Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 089 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The implementation of the project "Creation, development and promotion of a regional collective brand on the territory of LAG-Tundzha, based on local identity" provides an opportunity to develop and introduce a regional collective brand based on local identity on the territory of LAG-Tundzha. This will lead to a high level to the development of local productions and services, agriculture, tourist services and attractions, based on the sustainable use of local resources and characteristics of the territory covered by the area of ​​operation of the LAG-Tundzha. The creation and establishment of a territorial brand through a regional collective brand based on local identity will create trust, recognition and quality assurance through certification of sites, products, services and tourist attractions on the territory of LAG-Tundzha. Local natural, cultural and historical heritage, traditions and values ​​are at the heart of local identity Investing in support of them, combined with appropriate marketing, can make them a wealth and a source of prosperity for local communities. In addition, the cross-sectoral partnership will be strengthened, the opportunities for territorial development and consolidation will be upgraded and the added value for the territory of the Tundzha LAG will be increased. The mark will be awarded by a local certification group, which includes independent experts, representatives of the applicant Tundzha Municipality and local communities. It will be given for a period of 3 years, after which the certified sites / products / services / tourist attractions go through a certification process again to prove that they still meet the high standards of quality and sustainability based on the use of local capacity. with local resources and products.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организиране и провеждане на кръгла маса за местни партньори от публичния, стопанския и нестопанския сектор, за информиране и дискусия за ползите от създаването и от прилагането на регионална колективна марка и въвличането им в процеса на изготвянето на стандарти и правила за сертифициране: Дейността включва организиране и провеждане на кръгла маса в еднодневен формат. В нея за участие ще бъдат поканени поне 30 местни партньори от публичния, стопанския и нестопанския сектор, които развиват и представят специфични местни производства, традиции, услуги или са носители на локални характеристики, които имат потенциал за генериране на добавена стойност към територията на МИГ- Тунджа на основата на местните дадености. Целта на еднодневната кръгла маса е за информиране и дискусия за ползите от създаването и от прилагането на регионална колективна марка и за въвличането на участниците в процеса изготвянето на стандарти и правила за сертифициране. 500.00 0.00
Изготвяне на концепция за развитие, лого и слоган; правна регистрация и защита на марката: За целите на проекта ще бъде изработена нарочна концепция, която да очертава визията и основните стъпки по развитието и утвърждаването на регионална колективна марка, основана на местната идентичност и специфики. Концепцията трябва да формулира синергията и да обединява символно местното културно наследство, местните изделия и храни. Предвид необходимостта марката да бъде разпознаваема и да провокира максимално висок интерес на аудитория и потребители с различен профил, ще бъдат разработени лого и слоган. Логото и слоганът са основните инструменти за идентификация на марката. Логото и слоганът следва да са уникални, да отразяват местната идентичност на територията на МИГ-Тунджа и вижданията на местните партньори, да обединяват символно местното културно наследство, местните изделия и храни. 5 000.00 0.00
Изготвяне на стандарти и правила за сертифициране; формиране на местна сертифицираща група: Дейността включва разработването на цялостна система за стандартизиране и сертифициране на стоки, продукти, услуги и др., специфични и характерни за територията на МИГ–Тунджа. Системната разработка трябва да съдържа: - общи стандарти и правила за сертифициране; - специфични стандарти и правила за сертифициране по отделните класове стоки, обекти, услуги и др., подлежащи на сертификация. - систематизиран и обоснован формат и изисквания към членовете на сертифициращата група; - разработени вътрешни правила за работа на сертифициращата група. В рамките на изпълнението на дейността ще бъде формирана и местна сертифицираща група. 1 400.00 0.00
Разработване на маркетинговата стратегия за популяризиране стойността и идентичността на сертифицираните обектите/ продукти/ услуги/ туристически атракции: Стратегията следва да очертае целите и предложи конкретни мерки по популяризиране стойността и идентичността на сертифицираните обекти/продукти/услуги/туристически атракции и да способства за формирането на добавена стойност, както за ползвателите на марката, така и за територията на МИГ-Тунджа в нейната социално-икономическа цялост. Маркетинговата стратегия следва да идентифицира подходящите форми за промотиране на сертифицираните обекти/продукти/услуги/туристически атракции, да анализира възможностите и пътищата за тяхното предлагане и да направи преценка на реалните пазари. 1 300.00 0.00
Изготвяне и разпространение на Каталог на сертифицирани обекти и туристически атракции: Дейността включва разработване на Концепция и съдържание на Каталог на сертифицирани обекти и туристически атракции, както и разработване, изготвяне, отпечатване и разпространение на печатното издание. То ще съдържа мин. 10 сертифицирани елемента от мин. 10 населени места на територията на МИГ – Тунджа, както и богат снимков материал. Концепцията и печатното издание – Каталогът, трябва да съдържат още представяне на територията на МИГ – Тунджа, както и на Регионалната колективна марка, основана на местната идентичност на територията на МИГ-Тунджа. Този подход цели да развие местни производства и услуги, селско стопанство, туристически услуги и атракции, базирани на устойчивото ползване на местните ресурси и характеристики на територията, обхваната от района на действие на МИГ-Тунджа. Разпространението на Каталога на сертифицирани обекти и туристически атракции ще бъде изпълнено от община „Тунджа”. 4 166.67 0.00
Създаване на малки местни тържища за сертифицирани продукти : За целите на проекта ще бъдат създадени поне 2 малки тържища за сертифицирани продукти на територията на МИГ- Тунджа. За тях ще бъдат необходими два комплекта еднотипно оборудване и обзавеждане, като всеки от комплектите включва: - метална маса с навес за тържище -7 бр.; - метален вертикален стелаж - 3 бр.; - столове метална конструкция и пластмаса - 10 бр.; - сгъваема маса метална конструкция - 2 бр.: метална конструкция и плот, устойчив на топлина, замърсяване и драскотини, размери 120х70 см; - шатра за презентации - 1 бр.; - информационна метална табела за тържище - 1 бр. На тържищата ще се предлагат продукти с гарантиран териториален произход от населените места на община „Тунджа” /територията на МИГ- Тунджа/. Освен предлагане на стоки, на тържищата ще бъдат провеждани и презентации на услуги, обекти и др. Ще бъде представен и Каталог на сертифицирани обекти и туристически атракции. Местата на тържищата ще бъдат определени на базата на изразени мнения по време на анкетно проучване сред местната общност, което ще бъде извършено в хода на реализацията на проекта от община „Тунджа”. Разходът е в размер на 15494.00 лв.- бюджет раздел II, ред 4.1 15 494.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).