Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The aim of the project proposal is to provide five new workplaces at the territory of the Republic of Bulgaria, for a period of 12 monts. The candidates we choose will be hired on full-time job, after a two-month period of seeking and selecting the right candidates. For the vacancies 
we will need a single person on a position - communication network and data specialist and four mobile network operators. 
Candidates that will be hired will fall within the following target group - young unemployed people up to 29 years old, that have proper to the position education. We will appreciate highly qualities as discipline; ability for dynamic and team work; responsibility; solidarity and propriety.
By openning the vacancies, we will complete the knowleadge and abilities of young people we choose; we will help them to gain experience and confidence by improving their practical skills in communication technology and network for the time of their employment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване на 5 нови работни места на безработни/неактивни лица до 29 г. вкл.: Преди изпълнението на тази дейност, ще заложим период от 2 проектни месеца, през които да направим необходимия подбор на лицата, които ще наемем за запълване на новите работни позиции. След сключване на договор между Управителния орган и бенефициера, ще изпълним заложената по-горе дейност по подбор на кандидатите. През този период, ръководителят и координаторът на проектното предложение ще се ангажират със създаването на обява за свободните работни позиции; подбора на самите кандидати и последващата комуникация с тях. Фактическото изпълнение на дейността се състои в създаването на пет нови работни места за следните позиции: специалист телекомуникации и мрежи данни и оператор/координатор на мрежа данни. Основните задължения на операторите се състоят в постоянна комуникация с клиенти, чрез отговаряне на техни запитвания и спомагане за разрешаване на възникнал софтуерен проблем, като обслужването на клиентите изцяло ще се състои от офиса на фирмата, чрез IP централата. Специалистът телекомуникации и мрежи за данни, ще следи за качественото изпълнение на работния процес; ще контролира екипа; ще се ангажира с разрешаването на възникнал проблем от страна на служители или телекомуникационните системи. В основните задължения ще влизат и постоянното обогатяване на знанията на специалиста с нови технологии и апаратури, които излизат на пазар; ще подпомагат процеса на работа, давайки насоки и координирайки IP централата. Лицата ще постъпят в трудово правоотношение на съответните длъжности и ще оперират в офиса на фирмата в област Варна, община Провадия, с. Житница, който ще бъде предварително оборудван за ефективен и ефикасен работен процес. От наетите лица ще се очаква да имат мотивация за кариерно развитие и придобиване и развиване на знания в областта на телекомуникациите. Ще бъдат спазени хоризонталните принципа на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", а именно - равенство между половете, недопускане на дискриминация и устойчиво развитие. При създаването на работните места, подбора и наемането и включването в заетост на кандидатите няма да се допуска никакъв на вид дискриминация към и между кандидатите, както и ще бъде даден равен шанс, права и капацитет работа между половете (кандидатите). 45 903.11 36 443.73
Закупуване на оборудване и обзавеждане, необходимо за създаването на новите работни места.: Оборудването, необходимо за качественото изпълнение на работата на новонаетите служители, което следва да се закупи е следното: 1. IP телефонна централа - 1 брой 2. UPS - 1 брой 3. Разклонители - 3 броя 4. Персонални компютри - 5 броя 5. Периферно устройство за компютър- мишка- 5 броя 6. Компютърни аксесоари- слушалки с вграден микрофон - 5 броя 7. Мултифункционално копирно устройство- 1 брой 8. Маршрутизатор (рутер)- 1 брой 9. Офис обзавеждане- бюро - 3 броя 10. Офис обзавеждане- стол - 5 броя 11. Офис обзавеждане- шкаф - 1 брой Дейността по търсене, закупуване и внедряване на оборудването ще се осъществи в рамките на първите два проектни месеца. Тази продължителност е съобразена с набирането на подходящи оферти; доставката и монтажа на оборудването и техниката, като отговорността за тези дейности ще бъде разпределена между ръководителя и координатора на проекта. Заложеният период от 2 месеца, съвпада и с времетраенето на дейността по подбор на кандидати, като тук основната идея е до края на втория месец, работните места да бъдат напълно пригодени; техниката внедрена; екипът- напълно сформиран и от началото на третия месец да стартира встъпването им в трудово правоотношение. 12 713.00 12 713.00
Дейности и разходи за организация и управление на проекта: Управлението на проекта е комбинация между постоянен обмен на информация; вземане на решения и привеждането им в действие. В този смисъл уменията на екипа, който управлява даден проект, са предопределящи успеха на реализацията. Управлението на проект включва в себе си следните етапи - анализиране, планиране, изпълнение, мониторинг и контрол и приключване. Следвайки последователността на етапите, прикрепяйки към тях необходимата обстойна информация и изследвайки възможните рискове, ще бъдат постигнати планираните резултати. Ръководителят на настоящото проектно предложение, премина през цялостните етапи при оформянето на бизнес плана, които са: 1. Анализиране и планиране на цялостния вид на проекта. 2. Събиране на подходящата и необходима информация и документация. 3. Изготвяне на бизнес плана/попълване на електронния формуляр за кандидатстване. 4. Кандидатстване по процедурата. Ключов фактор за успешното реализиране на всеки проект е неговото ефективно и ефикасно управление, което започва след подписване на договора за финансова помощ, а именно - фаза изпълнение. Управлението на проекта е ключова дейност за ръководителя и координатора, които ще извършват всяка последваща кореспонденция с Управляващия орган и ще следят за правилното изпълнение на заложените дейности, през периода на изпълнение на проекта. В техните задължения ще влиза: подбора и наемането на персонал; избор на изпълнител за осъществяване заложените дейности, чрез набиране на оферти; внедряване необходимото оборудване; изготвяне на необходима документация; верификация и отчети. Контрола на работата по изпълнението на проекта ще включва и вземането на превантивни мерки за предотвратяване на проблеми, преди да са се появили, или преди да са се развили в негативна насока; при невъзможност за предотвратяване на проблеми- предприемане на коригиращи мерки за решаването им. Контрол от страна на ръководителя ще се прилага и при отчитане изпълнението на дейностите и проследяване на отчетените резултати. 6 024.00 5 068.36
Разходи, свързани с дейности по осигуряване на публичност: Целта на публичността е да даде популярност на дейностите и проектите реализирани с подкрепата и финансирането от страна на Европейския съюз. Необходимо е да се наблегне на начините и възможностите за финансиране и кандидатстване, ефектите, добрите практики и постиженията, а не само върху усвояването на средства. Поради това, дейностите по осигуряване на публичност са насочени към информиране обществото за програмите и процедурите, които освен, че подпомагат организациите и предприятията, влияят позитивно и доставят ползи за обществото. Множество от процедурите са ориентирани към малкия и средния бизнес, а друга част от тях- към интегриране и администриране и подобряване качеството на живот на населението. Публичността може да бъде осигурена по различни начини - печатни информационни и промоционални материали, табели, статии и др.. Всички те целят лесно достигане на информацията до широката общественост, като предизвикват голям интерес. Фирмата-бенефициер ще осигури публичност по проекта, чрез: 1. Публикуване на статия в сайта на компанията, както и публикации в други подходящи медии. 2. Създаване на информационна табела с размери - 50х70 см. 3. Създаване на промоционални материали - химикалки, чаши, тефтери и флаш-памет. 4. Създаване на рекламни плакати. 5. Създаване на информационни стикери. Главно, чрез планираните дейности за публичност ще информираме обществото, относно процедурата и възможността за финансиране, както и пряко информиране на целевите групи по Програмата. Публичността на всеки етап от управлението на европейските средства е осъзната необходимост за сформиране на обществено мнение, а в последствие и надграждането му в обществено доверие. 1 252.00 1 188.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).