Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

This project proposal is aimed at opening sustainable work places and purchasing equipment strictly related to the newly created work places.  As part of the project four new work places will be launched and the required equipment purchased to guarantee smooth operation on the part of the newly appointed employees. The activities to implement within the project are: 1.Recruitment of unemployed and/or economically inactive persons for a period of up to 12 months. 2.Purchase of equipment related to the newly created work places. 3.Publicity and dissemination of information about the project 4.Project organization and management. The activities are selected to guarantee the achievement of the aims and objectives, outcomes and targets/ indicators set in this project proposal, and respectively, contribute to the achievement of the objectives of this grant scheme procedure. The aim of the project proposal is to create sustainable work places for unemployed and/or economically inactive persons no older than 29 years at Netbadgers OOD. The specific objectives of the project are: SO1: Enhance the competitiveness of Netbadgers OOD through the creation of four new work placesq through sustainable employment creation; SO 2: Put in place and ensure the required conditions of work for the newly appointed individuals through the purchase of equipment strictly related to the new work places; SO 3: Improve the social and economic status of the newly appointed individuals and boost their integration in society; SO 4: Improve the new employees’ practical knowledge, skills and work habits in the process of work. As a result of implementing this project will be achieved: Four new work places will be opened for unemployed and/or economically inactive people aged up to 29 years inclusive; Equipment required for the operation of the new work places will be purchased; The company’s competitiveness will be enhanced; The practical skills and work habits of the new employees will be improved.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или активни лица за период до 12 месеца : В рамките на дейност 1 ще бъде извършен подбор и ще бъдат наети четири лица, представители на целевата група - безработни и/или неактивни лица до 29 години включително. Изборът на лицата ще бъде съобразен със спецификата на дейността на дружеството, както и необходимите знания и умения за съответната длъжност, за която ще бъдат наети. Също така в процеса на подбор ще се съобразим с изикванията на УО и ръководството за управление на проекти по настоящата схема. В рамките на дейността всяко едно от наетите лица ще получи възнаграждение по проекта в размер на минималния осигурителн доход за съответната длъжност, на която е назначен. Дейността е разписана за 16 месеца, тъй като в рамките на същата ще се осъществи и подбора на лицата, които ще бъдат наети. Наемането на лицата може да се извърши едновременно и/или последвателно в рамките на дейността, с оглед на това, наличните лица, представители на целевата група, които имат желание да започнат работа и отговарят на изискванията на бенефициента. Плащането от бюджета на проекта ще бъде в рамките на до 12 месеца. С оглед на настоящата дейност на дружеството и предвид неговата средносрочна стратегия за развите, дружеството има необходимост от наемането на четири човека на следните длъжности: - Специалист компютърни мрежи и системи - 2 броя - Агент, продажби ИКТ - 2 бр. Длъжностите са определени, така че да гарантират успешното развитие на дружеството, повишаване на неговата конкурентноспособност, удовлеторяване на нуждите на настоящите и бъдещи клиенти и в съотвествие със средносрочната стратегия за развитие на дружеството. Необходимостта от персонал, който следва да бъде назначен на посочените длъжности е продиктувана от успешното развитие на НЕТБАДЖЪРС ООД към момента и наличното проучване на управителите за пазара и бъдещия потенция за развитие на сектор инфопмационни технологии. 35 000.00 26 236.09
Закупуване на оборудване, свързано със създаване на нови работни места: В рамките на дейност 2 ще бъде закупено оборудване, което е необходимо за функционирането на новоразкритите работни места. По проекта се предвижда да бъдат разкрити четири нови работни места, респективно да бъдат наназначени четири служители в Нетбаджърс ООД. Новоразкритите места, както и длъжностите, на които ще бъдат назначени са описани подробно в дейност 1. В подкрепа на новоразкритите работни места, дружеството ще закупи следното оборудване: лаптоп - 4 броя стол - 4 броя бюро - 4 броя мултифункционално 1 брой устройство – 1 брой рутер - 1 брой сървър - 1 брой Предвиденто за закупуване оборудване е пряко свързано със спецификата и характера на работа на новоназначените лица. Със закупуването на лаптопите, столовете и бюрата ще се осигури оборудването на физическото работно място на служителите. Бюрата, столовете и лаптопите ще бъдат подбрани така, че да са съобразени с потребностите на съответния служител, с цел максимално качествено изпълнение на неговите служебни ангажименти и осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. С оглед увеличаването на персонала на дружеството и предвид наличното оборудване е необходимо и закупуването на мултифункционалното устройство. С помощта на новото мултифункционално устройство, новоназначените служители ще имат възможност пълноценно да изпълняват ангажиментите, свързани с отпечатване на материали, презентации, оферти и други. Особено важно е хората назначени на длъжност „Агент, продажби ИКТ“ да имат възможност да използват мултифункционалното устройство, тъй като работата им с настоящите и бъдещите клиенти на дружеството ще бъде свързана и с изготвянето на оферти, представяния, информация и други документи, с оглед на ежедневната им работа. Чрез рутера ще се осигурява интернет свързаността между новоназначените служители, както и обмена на данни между служителите и клиентите. С оглед характера на дейността на дружеството и с цел да се гарантира необохимото качество на предоставяните услуги, дружеството предвижда да закупи и един сървър. Сървърът е пряко свъзран с планирания обем на работата на новоназначените служители, както и спецификата на информацията, с която ще оперират служителите. Големият обем информация, която ще генерират, базите данни, с които ще работят новоназначените служители, както и необходимостта от гарантиране на висока степен на сигурност и надежност на тази информация, налага закупуването сървър, който е необходим в ежедневното изпълнение на служебните им ангажименти. Чрез закупуването и инсталирането на сървъра ще осигури и гарантира сигурност и надеждност на информацията, която се съхранява от дружеството - това са информация и бази данни, с които ще работят служителите. Сървърът ще даде възможност за архивиране на голяма по обем информация, отдалечен достъп до информацията на сървъра от служителите на дружеството, съхранеие на данни и документи на криентите, предвид специфката на дейността на НЕТБАДЖЪРС ООД и възможост за създаване на допълнителни пощенски кутии на новоназначените служители, с цел използването на служебни имейли. Изключително важно за осигуряването заетост и гарантирането на нейната устойчивост е създаването на добри условия на труд в дружеството, включително чрез закупуването на съвременно надеждно оборудване, което в съчетание с човешкия фактор ще допринесе за успешното развитие на дружеството, което ще е предпоставка за по-дългосрочна заетост на новоназначените лица, респективо окриване на нови работни места и създаване на устойчива заетост. Чрез закупуването на необходимото за целите на работните места оборудване, ще се подобри конкурентноспособността на дружеството и ще бъдат постигнати по-добри финансови резултати, което ще гарантира устойчивостта на работните места, респективно по-доброто качество на живот на работещите в НЕТБАДЖЪРС ООД. 16 090.00 16 070.00
Информация и публичност на проекта: Настоящата дейност е задължителна, съгласно изискванията на УО на ОПРЧР. В рамките на дейност 3 ще бъдат реализирани мерки, свързани с осигуряване на публичност и информация по проекта, съгласно изискванията, подробно разписани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, разработен от Управляващия орган на ОПРЧР. За целите на проекта и постигане на публичност на дейностите по проекта, както и предоставяне на информация до широк кръг заинтересовани страни ще бъдат реализирани следните мерки за публичност и информация в хода на изпълненение на проекта: 1. Изготвяне на информационна табела- 1 бр. 2. Изготвяне на 150 броя информационни брошури за целите, дейностите и резултатите от проекта; 3. Изработване на стикери за оборудването - 15 броя 4. Изработване на информационни плакати - 20 броя 5. Поставяне на информация на сайта на дружеството Визуализиране на всички документи и материали, които са изготвени в рамките на проекта. 800.00 765.00
Организация и управление на проекта: Предвид спецификата и обема на работа в рамките на настоящия проект, екипът на проекта ще бъде съставен от: Ръководител на проекта, Координатор и Счетоводител. Ръководителят на проекта, заедно с останалите членове на екипа, ще изготви подробен план за реализиране на дейностите. Планът ще включва подробно разписване на ангажиментите на всеки член, в зависимост от неговите проектни задължения; актуализиране на план за действие, ако е необходимо и прецизиране на отделните етапи за реализиране на дейностите. В рамките на дейността ще бъде разработена Процедура за вътрешен мониторинг и контрол. Процедурата ще отчита в максимална степен задълженията на бенефициента и отговорностите, произтичащи от договора за безвъзмезна финансова помощ, съхраняването на проектното досие и финансовата документация и др. Управлението на проекта ще се извършва съгласно изискванията на УО и Оперативното ръководство за управление на проекти по настоящата схема. Членовете на екипа на проекта ще има следните задължения и отговорности: Ръководител на проекта: - Отговорен за цялостното управление, организация, и изпълнение на заложените дейности по проекта; - Контролира навременното и качествено изпълнение на дейностите, съобразно времевия график и в съотвествие с изискванията на бенефициента; - Ръководи екипа за организация и управление на проекта; - Контролира и координира процеса по изготвяне на Технически доклади (междинни, окончателни) и финансови отчети от името на бенефициента до УО по ОПРЧР; - Утвърждава изготвените отчети преди входирането им в Управляващия орган; - Отговаря за точната и навременна комуникация с целевите групи, изпълнителите по проекта, както и всички заинтересовани страни; различните страни-кореспонденти по проекта: изпълнители и други участници в изпълнение на заложените дейности; - Организира и провежда работни срещи на екипа по проекта; - Следи и контролира предприемането на всички необходими стъпки за визуализация, информация и публичност по проекта в съотвестие с изискванията на УО. Координатор на проекта: - Води текущата кореспонденция със страните, пряко ангажирани с изпълнението на дейностите по проекта, както и с предстваителите на целевите групи; - Осъществява цялостна координация на техническите аспекти на проекта; - Участие в срещите на екипа по проекта; - Координира провеждането на процедурите по избор на изпълнители; - Събира и класифицира на документацията по проекта, с цел осигуряване на адекватна одитна пътека; - Изготвя съвместно с Ръководителя междинните и окончателен технически доклади. Счетоводител на проекта: - Счетоводно отчитане на разходите по проекта, съгласно одобрения бюджет; - Отговаря за законосъбразното изразходване на средствата по проекта; - Изготвя на финансовите отчети; - Осигурява на цялостното управление на средствата под ръководството на Ръководителя на проекта, в съответствие с правилата за добро финансово управление и при спазване на принципите за ефективност и целесъобразност при разходването на средства, предоставяни от Структурните фондове на ЕС; - Надлежно съхраняване на счетоводната и финансовата документация по проекта; - Изготвяне на исканията за плащания по проекта; - Подготовка и участие при изработването на процедури за избор на изпълнители; - Изготвяне на междинните и окончателния финансов доклад; - Участва в срещите на екипа по проекта. Целта на дейността е осигуряване на качествено управление на проекта и успешно реализиране на предвидените дейности. Дейността е основополагаща за цялостното изпълнение на проекта и постигане на заложените цели и резултати. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи изпълнението на всяка проектна дейност по отношение на качеството и срока й за реализация. Управлението на проекта ще се извърши съгласно изискванията на УО на ОПРЧР и нормативната уредба на Република България. 5 400.00 4 761.47

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).