Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The main objective of the project “Together in supporting the children of Kardzhali” is to create conditions for provision of new residential and complementary social services in the community as well as to improve the efficiency and quality of already provided social services for children and young people.The spec.objectives are: To ensure equal access to adequate social services for children and young people from Kardzhali and to support their social inclusion;- To create an appropriate infrastructure and conditions for the provision of 3 new community-based residential services for children and young people by reconstruction of the building fund and providing the necessary equipment;- To increase the quality and efficiency of the provided services through modernization of the building fund of the Day Care Center for children with disabilities  "Nadezhda" in  Kardzhali.Target group of the project are 230 children and young people aged 18 to 21 who lives in risk and/or have disabilities and who will use the services provided by the existing Day Care Center "Nadezhda" in  Kardzhali and the 3 new social services, namely the Center for Public Support, the Center for Support of Children with Disabilities and their families and the Monitored home for young people aged 18 to 21. Indirect beneficiaries are over 300 parents and 41 staff members of the new social services. The main activities of the project are related to the implementation of construction and assembly works for the reconstruction of the building in which the new services will be created according to the Community and Family Support Services Map and the Residence Services Map as well as those related to the modernization of the building of Day Care Center "Nadezhda" in Kardzhali.The main activities also includes supply of equipment for these services,  conducting of audits in accord. with the Energy Efficiency Act and the Spatial Planning Act, design, information and publicity and management of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Административно управление на проекта: Управлението на проекта ще се извърши от екип, включващ ръководител, координатор „Строителство”, експерт "Тръжни процедури", счетоводител и административен сътрудник. Екипът ще бъде сформиран от служители на Община Кърджали. Община Кърджали ще предостави оборудван офис за нуждите на екипа. Екипът на проекта ще организира своевременно изпълнение на планираните дейности, ще следи за постигането на общата и специфичните цели на проекта, както и на заложените резултати и ще осъществява непрекъснат мониторинг на изпълнението. Техническото и финансово управление и отчитане на изпълнението на проекта ще се извършва съгласно изискванията на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 г., приложимата нормативна уредба на европейско и национално ниво, както и на вътрешните правила и процедури от Системата за финансово управление и контрол на Община Кърджали. Основната цел на тази дейност е да се осигури постигането на всички заложени цели и резултати, качествено изпълнение на дейностите, съгласно план графика на проекта, законосъобразно и целесъобразно изразходване на средствата от бюджета на проекта. Съставът на екипа на проекта е подбран така, че да гарантира ефективно управление и отчитане на изпълнението на проекта. 15 926.23 6 927.09
Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Проектът включва дейности, които ще се осъществяват от външни за Община Кърджали изпълнители. Тъй като се разходват публични средства, изборът на изпълнители ще се извърши съгласно нормативните изисквания на Закона за обществените поръчки /ЗОП/ и Правилника за неговото приложение. Подборът на изпълнители чрез провеждането на обществени поръчки ще гарантира прозрачността на избора и спазването на принципите на равнопоставеност между участниците, безпристрастност и равно третиране на кандидатите. Също така ще позволи да се получат икономически най-изгодните оферти, съчетаващи високо качество и оптимална цена. В рамките на 6 месеца ще се подготвят и проведат 6 процедури за избор на изпълнители, а именно за:- Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики за обектите на интервенция, вкл. технически паспорти на сградите; - Изготвяне на обследвания за енергийна ефективност на сградите; - Инженеринг за извършване на строително -монтажните дейности, свързани с преустройството на сградата на Ученическо общежитие № 4 и ремонта на сградата на Дневен център за деца с увреждания "Надежда", като в обхвата на изпълнение на инженеринга ще бъде включено проектиране, извършване на строително-монтажните дейности и осъществяването на авторския надзор. ; - Доставка на оборудване за социалните услуги - Център за обществена подкрепа, Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и Наблюдаваното жилище за младежи от 18 до 21 години; - Извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор; - Изпълнение на дейностите по информация и публичност. Срокът за изпълнение на тази дейност е определен с оглед гарантиране на максимална прецизност на подготовката и провеждането на обществените поръчки, както и е отчетена възможността за тяхното обжалване. Видът на процедурите ще бъде съобразен със стойността на съответните дейности, описани в бюджета на проекта и ще се вземат под внимание всички сходни дейности, които Община Кърджали ще възлага през съответния 12 месечен период. Подготвените документации ще бъдат разгледани и одобрени от екипа по проекта и проведени съгласно ЗОП и процедурите от утвърдената Система за финансов контрол и управление на Община Кърджали. Обявяването на всички процедури ще се извърши в рамките на 3 месеца след стартирането на изпълнението на проекта. След получаване на офертите от страна на кандидатите, участващи в отделните процедури, ще бъдат организирани и проведени оценителни комисии, които ще имат за задача да извършат оценка и класация на постъпилите предложения и да изберат най-качествената оферта. В комисиите за оценка ще вземат участие експерти с подходяща квалификация и опит, свързани с предмета на съответната процедура (инженери, юристи, икономисти и др.). Тръжните процедури ще бъдат проведени в пълно съответствие изискванията на ЗОП и с принципите за прозрачност, безпристрастност и равно третиране на кандидатите. Със спечелилите кандидати ще бъдат сключени договори за изпълнение. 0.00 0.00
Извършване на обследвания за енергийна ефективност и обследвания за техническите характеристики на сградите на Ученическо общежитие № 4 и на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали: Извършването на обследванията за установяване на техническите характеристики, вкл. конструктивно обследванията на сградите на Ученическо общежитие № 4 и на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали, имат за цел установяването на съответствието на сградите с изискванията по член 169, ал.1, т. 1-5, ал. 2 и 3 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и изготвяне на технически паспорт съгласно чл. 176а от ЗУТ. Обследванията ще послужат за установяване на допустимостта на сградите, даване на предписания и препоръки за изготвяне на инвестиционните проекти съобразно допустимите интервенции по проекта, както и за изготвяне на технически паспорт на съответната сграда. Двете сгради, обекти на интервенция по проекта са предназначени за обществено ползване, поради което подлежат на задължително сертифициране съгласно изискванията на чл. 19, ал. 2 от Закона за енергийна ефективност/ЗЕЕ/. Основна задача на обследванията за енергийна ефективност на двете сгради, е да се установи консумацията на енергия, нивото на технологиите и управлението на сградите, икономията на топлинна енергия и топлосъхранение, съответствието със стандартите и нормативните изискванията за енергийна ефективност. В резултат от извършените обследвания ще се посочат мерките, които следва да се въведат за повишаване на енергийна ефективност на тези сгради и постигането на минимум клас С за енергопотребление. Обследванията ще се извършат от външни изпълнители, отговарящи на изисванията на ЗУТ и ЗЕЕ и избрани след провеждане на обществена поръчка съгласно ЗОП В рамките на 2 месеца избраните изпълнители ще извършат двата вида обследвания на сградите и ще представят доклад за техническите характеристики, вкл. конструктивни на сградите и технически паспорти, както и доклади за извършените обследвания за енергийна ефективност, резюмета и сертификати за енергийните характеристики на сградите. Мерките, посочени в техническите паспорти и докладите от обследвания за енергийна ефективност на съответните сгради ще залегнат като задължителни изисквания при подготовката на инвестиционните проекти и последващото изпълнение на строително -монтажни работи на обектите. 8 200.00 17 061.00
Изпълнение на инженеринг на строително - монтажи работи в сградите обект на интервенция - Ученическо общежитие № 4 и Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали: Строително -монтажните работи, свързани с преустройство на сградата на Ученически общежитие № 4 и основен ремонт на сградата на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали, ще се извършат на инженеринг от външни изпълнители. Инженерингът на строително -монтажните работи в сградата на Ученически общежитие № 4 ще включва: 1. Изготвяне и съгласуване на инвестиционен проект за преустройство на сградата, съгласно функционалните изисквания за предоставянето на трите социални услуги Център за обществена подкрепа, Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и Наблюдаваното жилище за младежи от 18 до 21 години. В инвестиционният проект ще се включат мерките за енергийна ефективност, посочени в изготвеното обследване за енергийна ефективност на сградата и в техническия паспорт на обекта, както и оформянето на дворно пространство около сградата.; 2. Изпълнение на строително-монтажните работи, съгласно изработения проект и осъществяване на авторски надзор. Инженерингът на строително -монтажните работи в сградата на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" ще включва: 1. Изготвяне и съгласуване на инвестиционен проект за ремонт на сградата и въвеждане на мерки за енергийна ефективност, съгласно мерките в техническия паспорт и изготвеното обследване за енергийна ефективност на обекта, с цел създаване на условия за разширяване на дейността на центъра с включване на дейности за ЦСРИ; 2.Извършване на строително-монтажните работи, съгласно изработения проект и осъществяване на авторски надзор. След сключването на договорите в рамките на 6 месеца избраните изпълнители ще разработят и съгласуват с компетентните институции инвестиционните проекти. В инвестиционните проекти ще бъдат включени всички мерки от техническите паспорти на сградите, мерки за енергийна ефективност, посочени в изготвените обследвания за енергийна ефективност. Също така в проектите ще бъдат включени необходимите мерки за осигуряване на достъп на хора с увреждания до сградите. Инвестиционните проекти ще се разработят в обем, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба № 4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Те ще отговарят на функционалните изисквания и насоките за изграждане на съответната социална услуга. Преди одобрението на инвестиционните проекти, те ще бъдат съгласувани с Министерство на труда социалната политика. След съгласуването на инвестиционните проекти с компетентните органи и Министерство на труда и социалната политика , ще им бъде направена оценка на съответствието и ще бъдат издадени разрешения за строеж. Планираните строителни дейности ще се извършат в рамките на 13 месеца, като ще се спазват параметрите, заложени в инвестиционните проекти. С изпълнение на предвидените СМР ще се постигне цялостна модернизация на сградата на Дневен център за деца с увреждания "Надежда", позволяваща разширяване на дейността на центъра с включване на дейности за ЦСРИ и ще се създаде подходяща инфраструктура за откриването на три нови социални услуги в сградата на Ученическо общежитие № 4. При изпълнението на строително - монтажните дейности ще се използват съвременни методи и технологии, които ще гарантират качеството на извършените работи. Авторският надзор ще се извършва от проектантите, изготвили инвестиционните проекти. По време на строителството, проектантите ще следят за: 1. Изпълнение на строително-монтажните работи на обектите, съобразно работните проекти и количествено-стойностните сметки. 2. Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност. 3. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на СМР на обектите. 4. Правилно изпълнение на двата обекта. 5. Контрол по актуването на действително изпълнените количества от видовете работи. 6. Годност на обектите за въвеждане в експлоатация. При необходимост ще подготвят становища, технически решения за изменения на детайли от работните проекти. 622 362.34 491 692.06
Осъществяване на строителен надзор при извършване на СМР в сградите на Ученическо общежитие № 4 и на Дневен център за деца с увреждания "Надежда" в град Кърджали: Съгласно изискванията на нормативната уредба и спецификата на обектите по време на извършването на строително -монтажните работи в сградите на Ученическо общежитие № 4 и на Дневен център за деца с увреждания "Надежда", ще бъде осъществяван строителен надзор. Избраният Консултант по строителния надзор ще следи и носи отговорност за: 1. Законосъобразното започване на строежа; 2. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3. Изпълнение на дейностите, съобразно одобрените работени проекти и изискванията на Закона за устройство на територията и нормативната уредба; 4. Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 5. Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 6. Годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Строителният надзор ще приема всички строително -монтажните работи и ще оформя съответните документи по време на строителството. Той ще координира и контролира изпълнението на строителния процес до въвеждане на обектите в експлоатация. След приключване на строително -монтажните работи, строителният надзор ще изготви за всяка сграда окончателен доклад за обекта. 10 700.00 9 096.00
Въвеждането на обектите в експлоатация: Въвеждането на обектите в експлоатация след извършването на строително -монтажни дейности е нормативно установено изискване. След изпълнението на строително-монтажните дейности на двете сгради, обект на интервенция по проекта, ще бъде подготвена документацията за приемането им в съответствие с действащите нормативни актове. Съгласно член 137 от Закона за устройство на територията двете сгради попадат в ІV категория на строежите. Те ще бъдат приети от Комисия от Община Кърджали. След приемането на обектите ще бъдат издадени Удостоверения за въвеждане в експлоатация. 2 000.00 0.00
Доставка на оборудване за Дневен център "Надежда" и за социалните услуги - Център за обществена подкрепа, Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 години. : Осигуряването на оборудване и обзавеждане е необходимо условия за функционирането на трите нови услуги, предвидени за община Кърджали в Картата за услуги за подкрепа в общността и в семейна среда и Картата на резидентните услуги, а именно Център за обществена подкрепа, Център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и наблюдаваното жилище за младежи от 18 до 21 години. Също така е необходимо и допълнително оборудване за Дневен център за деца с увреждания "Надежда" за да се предоставят дейности за Център за социална рехабилитация и интеграция/ЦСРИ/. За осигуряване на подходящи условия за предоставяне на качествени и ефективни услуги ще бъде доставено оборудване и обзавеждане, вида и количествата на които са подробно описани в Приложение Б1 - Списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане, процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“. Изпълнителят ще достави в рамките на четири месеца оборудването и обзавеждането за центъра и новите три услуги съгласно техническата спецификация, в която подробно ще бъдат посочени минималните технически изисквания за всеки вид от оборудването и обзавеждането. Техническите характеристики ще бъдат съобразени с функционалните изисквания за всяка отделна услуга. Екипът по проекта ще осъществява непрекъснат контрол по изпълнението на договора с изпълнителя и извършването доставката на оборудването и обзавеждането. Преди приемането на оборудването и обзавеждането от страна на Община Кърджали, специалистите "Социални дейности" в общината ще извършат преглед и ще потвърдят съответствието на доставеното оборудване и обзавеждане с техническата спецификация. 139 389.14 50 103.13
Осъществяване на дейности за осигуряване на информация и комуникация по проекта: Осигуряването на информация и комуникация по проекта е задължителна дейност, която ще се изпълнява в продължение на целия проект. Тези дейности ще бъдат осъществявани в съответствие с изискванията от Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Основната цел на дейността е да популяризира сред общността реализацията на значим обществен проект, финансиран с подкрепа от Структурните фондове на ЕС. Планираните дейности по информация и комуникация са насочени към популяризирането на целите, финансирането и резултатите от проекта. В дейността са включени следните под-дейности: • Организиране и провеждане на две пресконференция. С цел осведомяване обществеността за целите на проекта и източниците на финансиране, изпълнението на дейностите и представяне на постигнатите резултати, при стартирането и в края на проекта ще бъдат организирани и проведени по една пресконференция. На пресконференциите ще бъдат поканени представители на регионални и местни печатни медии и телевизионни канали, както и представители на целевите групи. • Изработване на банер и плакати , които ще се използват за визуализация на проекта по време на публичните събития. • Изработване на билбордове и постоянни обяснителни табели за обозначаване на обектите и визуализация на финансовата помощ от страна на ОПРР и ЕФРР. По време на изпълнението на СМР ще бъде поставени 2 бр. билбордове /по един на всеки обект на интервениция, а след приключване на строителните работи ще бъде поставени 2 бр. постоянни обяснителни табели на подходящи места на сградите. • Публикации в медиите и на уебсайта на общината - по време на изпълнението на целия проект да бъдат направени общо 2 публикации за проекта в печатни медии. Също така на уебсайта на Община Кърджали регулярно ще бъде публикувана информация за хода на изпълнение на проекта. • Изработване и поставяне на информационни стикери- Ще бъдат изработени 500 бр. постоянни информационни стикери, които ще бъдат поставени на доставеното оборудване. • Официална церемония – След приключване на изпълнението на СМР ще се организира и проведе официално откриване на на сградата, в която ще се помещават трите нови услуги - Център за обществена подкрепа, Дневния център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и Наблюдаваното жилище. • Отпечатване и разпространение на дипляни с резултатите от изпълнението на проекта. Ще бъдат подготвени и отпечатани 500 бр. дипляни с резултатите от изпълнението на проекта, които ще бъдат разпространени сред общността. Избраните методи на информиране на обществеността отчитат спецификата на отделните групи в общността и позволяват за кратко време да се достигне до много широк кръг от потребители. Чрез интернет страницата на община Кърджали, пресконференциите и местните печатни издания, информацията ще е достъпна до всички жители на област Кърджали, независимо от техния пол, възраст, религия и социален статус. Официалните събития ще позволят на различни групи от общността да се запознаят с постигнатите резултати. 7 530.00 540.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).