Създаване на 5 нови работни места на безработни/неактивни лица до 29 г. вкл.: Преди изпълнението на тази дейност, ще заложим период от 2 проектни месеца, през които да направим необходимия подбор на лицата, които ще наемем за запълване на новите работни позиции. След сключване на договор между Управителния орган и бенефициера, ще изпълним заложената по-горе дейност по подбор на кандидатите. През този период, ръководителят и координаторът на проектното предложение ще се ангажират със създаването на обява за свободните работни позиции; подбора на самите кандидати и последващата комуникация с тях.
Фактическото изпълнение на дейността се състои в създаването на пет нови работни места за следните позиции: специалист телекомуникации и мрежи данни и оператор/координатор на мрежа данни. Основните задължения на операторите се състоят в постоянна комуникация с клиенти, чрез отговаряне на техни запитвания и спомагане за разрешаване на възникнал софтуерен проблем, като обслужването на клиентите изцяло ще се състои от офиса на фирмата, чрез IP централата.
Специалистът телекомуникации и мрежи за данни, ще следи за качественото изпълнение на работния процес; ще контролира екипа; ще се ангажира с разрешаването на възникнал проблем от страна на служители или телекомуникационните системи. В основните задължения ще влизат и постоянното обогатяване на знанията на специалиста с нови технологии и апаратури, които излизат на пазар; ще подпомагат процеса на работа, давайки насоки и координирайки IP централата.
Лицата ще постъпят в трудово правоотношение на съответните длъжности и ще оперират в офиса на фирмата в област Варна, община Провадия, с. Житница, който ще бъде предварително оборудван за ефективен и ефикасен работен процес. От наетите лица ще се очаква да имат мотивация за кариерно развитие и придобиване и развиване на знания в областта на телекомуникациите.
Ще бъдат спазени хоризонталните принципа на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", а именно - равенство между половете, недопускане на дискриминация и устойчиво развитие. При създаването на работните места, подбора и наемането и включването в заетост на кандидатите няма да се допуска никакъв на вид дискриминация към и между кандидатите, както и ще бъде даден равен шанс, права и капацитет работа между половете (кандидатите). |
45 903.11
|
36 443.73
|
Закупуване на оборудване и обзавеждане, необходимо за създаването на новите работни места.: Оборудването, необходимо за качественото изпълнение на работата на новонаетите служители, което следва да се закупи е следното:
1. IP телефонна централа - 1 брой
2. UPS - 1 брой
3. Разклонители - 3 броя
4. Персонални компютри - 5 броя
5. Периферно устройство за компютър- мишка- 5 броя
6. Компютърни аксесоари- слушалки с вграден микрофон - 5 броя
7. Мултифункционално копирно устройство- 1 брой
8. Маршрутизатор (рутер)- 1 брой
9. Офис обзавеждане- бюро - 3 броя
10. Офис обзавеждане- стол - 5 броя
11. Офис обзавеждане- шкаф - 1 брой
Дейността по търсене, закупуване и внедряване на оборудването ще се осъществи в рамките на първите два проектни месеца. Тази продължителност е съобразена с набирането на подходящи оферти; доставката и монтажа на оборудването и техниката, като отговорността за тези дейности ще бъде разпределена между ръководителя и координатора на проекта. Заложеният период от 2 месеца, съвпада и с времетраенето на дейността по подбор на кандидати, като тук основната идея е до края на втория месец, работните места да бъдат напълно пригодени; техниката внедрена; екипът- напълно сформиран и от началото на третия месец да стартира встъпването им в трудово правоотношение. |
12 713.00
|
12 713.00
|
Дейности и разходи за организация и управление на проекта: Управлението на проекта е комбинация между постоянен обмен на информация; вземане на решения и привеждането им в действие. В този смисъл уменията на екипа, който управлява даден проект, са предопределящи успеха на реализацията. Управлението на проект включва в себе си следните етапи - анализиране, планиране, изпълнение, мониторинг и контрол и приключване. Следвайки последователността на етапите, прикрепяйки към тях необходимата обстойна информация и изследвайки възможните рискове, ще бъдат постигнати планираните резултати.
Ръководителят на настоящото проектно предложение, премина през цялостните етапи при оформянето на бизнес плана, които са:
1. Анализиране и планиране на цялостния вид на проекта.
2. Събиране на подходящата и необходима информация и документация.
3. Изготвяне на бизнес плана/попълване на електронния формуляр за кандидатстване.
4. Кандидатстване по процедурата.
Ключов фактор за успешното реализиране на всеки проект е неговото ефективно и ефикасно управление, което започва след подписване на договора за финансова помощ, а именно - фаза изпълнение.
Управлението на проекта е ключова дейност за ръководителя и координатора, които ще извършват всяка последваща кореспонденция с Управляващия орган и ще следят за правилното изпълнение на заложените дейности, през периода на изпълнение на проекта. В техните задължения ще влиза: подбора и наемането на персонал; избор на изпълнител за осъществяване заложените дейности, чрез набиране на оферти; внедряване необходимото оборудване; изготвяне на необходима документация; верификация и отчети. Контрола на работата по изпълнението на проекта ще включва и вземането на превантивни мерки за предотвратяване на проблеми, преди да са се появили, или преди да са се развили в негативна насока; при невъзможност за предотвратяване на проблеми- предприемане на коригиращи мерки за решаването им.
Контрол от страна на ръководителя ще се прилага и при отчитане изпълнението на дейностите и проследяване на отчетените резултати. |
6 024.00
|
5 068.36
|
Разходи, свързани с дейности по осигуряване на публичност: Целта на публичността е да даде популярност на дейностите и проектите реализирани с подкрепата и финансирането от страна на Европейския съюз. Необходимо е да се наблегне на начините и възможностите за финансиране и кандидатстване, ефектите, добрите практики и постиженията, а не само върху усвояването на средства. Поради това, дейностите по осигуряване на публичност са насочени към информиране обществото за програмите и процедурите, които освен, че подпомагат организациите и предприятията, влияят позитивно и доставят ползи за обществото. Множество от процедурите са ориентирани към малкия и средния бизнес, а друга част от тях- към интегриране и администриране и подобряване качеството на живот на населението.
Публичността може да бъде осигурена по различни начини - печатни информационни и промоционални материали, табели, статии и др.. Всички те целят лесно достигане на информацията до широката общественост, като предизвикват голям интерес.
Фирмата-бенефициер ще осигури публичност по проекта, чрез:
1. Публикуване на статия в сайта на компанията, както и публикации в други подходящи медии.
2. Създаване на информационна табела с размери - 50х70 см.
3. Създаване на промоционални материали - химикалки, чаши, тефтери и флаш-памет.
4. Създаване на рекламни плакати.
5. Създаване на информационни стикери.
Главно, чрез планираните дейности за публичност ще информираме обществото, относно процедурата и възможността за финансиране, както и пряко информиране на целевите групи по Програмата. Публичността на всеки етап от управлението на европейските средства е осъзната необходимост за сформиране на обществено мнение, а в последствие и надграждането му в обществено доверие. |
1 252.00
|
1 188.00
|