Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The overall objective of the project proposal is: Social inclusion and social services needs satisfaction of the most vulnerable members of the community, better living conditions for all citizens of the town and the municipality as well as social services development. The project has the following specific objectives:

- To meet 15 vulnerable people`s needs of the community-based social service of residential kind - Crisis center for victims of violence;
- To provide an adequate municipal infrastructure for the provision of the community-based social service of residential kind - Crisis center for  victims of violence - for 15 people.

The project objectives will be achieved by the implementation of several main activities: Reconstruction of a building turning into a Crisis center for victims of violence for 15 people; Exercising of supervision by the building designers team as well as construction supervision; Delivery and assembly of equipment and furnishings for the Crisis center building. Once the project is implemented, the major result will be: Equipped and furnished building suitable for Crisis center for victims of violence with a capacity of accommodating 15 vulnerable people. The project duration is 30 months. The project implementation team consists of a project manager, an investment control expert, a public procurement expert, a technical assistant and an accountant. Information about the project and the project donor will be disseminated.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Целта на дейността е да се осигури безпроблемно и в срокове реализиране на дейностите по проекта, да се гарантира качествено изпълнение, достигнат целите и отчетат заложените резултати. Дейността предвижда: 1.Сформиране на екип за организация и управление на проекта.Членовете на екипа ще са служители на Общинска администрация гр. Горна Оряховица с нужния опит и компетенция за изпълнение на своите задължения. Екипът ще бъде сформиран със Заповед на кмета на Общината , като включва ръководител, технически сътрудник, специалист "инвеститорски контрол", счетоводител и специалист "обществени поръчки" . Екипът ще бъде отговорен за цялостното планиране, организиране, координиране и отчитане на изпълнение на проектните дейности, съгласно подписания ДБФП. 2.Осъществяване на вътрешен мониторинг и контрол върху възложените дейности по изпълнение на проекта; 3. Изготвяне на технически, финансови и др. отчети съгласно изискванията на ОПРР. 25 512.60 25 508.25
Мерки за информация и публичност: Дейността цели да се информира широката общественост за целите, дейностите, резултатите и ползите от проекта, както и да се оповести финансовото участие на Европейския съюз (ЕС) в проекта - получена финансова подкрепа от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) чрез Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. Дейността ще се извърши в съответствие с правилата на Регламент № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общо приложими разпоредби за европейските структурни и инвестиционни фондове, Регламент № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г., както и с "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.". Дейността предвижда: 1 Публикуване на уеб-сайта на Община Горна Оряховица информация за проекта до два дни след подписването на Договор за безвъзмездна финансова помощ включваща целите на проекта, дейностите и резултатите, като откроява финансовата подкрепа на Европейския съюз; 2.Изработване на 1 брой информационен банер с размери 160х60см . 3 Публични събития - пресконференция за старта на проекта и пресконференеция за приключване на проекта: 3.1.Публикуване на рекламно-информационни карета в регионална печатна медия за предварително анонсиране на публичните събития – пресконференция за старта на проекта и пресконференция за приключване на проекта; 3.2. Публикуване на предварителна информация за публичните събитията на уеб-сайта на Общината и изпращане на предварителната информация за тях до УО на ОПРР и ОИЦ – гр. Велико Търново; 3.3 Организиране и провеждане на публични събития - пресконференции – една в началото на проекта за информиране на обществеността и една в края на проекта. 3.4. Изготвяне на прес-съобщения в регионална печатна медия - след провеждане на пресконференциите едно за началото на проекта и едно в края на проекта. 3.5. Публикуване на прес-съобщенията след провеждане на пресконферетциите и на уеб-сайта на Общината; 4. Изработване и монтиране на билборд с размери 4х3м в близост до строителната площадка; 5. Официални церемонии: 5.1.Публикуване на рекламно-информационни карета в регионална печатна медия за предварително анонсиране на официални церемонии – „Първа копка“ и откриване на обекта. 5.2.Публикуване на предварителна информация за официалните церемонии на уеб-сайта на Общината и изпращане на информацията на УО на ОПРР и ОИЦ – гр. Велико Търново; 5.3. Организиране и провеждане на официални церемонии– „Първа копка“ за ефективния старт на проекта и откриване на обекта; 5.4. Публикуване на прес-съобщения в регионална печатна медия след провеждане на официалните церемонии „Първа копка“ и откриване на обекта 5.5.Публикуване на прес-съобщенията след официалните церемонии и на уеб-сайта на Общината; 6.Поставяне на информационни стикери с размери 5х9см на подходящо място на повърхността на оборудването. 7. Поставяне на постоянна обяснителна табела с размери 50х70 см на видно място, достъпно за широката общественост; За изработката и монтажа на билборда, постоянната табела, стикерите, банера, публикациите в регионален вестник ще бъде проведен избор на изпълнител при спазване на изискванията на ЗОП. 2 660.00 3 168.00
Създаване на Кризисен център чрез преустройство на сграда: Целта е да се създаде подходяща и ефективна социална инфраструктура с капацитет 15 места за предоставяне на социалната услуга от резидентен тип в общността - Кризисен център за лица, пострадали от насиелие. Ще бъде изготвена тръжна документация и проведен избор на изпълнител. Изборът на изпълнител ще се извърши при спазване на изискванията на ЗОП. Избрания изпълнител ще трябва да организира и изпълни всички СМР дейности свързани с преустройството на съществуващ сграден фонд и създаването на Кризисен център, вкл. тези по прилежащото дворно пространство. Той е длъжен да осигури необходимите технически и човешки ресурси за изпълнение на дейностите. Обхватът на строително-монтажните работи ще се извърши съобразно изготвения инвестиционен проект, количествено-стойностна сметка и техническата спесификация на възложителя. Ще бъде изградена достъпна среда съобразно изискванията на Наредба 4 за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, вкл. за хората с увреждания. Ще бъдат внедрени мерки за енергийна ефективност. Обща стойност без ДДС 1 133 056.55, от която от БФП 1 125 837,34 лв и принос на Община Горна Оряховица 7 219,21 лв. 1 133 056.55 1 316 262.66
Упражняване на авторски и строителен надзор: Целта на дейността е гарантиране на качествено изпълнение на заложените за изпълнение СМР и спазването на инвестиционния проект. Дейността се осъществява от избрания за изпълнител на Строителен надзор и от Авторския колектив изготвил техническата документация. Авторския надзор ще бъде упражняван от авторския колектив изготвил техническата документация. При спазване на изискванията на ЗОП ще бъде възложено упражняване на авторския надзор. За авторски надзор без ДДС общо 7500, от които БФП 7452,00 лв. принос на Община Горна Оряховица 48,00 лв.; За избора на строителен надзор ще бъде изготвена тръжна документация и проведен избор на изпълнител. Изборът на изпълнител ще се извърши при спазване на ЗОП. Упражняването на Авторски и Строителен надзор по време на строителството гарантира законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите в строителството, изпълнение на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект, следене за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите на безопасност, правилно изпълнение на строително монтажните работи, подготовка на строежа и въвеждането му в експлоатация. За строителен надзор без ДДС общо 10000 лв от които БФП 9936, принос на Община Горна Оряховица 64,00 лв.; 17 500.00 14 816.21
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Дейността цели да се осигури необходимия материален актив за качествено предоставяне на социалната услуга с оглед задоволяване на потребностите на потребителите. Ще бъде изготвена тръжна документация и проведен избор на изпълнител. Изборът на изпълнител ще се извърши при спазване на изискванията на ЗОП. Доставката и монтажа на оборудването ще се извърши съобразно приложената техническа спецификация. 128 312.43 140 572.55
Одит: Целта на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовите отчети по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предоставят на Бенефициента доклади за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Определянето на изпълнител за извършване на одит ще се извърши при спазване на разпоредбите на ЗОП. Екипът по проекта ще предостави цялата необходима документация (финансови отчети, технически доклади по проекта, договор за безвъзмездно финансиране, договори с изпълнители, тръжна документация, разходно-оправдателни документи и др.) на квалифицирания одитор. На базата на тези документи той ще извърши проверка и ще изрази заключенията си в доклади за фактически констатации, които ще съдържат заключително мнение върху одитираните финансови отчети като цяло. При подготовка на междинно и окончателно плащане, преди изпращане на документите до УО, одитора ще извърши предварителна проверка за законосъобразност и спазване на изискванията. Докладите за фактически констатации ще бъдат прибавени към исканията за плащане. 2 064.00 2 400.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).