ВИЗУАЛИЗАЦИЯ, ИНФОРМИРАНОСТ И ПУБЛИЧНОСТ: Настоящата дейност е избрана с цел изпълнение на изискванията на ЕС по отношение визуализацията на проекти с европейско финансиране. Целта е да се информират целевите групи и широката общественост за осъществяваните дейности по проекта и източника на финансиране. Да се популяризира финансовия принос на ЕС, ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014- 2020 г.
Дейността е комплекс от мерки представляващи различни начини за информираност на целевите групи, граждани, общността, общински и държавни структури, частния бизнес и заинтересованите страни.
В хода на изпълнение на проектните дейности са предвидени: организиране и провеждане на два броя информационни срещи. Първата среща ще се организира след стартирането на проекта, за да се оповестят целите на проекта и предвидените дейности за постигането им. Целта на първата информационна среща е да запознае присъстващите, в частност потенциалните представители на целевите групи, за включване в проектната инициатива, със задачите и целите на проекта, сроковете за тяхното изпълнение, целевите групи, дейностите по проекта, източника на финансиране и бюджета на проекта, информация за ОПРЧР, ЕСФ и ЕС.
Втората информационна среща ще бъде организирана и проведена при приключване на проекта, за да се оповестят постигнатите резултати. Целта на втората информационна среща е да запознае обществеността с извършените дейности по проекта и да отчете резултатите от тях и постигнатите индикатори.
Предвидено е изработка и доставка на информационна табела, която ще бъде поставена на сградата на бенефициента.
Предвидено е изработка и доставка на информационен банер, който ще бъде поставен в залата, където ще се проведат информационните срещи.
Ще бъдат изработени, доставени и разпространени 1 000 бр. информационни дипляни.
На закупеното по проекта оборудване ще бъдат поставени информационни стикери.
Всички документи свързани с изпълнението на проекта и материалите за визуализация и публичност ще съдържат в себе си емблемата на европейския съюз, наименование на финансиращият фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответните графични стандарти указани в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020"
Чрез тези мерки ще постигне визуализация и разпространяване на информация за целевите групи, източника на финансиране, стойността на безвъзмездната финансова помощ и резултатите от проекта, информация за финансиращата програма, ЕСФ и ЕС. Дейността ще допринесе за изграждане на позитивен имидж на проекта и огласяване на финансовия принос на ЕС за постигане на проектните резултати.
|
2 250.00
|
2 250.00
|
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЗАЕТОСТ И НАЕМАНЕ НА БЕЗРАБОТНИ И/ИЛИ НЕАКТИВНИ ЛИЦА: Дейността е насочена към осигуряването на заетост на 8 лица, представители на целевата група, безработни и/или неактивни участници на пазара на труда.
Планирано е осигуряването на 12 месечна заетост за 8 лица, представители на целевата група.
Ще бъдат наети 8 лица безработни и/или неактивни участници, които са представители на следните специфични категории на пазара на труда, описани в т.3.1.7 от Насоките за кандидатстване:
1.Безработни лица, младежи до 29 г. включително;
2.Безработни лица с ниска степен на образование (под ISCED3);
3.Продължително безработни и неактивни лица на пазара на труда.
Планираната кампания по информация и публичност и първоначално проведената информационна среща, в която е предвидено да участват и представители на целевата група са важна предпоставка за разяснение на проектните дейности и осъществяване на мотивираност на лицата за включване в проектната инициатива.
"Балкански център Дипломат" ООД е фирма с дългогодишен опит и традиции в сферата на туристическите услуги, осъществяваща стопанска дейност в сферата на основните туристически дейности: хотелиерство и ресторантьорство.
Фирмата има възможност да предложи подходящи работни места в сферата на туризма и добри условия на труд за различни категории хора на пазара на труда.
Новонаетите по проекта лица ще работят в сферата на туризма и трудовите им задължения ще са свързани с предоставянето на тематично ориентирани допълнителни туристически услуги в областта на културния, винения, еко, конгресния, детския и младежкия, приключенския, спортния, риболовния и други видове туризъм.
Ще бъдат наети 8 души персонал в това направление, с ефективна организация на труда и респективно по-висока и качествена заетост. Ще се предоставят работни места за следните длъжности:
Специалист туризъм,НКПД: 42215004-3 лица;
Експерт реклама,НКПД: 24316003-1 лице;
Шофьор лекотоварен автомобил,НКПД: 83222006-1 лице;
Работник кухня,НКПД: 94120003-2 лица;
Счетоводител,НКПД: 2411600-1 лице.
Специалистите туризъм, Експертът- реклама и шофьора-лекотоварен автомобил ще обслужват директно клиентите на хотел "Дипломат плаза" в гр. Луковит/собственост на бенефициента/ . Клиентите са различни, индивидуални посетители, туристи и организирани групи.
Част от лицата ще работят за рекламиране и продажба на различни пакети и оферти, включващи освен настаняване и изхранване и предоставянето на тематично ориентирани туристически услуги, ще се организират и осъществяват посещения на различни забележителности в региона, паметници, исторически обекти, природни феномени, пещери, скални образувания, църкви, язовири, културни обекти и други. Ще се организира воденето на туристи до места, където ще се предоставят услуги за забавления, анимация, развлечения и спорт.
Работниците кухня ще работят в кухнята на ресторанта на хотела за по-качествено и бързо обслужване на клиентите, ползващи специалните пакети, при необходимост ще приготвят и подходяща храна за престоя на туристите извън хотела и ресторанта.
Счетоводителят ще води цялата отчетност и счетоводна документация по калкулиране, продажбите и отчитането на предлаганите тематични туристически пакети.
Ще се прилага диференциран маркетингов подход при обслужване на клиентите и респективно ще се осъществяват рутинни и индивидуални трудови дейности, предполагащи качествена заетост и качество на услугата.
Разкриването на тези 8 работни места в сферата на туризма са една добра възможност за младите хора, възпитаници на СОУ "Алеко Константинов"- гр. Луковит, завършващи технологичен профил "ТУРИЗЪМ" да намерят възможност за реализация в района.
На всички 8 лица включени в проекта ще им се осигури заетост за 12 месеца по време на изпълнението на проекта, а след приключване на изпълнението на проектната инициатива ще се осигури заетост за най-малко още 12 месеца на минимум 4 от тях.
Предлаганата заетост на тези 8 лица представлява възможност за устойчива заетост и реализация в дългосрочен план. |
64 070.64
|
64 070.64
|
ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ ЗА НОВИТЕ РАБОТНИ МЕСТА: Оборудването на новите работни места е важен елемент от проектното предложение. Дейността е пряко свързана с дейността по наемане на безработните и/или неактивни лица по съответните длъжности описани в проекта. С новозакупеното оборудване и техника ще се обезпечат технологично новите работни места и ще се създаде база за ефикасно протичане на трудовите процеси. Новонаетите лица ще бъдат по- мотивирани за работа, когато работят със съвременно и по-производително оборудване, екологично устойчиво на ресурсите.
Дейността е насочена към осигуряване на материално-техническата база на 8 - те нови работни места.
По проекта ще бъде закупено оборудване и техника, които са необходими за обезпечаване на работни места на новонаетите лица-представители на целевата група.
За протичане на ежедневните трудови процеси свързани с рекламиране и продажба на различни пакети и оферти, включващи тематично ориентирани туристически услуги, организирането и осъществяването на посещение на различни забележителности в региона, еко-пътеки, природни феномени, пещери, скални образувания, църкви, язовири, културни забележителности и други, воденето на туристи в природна среда и предоставяне на услуги за забавления, анимация, развлечения и спорт, изхранване на туристите и водене на придружаващата счетоводна отчетност е необходимо да се обезпечат с нужното оборудване и техника работните места на следните новоразкрити по проекта длъжности:
-Специалист туризъм - 3 лица;
-Експерт реклама - 1 лице;
-Шофьор лекотоварен автомобил - 1 лице;
-Работник кухня - 2 лица;
-Счетоводител- - 1 лице.
Предвижда се да бъде закупено:
-1 бр. Микробус със седалки 8+1, за извозване на туристи до съответните забележителности. МПС-то ще се управлява от Шофьор, лекотоварен автомобил. Предвижда се МПС-то да се използва ежедневно за различни дестинации. Шофьорът ще извозва определена група, придружавана от специалист-туризъм до дадена забележителност и ще се връща за превоз на друга група, придружавана от друг специалист-туризъм, като съответно ще се организира и превоз в обратната посока. МПС-то е основно средство за трудова дейност на шофьора и на тримата специалисти-туризъм, при така предложената организация на труд.
-1 бр. Микрофон, който ще се постави в Микробуса, за да могат специалистите-туризъм да презентират забележителностите на региона и конкретната дестинация на туристите по време на пътуването.
-2 бр. Преносими компютри за Експерта- реклама и Счетоводителя, които ще работят в офис.
-1 бр. Професионална съдомиялна машина за работниците кухня, за да им се автоматизира работата свързана с миенето на съдовете, при приготвянето на готовата храна. Работниците кухня ще използват в ежедневната си работа и налично кухненско оборудване, разположено в кухненската база, ще работят в екип и с останалите кухненски работници. Работниците, кухня са по ниско квалифициран персонал и за тях професионалната съдомиялна машина ще бъде използвана ежедневно в работата им. Органите по инспекция на хигиената и опазването здравето на хората задължават миенето на съдове в кухни и обществени заведения да се прави машинно.
Предвидените за доставка дълготрайни активи са в пряка връзка с длъжностите, които ще заемат представителите на целевата група и са предпоставка за постигне на по-качествена и устойчива заетост.
При избора на гореописаното оборудване ще се изисква за преносимите компютри и миялната машина да са с ниско- енергийни характеристики, а МПС-то да е с ниска разходна норма на гориво и смазочни материали и ниска степен на въглеродни емисии.
Закупеното с Безвъзмездната финансова помощ оборудване ще е ново, високотехнологично, щадящо климата и екологичната среда.
Планираното за доставка по проекта оборудване е от изключително значение за новите работни места, с него новонаетите безработни и неактивни лица ще могат да достигнат определено качество на труда си, вътрешна удовлетвореност, вътрешна мотивираност за работа и респективно постигане на качествена заетост. |
35 990.00
|
35 939.82
|
ОРГАНИЗАЦЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: За целите на мениджирането и отчитането на проекта се налага създаването на управленски екип , който ще организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. Той ще включва ръководител и счетоводител на проекта. Конкретните ангажименти и обхватът на управленската отговорност ще бъдат детайлно разписани в гражданските договори на лицата. Екипът по организация и управление ще изготвя текуща проектна, техническа и финансова документация, ще изготвя технически и финансови отчети по проекта. Тези документи ще се представят на УО на Оперативната програма. Екипът ще осъществява текущ мониторинг и контрол върху изпълнението на отделните дейности, като това е предпоставка за успешна реализация на проекта. Екипът по управление на проекта ще бъде в непрекъснат контакт с целевите групи по проекта, стриктно ще се спазват изискванията на Ръководството на бенефициента за изпълнение на проекти по ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г.
Ръководителят на проекта ще бъде лице, различно от лицето представляващо кандидата, с оглед на по-доброто разпределение на задачите и отговорностите и коректното изпълнение на проекта. Ръководителят ще отговаря за планирането, управлението, отчитането и мониторинга на всички дейности по проекта. Той ще се отчита пряко пред лицето представляващо кандидата.
Счетоводителят по проекта ще е избран съгласно професионалния си опит и квалификация. Той ще отговаря за финансовото отчитане на проекта, осчетоводяването и документирането на всички разходооправдателни и други счетоводни документи, имащи отношение към изпълнението на проекта. Счетоводителят ще съгласува активно дейността си с ръководителя и ще го подпомага в неговата дейност.
Екипът по организация и управление ще актуализира план-графика, при необходимост за надеждното управление на проекта и извършването на своите дейности, отговорности и задължения. Ще се извършват регулярно екипни срещи, на които ще се обсъждат текущите задачи, цели и резултати, ще се съгласуват дейностите на членовете на екипа, ще се отчита напредъка на хода на проекта.
Дейността "Организация и управление на проекта" и конкретно разписаните отговорности и задължения на екипа са основополагащи за осигуряването на успешно управление на проекта, постигане на заложените цели и оптимизиране на проектните ресурси.
Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност, успешното управление на проекта, оптимизиране на проектните ресурси и да се гарантира, че разходите по проекта ще бъдат извършени в периода на допустимост, срещу необходимите разходооправдателни документи и в съответствие с принципите за добро финансово управление.
Ръководителят и счетоводителят на проекта дейно ще участват в информационните кампании, ще мотивират безработните и неактивни лица, представители на целевата група да се включат в проектната инициатива и да станат част от персонала на дружеството.
Екипът по организация и управление на проекта ще представя и популяризира по подходящ начин програмата, проекта и постигнатите резултатите, ще отчита проектната документация пред Управляващия орган. При избора на външни изпълнители-доставчици на оборудване и техника, ще подпомагат управителя на фирмата при изготвяне на необходимата документация и спазването на разпоредбите на ПМС№118 от 20.05.2014 г.
|
11 063.00
|
11 063.00
|