Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване на иновацията (ще бъде извършена чрез закупуването и въвеждането в експлоатация на мултимедиен таблет с писалка и клавиатура – 2 бр.; лазерно многофункционално устройство – 1 бр.; мултимедиен проектор с екран– 1 бр.; таблет – 2 бр.; лаптоп – 8 бр.): Като част от дейността ще бъде закупени и пуснати в експлоатация активи, необходими за внедряване на иновативно произведение Уеб базирана и мобилна платформа за предоставяне и експлоатиране на услуги за нормативно съответствие, насочени към задължени лица по ЗМИП и ЗМФТ, както следва:
- мултимедиен таблет с писалка и клавиатура – 2 бр.;
- лазерно многофункционално устройство – 1 бр.;
- мултимедиен проектор с екран – 1 бр.; таблет – 2 бр.;
- таблет – 2 бр.;
- лаптоп – 8 бр.
ПРИНОС НА ИНВЕСТИЦИЯТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА И ПРОЕКТА:
Описаните активи ще бъдат използвани на всеки етап от внедряването на иновативното произведение, чрез което ще се предоставят нови услуги, по следния начин:
- мултимедийни таблети с писалка и клавиатура (2 бр.) и таблети (2 бр.): и двата вида таблети ще се ползват за оформяне и зареждане на голяма част от графичното (диаграми, графики и др.) и текстово авторско съдържание на уеб платформата. Тъй като внедряването на иновацията включва и разработване на мобилно приложение за двете най-популярни мобилни операционни системи (Android и iOS), използването на таблети с подходящи операционни системи (всеки от двата вида таблети ше бъде различна операционна система, еквивалентна на Android и iOS) ще позволи да се извършва успешен и ефективен контрол върху разработката на мобилните приложения като част от уеб платформата.
Същевременно въпросните активи ще позволят на членовете на екипа по внедряване на иновацията да наблюдават, контролират и анализират изграждането на платформата възложено на външен изпълнител на всички етапи, и при необходимост да дават своевременно инструкции за коригиране/промяна.
- лазерно многофункционално устройство (1 бр.); мултимедиен проектор с екран (1 бр.); лаптопи (8 бр.): ще осигурят възможността за тестване ползването на уеб платформата в процеса на нейното внедряване, както и за обработка и проверка на авторското съдържание на приложението по отделните менюта/функционалности на уеб платформата и на това как се осъществява връзката на уеб платформата с периферни устройства.
В допълнение, закупените активи в рамките на дейността, ще подпомогнат директно успешното изпълнение на маркетинг стратегията на компанията за пазарна реализация на иновацията (нови услуги, предоставени чрез иновативното произведение – уеб-платформа):
- 8 бр. лаптопи ще се използват за демонстрации и популяризиране на внедряваната иновация сред потенциалните групи клиенти;
- Мултимедийните таблети с писалка и клавиатура (2 бр.) и таблетите (2 бр.) ще се ползват за популяризиране на услугата сред таргетираните групи с фокус върху използването на мобилните приложения (за двете най-популярни операционни системи Android и iOS), като ще дават практическа възможност за демонстрация ползването на услугите чрез устройства със съответна операционна система;
- Мултимедийният проектор с екран (1 бр.) и Лазерното (1 бр.) многофункционално устройство ще бъдат използвани за презентации, свързани с популяризиране на внедрената иновация сред потенциални клиенти.
Стъпки за реализация на дейността:
1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 2-ри месец)
2. Изпълнение на оферта/ Сключване на договор (2-ри месец)
3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протоколи (от 2-ри до 3-ти месец)
4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателни протоколи за въвеждане в експлоатация (4-ми месец)
При изпълнение на дейността, Програм Консултинг ООД ще изпълнени дейности за осигуряването на необходимата публичност и визуализация на финансирането на проекта по линия на оперативната програма чрез Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет. Дейностите за визуализация ще бъдат извършени за собствена сметка на предприятието. |
29 446.00
|
27 788.09
|
Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновацията (ще бъде извършена чрез закупуване на специализиран софтуер за внедряване на Уеб базирана платформа за предоставяне и експлоатиране на информационни услуги, насочени към задължени лица по ЗМИП и ЗМФТ – 1 бр.) : В рамките на дейността ще бъде закупен/разработен и внедрен Специализиран софтуер -1 бр. Специализираният софтуер е необходим за внедряване на иновативното произведение за преодоставяне на нови услуги: Уеб базирана и мобилна платформа за предоставяне и експлоатиране на услуги за нормативно съответствие, насочени към задължени лица по ЗМИП (Закона за мерките срещу изпиране на пари) и ЗМФТ (Закона за мерките срещу финансиране на тероризма).
С разработване на специализирания софтуер ще стане възможно внедряването на иновативното произведение, и впоследствие осъществяване на пазарната реализация на новите услуги, които ще се предоставят чрез него.
ПРИНОС НА ИНВЕСТИЦИЯТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА И ПРОЕКТА:
Специализираният софтуер е ключов за изпълнение на дейността и по същество представлява технологичното средство, чрез което ще бъде реализирана и внедрена иновацията: Уеб базирана и мобилна платформа за предоставяне и експлоатиране на услуги за нормативно съответствие, насочени към задължени лица по ЗМИП и ЗМФТ. Софтуерът ще бъде разработен по подробна функционална и техническа спецификация, от Програм Консултинг, който е автор на иновацията (произведението). Съгласно спецификацията цялостната разработка на уеб платформата включва: разработка на информационна структура, дизайн, програмиране клиентска част, програмиране администрация, връзка с външни бази-данни.
РАЗРАБОТКАТА НА ПЛАТФОРМАТА ЩЕ ПРЕМИНЕ ПРЕЗ СЛЕДНИТЕСТЪПКИ:
1. Проучване и анализ на задание
2. Определяне на информационна архитектура. Изготвяне на wireframe-и на база функционално описание.
3. Изготвяне на техническа оценка
4. Изготвяне на концепция за индивидуален уеб дизайн
5. Корекции, промени в лейаута по коментари на клиента
6. Разработка на всички типови страници и допълнителни графични елементи на уеб дизайна в основна резолюция
7. Разработка на всички типови страници и графични елементи за адаптивен дизайн за екрани на мобилни устройства
8. Адаптация на дизайн за мобилно приложение
9. Програмиране клиентска част основна резолюция (xHTML, CSS, Java Script)
10. Програмиране клиентска част за адаптивен дизайн за екрани на мобилни устройства (xHTML, CSS, Java Script)
11. SEO оптимизация за резултатно позициониране при търсене чрез търсещи машини на Гугъл
12. Разработка на Система за Управление на съдържание;
13. Разработка на бек-енд функционалности.
14. Свързване на Нюзлетър система с административния модул за управление на съдържание
15. Свързване на клиентска част със система за управление на съдържание
16. Разработка на Нюзлетър система за автоматизирано създаване и разпращане на електронни бюлетини с автоматизирано сегментирано съдържание съобразно критерии за избор на различни потребителски групи
17. Разработка на форум и интегрирането му с клиентската част (single login)
18. Инсталиране на тестови сървър. Качествен контрол
19. Възможност за имплементация на текстове и снимки чрез административен модул. Контрол и оптимизация на текстовото съдържание на портала с оглед спазване на изискванията на Гугъл търсещи машини
20. Свързване на дизайн към мобилно приложение
21. Разработка на Android платформа
22. Разработка за iOS платформа
23. Тестване на мобилните платформи (На всеки етап от разработката, разработеното съдържание ще се предава на възложителя, който на свой ред ще го тества с оглед осигуряване на анализ и контрол върху изпълнението.)
Стъпки за реализация на дейността:
1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 3-ти месец)
2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец)
3. Подписване на приемо-предавателни протоколи на всеки ключов етап от разработване на продукта (от 4-ти до 15-ти месец)
4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателен протокол за окончателно приемане на готовия продукт (15-ти месец) |
376 780.00
|
377 970.00
|
Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновациите
Дейността ще бъде извършена чрез заплащането и получаването на 5 (пет) вида консултантски и помощни услуги, описани в поле „описание“ по-долу.: В рамките на дейността ще бъдат заплатени и получени следните консултантски/помощни услуги в подкрепа на иновациите:
1) Консултантски услуги и обучения във връзка с осъществяване на трансфера на знания, генериран по проекта, подпомагащи внедряването в производство на проектната иновация. Предвидени са различни консултации и обучения за екипа на проекта по отношение на приложимото специфично законодателство и неговото прилагане с цел изготвяне на съдържанието на уеб платформата. Тематичната насоченост на обученията обхваща направленията:
- Законови изисквания. Българско и приложимо европейско законодателство относно превенцията срещу изпирането на пари и финансиране на тероризма. Рискове при несъответствие. Аминистративно-наказателни мерки.
- Идентификация на клиенти - физически и юридически лица.
- Подход, базиран на риска. Рискови фактори и методика за оценка на риска.
- Работа с високорискови клиенти.
- Специфика на техники за изпиране на пари и индикатори за съмнителни операции и клиенти в различни групи задължени лица: банки; капиталов пазар; застраховане; осигуряване; одитори и счетоводители; юристи - нотариуси, адвокати, съдия изпълнители.
- Наблюдение, анализ и докладване на съмнителни операции/сделки и клиенти. Системи за мониторинг.
- Одит на системата за мерки срещу изпирането на пари и финансирането на тероризма.
Обученията ще бъдат проведени в рамките на 200 часа, в групи до 8 обучаеми лица.
2) Консултиране относно защита на интелектуална собственост на национално и международно равнище върху внедряваното по проекта иновативно произведение. Ще бъдат извършени от квалифицирани и правоспособни представители по индустриална собственост с цел защита на авторското право и търговска марка върху внедряваната иновация за територията на България и държави от ЕС (Германия, Франция, Великобритания, Полша, Румъния и др).
3) Осигуряване на бази данни с цел разработване на по-ефективни услуги. Услугата включва осигуряване на достъп до бази данни, които ще бъдат използвани във връзка с подобряването на внедряваната по проекта иновация: ще бъдат закупени бази данни във връзка с извършваните в уеб платформата проверки в ограничителни списъци.
4) Извършване на пазарно проучване с цел разработване на по-ефективни услуги. Пазарното проучване ще обхване пазара в България и Европа, като негов предмет ще бъде актуализиране на информация за пазарната ниша и потребителските таргет групи и детайлизиране на специфична информация по отделни пазарни сегменти на нишата.
5) Услуга за изпитване и сертифициране на иновацията. Услугата ще включи:
- тестване за ползваемост на сайта и потребителско преживяване;
- тестване за производителност на сайта и натоварване на сървърите;
- тестване за сигурност на сайта сертифициране за защита на данните и сигурност на уеб платформата.
Всички предвидени по проектната дейност консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновациите са бюджетирани в проекта на база направено проучване за цените на предлаганите услуги. Тяхното изпълнение директно допринася за внедряване на иновацията по проекта при висок стандарт на качество.
При изпълнение на дейността, Програм Консултинг ООД ще изпълнени дейности за осигуряването на необходимата публичност и визуализация на финансирането на проекта по линия на оперативната програма чрез Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет. Дейностите за визуализация ще бъдат извършени за собствена сметка на предприятието.
Дейността е в съответствие с принципите на хоризонталните политики на ЕС за насърчаване на равенството между мъжете и жените и на недискриминацията и за устойчиво развитие. Изпълнението на дейността ще има принос и за опазване на околната среда, повишаване на ресурсната ефективност и смекчаване на последиците от изменение на климата и приспособяване към тях. |
235 534.00
|
234 260.77
|