Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

Basic needs of the University of Architecture, Civil Engineering and Geodesy (UACEG) are related to:
-Poor state of the material and technical base, including the gymnasium;
-The deepening demographic crisis and open markets of the higher education which have increasingly negative impact on the number of students;
-The lack of specially adapted bathrooms for disabled people in the building of the Main building;
-The lack of enough good technological base for practical training of students.
The main task of this project proposal is to meet exactly these needs of students. During the preparations of the project were identified these 4 target groups:
-Students, full-time education;
-Students, part-time education;
-Foreign students;
-Students with disabilities.
The main objective of this project proposal is to create conditions for modern educational services in the field of higher education in the UACEG. Other objectives are to increase the attractiveness of UACEG among students and ensuring equal access for all to the Higher Education at UACEG. The expected results that will achieve this project proposal are:
-Improvement of the material and technical base at UACEG;
-Cessation the negative trends of reducing the number of students from the priority field;
-Improving the conditions for accessible environment for people with disabilities;
-Improving the the link between business and higher education by improving the practical training of students.
Besides the activities Project Management and Information and Publicity, the project will include the following activities:
1. Execution of repairs of Unit 11-West wing (Main Building) and CNILHI;
2. Carrying out reconstruction and repair Gymnasium with service rooms;
3. Improvement of the adjacent yard space between the objects of intervention;
4. Delivery and installation of equipment for the educational process in UACEG.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Управлението на проекта ще бъде в съответствие с всички съвременни изисквания, методи и пособия за управление на проекти. Целта на управлението на проекта ще бъде да се създадат условия за успешното осъществяване на дейностите и постигане на резултати, заложени в проектното предложение. Дейността предвижда: - Балансирана координация и мениджмънт; - Изготвяне на план за мониторинг; - Техническа и финансова отчетност по проекта; - Подготовка на тръжна документация и провеждане на тръжни процедури, съгласно приложимото законодателство (ЗОП/16.04.2016 г.); - Управление на комуникацията в проекта; - Прозрачно изпълнение; - Организация на отчитането на проектните дейности, - Провеждане на десет срещи на екипа за управление (на всеки три месеца). Университетът по архитектура, строителство и геодезия ще отговаря за цялостната координация, управление и контрол на изпълнението на проекта, надзора върху екипа за управление на проекта, докладване на Управляващия орган на Оперативна програма "Региони в растеж" за настъпили извънредни ситуации в изпълнението, финансовото управление и контрола на бюджета, подготовката на заявки за верифициране на извършените разходи и др. Екипът за управление на проекта ще приложи утвърден подход за управление от своята практика, който ще бъде доразвиван и усъвършенстван в процеса на изпълнение на всяка конкретна дейност. Организацията за изпълнението на проекта, взема под внимание специфичните изисквания по настоящата процедура, с цел осигуряване на ефективни резултати в оптимален времеви план за изпълнение на проекта. За изпълнението на настоящият проект, кандидатът предвижда изграждането на ясни комуникационни канали, което ще създаде условия за качествено управление на дейностите, навременно идентифициране на евентуални рискове и преодоляването им. За да постигне очакваните резултати по време на изпълнението, кандидатът ще следва стриктно общата и специфичните цели, спецификата и графика на дейностите. Ще бъде създаден екип за управление на проекта, който ще бъде съставен от експерти, които ще отговарят за организацията и управлението на дейностите по проекта: - Ръководител на проекта; - Координатор на проекта - Счетоводител на проекта; - Експерт тръжни процедури; - Юрист; - Експерт инвеститорски контрол; - Технически асистент. Екипът за управление на проекта ще подходи към планирането и управлението на изпълнението на дейностите в проекта като единен и непрекъснат процес, интегриращ планирането, изпълнението и мониторинга в единна система, чрез която да се постигне адекватно на нуждите и съобразено с изискванията на настоящата процедура управление. 45 188.78 16 625.83
Информация и комуникация по проекта: Съгласно Регламент (ЕС) № 1303/2013 и Точка 13 „Допустими дейности” в Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, проектът предвижда дейности за информация и комуникация по проекта, с цел популяризиране на получената финансова подкрепа от ЕФРР, чрез ОП "Региони в растеж" 2014-2020 г. Всички дейности за информация и комуникация по проекта ще бъдат съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността за информация и комуникация има за цел да оповести проекта, неговите цели, дейности, резултати и финансираща институция. За целта ще бъдат реализирани следните дейности: - Провеждане на две пресконференции (за стартиране на проекта (20 присъстващи) и в края на проекта (20 присъстващи). Двете пресконференции по проекта ще се проведат в Ректората на УАСГ, както следват: Организиране и провеждане на информационно събитие по повод стартирането на проекта, при спазване на приложимите изисквания за организиране на събития; Организиране и провеждане на заключително събитие за представяне на постигнатите резултати от проекта (2 х 400 лв. = 800 лв.); - Публикуване на 2 съобщения в регионални медии с информация за проекта, при стартирането и приключването му (2 х 800 лв. = 1600 лв.) - На интернет сайтa на бенефициента - УАСГ (http://uacg.bg/) ще бъде налична цялата информация за проекта (снимки, публикуване на резултатите за проекта, информация за финансовата подкрепа на проекта от ЕФРР, чрез ОП "Региони в растеж" и др.) Дейността е задължителна за реализирането на проекта и е насочена към повишаване обществената осведоменост, относно целите и резултатите от проекта, неговото финансиране, както и постигнатите индикатори за изпълнение и резултат по проекта. - При стартирането на СМР на обектите на интервенция по проекта ще извършена една официална церемония "Първа копка". - Изработване и монтаж на два билборда с големи размери с информация за проекта по време на неговото изпълнение. Билбордовете ще бъдат монтирани до обектите на интервенция по проекта - Блок 11–Западно крило (Ректорат) и ЦНИЛХИ и Физкултурен салон със сервизни помещения (2 х 1000 лв. = 2000 лв.). - Изработване и монтаж на две постоянни обяснителни табели след приключването на проекта, поствени на входовете на обектите на интервенция - (2 х 500 лв. - 1000 лв.). - Изработване на вътрешен ролбанер, 0.80 х 2.05 м., с информация за проекта - 1 брой, който ще бъде поставен в сградата на Ректората на УАСГ и използван за пресконференциите (1 х 120 лв. = 120 лв.); - Изработване на дипляни (формат - A4, двустранен пълноцветен печат, гланцова хартия с двойно покритие) - 150 броя (150 х 1,50 лв. = 225 лв.); - Изработване и доставка на брандирани химикалки - 150 броя (150 х 2,50 лв. = 375 лв.); - Изработване и доставка на меки,хартиени, брандирани папки - 150 броя (150 х 2,80 лв. = 420 лв.) 5 232.00 5 712.00
Извършване на ремонт на Блок 11 – Западно крило (Ректорат), Централна научноизследователска лаборатория за хидравлични изследвания (ЦНИЛХИ), прилежащото дворно пространство и извършване на преустройство и ремонт на обект „Физкултурен салон със сервизни помещения": Цел на дейността е цялостно обновяване на Блок № 11 – Западно крило (Ректорат) и Блок № 11а – едноетажна сграда (ЦНИЛХИ). Обектът на интервенция се намира в УПИ I, кв. 59, м „Лозенец – III част", ул. „Христо Смирненски „ № 1, гр. София. Сградата се състои от две части - Ректорат и лаборатория ЦНИЛХИ. Частта, в която се помещава Ректората е изградена на четири основни етажа, един сутеренен и един подпокривен етаж. Главният вход е от ул. Христо Смирненски. Към източната фасада има обособен вътрешен двор. На север сградата на Ректората е долепена на калкан към Софийска гимназия по строителство, архитектура и геодезия. В сутерена се помещават кафене и пицария. Останалата площ е заета от учебни зали, лаборатории, преподавателски кабинети, лекторски зали, на първия етаж се намира учебна аула, санитарни помещения и други, съобразени с предназначението на сградата помещения. ЦНИЛХИ е хале с частичен сутерен и частично второ ниво, като в източната си част е на калкан. Външните ограждащи стени на сградата са от тухлена зидария и монолитни стоманобетонни колони. Налични са пукнатини по фасадата на сградата. Няма поставена топлоизолация. Дограмата е подменена в по-голямата си част с PVC и алуминиеви профили, остъклени със стъклопакет. Неподменената дограма е дървена двукатна и метална единична, в недобро състояние, което е причина за голяма инфилтрация. Покривът на сградата е скатен, с гредоред и допълнително излята стоманобетонна плоча, без положена топлоизолация и във видимо лошо състояние и се нуждае от ремонт. В секция "Допълнителна информация" е представено описание на наличното лабораторно оборудване в ЦНИЛХИ. Цялостния ремонт на сградата предвижда и СМР в помещения със стопанска дейност, описани в отделна индикативна сметка и посочени в бюджета като недопустими разходи, които кандидатът ще самофинансира, при одобрение на проекта. Другат цел на настоящата дейност е постигане на цялостното обновяване на образователната инфраструктура, използвана от студентите от приоритетното професионално направление, чрез извършване на преустройство и ремонт на обект "Физкултурен салон със сервизни помещения". Обектът на интервенция се намира в УПИ I, кв. 59, м „Лозенец – III част", ул. „Христо Смирненски „ № 1, гр. София. Изборът Физкултурния салон със сервизни помещения за обект на интервенция по проекта е направен на база анализ на ръководството на УАСГ. Чрез избора му ще бъдат облагодетелствани всички студенти от приоритетното направление "Архитектура, строителство и геодезия". Сградата е построен в периода 1970-1972 г. и се състои от физкултурен салон и сервизни помещения (предверия, съблекални, тоалетни и душови помещения). Сградата е едноетажна, със стоманена носеща конструкция, стените са от стоманени топлоизолационни панели, а покривът е подобен с ламарина, налице са течове и нарушена хидроизолация. Дейността ще бъде изпълнена чрез възлагане на инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство), а обновяването на обекта на интервенция ще доведе до цялостно подобряване на учебния процес в УАСГ. Бъдещият инвестиционен проект ще включва: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследването за енергийна ефективност и които водят най-малко клас на енергопотребление "C"; - най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас "C" енергопотребление; - всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г.за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и съгласно въпросите и отговорите по процедурата. 2 071 258.77 2 602 624.79
Осъществяване на строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ за обектите на интервенция Блок 11–Западно крило (Ректорат), ЦНИЛХИ, прилежащото дворно пространство и Физкултурен салон със сервизни помещения и извършване на оценка на съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежите, обект на интервенция по проекта: Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки и приложимите нормативни уредби. Дейността включва осъществяване на строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ и извършване на оценка на съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежите за обектите на интервенция по проекта: Блок 11–Западно крило (Ректорат), ЦНИЛХИ и Физкултурен салон със сервизни помещения. Дейността им за цел: - Осъществен строителен надзор, съгласно изискванията на действащото законодателство; - Качествено изпълнение на предвидените СМР; - Засилен контрол върху прилагането на безопасни и здравословни условия на труд. Съгласно Закона за устройство на територията, по време на строителство върху обекти от първа до четвърта категория /категоризацията е по Наредба №1 на МРРБ/ е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Тази дейност се състои в: - Изготвяне на протокол за откриване на строителната площадка и определяне на строителните линии; - Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него; - Изготвяне заповедна книга за строежа; - Съставяне на актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003г; - Следене за качеството на вложените материали; - Следене за качеството и количеството на извършените СМР; - Изготвяне на окончателен доклад и паспорт на обектите. Настоящата дейност включва и извършване на оценка на съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежите, обект на интервенция по проекта. Тази дейност е задължителна, с оглед на качественото и законосъобразно изпълнение на обектите и въвеждането на ремонтираните обекти в експлоатация. 49 800.00 49 800.00
Доставка на оборудване, необходимо за подобряване и модернизация на образователния процес в Университета по Архитектура, строителство и геодезия: Дейността е насочена към закупуването на оборудване за нуждите на УАСГ, с цел подобряване образователния процес на приоритетното професионално направление. Оборудването ще бъде доставено и монтирано в обекти на интервенция Блок 11 - Западно крило (Ректорат) и физкултурен салон. То ще се използва изцяло по нестопански начин и с ненаучни (лабораторни) цели. Оборудването ще служи за обучение на студентите и модернизация на работния процес в УАСГ. Доставката на оборудването ще доведе до подобряване качеството на образователните услуги и цялостната модернизация на Университета, посредством внедряване на високоскоростна интернет връзка и високотехнологични сървъри, компютри и други активни и периферни устройства. Оборудването може да бъде разделено в няколко категории като единствено всички категории (заедно) постигат комплексния ефект на цялостно обновяване и подобряване на образователния процес в УАСГ, те са: 1. Пасивни компоненти: Към пасивните компоненти спадат кабели, розетки, свързващи букси и панели. Те се използват за доставяне на електрическия сигнал до различните потребителски устройства в УАСГ. Пасивните устройства в мрежовата система осигуряват точка за свързване без да променят или модифицират сигнала; 2. PVC канали: Те са необходими за полагане и закрепване към сградата на пасивните компоненти, предимно окабеляване, от сървърите до всеки един краен компютър или до безжичен рутер в УАСГ. Предназначението на каналите и тръбите е да скрият и предпазват от външни влияния окабеляването на компютърната мрежова система; 3. 19" комуникационен Рак: Комуникационният рак (шкаф) е необходим за съхранение и експлоатация на предвидените по проекта сървъри. Комуникационният рак е шкаф, в който се помещават сървърните компютри на мрежовата система. Съвременните сървърни системи се полагат в сървърен шкаф, защото това улеснява значително тяхното обслужване и работа; 4. Оптични кабели: През последното десетилетие оптичната връзка в компютърните мрежи и системи се е наложила технологично с предимствата си, които предлага пред медното окабеляване, а именно: по-ниска цена; по-малък диаметър; липса на електрическа връзка и електромагнитна интерференция и голям капацитет, който могат да поемат при преноса на данни; 5. Активно оборудване: Активните устройства служат да усилват или преобразуват сигнала от компютърната мрежа. Към тях спадат адаптери, суичове, рутери и др. Активните устройства преработват сигнала в мрежовата система и го представят на крайния потребител в УАСГ във вид, готов за директна употреба; 6. Сървъри: Те са необходими за функционирането на компютърната мрежова система в сграда "Ректорат". Сървърите ще приемат, обработват и препращат информацията до останалите сървъри (налични в момента) или до крайните клиенти в учебните зали, работните компютри на преподавателите и администрацията в Ректората. Интервенцията ще повиши значително скоростта на трафика на данни и бързодействието на крайните компютри в сравнение с текущото положение; 7. Компютри за учебни зали: Те са необходими за обновяването и модернизацията на съществуващия хардуер в учебни зали 407 и 408. Съществуващите в момента компютри в горепосочените зали са произведени през 2009 г. и са технологично остарели за нуждите на обучението. В тези зали се обучават студенти от специалността "Геодезия" към Геодезическия факултет на УАСГ. В горепосочените зали се провежда практическо обучение по дисциплините "CAD системи", "Информационни системи на кадастъра", "Проектиране и изграждане на информационни системи" и др. 8. Във физкултурния салон ще бъдат доставени шкафове, закачалки, пейки, шведски стени, баскетболни табла, стойка за волейболна мрежа и мрежа за волейбол. За източник на информация за всички цени служи извършено пазарно проучване. Пълен списък на цялото оборудване, в това число брой и спецификация, са описани в Приложение Б - Индикативен списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане, неразделна част от настоящото проектно предложение. 192 003.98 193 815.18
Одит на проекта: Конкретната проектна дейност включва провеждането на задълбочен финансов одит на проекта по време на цялостното му изпълнение. Целта на одита е да се провери и потвърди, че финансовото изпълнение на проекта е проведено в съответствие с одобрения бюджет на проекта и според изискванията на настоящата процедура за подбор на проекти, в съответствие с приложимите стандрати и законодателство. Основната цел на дейността е да одитира извършените разходи по проекта и да предоставя констатации за законосъобразност и допустимост на извършените и отчетени разходи. Допустимостта на разходите се определя като целесъобразно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Одитът трябва да потвърди, че: - Всички разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на националното и европейското законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - Първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: - Одитът следва да потвърди, че всички документи на база на които са извършени разходите са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават; - Неправомерно изплатените суми (ако има такива) са възстановени по надлежния ред: одитът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - Счетоводните системи и осчетоводявания са изрядни: одитът трябва да провери дали УАСГ поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одитът следва да потвърди, че счетоводните системи са в компютъризирана форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност. Дейността ще започне същинското си изпълнение след първото направено плащане по проекта и след избор на изпълнител. 7 700.00 9 240.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).