 2019 г. – 19 работни дни. За периода 01.12.2018-03.12.2019 още 250 работни дни. Брой на лица от целевите групи - 500 потребители: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната Д"СП". 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност. Считано от 01.12.2018 г. храната ще се приготвя в "Кухня майка с дейност кетъринг" в обект на територията на гр. Асеновград, който притежава удостоверение по чл. 12, издадено от БАБХ. Приготвянето на част от храната е делегирано на подизпълнител Сдружение "Национална асоциация за защита на пациента", което ще ползва базата на фирма РХ5 снабдена с необходимото оборудване, складова база и хладилна техника. Изпълнителя разполага със собствен транспорт за доставката на храната до ползвателите на услугата в отделните населени места. Контрола и надзора,административното обслужване и съпътстващите мерки ще се осъществяват от Сдружение"Асоциация за социална, здравна и правна помощ." финансовите средства, който ще се предоставят на подизпълнителя са в размер на 60% от БФП, а 40% от средствата са за изпълнителя. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00064-2017-0007 и 0000-2018-0013 и № на договор с избран изпълнител - ПС-1 от 16.02.2018г. 361 091.52 152 554.05
Осигуряване на топъл обяд: В град Чепеларе е налице една трапезария. Приготвянето на храната се извършва в материална база собственост на общината, която се намира в единия филиал на Обединено детско заведение - Чепеларе. Адресът е: град Чепеларе, ул."Здравец". Базата е обзаведена и оборудвана и съдържа всичко необходимо за нормалното протичане на дейностите - професионална готварска печка с две фурни; ел.професионална скара; два газови котлона; електрически котлони - 6 на брой; пасатор; миксер; два хладилник-фризера; ел.бойлер; професионален абсорбатор. Помещенията отговарят на всички изисквания. Кухнята е регистрирана в ОДБХ, като кухня-майка. Видовете хранителни продукти, които ще се закупуват за приготвяне на топлия обяд, ще се съхраняват в наличните складови помещения при спазване на изискванията за безопасност на храните, националните стандарти и норми за хранене. Храната се приготвя от готвач назначен на трудов договор към общината. Приготвената храна се превозва с автомобил, регистриран в ОДБХ, до пункта за раздаване на храна. обхватът на услугата "топъл обяд" ще се реализира и на територията на още седем населени места в община Чепеларе - селата Хвойна, Малево, Орехово, Павелско, Богутево, Острица и Забърдо. 18 015.17 219 757.15
Предоставяне на съпътсващи мерки: Екипът по проекта притежава необходимия опит и квалификация за изпълнението и отчитането на проекти за предоставяне на храна на хора в неравностойно положение. Предоставянето на съпътстващите мерки се основава на идентифициране нуждите и потребности на конкретния потребител. Екипът по проекта реализира съпътстващи мерки, които се изразяват в индивидуално консултиране и съдействие за: - възможност за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината; - подкрепа, съдействие, индивидуално или групово консултиране в отговор на установени конкретни нужди и проблеми на представителите на целевите групи. За дейността се изготвят ежемесечни протоколи от проведени консултации, списък с подписи, снимков материал и др. Съпътстващите мерки ще се предоставят от изпълнителя - Сдружение "Асоциация за социална, здравна и правна помощ". 18 054.58 24 225.44

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).