Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 739 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The realization of the project "New jobs in Vital Concept Ltd." will promote employment and social inclusion of vulnerable groups in the labor market through subsidized employment, providing them thus the possibility of earning income and obtaining insurance rights.
It will also support and employer practice as planned funds in the budget of the project and their rational use, will improve the financial performance of the company and disclosed and material secured new jobs to achieve better compliance the quality of the workforce to the needs of the labor market and expand access to employment.
Project objectives to be achieved are:
General: Integration of vulnerable groups in the labor market by creating sustainable jobs for the unemployed and inactive persons.
Specific objective:
- Increasing the level of employment through creation and resourcing of new jobs in the "Vital Concept" LTD.
- Conducting a systematic selection of candidates, representatives of the target group for their inclusion in employment on the project.

The scope of the project for the town. Sofia and will be included in employment six unemployed and inactive persons, representatives of the following specific categories:
- Long-term unemployed and inactive persons;
- Unemployed persons aged '54 .;
- Unemployed youths up to 29 years incl.

Key project activities:
1. Governance and accountancy of the project. Information and publicity
2. Supply of tangible fixed assets
3. Conduct of selection and recruitment of unemployed and inactive persons
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление и отчетност на проекта. Информиране и публичност: цел на дейността: Постигане на общата и специфични цели на проектното предложение, чрез осигуряване на качествено и навременно логистиката, изпълнение и отчетност на заложените дейности. Основна задача на екипа е да осигури коректното изпълнение на предвидените дейности, постигането на целите на проекта и отчитането пред Управляващия орган. Съобразно план-графика на проекта ще се провеждат периодични работни срещи за отразяване на напредъка и при необходимост предприемане на мерки за коригиране на отклоненията. Всички предвидени дейности, произтичащи от договора с УО ще се изпълняват коректно и в предвидените срокове. Счетоводителят ще води редовна и прецизна финансова-счетоводна отчетност за изпълнение на проекта. Всички доклади и действия по проекта ще са съобразени и стриктно ще се придържат към договора за безвъзмездна помощ. При настъпване на промени на банкови сметки, адреси и телефони ще се извършва писмено уведомление на Управляващия орган. Пълната документация по проекта ще се съхранява от „Витал Концепт“ ООД в указания срок след балансовото плащане. Всички документи ще бъдат налични и предоставяни за проверка от Управляващия орган или одиторски органи на Европейския съюз. Ще бъдат изготвени технически и финансови отчети, отговарящи на образците към договора при подаване на заявка за междинно и окончателно плащане по проекта. Всеки етап от изпълнението на проекта ще бъде контролиран от членовете на екипа на проекта, които са отговорни за навременното изпълнение на всички дейности. От провежданите ежемесечни работни среши на екипа ще бъдат изготвяни протоколи, в които ще бъде отразен напредъка по проекта, срещани трудности и възможните решения за преодоляването им, ще се разпределят задачи и планират предстоящи дейности. Срещите ще бъдат своеобразен инструмент за контрол, мониторинг и проследяване на коректното изпълнение на заложените в проекта дейности. След сформирането на екипа по проекта, ще бъде изготвен и представен на УО график на тръжните процедури за всички предвидени договори с изпълнители. Екипът по проекта ще извършва акуратно подготовка на документация за възлагане на отделни дейности на изпълнители, съобразно Постановление 118/2014 на Министерски съвет за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитите, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство, Норвежкия финансов механизъм, Фонд "Убежище, миграция и интеграция" и Фонд "Вътрешна сигурност". Съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и възоснова на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на ЕП и на Съвета от 17/12/2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби на Европейския социален фонд, Кохезиония фонд на ЕС, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, ЕСФ, Кохезиония фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1038/2006 на Съвета се предвижда за извършване на информираност и публичност на проекта следното: • изработка на 1 бр. информационна табела; • 500 бр. информационни брошури; • 10 бр. плакати; Документите по проекта ще са снабдени със съответната визуализация и на бланка, съгласно изискванията на УО. 5 372.11 5 372.08
Доставка на ДМА : Цел на дейността: Ресурсно обезпечаване на новите работни места във „Витал Концепт“ ООД, чрез закупуване на автомобил. С оглед на разписаните задължения в длъжностните характеристики на новонаетите служители, както и поради необходимостта от предвижване за посещение на клиенти и обекти, автомобилът ще се използва по предназначение и за следните цели: задача на служителите на длъжност „Експерт, продажби” ще е и два пъти дневно (в началото на работния ден и още един път в края на работния ден) да превозят направените поръчки от склада на Витал Концепт до централен склад на Български пощи (съгласно сключен договор с БП, където е регламентирано едната доставка бъде в 9.30-10.00 ч., а втората в 16.30-17.00 ч.).За вътрешни доставки ще се извършват и ежедневни превози на поръчки до куриерска фирма. Ще бъдат заложени автомобила да притежава характеристики като: - товарен 3+1 места; - дизелов/бензинов двигател; - обем на двигателя от 1.0 - 1.6 л; - мощност до 100 к.с.; - Европейска екологична норма Euro 6; - механична предавателна кутия: - среден разход на гориво не по-висок 7л/100 км; - оборудван с климатична система. Автомобилът ще бъдат визуализирани по подходящ начин, че е закупен със средства по схемата BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015”. В съответствие с Насоките за кандидатстване, фирмата се ангажира да запази предназначението на закупеното оборудване следва за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. В случай на възникване на непредвидени обстоятелства срокът спира и продължава да тече след отпадането им. 22 090.00 19 991.67
Провеждане на подбор и наемане на безработни и неактивни лица: Цел на дейността: Повишаване нивата на заетост, чрез извършване на подбор на кандидати за новоразкрити работни места в „Витал Концепт“ ООД. Набирането на персонал е важен и отговорен процес, от който зависи по нататъшната дейност на организацията, ефективното и функциониране като система. Неговото успешно или неуспешно осъществяване е от голяма значение за вътрешният климат на организацията, за процесите на интеграция между отделните хора, отдели и структури, за идентифицирането на индивидуалните с колективните и фирмените интереси. Набирането и подборът на персонала в организацията трябва да бъдат системно планирани, подготвяни и внимателно управлявани, за да бъдат избрани подходящите хора. Това се осигурява чрез открито оповестени и подходящи за вакантната длъжност критерии, чрез които се преценява пригодността на конкретния човек. С оглед на това и в съответствие с Насоките за кандидатстване по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015”, предвиждаме старт на дейността да се даде през II-ри проектен месец, като ще се обхванат 6 бр. лица, представители на следните специфични категории от целевата група за гр. София: - Продължително безработни и неактивни лица; - Безработни лица на възраст над 54 г.; - Безработни младежи до 29 г. вкл., „Витал Концепт“ ООД се ангажира минимум 50 % от целевата група да е съставена от поне една от определените специфични категории. Екипът на проекта ще осигури логистично процеса с подготовката на обявление и публикуването му в популярни интернет сайтове и платформи за търсене/предлагане на работа. В обявата ще бъде отбелязана информацията, че това са работни места, финансирани по проект чрез средства от ЕС (съответно ще се спазят изисквания за информираност и публичност). Ще бъдат описани необходимите документи за кандидатстване, етапите на подбор и срок за подаване на документи. Предвижда се процесът на основният подбор от лица да бъде в продължение на 2 месеца. При необходимост, в продължение на изпълнението на дейността, при напускане на лица от целевата група, ще бъде извършван допълнителен подбор. Планира се да бъде потърсено съдействие от ДРСЗ-София за обявяване на свободни работни места в ДБТ, за да може да бъдат насочвани подходящи безработни кандидати за длъжностите:  Експерт, маркетинг – 2 бр., с код по НКПД 24316002;  Специалист, продажби – 4 бр., с код по НКПД 33393004. Тъй като по настоящата схема за безвъзмездна помощ, част от целевата група включва и неактивни лица, т.е. такива, които не са регистрирани в ДБТ и не са ангажирани в заетост, ще се разчита и на неформални и формални лични контакти и канали за информация, чрез които да се разгласи достатъчно за извършването на този подбор. За периодът на реализация на проекта ще бъдат предоставени на наетите лица средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както в бюджета са предвидени суми и за дължимите от работодателя осигурителни плащания, към които се отнасят разкритите работни места. 85 941.42 85 887.39

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).