Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 331 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project is focused at improving the work environment in Veolia Energy Varna Plc via providing good and safety work conditions, enhancing the quality of the work places at the centralized heating head office, creating social benefits and safe proofing of existing sites. The need of additional safe proofing of production work environment with high level of risk, preserving the human life and the environment will be satisfied via the actual implementation of the project’s results into the company’s work practice via the implementation of Activity1 (A1) Providing safety and healthy work conditions, improvement of the professional and health status of the employees via ensuring measures for collective and personal protective equipment; Activity2 (A2) Providing social benefits for the employees via building and equipment of outdoor playground for physical culture and sport;
Activity3 (A3) Providing social benefits for the employees via equipment and repair of dining aria; Activity4 (A4) Providing social benefits for the employees via equipment and repair of staffroom on floor 1; Activity5 (A5) Providing social benefits for the employees via equipment and repair of staffroom on floor 3; Activity6 (A6) Repair of the lightning protection to the chimney and providing social benefits for the employees via equipment and repair of staff room in the repair and mechanical department; Activity7 (A7) Organization and project management; Activity8 (A8) Publicity and awareness. The results of the project are focused at improving the employees’ safety, providing social benefits for the employees,including repair and equipment of places for rest, dining, relaxation, physical culture and sport, and safe proofing the existing sites. The target group is formed by 51 people, employed at the administration and manufacturing processes.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работещите чрез осигуряване на средства за колективна и лична защита: Въз основа определяне на рисковете при различните извършвани работи, допълнителните рискове, политиката на компанията, насочена към осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд на работещите в предприятието и на база на утвърдения от Генералния Директор „Списък на работните места и видовете работи, при които се използват ЛПС” въз основа на Оценката на риска, се предвижда закупуване на лични предпазни средства и КПС, които освен, че ще удовлетворят изискванията на законодателството, ще осигуряват допълнителна защита от различните външни влияния в процеса на изпълнение на трудовите задължения. Предвидените за закупуване ЛПС и КПС ще заменят наличните такива, които с оглед периода на износване и качествата, са крайно недостатъчни за осигуряване здравето и безопасността на работещите и създават рискове за здравето и безопасността на работещите.Използването на ЛПС и КПС не може да премахне рисковете и опасностите, но позволява да се осигури превенция и/или да се отстрани възможността за тяхното неблагоприятно въздействие. С оглед същността на извършваните работи, наличните ЛПС и КПС се износват по-бързо не само заради материалите, от които са изработени, но и поради нуждата да се използват непрекъснато и спецификата на работа. Предвидените за закупуване ЛПС и КПС ще: -Осигурят защита от рисковете, при които се прилагат; -Отговарят на условията на съответното защитно облекло с по-високо качество и допълнителна защита; -Бъдат съобразени с ергономичните изисквания и целите по здравословното състояние на работещите, които ги използват. -Бъдат съобразени с изискванията на приложимото национално законодателство в областта на производство на електрическа енергия, производство и разпределение на топлинна енергия. Закупуването на всички ЛПС е съобразено със срока на износване в Списъка на работните места и видовете работи за периода на изпълнение на проекта. След провеждане процедурата и избор на изпълнител във връзка с дейността, ще бъдат осигурени и раздадени следните ЛПС: червена маска/димна спасителна качулка-51бр; защитни ръкавици-30ч; предпазни очила-30бр; к-кт защитно облекло-лятно-30бр; к-кт защитно облекло-зимно-30бр; защитни обувки-летни-30ч; защитни обувки-зимни-30ч; антифони-30бр; защитен к-кт за заварчик (шлем,работно облекло за заваряване, ръкавици)-2бр; предпазни очила за работа с видеодисплей-39 бр.; прожектор акумулаторен; преносим LED осветление 10 W – 30 бр. КПС: изолиращи клещи-13 бр; предпазен щит за лице за електрозащита – 13 бр; трипод алуминиев за работа в ограничени пространства – 4 бр; газдетектор – 4-канален – 2 бр; сбруи – 8 бр; вентилатор за работа в ограничени пространства – 1 бр; мобилен бензин-генератор за вентилатора – 1 бр.; блокировки – механични, електрически и други за 3 бр. когенератори, включващи общо 12 елемента – 3 к-та; блокировки – механични, електрически и други с общо предназначение, включващи общо 115 елемента – 1 к-т; 117 020.00 105 078.80
Осигуряване на социални придобивки за работещите чрез изграждане и оборудване на открита площадка за физическа култура и спорт: Въз основа на корпоративната стратегия на Веолия Енерджи Варна ЕАД за създаване на социални придобивки за работещите, Дейност 2 е насочена към оборудване на открита площадка на територията на Веолия Енерджи Варна ЕАД за физическа култура и спорт за ползване от служителите и работниците на Дружеството по време на почивка или след/преди работно време. Към момента в Дружеството няма изградена площадка за физическа култура и спорт, в която работниците и служителите да извършват спортни занимания с цел намаляване на нивото на стрес, подобряване на общото здравословно състояние и повишаване на мотивацията. Предвиденото за закупуване оборудване е ново за Дружеството и се предвижда да включва: комбиниран уред, комплект включващ: двоен лост, мултифункционален лост, халки, боксова круша, маймунска стълба, 45° стълба, хендстенд, успоредка, стойка за лицеви опори и набирания с възможност за трениране до 11 човека едновременно – 1 бр., външен кростренажор – 1 бр., външно колело – 1 бр. Веолия Енерджи Варна ЕАД разполага с подходяща открита площадка за оборудване и преструктуриране за физическа култура и спорт. Етапи на изпълнение: 1.От 1-ви месец се предвижда да стартира организирането на процедура за избор на изпълнител съгласно изискванията на ЗОП (съгласно размера и вида на поръчката) за доставка на оборудване на площадката- подготвени от екипа за организация и управление, ангажиран за подготовка на тръжни документации. Избор на изпълнител и сключване на договор. 2. През месеците 1-6 се предвижда извършването на избора на изпълнител за доставката на оборудване за осигуряване на социални придобивки на работещите във Веолия Енерджи Варна. 3.Приемане на доставено оборудване от екипа по проекта. 20 709.61 20 709.61
Осигуряване на социални придобивки за работещите чрез оборудване и ремонт на помещение за хранене: Дейност 3 е насочена към осигуряване на социални придобивки за работещите чрез оборудване и ремонт на помещение за хранене, до което имат достъп всички служители на Веолия Енерджи Варна ЕАД, част от целевата група по проекта. Помещението, в което към момента се храни персонала се нуждае от осигуряване на оборудване и ремонт съобразно рационалните норми и специфичните условия за труд. Размерът на кухненското помещение, в което ще се извършват ремонтни дейности е 70 кв.м. Нуждата от ремонт на кухненско помещение е свързана с: подмяна на амортизирана подова настилка, стенни и таванни покрития, подмяна на стара дограма, направа на кабелни инсталации, ключове, контакти, преправяне на вентилация, монтаж на нови осветителни тела, ВиК инсталация, външна топлоизолация, хидроизолация, както и доставка на кухненско оборудване-кухненска част, маса за хранене, столове. Кухненското помещение е силно амортизирано, не е претърпявало ремонтни дейности през последните 5 години. Извършването на СМР на помещението за хранене включва следните дейности: демонтаж на подова настилка-70кв.м; направа на циментова замазка-70кв.м; монтаж на гранитогрес-12,87кв.м; монтаж на ламиниран паркет – 57,13кв.м; демонтаж на стара дограма-4бр; монтаж на ПВЦ дограма-4бр; сваляне на стара мазилка 156.4 кв.м; направа на гипсова шпакловка на стени и тавани-156.4 кв.м; направа на кабелни инсталации-1бр; монтаж на нови ключове и контакти-18бр; преправяне на вентилация и смяна на решетки-1бр; монтаж на нови осветителни тела-20бр; монтаж на алуминиев ъгъл-39.6л.м.; грундиране преди шпакловка-156.4кв.м; грундиране пред боядисване-156.4 кв.м; боядисване с латекс-156.4 кв.м; направа на ВиК инсталация и преправяне на мръсен канал-1бр; направа на външна топлоизолация-18.1 кв.м; направа на хидроизолация-18.1 кв.м; демонтаж на врата с каса-4бр; зазиждане на врата с блокчета-2бр; шпакловка с мрежа и лепило-25.8 кв.м; сваляне на стара мазилка, направа на гипсова шпакловка на стени и тавани, грундиране преди шпакловка и грундиране и боядисване – 55 кв.м, монтаж на первази за ламиниран паркет -69.5л.м. монтаж на нова врата-2бр; демонтаж на охранителна решетка-4 бр; обръщане на ПВЦ дограма-12 л.м.; Монтаж на ПВЦ ъгъл с мрежа-12 л.м. Доставка на оборудване: доставка на кухненска част-1бр; доставка на маса за хранене; столове-24 броя. Етапи на изпълнение: 1.От 1-ви месец се предвижда да стартира организирането на процедура за избор на изпълнител съгласно изискванията на ЗОП (съгласно размера и вида на поръчката) за извършване на ремонтни дейности и доставка на оборудване-подготвени от екипа за организация и управление, ангажиран за подготовка на тръжни документации. Избор на изпълнител и сключване на договор. 2. През месеците 3-6 се предвижда извършването на ремонтните дейности в помещението и оборудване за осигуряване на социални придобивки на работещите във Веолия Енерджи Варна. 3.Приемане на извършените СМР от екипа по проекта 31 282.74 34 878.94
Осигуряване на социални придобивки за работещите чрез оборудване и ремонт на битово помещение на ет.1: Дейност 4 е насочена към осигуряване на социални придобивки за работещите чрез оборудване и ремонт на битово помещение на ет.1, до което имат достъп всички служители на Веолия Енерджи Варна ЕАД, част от целевата група по проекта. Помещението на етаж 1 за отдих, хранене и почивка се нуждае от реконструкция за осигуряване на социални придобивки за работещите чрез оборудване и ремонт съобразно рационалните норми и специфичните условия за труд. Размерът на битово помещение на етаж 1, в което ще се извършват ремонтни дейности е 22 кв.м. Нуждата от ремонт на битовото помещение на етаж 1 е свързана с: подмяна на амортизирана подова настилка, стенни покрития, монтаж на нови осветителни тела, монтаж на ключове и контакти, изграждане на канали за елекетрически кабели, извеждане на ел.точки. Битовото помещение на ет. 1 за отдих, хранене и почивка е силно амортизирано, не е претърпявало ремонтни дейности през последните 5 години. Извършването на СМР на битово помещение за отдих, хранене и почивка на етаж 1 включва следните дейности: монтаж на подова настилка-22кв.м;доставка и монтаж на преходни лайсни-14 л.м.;грунд на стени-81 кв.м; боядисване на стени-81 кв.м;шпакловка на стени-81 кв.м;монтаж на осветителни тела-1 бр; монтаж на ключове и контакти-30бр; изграждане на канали за електрически кабели-50 л.м.;извеждане на ел.точки-10 броя. Доставка на оборудване: фотьойл-2бр.;хладилник -1 бр; модул кухненски бокс-1 бр; лед осветление-3 броя, столове-5 броя. Помещението, в което ще бъдат въведени социалните придобивки чрез ремонт и оборудване на помещение за хранене е собственост на Веолия Енерджи Варна ЕАД. Етапи на изпълнение: 1.От 1-ви месец се предвижда да стартира организирането на процедура за избор на изпълнител съгласно изискванията на ЗОП (съгласно размера и вида на поръчката) за извършване на ремонтни дейности и доставка на оборудване-подготвени от екипа за организация и управление, ангажиран за подготовка на тръжни документации. Избор на изпълнител и сключване на договор. 2. През месеците 3-6 се предвижда извършването на ремонтните дейности в помещението и оборудване за осигуряване на социални придобивки на работещите във Веолия Енерджи Варна. 3.Приемане на извършените СМР и доставено оборудване от екипа по проекта. 19 250.00 12 847.28
Осигуряване на соц.придобивки за работещите чрез оборудване и ремонт на битово помещение на ет.3: Дейността за осигуряване на оборудване и ремонт на битовото помещение с размери 15м2, намиращо се на ет.3 във Веолия Енерджи Варна ЕАД цели да подобри работната среда в организацията чрез осигуряване на добри и безопасни условия на труд и повишаване на производителността на труда чрез осигуряване на социални придобивки за работещите в предприятието, включително ремонт и оборудване на места за отдих, хранене и почивка. Целите по настоящата дейност ще бъдат изпълнени чрез осигуряване на служителите в компанията социални придобивки за подобряване условията на труд и работната среда, чрез адаптиране на битовото помещение към нуждите на служителите, а именно извършване на реконструкция чрез ремонтни дейности и оборудване на помещение за хранене. Нуждата на битово помещение ет.3 от ремонт е свързана с: Битовото помещение, в което се предвижда да бъдат извършени ремонтни дейности и закупуване на оборудване и обзавеждане се нуждае от цялостен ремонт. Последни ремонтни дейности в амортизираното помещение са били извършвани преди 5 години. Необходими са: Подмяна и адаптиране на подовата настилка към предназначението на помещението; Ремонтни дейности на стените и тавана на помещението; Ремонтни дейности на електрическата инсталация в помещението и осветителните тела. Помещението ще бъде оборудвано за нуждите на служителите на компанията. За нуждите на дейността се предвижда да бъдат извършени следните ремонти дейности: Къртене на стена-1бр.; Оформяне и обръщане на отвор за вход-1бр.; Монтаж на ключове и контакти-30бр.; Извеждане на ел. точка-10бр.; Изграждане на канали за ел.кабели-50л.м.; Монтаж на осветителни тела-1бр.; Шпакловка-66м2; Боядисване-66м2; Грундиране-66м2; Подова замазка-15м2; Монтаж на подова настилка-15м2; Монтаж на первази и преходни лайсни-12л.м.За нуждите на дейността се предвижда да бъде закупено следното оборудване и обзавеждане: Столове-6бр.; Хладилник-1бр.; Модул кухненски бокс-1бр.; Модул кухненски остров-1бр.; Маса за хранене-2бр.; Лед осветление-3бр. Етапи на изпълнение: 1.От 1ви месец се предвижда да стартира организирането на процедура за избор на изпълнител съгласно изискванията на ЗОП (съгласно размера и вида на поръчката) за извършване на ремонтни дейности и доставка на оборудване- подготвени от екипа за организация и управление, ангажиран за подготовка на тръжни документации. Избор на изпълнител и сключване на договор. 2. През месеците 3-6 се предвижда извършването на ремонтните дейности в помещението и оборудване за осигуряване на социални придобивки на работещите във Веолия Енерджи Варна. 3.Приемане на извършените СМР и доставено оборудване от екипа по проекта. 21 324.28 14 962.81
Текущ ремонт на мълниезащита към комина на топлоцентралата и осигуряване на социални придобивки на работниците и служителите чрез ремонт и оборудване на битовка към Ремонтно-механичен цех: Дейността е насочена към осигур. на социални придобивки за работещите чрез оборудване и ремонт на битово помещение към РМЦ. Помещението се нуждае от реконструкция и ремонт, в това число и доставка на оборудване за битовката. Размерът на битовото помещение е 75 кв.м. В него се предвижда се извърши ремонт на санитарните помещения, помещението за хранене и съблекални. Нуждата от ремонт е свързана с осигур. на социа. придобивки на работещите, подобряване условията на труд и работна среда, както и повиш. удовлетв. на служителите. Обновяването на битовото помещение ще допринесе за подобр. на работната среда и повишаване на производит. на труда на служителите във „Веолия Енерджи Варна“ ЕАД. Ремонта на битовото помещение, включва извършването на следните СМР дейности: подмяна на амортиз. подова настилка, стени и тавани, подмяна на стара дограма, прозорци, монтаж на нови ВиК тръби, ремонт на санитарни помещения подмяна на остаряло осветление, оборудване с маси, гардероби и столове за служителите на Веолия Енерджи Варна ЕАД. В настоящата дейност следва де се извърши и ремонт на мълниезащитната система към стоманобетонен комин. След извършено конструктивно обследване на мълниезащитата към комина, намиращ се на територията на дружеството бе установено, че съст. на горната част на мълниезащитата, в участъка от 2-ра (горна) площадка до върха на комина и критично. Това води до навлизане на вода, замръзване и спукване на основата. Здравината е компрометирана и съществува риск от падане на мълниеприемник. В допълнение, токоотводите са силно корозирали, наблюдава се намалено сечение, както и отделни прекъснати телове. При измервания на съпротивление в участъка са отчетени стойности между 80 Ω и 110 Ω, което е значително над нормативно допустимите 10 Ω. Нуждата от ремонт на мълниезащитата е във връзка с обезоп. при работа на служителите и осигур. на безопасни и здравословни условия на труд и намал. риска от възникване на пожар, инциденти и/или аварии. За нуждите на наст. дейност се предвижда да бъдат извършени следните СМР дейности: демонтаж на врати – 2 бр., монтаж на ПВЦ врати-2 бр., демонтаж на прозорец-1бр. монтаж на прозорец ПВЦ с размер-2,6 кв.м, сваляне на фаянс и теракот–23 кв.м, направа на настилка от теракотни плочи 75,16 кв.м, направа на фаянс на стени -21,6 кв.м, направа на первази от теракот–54,65 кв.м, боядисване на стени–300 кв.м, шпакловка на стени–150 кв.м, изхвърляне на строителни отпадъци – 5 куб.м, демонтаж на WC клекало–1 бр., демонтаж на мивка–1 бр., демонтаж на ВиК тръби–10 м, демонтаж на душове–2 бр, монтаж на тръби за вода и канал–35 м, монтаж на сифон-подов–1 бр, монтаж на смесителна батерия–1 бр, монтаж на мивка–1 бр, монтаж на душове–4 бр, доставка и доставка и монтаж на осветителни тела–LED- 8 бр, изтегляне на проводници (монтаж на контактни ключове)–10 бр, , доставка и монтаж на влагоустойчиво осветително тяло–2бр; Извършване на ремонт на мълниезащитна система към комина на дружеството, включващ следните поддейности: демонтаж на съществуващите 4 бр. мълниеприемни мачти, демонтаж на 2 бр. токоотводи в участъка 2-ра площадка – връх на комина, изработка и доставка на 4 бр. нови мълниеприемни мачти с дължина 4 м, носещи конзоли и токооводи около 40 м, монтаж на новите елементи – 1 бр. Доставка на следното оборудване: столове – 12 бр., гардероби – 12 бр., маса – 3 бр. Етапи на изпълнение: 1.От 1-ви месец се предвижда да стартира организирането на процедура за избор на изпълнител съгласно изискванията на ЗОП (съгласно размера и вида на поръчката) за извършване на ремонтни дейности за извършване на СМР и доставки на оборудване, подготвени от подготвени от външния юрист по проекта и външна консултантска компания за подготовка на тръжни документации. Избор на изпълнител и сключване на договор. 2. През периода 2-6 м. се предвижда извършването на ремонтните дейности в РМЦ. 3.Приемане на извършените СМР от екипа по проекта. 23 522.16 29 563.46
Организация и управление на проекта: Сформиране на екип за организация, управление и администриране на проекта. Екипът се състои от: Ръководител, Счетоводител, външен юрист и външна консултантска компания с богат опит при управление и отчитане на проекти, финансирани от ЕС. Екипът осигурява административно съдействие при изпълнението на заложените по проекта основна и специфични цели,тяхното съответствие с целите на ОП, достигане на устойчивост на резултатите на заложените стойности на измеримите индикатори, постигане на прозрачност при изпълнение на дейностите. Ръководителят на проекта е ангажиран за 400 ч за по проекта със следните дейности: Сформира и ръководи проектния екип. Организира и администрира дейностите на членовете на екипа по проекта при изпълнение на дейностите по проекта; Утвърждава тръжните документи и участва при провеждането на процедури за избор на изпълнители. Отговаря за правилното водене и съхранение на тръжната документация; Участва в организиране избора на изпълнители съвместно с външните експерти, които подпомагат процеса на организиране и провеждане на тръжните процедури, подготовки за финансово и техническо отчитане на проекта, съдейства и подпомага при сключване на договори с изпълнители и осъществява контрол при доставките; Ръководи, координира и контролира всички дейности,свързани с доставката на определеното в проектното предложение оборудване; Следи за правилния мониторинг и отчетност на проекта; Следи и отговаря за постигане на заложените по проекта цели и съответствието им със заложените индикатори;Контролира изпълнението на дейностите по проекта в срок и съгласно договора за БФП,както и правилното използване на финансовите средства; Отговорен е за създаване на организационни и материални условия за изпълнение на проекта; Организира,координира и участва активно при изпълнение на комуникационния план и визуализацията на проекта;отговаря за отчитането на проекта пред ДО и УО; Извършва и други дейности,които не попадат в задълженията на другите членове на екипа по управление на проекта. Счетоводителят по проекта ще бъде ангажиран за 300 часа за целия период на изпълнение на проекта със следните дейности: Отговаря за създаване и поддържане на контакти с банкови институции във връзка с предвидени плащания по проекта. Планира и осъществява контрол върху навременни плащания и отчитания на счетоводните операции по проекта. Поддържа и отчита счетоводната документация по изпълнение на проекта. Съдейства и участва при изготвяне на финансови междинни и финален отчети на проекта. Основните отговорности са свързани с: -законосъобразно и прозрачно изразходване и отчитане на средствата по проекта; -съхраняване и осчетоводяване на финансови документи по проекта; изготвяне на междинни и финален финансови отчети по проекта в съответствие със законодателството и изискванията на ДО/УО и ги представя за одобрение и подпис на Управителя на компанията; изготвя искания за плащания; -изпълнява и други задължения,свързани с финансовата дейност по проекта. Външният юрист е ангажиран за срока на проекта, правното обслужване на проекта, изготвянето и провеждането на търгове. Консултантската компания е ангажирана за целия период на управление на проекта, като нейната роля е свързана с подготовката на тръжната документация към юриста, техническото и финансово отчитане на проекта. Планира, организира и координира дейностите по проекта, участва в изготвянето на отчетите. Отговаря за ежедневното изпълнение на дейностите по проект, като планира и следи работата, поддържа кореспонденцията по проекта и поддържа ефективни комуникации между всички членове на екипа. Отговаря за организация и изпълнение на тръжните процедури и съответствието им с нормативните и законови изисквания. 22 389.48 22 389.48
Информиране и публичност: Дейността по информиране и публичност прилага задължителните изисквания на мерките по информиране и публичност на ЕС, описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 година. Целта на дейността е да разгласи факта, че проектът се осъществява с финансовата подкрепа на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 и Европейския социален фонд. Мерките за информиране и публичност, предвидени по проекта, включват: -Изготвяне на 1 брой платена публикация по проекта-при финализиране на проекта с цел популяризиране на линията на финансиране; - Изготвяне на 526 броя информационни стикери за маркиране на закупеното по проекта оборудване; -Изготвяне на 2 броя информационни табели по местоизпълнение на дейностите по проекта; -Изготвяне на 10 броя плакати с информация за проекта, в които е упомената финансовата подкрепа от ЕС и поставянето им на видно за обществеността място-входа на административната сграда. Методите за информиране и публичност, показващи линията на финансиране на дейностите по проекта, се предвижда да бъдат прилагани за генерираната по проекта документация и за създадените във връзка с дейностите по проекта документи, за целия срок на изпълнение на проекта, като ще бъдат поставени необходимите означения върху документите. Предприятието ще изисква същото и от своите доставчици съгласно образците на Оперативната програма. Публикацията при финализиране на проекта се предвижда да обхваща кратко описание на всички изпълнени дейности по проекта, генерираните резултати, методите за устойчивост и мултиплициране на получените резултати, както и финансовата подкрепа на Общността и ОП РЧР за реализирането на дейностите. Публикацията при финализиране на проекта се предвижда да бъде публикувана в една местна медия. Плаката с информация по проекта (за входа на административната сграда) се предвижда да предоставят на обществеността информация, свързана с линията на финансиране на проекта и нейната визуализация, обща стойност на проекта, наименование на проекта и основна цел, начало и край на изпълнение на проекта. Информационните табели по местоизпълнение на проекта се предвижда да предостави на посетителите информация, свързана с линията на финансиране на проекта и нейната визуализация, обща стойност на проекта, наименование на проекта и основна цел. 1 943.92 1 943.92

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).